quote:
Activiteit is al uitgedoofd, alleen nog een beetje weerlichten en een plens water,quote:
quote:
Graag VEEL waterquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Activiteit is al uitgedoofd, alleen nog een beetje weerlichten en een plens water,
Ik probeerde af te kicken, heb wel gelezen dat Lobasca had gebeld en zulks, kon het lurken niet laten, en dan zegt ze dit:quote:
Overstag meteen.quote:
Soms is ze wel liefquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik probeerde af te kicken, heb wel gelezen dat Lobasca had gebeld en zulks, kon het lurken niet laten, en dan zegt ze dit:
[..]
Overstag meteen.
Zei vanavond in RL ook al iemand tegen mequote:
En nog een keer:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei vanavond in RL ook al iemand tegen me![]()
Heb ondertussen wentelteefjes gemaakt
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En nog een keer:.
Hmm, lekker, heb je over?
Ik reuk ze hierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gooi ze zo voor je in de koekenpan, makkelijk, snel en ó zó lekker!
Met kaneel en bruine suiker erover?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gooi ze zo voor je in de koekenpan, makkelijk, snel en ó zó lekker!
Kaneel doet het hemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zegt ze nu pas, ik had er alleen poedersuiker over
Ook lekker, toch? maar kaneel en bruine suiker is mijn favo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zegt ze nu pas, ik had er alleen poedersuiker over
Niet bij jou dus, educatief moment, zo kan het ook!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mis een paar hersencellen, is toch algemeen bekend?
En waar hangt mijn liefste Kaa tegenwoordig rond op FOK!?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook lekker, toch? maar kaneel en bruine suiker is mijn favo.
Helaas geen doucheslang.. maar..ik beloof plechtig..bij deze... mocht Brian Kotzbak ooit weer in mijn buurt optreden.. I'll be therequote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had Brian hier om zn hoofd?
Volgens mij mis je ze (zelf) helemaal nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mis een paar hersencellen, is toch algemeen bekend?
MIS, Maddy McCann topic of soms bij rotweer DE daar heb je me vanavond zelf vandaan gepluktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waar hangt mijn liefste Kaa tegenwoordig rond op FOK!?
Moet toch ook maar eens iets anders gaan zoeken
Ziet er uit als een panty of zo'n haarband van stretchstof, 1 van 2-en.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had Brian hier om zn hoofd?
Toneelschool, here I comequote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij mis je ze (zelf) helemaal niet![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas geen doucheslang.. maar..ik beloof plechtig..bij deze... mocht Brian Kotzbak ooit weer in mijn buurt optreden.. I'll be there![]()
Niet omdat ik spel en realiteit niet kan onderscheiden, maar hij..hij..hij...
Ik keek in de Active Topics en zag jouquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
MIS, Maddy McCann topic of soms bij rotweer DE daar heb je me vanavond zelf vandaan geplukt, of WGR, een beetje ramptoeristen of helpen als ik iets zinnigs te zeggen heb.
![]()
F&F is ook altijd leuk leesvoer trouwens, net als R&P.
De Kooi 2 iets voor je?quote:
2equote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveelste witte wijn van Aman was dit ?
En ik weet ook dat het geen ene moer bij hem zal helpen, maar het is gewoon leuk omdat de rest van de wereld het wel snaptquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Adem in-adem uit, denk aan je wortel chakra.
Huh? Help ff of bedoel je heul veul?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik keek in de Active Topics en zag jou![]()
Lees je ook nog mee in het topic van Hoop?
Dan is het goed, therapeutisch gezien kan er een hoop.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik weet ook dat het geen ene moer bij hem zal helpen, maar het is gewoon leuk omdat de rest van de wereld het wel snapt
Ow noesquote:
Ik zie de COS al voor mequote:
Hoop, een user die van de drank af probeert te komen, heel mooi topicquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Help ff of bedoel je heul veul?
Hij heeft een pijltje op zijn mouwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt hier verkeerd te zitten ?
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik nou het eerste slachtoffer van een scheiding door de gouden kooi??
Of, kan ik het doen alsof het daardoor komt?
Oh ik dacht die avond, ze ziet er nog niet zo verlept uit als dat ze flink gezopen heeftquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schat ongeveer haar 1100 e (was na ongeveer 7 maanden in de kooi )
Owquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij was het een bH van Amanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ziet er uit als een panty of zo'n haarband van stretchstof, 1 van 2-en.
Oeh, LIF? * kahaarin doet gezellig mee hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoop, een user die van de drank af probeert te komen, heel mooi topic![]()
Schenkt ondertussen nog een glaasje in..Proost
Sorry, dan kan ik nietquote:
R & Pquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, LIF? * kahaarin doet gezellig mee hoor.
Kut zegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Rood kruisje maar gok ongezien de Beckham bible.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Welk "heilig"boek heeft Amanda in haar handen?
[ afbeelding ]
De kinder VanDalenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Welk "heilig"boek heeft Amanda in haar handen?
[ afbeelding ]
Mjohquote:
Ik doe het uit mijn blote hoofdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mag ik met je meeliften?![]()
Je vorige post rijmt, Brian achterna?
Pcies, want ik moet wel outside info hebben natuurlijkquote:
Brian wilde eerst anders maar al te graag het bed met haar delen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een rokende en drinken avondbutleres Pro Huub en daarom al weer snel uit beeld geraakt
Zien we je hier nog meerquote:
Spelen we mét of tegen elkaar? Anders hou ik vanaf nu mijn waffel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pcies, want ik moet wel outside info hebben natuurlijk
Hitsige Harry, bah bah.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian wilde eerst anders maar al te graag het bed met haar delen.
Metquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Spelen we mét of tegen elkaar? Anders hou ik vanaf nu mijn waffel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met![]()
![]()
![]()
jij gaat een Jaapje doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
be nice or go away
En de winnaar van De Gouden Kooi 2 is geworden............ HiDiHoquote:
Hi karinquote:
Yup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi karin
Ik zag je ook al vaak posten in de Atmosfeer topics
Kun je i-net show met Lobasca gaan doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En de winnaar van De Gouden Kooi 2 is geworden............ HiDiHo![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En de winnaar van De Gouden Kooi 2 is geworden............ HiDiHo![]()
![]()
![]()
ICquote:
Streams nog draaiende?quote:
Tuurlijk, bij rotweer is het altijd leuk om ff daar te lurken/postenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Yup.Ben daar alleen maar ramptoerist, bij rotweer dan ga ik daar kijken, altijd gezellig.
Ik en internet..een absolute no-goquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je i-net show met Lobasca gaan doen.
Daar heb je wel iemand voor, het gaat enkel om je sprankelende persoonlijkheid, icm met die van HiDiHo vast een daverend succes.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk, bij rotweer is het altijd leuk om ff daar te lurken/posten![]()
Champagne en de jacuzzi maken mij sprankelendquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heb je wel iemand voor, het gaat enkel om je sprankelende persoonlijkheid, icm met die van HiDiHo vast een daverend succes.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb er geen kaas van gegeten maar zo leer je nog eens wat.
Ze zat met d'r tong in de reet van Brian 'paardenrukker' Kubatzquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie had zij een diepte interview?
Mooi, doen we eenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben een heul slecht verliezer en weet waar je huis woont
Aw, cute!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Champagne en de jacuzzi maken mij sprankelend![]()
* Lobasca gaat morgen alvast een gouden bikini scoren
Gelukkig is er altijd wel iemand die iets wil uitleggen, scheelt weer, ze zijn daar niet elitair of vervelend.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar wel interessant altijd, zeker die kaarten en voorspellingen e.d.
EDIT: Kortom: FOK! is een "Wikipedia" op zich
Coolquote:
Variatie is altijd goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook espresso in de senseo!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Truste Kaa, thanks for being here en being you!![]()
Ook weer goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zat met d'r tong in de reet van Brian 'paardenrukker' Kubatz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |