quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En de winnaar van De Gouden Kooi 2 is geworden............ HiDiHo![]()
![]()
![]()
ICquote:
Streams nog draaiende?quote:
Tuurlijk, bij rotweer is het altijd leuk om ff daar te lurken/postenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Yup.Ben daar alleen maar ramptoerist, bij rotweer dan ga ik daar kijken, altijd gezellig.
Ik en internet..een absolute no-goquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je i-net show met Lobasca gaan doen.
Daar heb je wel iemand voor, het gaat enkel om je sprankelende persoonlijkheid, icm met die van HiDiHo vast een daverend succes.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk, bij rotweer is het altijd leuk om ff daar te lurken/posten![]()
Champagne en de jacuzzi maken mij sprankelendquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heb je wel iemand voor, het gaat enkel om je sprankelende persoonlijkheid, icm met die van HiDiHo vast een daverend succes.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb er geen kaas van gegeten maar zo leer je nog eens wat.
Ze zat met d'r tong in de reet van Brian 'paardenrukker' Kubatzquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie had zij een diepte interview?
Mooi, doen we eenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben een heul slecht verliezer en weet waar je huis woont
Aw, cute!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Champagne en de jacuzzi maken mij sprankelend![]()
* Lobasca gaat morgen alvast een gouden bikini scoren
Gelukkig is er altijd wel iemand die iets wil uitleggen, scheelt weer, ze zijn daar niet elitair of vervelend.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar wel interessant altijd, zeker die kaarten en voorspellingen e.d.
EDIT: Kortom: FOK! is een "Wikipedia" op zich
Coolquote:
Variatie is altijd goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook espresso in de senseo!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Truste Kaa, thanks for being here en being you!![]()
Ook weer goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zat met d'r tong in de reet van Brian 'paardenrukker' Kubatz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |