Tja, alleen de ethiek kan zich natuurlijk ook tegen de klanten keren.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Geld verdienen is vrijwel per definitie onethisch. Hoe onethischer, hoe meer geld, niets mis mee
quote:In uitzonderlijke omstandigheden kunnen wij afschrijvingen vanaf rekeningen gedurende maximaal 60 dagen tijdelijk opschorten of beperken...
De naam is wel meer Safe doordat ze die als Icesafe spelt.:')quote:Op maandag 2 juni 2008 19:06 schreef Wokkel het volgende:
Voor mensen die de regels van IceSave iets minder goed lezen, hier een artikel erover uit NRC Next:
IceSave Iets minder safe
Als ze dan bijna failliet gaan en je wilt nog snel je geld wegsluizen dan hebben ze net de mogelijkheid tot overschrijven 60 dagen opgeschort.:')quote:7.6 In uitzonderlijke omstandigheden kunnen wij afschrijvingen vanaf rekeningen gedurende maximaal 60 dagen tijdelijk opschorten of beperken om ons in staat te stellen te voldoen aan wettelijke vereisten en de voorgeschreven liquiditeitsniveaus te behouden.
Geen problemen hier en rente per kwartaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:31 schreef Fredgroes het volgende:
heeft hier iemand al ervaring met alex sparen??
Nu al gaan spreiden. Max 20000 bij één bank neerzetten.quote:Als ze dan bijna failliet gaan en je wilt nog snel je geld wegsluizen dan hebben ze net de mogelijkheid tot overschrijven 60 dagen opgeschort.:')
Mis ik iets, moet je je geld daarvoor niet 10 jaar vastzetten bij ABN? : http://www.abnamro.nl/nl/(...)oductinformatie.htmlquote:Op maandag 2 juni 2008 19:38 schreef Cosworth het volgende:
ABN AMRO heeft nu een deposito van 5 %, 2jr vast. Niet vrij opneembaar dus, maar wel een gegarandeerde rente gedurende 2 jaar.
Als je een en/of rekening hebt zelfs tot 40.000quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[..]
Nu al gaan spreiden. Max 20000 bij één bank neerzetten.
Alleen voor nieuwe klantenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:33 schreef Tekniko het volgende:
Wacht nog maar even met die IceSave rekeningen, de Credit Europe Bank biedt vanaf vandaag ook 5% rente op hun spaarrekening!
http://www.crediteurope.nl/fb/sites/nl/nl/consumer/
Wat vind je er zelf van?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:20 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de kenners van deze balans?
Inderdaad. Das wel nep vind ik.. alleen nieuwe rekeninghouders krijgen die 5%quote:
Dat vind ik wel heel raar en heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar ik vermoed dat de rente ook voor nieuwe klanten over enkele maanden wel wordt gelijk getrokken met de "standaard" rente die ze op die rekening bieden.quote:
Nee, 1 jaar spaardeposito heeft een rente van 4,6% en een 2-jaar spaardeposito heeft een rente van 5,0%.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:55 schreef Cottleston-Pie het volgende:
[..]
Mis ik iets, moet je je geld daarvoor niet 10 jaar vastzetten bij ABN? : http://www.abnamro.nl/nl/(...)oductinformatie.html
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef Slasher het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van?
Je bent in diverse topics goed bezig om linkjes en plaatjes te dumpen zonder zelf enig vorm van discussiepunt, en ik zie het raakvlak niet met dit topic eigenlijk.
Dit topic gaat over banken die een hoge rente bieden, wat heeft het vermogen en winstgevendheid van de DSB nou te maken met dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |