quote:
Activiteit is al uitgedoofd, alleen nog een beetje weerlichten en een plens water,quote:
quote:
Graag VEEL waterquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Activiteit is al uitgedoofd, alleen nog een beetje weerlichten en een plens water,
Ik probeerde af te kicken, heb wel gelezen dat Lobasca had gebeld en zulks, kon het lurken niet laten, en dan zegt ze dit:quote:
Overstag meteen.quote:
Soms is ze wel liefquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik probeerde af te kicken, heb wel gelezen dat Lobasca had gebeld en zulks, kon het lurken niet laten, en dan zegt ze dit:
[..]
Overstag meteen.
Zei vanavond in RL ook al iemand tegen mequote:
En nog een keer:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zei vanavond in RL ook al iemand tegen me![]()
Heb ondertussen wentelteefjes gemaakt
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En nog een keer:.
Hmm, lekker, heb je over?
Ik reuk ze hierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gooi ze zo voor je in de koekenpan, makkelijk, snel en ó zó lekker!
Met kaneel en bruine suiker erover?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gooi ze zo voor je in de koekenpan, makkelijk, snel en ó zó lekker!
Kaneel doet het hemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zegt ze nu pas, ik had er alleen poedersuiker over
Ook lekker, toch? maar kaneel en bruine suiker is mijn favo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zegt ze nu pas, ik had er alleen poedersuiker over
Niet bij jou dus, educatief moment, zo kan het ook!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mis een paar hersencellen, is toch algemeen bekend?
En waar hangt mijn liefste Kaa tegenwoordig rond op FOK!?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook lekker, toch? maar kaneel en bruine suiker is mijn favo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |