Helaas geen doucheslang.. maar..ik beloof plechtig..bij deze... mocht Brian Kotzbak ooit weer in mijn buurt optreden.. I'll be therequote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had Brian hier om zn hoofd?
Volgens mij mis je ze (zelf) helemaal nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mis een paar hersencellen, is toch algemeen bekend?
MIS, Maddy McCann topic of soms bij rotweer DE daar heb je me vanavond zelf vandaan gepluktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waar hangt mijn liefste Kaa tegenwoordig rond op FOK!?
Moet toch ook maar eens iets anders gaan zoeken
Ziet er uit als een panty of zo'n haarband van stretchstof, 1 van 2-en.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had Brian hier om zn hoofd?
Toneelschool, here I comequote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij mis je ze (zelf) helemaal niet![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas geen doucheslang.. maar..ik beloof plechtig..bij deze... mocht Brian Kotzbak ooit weer in mijn buurt optreden.. I'll be there![]()
Niet omdat ik spel en realiteit niet kan onderscheiden, maar hij..hij..hij...
Ik keek in de Active Topics en zag jouquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
MIS, Maddy McCann topic of soms bij rotweer DE daar heb je me vanavond zelf vandaan geplukt, of WGR, een beetje ramptoeristen of helpen als ik iets zinnigs te zeggen heb.
![]()
F&F is ook altijd leuk leesvoer trouwens, net als R&P.
De Kooi 2 iets voor je?quote:
2equote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveelste witte wijn van Aman was dit ?
En ik weet ook dat het geen ene moer bij hem zal helpen, maar het is gewoon leuk omdat de rest van de wereld het wel snaptquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Adem in-adem uit, denk aan je wortel chakra.
Huh? Help ff of bedoel je heul veul?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik keek in de Active Topics en zag jou![]()
Lees je ook nog mee in het topic van Hoop?
Dan is het goed, therapeutisch gezien kan er een hoop.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik weet ook dat het geen ene moer bij hem zal helpen, maar het is gewoon leuk omdat de rest van de wereld het wel snapt
Ow noesquote:
Ik zie de COS al voor mequote:
Hoop, een user die van de drank af probeert te komen, heel mooi topicquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Help ff of bedoel je heul veul?
Hij heeft een pijltje op zijn mouwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt hier verkeerd te zitten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |