Je bent in de war met Osama, ei.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godverdomme, ik dacht dat hij juist Israël wilde vernietigen... Nu daalt mijn achting voor hem...
Is dat nu eigenlijk al definitief?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Perico het volgende:
...
Wat niet wil zeggen dat Mitt Romney geen uitstekende aanvulling is voor McCain...
Goed advies, Charles. Ik verwacht dan ook dat McCain een waardige campagne zal voeren, zonder Obama ervan te betichten een terroristensupporter te zijn, zonder slinks te suggereren dat een stem voor Obama een stem voor Hamas is, ik verwacht dat John McCain z'n aller-, allerbeste best zal doen smerige beschimpende TV-filmpjes, bijvoorbeeld in North Carolina, niet uit te laten zenden. Ja, Charles, jouw kandidaat zal "a different kind of Republican" zijn, ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:47 schreef pberends het volgende:
Charles Groenhuijsen zegt dat Obama Hillary zeker niet moet kiezen als running matennaaier:
[
In 2004 hield jouw voorganger George Bush zijn mond toen rechtse knokploegen Democraat John Kerry in smerige TV-filmpjes beschimpten. Jij kunt beter. Grijp onmiddellijk in als dat dit jaar weer gebeurt. Dit soort smeerlapperij is heel effectief. Maar zo wil je toch geen president worden? Wees trots op je campagne.
]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Dan is het al bekeken, Obama en Edwards zou een veel te links ticket zijn... Dan jaag je een aanzienlijk deel van de rechtse of twijfelende Democraten naar de andere kant.
Zo ontzettend slecht ging dat niet met Edwards als vice-president. Toegegeven, John Kerry staat dan ook bekend als charismatische rechtse working class hero die in alle lagen van de bevolking steun geniet, dus dat is misschien een verkeerde vergelijking.quote:Popular vote 62,040,610 59,028,444
Percentage 50.7% 48.3%
Bijna vijftig procent van de stemmen vind ik niet slecht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef Evil_Jur het volgende:
En trouwens, het ging wel slecht met Kerry.
Hij was niet "zwaar impopulair", die waarheid vond later pas een thuis in de hoofden van veel Amerikanen:quote:Bush was al zwaar impopulair, de enige reden dat hij herkozen werd was door dat slappe ticket van de Democraten...
quote:12/17-19/04 49 46 5 1,002
12/5-8/04 53 44 3 1,003
11/19-21/04 55 42 3 1,015
11/7-10/04 53 44 3 1,016
10/29-31/04 48 47 5 2,014
10/22-24/04 51 46 3 1,538
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ok, probeer het dan maar weer met Edwards, maar dan niet komen huilen bij mij straks in november.
Edwards als vice-president doet het trouwens in de peilingen (een peiling eerder) op dit moment het beste:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:30 schreef Evil_Jur het volgende:
In die zin dat ik nog steeds verwacht dat Obama gaat winnen in november, maar die verwachting zal bijstellen wanneer Edwards zijn running mate wordt.
Uiteraard, uiteraard. Obama zou met gemak moeten winnen, als je alle nu bekende factoren erbij neemt, maar ja, er zijn nog vijf maanden te gaan, hoor.quote:Het ligt ook aan de rest van de campagne en de running mate van McCain, maar zo zie ik het momenteel dus.
Edwards is een zuidelijke Man-Van-Het-Volk, ondanks alles, ik denk dat hij zeker een toevoeging is. Maar inderdaad, uiteindelijk kiest men echt voor Obama of McCain, net zoals men voor Al Gore of George Bush koos en niet Lieberman en Cheney, die overigens het bewijs is, me dunkt, dat een verschrikkelijke vice-presidentskandidaat nog niet het einde van de verkiezingen is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Perico heeft ook wel een punt, het effect van de running mates moet niet overschat worden, maar in deze verkiezingen is soms een heel klein verschil al voldoende. Ik baseer deze mening ook niet zozeer op polls (is misschien wel verstandiger, maarja), maar dus op de indruk dat Obama en Edwards te weinig aan elkaar toe te voegen hebben, qua standpunten en qua stemmen. Ik heb altijd geleerd dat dat juist de belangrijkste overweging is bij het kiezen van de tweede man /vrouw.
Ik een supporter van een Democraat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker laten nu ook de gefrustreerde Hillary-supporters van zich horen
Die kende ik nog niet, ongelofelijk eigenlijk; zowel zijn geschiedenis als nog steeds actief zijn op zijn 90e.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef Caesu het volgende:
daarom is het ook van symbolische waarde dat Robert Byrd, democraat en langst zittende senator ooit, vroeger actief lid was van de KKK, tegen de Civil Right Acts stemde en nu Barack Obama steunt voor President.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Byrd
Ze zal sowieso graag zien dat plannen van haar door Obama worden overgenomen... en nu Obama plots veel referenties naar Bill Clinton maakt, is het niet uitgesloten dat hij een kabinetspost krijgt, of een aanstelling bij het Supreme Court, of dat Bill zitting neemt in het bestuur van de Campagne van de General Election.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Toad het volgende:
Wat verwacht jij dan wat Clinton wil doen? Die speech van vannacht is natuurlijk een strategische zet om ergens invloed op te kunnen uitoefenen.
http://www.270towin.com/quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, interessante geschiedenis die veel mensen niet schijnen te kennen. Volgens mij denken de meeste Nederlanders dat Lincoln een Democraat was en dat de KKK iets Republikeins was...
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godverdomme, ik dacht dat hij juist Israël wilde vernietigen... Nu daalt mijn achting voor hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |