Gefeliciteerd, had je ook die 5 gevaarherkennings vragen op het eind? wat vondt je daarvan? (gelukkig telden ze niet meequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef kloas_wokkel het volgende:
geslaagd voor theorie2 fouten
stelde niet eens zoveel voor
Jammerquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:39 schreef Heidens_Figuur het volgende:
HF is zojuist gezakt. Wijs HF naar het dichtbijzijnde bushokje en doneer hem een grindtegel.
vooruitkijken & spiegelroutine....
Het is zo makkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Telefoontje naar rijschool -> Ja in Nee verandert xD
Ik vind 'je rijdt te onzeker' een vagere reden, of zelfs 'je rijdt te ervaren'. Tuurlijk rijd je onzeker op een examen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef rene90 het volgende:
Daarom, een vriend van me is gezakt "omdat hij niet goed keek" waren volgens hem de exacte woorden van de examinator. Daar kan je dan echt geen kut mee.
dat wordt ook wel meegenomen, en meestal kan je instructeur het wel verklaren..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind 'je rijdt te onzeker' een vagere reden, of zelfs 'je rijdt te ervaren'. Tuurlijk rijd je onzeker op een examen.
Er moet ook zuinig gereden worden. Milieu enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had die gevaarherkenningvragen ook al (in januari) maar dat is toch eigenlijk ook meer persoonlijk? Iedereen heeft een andere rijstijl. De een laat ver van te voren z'n gas los, de ander rijdt helemaal door en trapt op het laatste moment op de rem, weer een ander rijdt standaard al niet zo hard dus hoeft niks te doen....
Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje onzin...
Daar wordt je godverdomme toch ook schijtziek van, dat je zuinig moet rijden ivm het milieuquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er moet ook zuinig gereden worden. Milieu enzo
Daar luisteren ze soms echt niet naar. Examinator bij mijn TTT snapte het wel, maar vond dat er toch aan gewerkt moest worden omdat hij niet tijdens de toets terug kon zien dat ik normaal anders reed en de examinator bij mijn examen boeide het al helemaal niet, zelfs niet dat die examinator bij mijn TTT nog neer had gezet "Let op de zenuwen en rij niet te hard" onderaan mijn adviesformulier. Krijg je doodleuk "Je rijdt te langzaam" naar je hoofd terwijl een week eerder iemand zei dat je te hard reed. Ligt er maar net aan wie je voor je krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef qu63 het volgende:
dat wordt ook wel meegenomen, en meestal kan je instructeur het wel verklaren..
Precies, slaat nergens op dat milieubewust rijden. Bij de stoplichten word je aan alle kanten voorbij gereden (zelfs door zware bestelbusjes) omdat je bij 2200 rpm al het commentaar "je maakt overtoeren!" krijgt maar gelukkig ben je wel milieubewust aan het rijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar wordt je godverdomme toch ook schijtziek van, dat je zuinig moet rijden ivm het milieu![]()
.
Ik ben 2 keer gezakt, 3de keer gelukkig geslaagd.
Eerste keer had ik bijna een ouwe rimpelbes omver gereden bij een rotonde, en bij een 2baansrotonde had ik bijna een andere auto geraakt.
Tweede keer zei de examinator ''Ja, voor mijn gevoel heb je niet goed genoeg gekeken''. Wat een kutsmoes.
Derde keer ging alles goed. Hoewel ik geen flauw benul heb wat al die borden nou betekenen enzo.
Je wou tijdens je examen rijden alsof je in een dikke sportauto rijdt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, slaat nergens op dat milieubewust rijden. Bij de stoplichten word je aan alle kanten voorbij gereden (zelfs door zware bestelbusjes) omdat je bij 2200 rpm al het commentaar "je maakt overtoeren!" krijgt maar gelukkig ben je wel milieubewust aan het rijden
Ja, maar ik vind niet dat een examinator daar over moet beslissen. Dat hij beslist over mijn rijvaardigheden is natuurlijk logisch, maar hij moet z'n smoel houden over het feit dat ik nou wel of niet milieubewust rijdt. Dat is godverdomme toch m'n eigen keuzequote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je wou tijdens je examen rijden alsof je in een dikke sportauto rijdt?
Gooi je tank vol, rij een stuk door de stad en geef vooral veel gas, rem laat, etc. Tank em weer vol (onthoud het aantal liters) en rij hetzelfde stuk, maar laat dan de auto uitrollen etc. Tank em weer vol en vergelijk het maar.
En als je ook nog een beetje op de tijd hebt gelet, zal je merken dat het vrij weinig uitmaakt, behalve dat je de 2e keer een stuk relaxder gereden hebt, en nog zuiniger ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |