abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59112004
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef kloas_wokkel het volgende:
geslaagd voor theorie 2 fouten
stelde niet eens zoveel voor
Gefeliciteerd, had je ook die 5 gevaarherkennings vragen op het eind? wat vondt je daarvan? (gelukkig telden ze niet mee )
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59112087
eeuhm bagger weinig tijd voor de vraag en dan antwoord je snel maar dan zie je nog iets staan wil je verbeteren is de tijd allang op..
pi_59114089
Ik had die gevaarherkenningvragen ook al (in januari) maar dat is toch eigenlijk ook meer persoonlijk? Iedereen heeft een andere rijstijl. De een laat ver van te voren z'n gas los, de ander rijdt helemaal door en trapt op het laatste moment op de rem, weer een ander rijdt standaard al niet zo hard dus hoeft niks te doen....

Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje onzin...
pi_59114558
Vanaf 1 april zou gevaarherkenning toch wel meetellen?
pi_59114882
nou bij mij nie tgelukkig . en ik vind het inderdaad ook een beetje onzin je gaat de praktijk toch niet in theorievorm toetsen
pi_59115462
Medio 2008 werd mij vertelt aan de theorietafel. Gelukkig al binnen want de meeste had ik volgens mij fout.

En nutteloos tja, ze willen bepaalde situaties nabootsen alleen in het echt gaat het toch altijd anders en doe je het op gevoel. Als je een vrouw ziet lopen ligt het eraan hoe snel ze loopt en dat bepaalt of je je gas los doet of remt, maar ja..
Top 5 China producten
pi_59115568
tsah je kan op die plaatjes ook niet zien hoe hard het andere verkeer rijd.. das toch wel belangrijk in zulke situaties..
pi_59116689
HF is zojuist gezakt. Wijs HF naar het dichtbijzijnde bushokje en doneer hem een grindtegel.

vooruitkijken & spiegelroutine....
Moeder, waar is mijn pils?
pi_59116782
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:39 schreef Heidens_Figuur het volgende:
HF is zojuist gezakt. Wijs HF naar het dichtbijzijnde bushokje en doneer hem een grindtegel.

vooruitkijken & spiegelroutine....
Jammer Komt wel goed uiteindelijk hoor

En was jij niet diegene die een JA op z'n eigen verklaring had staan? Hoe is dat afgelopen?
pi_59116863
Telefoontje naar rijschool -> Ja in Nee verandert xD
pi_59116923
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Telefoontje naar rijschool -> Ja in Nee verandert xD
Het is zo makkelijk

Al een nieuwe datum bekend?
pi_59117040
15 juli, 8:55. Vakantietijd, dus lekker rustig. Ik baal alleen dat ik nu best duur uit ga zijn ( 1900 euro inmiddels ) voor m'n rijbewijs. Verder is het kut en natuurlijk tijdelijk niet goed voor je zelfvertrouwen. De les voor m'n examen ging nog perfect, en dan maak je op het examen zulke domme fouten ...
pi_59117077
Wat voor fouten zoal?
Top 5 China producten
pi_59117227
T-splitsing waarbij ik de afbuigende voorranngsweg op moest ( bij de Korreweg, voor de kenners ), zat me te concentreren op waar ik nou heen moest ( er ligt daar ook een busbaan ) en toen een brommert compleet gemist. Tot dan ging alles perfect.

En een keertje bij een voorrangsweg opdraaien stil komen te staan op een naastgelegen fietspad. Ook heel lullig. Voorts de spiegelroutine niet consequent uitgevoerd. Allemaal zenuwfouten dus. Maargoed, ik weet dat ik terecht gezakt ben en dat maakt het wel een stuk acceptabeler.
pi_59117708
Daarom, een vriend van me is gezakt "omdat hij niet goed keek" waren volgens hem de exacte woorden van de examinator. Daar kan je dan echt geen kut mee.
Top 5 China producten
pi_59117951
Niet goed kijken kun je wel degelijk wat mee hoor
pi_59119448
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef rene90 het volgende:
Daarom, een vriend van me is gezakt "omdat hij niet goed keek" waren volgens hem de exacte woorden van de examinator. Daar kan je dan echt geen kut mee.
Ik vind 'je rijdt te onzeker' een vagere reden, of zelfs 'je rijdt te ervaren'. Tuurlijk rijd je onzeker op een examen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:14:21 #68
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59119822
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind 'je rijdt te onzeker' een vagere reden, of zelfs 'je rijdt te ervaren'. Tuurlijk rijd je onzeker op een examen.
dat wordt ook wel meegenomen, en meestal kan je instructeur het wel verklaren..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:15:03 #69
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59119852
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had die gevaarherkenningvragen ook al (in januari) maar dat is toch eigenlijk ook meer persoonlijk? Iedereen heeft een andere rijstijl. De een laat ver van te voren z'n gas los, de ander rijdt helemaal door en trapt op het laatste moment op de rem, weer een ander rijdt standaard al niet zo hard dus hoeft niks te doen....

Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje onzin...
Er moet ook zuinig gereden worden. Milieu enzo
It's Time To Shine
pi_59120151
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:15 schreef qu63 het volgende:

[..]

Er moet ook zuinig gereden worden. Milieu enzo
Daar wordt je godverdomme toch ook schijtziek van, dat je zuinig moet rijden ivm het milieu .

Ik ben 2 keer gezakt, 3de keer gelukkig geslaagd .

Eerste keer had ik bijna een ouwe rimpelbes omver gereden bij een rotonde, en bij een 2baansrotonde had ik bijna een andere auto geraakt.

Tweede keer zei de examinator ''Ja, voor mijn gevoel heb je niet goed genoeg gekeken''. Wat een kutsmoes .

Derde keer ging alles goed. Hoewel ik geen flauw benul heb wat al die borden nou betekenen enzo.
pi_59120209
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef qu63 het volgende:
dat wordt ook wel meegenomen, en meestal kan je instructeur het wel verklaren..
Daar luisteren ze soms echt niet naar. Examinator bij mijn TTT snapte het wel, maar vond dat er toch aan gewerkt moest worden omdat hij niet tijdens de toets terug kon zien dat ik normaal anders reed en de examinator bij mijn examen boeide het al helemaal niet, zelfs niet dat die examinator bij mijn TTT nog neer had gezet "Let op de zenuwen en rij niet te hard" onderaan mijn adviesformulier. Krijg je doodleuk "Je rijdt te langzaam" naar je hoofd terwijl een week eerder iemand zei dat je te hard reed. Ligt er maar net aan wie je voor je krijgt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:15:16 #72
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_59121493
Jaaaaa, m'n broertje heeft z'n rijbewijs, het had er eindelijk eens van moeten komen.

Saillant detail:

4 keer op geweest voor theorie

ongeveer 96 lessen

Tijdens het examen 3 keer de auto af laten slaan.

Toch in 1 keer geslaagd
pi_59121530
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Daar wordt je godverdomme toch ook schijtziek van, dat je zuinig moet rijden ivm het milieu .

Ik ben 2 keer gezakt, 3de keer gelukkig geslaagd .

Eerste keer had ik bijna een ouwe rimpelbes omver gereden bij een rotonde, en bij een 2baansrotonde had ik bijna een andere auto geraakt.

Tweede keer zei de examinator ''Ja, voor mijn gevoel heb je niet goed genoeg gekeken''. Wat een kutsmoes .

Derde keer ging alles goed. Hoewel ik geen flauw benul heb wat al die borden nou betekenen enzo.
Precies, slaat nergens op dat milieubewust rijden. Bij de stoplichten word je aan alle kanten voorbij gereden (zelfs door zware bestelbusjes) omdat je bij 2200 rpm al het commentaar "je maakt overtoeren!" krijgt maar gelukkig ben je wel milieubewust aan het rijden
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:32:59 #74
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59121896
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Precies, slaat nergens op dat milieubewust rijden. Bij de stoplichten word je aan alle kanten voorbij gereden (zelfs door zware bestelbusjes) omdat je bij 2200 rpm al het commentaar "je maakt overtoeren!" krijgt maar gelukkig ben je wel milieubewust aan het rijden
Je wou tijdens je examen rijden alsof je in een dikke sportauto rijdt?

Gooi je tank vol, rij een stuk door de stad en geef vooral veel gas, rem laat, etc. Tank em weer vol (onthoud het aantal liters ) en rij hetzelfde stuk, maar laat dan de auto uitrollen etc. Tank em weer vol en vergelijk het maar.

En als je ook nog een beetje op de tijd hebt gelet, zal je merken dat het vrij weinig uitmaakt, behalve dat je de 2e keer een stuk relaxder gereden hebt, en nog zuiniger ook!
It's Time To Shine
pi_59121972
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef qu63 het volgende:

[..]

Je wou tijdens je examen rijden alsof je in een dikke sportauto rijdt?

Gooi je tank vol, rij een stuk door de stad en geef vooral veel gas, rem laat, etc. Tank em weer vol (onthoud het aantal liters ) en rij hetzelfde stuk, maar laat dan de auto uitrollen etc. Tank em weer vol en vergelijk het maar.

En als je ook nog een beetje op de tijd hebt gelet, zal je merken dat het vrij weinig uitmaakt, behalve dat je de 2e keer een stuk relaxder gereden hebt, en nog zuiniger ook!
Ja, maar ik vind niet dat een examinator daar over moet beslissen. Dat hij beslist over mijn rijvaardigheden is natuurlijk logisch, maar hij moet z'n smoel houden over het feit dat ik nou wel of niet milieubewust rijdt. Dat is godverdomme toch m'n eigen keuze .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')