quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas geen doucheslang.. maar..ik beloof plechtig..bij deze... mocht Brian Kotzbak ooit weer in mijn buurt optreden.. I'll be there![]()
Niet omdat ik spel en realiteit niet kan onderscheiden, maar hij..hij..hij...
Ik keek in de Active Topics en zag jouquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
MIS, Maddy McCann topic of soms bij rotweer DE daar heb je me vanavond zelf vandaan geplukt, of WGR, een beetje ramptoeristen of helpen als ik iets zinnigs te zeggen heb.
![]()
F&F is ook altijd leuk leesvoer trouwens, net als R&P.
De Kooi 2 iets voor je?quote:
2equote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveelste witte wijn van Aman was dit ?
En ik weet ook dat het geen ene moer bij hem zal helpen, maar het is gewoon leuk omdat de rest van de wereld het wel snaptquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Adem in-adem uit, denk aan je wortel chakra.
Huh? Help ff of bedoel je heul veul?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik keek in de Active Topics en zag jou![]()
Lees je ook nog mee in het topic van Hoop?
Dan is het goed, therapeutisch gezien kan er een hoop.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik weet ook dat het geen ene moer bij hem zal helpen, maar het is gewoon leuk omdat de rest van de wereld het wel snapt
Ow noesquote:
Ik zie de COS al voor mequote:
Hoop, een user die van de drank af probeert te komen, heel mooi topicquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Help ff of bedoel je heul veul?
Hij heeft een pijltje op zijn mouwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt hier verkeerd te zitten ?
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik nou het eerste slachtoffer van een scheiding door de gouden kooi??
Of, kan ik het doen alsof het daardoor komt?
Oh ik dacht die avond, ze ziet er nog niet zo verlept uit als dat ze flink gezopen heeftquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schat ongeveer haar 1100 e (was na ongeveer 7 maanden in de kooi )
Owquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik nou het eerste slachtoffer van een scheiding door de gouden kooi??
Of, kan ik het doen alsof het daardoor komt?
Volgens mij was het een bH van Amanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ziet er uit als een panty of zo'n haarband van stretchstof, 1 van 2-en.
Oeh, LIF? * kahaarin doet gezellig mee hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoop, een user die van de drank af probeert te komen, heel mooi topic![]()
Schenkt ondertussen nog een glaasje in..Proost
Sorry, dan kan ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |