abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:17:57 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59029366
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Disorder het volgende:
Al die moeite met hologramtechnieken, greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion, mindcontrol en honderden, misschien zelfs duizenden acteurs.

Is het niet veel eenvoudiger om gewoon vliegtuigen te gebruiken?
100% kans dat de torens niet serieus beschadigd kunnen worden voor een instorting of bijvoorbeeld de kans op compleet missen.

Het hele patriot act draaiboek kan dan de prullenbak in als er ook maar iets mislukte van die megashow in NY.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:19:45 #42
52357 Lambiekje
pi_59029385
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze niet afhankelijk van die prompters zouden zijn, maar ik denk niet dat ze zo hersenloos en gewetenloos zouden zijn dat ze hun persoonlijkheid uitschakelen zodra zo'n ding begint te draaien en niet beseffen wat ze aan het oplezen zijn.
Het oplezen is een soort van automatisme. Ik denk niet dat ze gewetenloos zijn. Ik denk wel dat ze enigszins hersenloos zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59029766
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

100% kans dat de torens niet serieus beschadigd kunnen worden voor een instorting of bijvoorbeeld de kans op compleet missen.

Het hele patriot act draaiboek kan dan de prullenbak in als er ook maar iets mislukte van die megashow in NY.
Is die kans niet veel groter bij zo'n show waarbij allerlei ingewikkelde technieken gebruikt moeten worden?

Hoe verklaar je trouwens audio? Hoe kan het dat een hologram op het juiste moment geluid met zich meedraagt?
pi_59029851
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef Disorder het volgende:

[..]

Is die kans niet veel groter bij zo'n show waarbij allerlei ingewikkelde technieken gebruikt moeten worden?

Hoe verklaar je trouwens audio? Hoe kan het dat een hologram op het juiste moment geluid met zich meedraagt?
Ik geloof dat er juist veel kritiek op het geluid in de filmpjes is.
pi_59029877
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik geloof dat er juist veel kritiek op het geluid in de filmpjes is.
Waarom? En wat wordt er dan gezegd?
pi_59029970
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:51 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom? En wat wordt er dan gezegd?
Ik geloof dat er ergens gezegd werd dat er op veel filmpjes het geluid van de vliegtuigen zou ontbreken.
Hang me er trouwens niet aan op; ik geloof dat ik dat via linkjes van Lambiekje heb gevonden.
pi_59029992
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik geloof dat er ergens gezegd werd dat er op veel filmpjes het geluid van de vliegtuigen zou ontbreken.
Hang me er trouwens niet aan op; ik geloof dat ik dat via linkjes van Lambiekje heb gevonden.
Dus greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion en allerlei hologramtechnieken zijn mogelijk, maar ze vergeten per ongeluk audio??
pi_59030046
Zoiets!

Typisch gevalletje van iets over het hoofd hebben gezien?
Puur op de beelden gericht?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:17:05 #49
52357 Lambiekje
pi_59030239
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat is dus een serieus probleem ... al die tientallen (zogenaamde) amateur beelden laten verschillende vliegtuig geluiden horen, niet iets wat in reallife over een komt. Daarnaast is er aardig geknipt en geplakt. En zijn impact geluiden zonder vetraging. Of geheel geen impactgeluid. Ga zo maar door.

Let maar eens op vuurwerk .. als je 300 meter verwijderd bent dan hoor je het echt met vetraging. In heel veel films en series klopt dat niet.
pi_59030274
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is dus een serieus probleem ... al die tientallen (zogenaamde) amateur beelden laten verschillende vliegtuig geluiden horen, niet iets wat in reallife over een komt.
Microfoon, compressietechnieken, opslagmedium, windrichting, acoustiek waarin het geluid wordt opgenomen, achtergrondgeluiden. Allemaal van invloed op het uiteindelijke audiospoor.
quote:
En zijn impact geluiden zonder vetraging. Of geheel geen impactgeluid. Ga zo maar door.
Afstand.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:41:40 #51
52357 Lambiekje
pi_59030542
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 13:20 schreef Disorder het volgende:

[..]

Microfoon, compressietechnieken, opslagmedium, windrichting, acoustiek waarin het geluid wordt opgenomen, achtergrondgeluiden. Allemaal van invloed op het uiteindelijke audiospoor.
[..]
quote:
Afstand.
Ja dat zou je hopen ... nee redelijk heel dicht bij.

http://video.google.com/videosearch?q=911+audio&sitesearch=#q=911%20audio%20fakery&sitesearch=

pi_59031698
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

3) verslaggevers lezen af van de prompter.
Niet bij live-verslaggeving.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:20:43 #53
52357 Lambiekje
pi_59031920
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet bij live-verslaggeving.
Oh wat is er dan gebeurd op de BBC rond ny-time 17:00?.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:52:01 #54
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59035704
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik moet anders zeggen dat het ze toch vrij aardig gelukt is op 9-11.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_59035867
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Disorder het volgende:
Al die moeite met hologramtechnieken, greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion, mindcontrol en honderden, misschien zelfs duizenden acteurs.

Is het niet veel eenvoudiger om gewoon vliegtuigen te gebruiken?
O.A. deze piloot denkt van niet:
quote:
John Lear
Son of Bill Lear (Founder, creator of the Lear Jet Corporation)
More than 40 years of Flying
19,000+ TT
23 Type ratings
Flight experience includes 707, DC-8, 727, L10-11

quote:
5 min after it happened i knew it was a scam.

Hoeveel ervaren piloten zou het lukken om het WTC te raken?
Hoe kan 'n vliegtuig sneller gaan dan Boeing beweert dat het kan?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59035883
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:03 schreef Resonancer het volgende:

Hoeveel ervaren piloten zou het lukken om het WTC te raken?
Ik mag hopen allemaal. Zo ingewikkeld is het namelijk niet.
pi_59036077
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik mag hopen allemaal. Zo ingewikkeld is het namelijk niet.
John Lear beweert dat hij het niet kan.

Maar hey, misschien is hij wel 'n desinformant.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59036132
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

John Lear beweert dat hij het niet kan.

Maar hey, misschien is hij wel 'n desinformant.
Ik heb eerder ook genoeg verklaringen gezien van piloten die beweren dat het wel kan en niet zo moeilijk is.
Volgens mij is landen veel moeilijker dan het WTC raken.
  zondag 1 juni 2008 @ 08:59:38 #59
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_59043814
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is landen veel moeilijker dan het WTC raken.
Het Wtc was nl breder dan een landingsbaan. Echt, anderhalve seconde nadenken is voldoende om die hele Lear zijn geloofwaardigheid te doen verliezen.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_59043984
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh wat is er dan gebeurd op de BBC rond ny-time 17:00?.
Je bedoelt dat de BBC uitzond dat WTC7 was ingestort nog voor het was ingestort?
Hoe weet jij dat die verslaggever iets oplas van een papiertje, wat door de regie was aangereikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')