100% kans dat de torens niet serieus beschadigd kunnen worden voor een instorting of bijvoorbeeld de kans op compleet missen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Disorder het volgende:
Al die moeite met hologramtechnieken, greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion, mindcontrol en honderden, misschien zelfs duizenden acteurs.
Is het niet veel eenvoudiger om gewoon vliegtuigen te gebruiken?
Het oplezen is een soort van automatisme. Ik denk niet dat ze gewetenloos zijn. Ik denk wel dat ze enigszins hersenloos zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet afhankelijk van die prompters zouden zijn, maar ik denk niet dat ze zo hersenloos en gewetenloos zouden zijn dat ze hun persoonlijkheid uitschakelen zodra zo'n ding begint te draaien en niet beseffen wat ze aan het oplezen zijn.
Is die kans niet veel groter bij zo'n show waarbij allerlei ingewikkelde technieken gebruikt moeten worden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
100% kans dat de torens niet serieus beschadigd kunnen worden voor een instorting of bijvoorbeeld de kans op compleet missen.
Het hele patriot act draaiboek kan dan de prullenbak in als er ook maar iets mislukte van die megashow in NY.
Ik geloof dat er juist veel kritiek op het geluid in de filmpjes is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Is die kans niet veel groter bij zo'n show waarbij allerlei ingewikkelde technieken gebruikt moeten worden?
Hoe verklaar je trouwens audio? Hoe kan het dat een hologram op het juiste moment geluid met zich meedraagt?
Waarom? En wat wordt er dan gezegd?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geloof dat er juist veel kritiek op het geluid in de filmpjes is.
Ik geloof dat er ergens gezegd werd dat er op veel filmpjes het geluid van de vliegtuigen zou ontbreken.quote:
Dus greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion en allerlei hologramtechnieken zijn mogelijk, maar ze vergeten per ongeluk audio??quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ergens gezegd werd dat er op veel filmpjes het geluid van de vliegtuigen zou ontbreken.
Hang me er trouwens niet aan op; ik geloof dat ik dat via linkjes van Lambiekje heb gevonden.
Dat is dus een serieus probleem ... al die tientallen (zogenaamde) amateur beelden laten verschillende vliegtuig geluiden horen, niet iets wat in reallife over een komt. Daarnaast is er aardig geknipt en geplakt. En zijn impact geluiden zonder vetraging. Of geheel geen impactgeluid. Ga zo maar door.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Is die kans niet veel groter bij zo'n show waarbij allerlei ingewikkelde technieken gebruikt moeten worden?
Hoe verklaar je trouwens audio? Hoe kan het dat een hologram op het juiste moment geluid met zich meedraagt?
Microfoon, compressietechnieken, opslagmedium, windrichting, acoustiek waarin het geluid wordt opgenomen, achtergrondgeluiden. Allemaal van invloed op het uiteindelijke audiospoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus een serieus probleem ... al die tientallen (zogenaamde) amateur beelden laten verschillende vliegtuig geluiden horen, niet iets wat in reallife over een komt.
Afstand.quote:En zijn impact geluiden zonder vetraging. Of geheel geen impactgeluid. Ga zo maar door.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Microfoon, compressietechnieken, opslagmedium, windrichting, acoustiek waarin het geluid wordt opgenomen, achtergrondgeluiden. Allemaal van invloed op het uiteindelijke audiospoor.
[..]
Ja dat zou je hopen ... nee redelijk heel dicht bij.quote:Afstand.
Niet bij live-verslaggeving.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
3) verslaggevers lezen af van de prompter.
Oh wat is er dan gebeurd op de BBC rond ny-time 17:00?.quote:
Ik moet anders zeggen dat het ze toch vrij aardig gelukt is op 9-11.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
100% kans dat de torens niet serieus beschadigd kunnen worden voor een instorting of bijvoorbeeld de kans op compleet missen.
O.A. deze piloot denkt van niet:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Disorder het volgende:
Al die moeite met hologramtechnieken, greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion, mindcontrol en honderden, misschien zelfs duizenden acteurs.
Is het niet veel eenvoudiger om gewoon vliegtuigen te gebruiken?
quote:John Lear
Son of Bill Lear (Founder, creator of the Lear Jet Corporation)
More than 40 years of Flying
19,000+ TT
23 Type ratings
Flight experience includes 707, DC-8, 727, L10-11
quote:5 min after it happened i knew it was a scam.
Ik mag hopen allemaal. Zo ingewikkeld is het namelijk niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:03 schreef Resonancer het volgende:
Hoeveel ervaren piloten zou het lukken om het WTC te raken?
John Lear beweert dat hij het niet kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik mag hopen allemaal. Zo ingewikkeld is het namelijk niet.
Ik heb eerder ook genoeg verklaringen gezien van piloten die beweren dat het wel kan en niet zo moeilijk is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
John Lear beweert dat hij het niet kan.
Maar hey, misschien is hij wel 'n desinformant.
Het Wtc was nl breder dan een landingsbaan. Echt, anderhalve seconde nadenken is voldoende om die hele Lear zijn geloofwaardigheid te doen verliezen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is landen veel moeilijker dan het WTC raken.
Je bedoelt dat de BBC uitzond dat WTC7 was ingestort nog voor het was ingestort?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oh wat is er dan gebeurd op de BBC rond ny-time 17:00?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |