abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:41:40 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59030542
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 13:20 schreef Disorder het volgende:

[..]

Microfoon, compressietechnieken, opslagmedium, windrichting, acoustiek waarin het geluid wordt opgenomen, achtergrondgeluiden. Allemaal van invloed op het uiteindelijke audiospoor.
[..]
quote:
Afstand.
Ja dat zou je hopen ... nee redelijk heel dicht bij.

http://video.google.com/videosearch?q=911+audio&sitesearch=#q=911%20audio%20fakery&sitesearch=

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59031698
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

3) verslaggevers lezen af van de prompter.
Niet bij live-verslaggeving.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:20:43 #53
52357 Lambiekje
pi_59031920
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet bij live-verslaggeving.
Oh wat is er dan gebeurd op de BBC rond ny-time 17:00?.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:52:01 #54
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59035704
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

100% kans dat de torens niet serieus beschadigd kunnen worden voor een instorting of bijvoorbeeld de kans op compleet missen.
Ik moet anders zeggen dat het ze toch vrij aardig gelukt is op 9-11.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_59035867
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Disorder het volgende:
Al die moeite met hologramtechnieken, greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion, mindcontrol en honderden, misschien zelfs duizenden acteurs.

Is het niet veel eenvoudiger om gewoon vliegtuigen te gebruiken?
O.A. deze piloot denkt van niet:
quote:
John Lear
Son of Bill Lear (Founder, creator of the Lear Jet Corporation)
More than 40 years of Flying
19,000+ TT
23 Type ratings
Flight experience includes 707, DC-8, 727, L10-11

quote:
5 min after it happened i knew it was a scam.

Hoeveel ervaren piloten zou het lukken om het WTC te raken?
Hoe kan 'n vliegtuig sneller gaan dan Boeing beweert dat het kan?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59035883
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:03 schreef Resonancer het volgende:

Hoeveel ervaren piloten zou het lukken om het WTC te raken?
Ik mag hopen allemaal. Zo ingewikkeld is het namelijk niet.
pi_59036077
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik mag hopen allemaal. Zo ingewikkeld is het namelijk niet.
John Lear beweert dat hij het niet kan.

Maar hey, misschien is hij wel 'n desinformant.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59036132
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

John Lear beweert dat hij het niet kan.

Maar hey, misschien is hij wel 'n desinformant.
Ik heb eerder ook genoeg verklaringen gezien van piloten die beweren dat het wel kan en niet zo moeilijk is.
Volgens mij is landen veel moeilijker dan het WTC raken.
  zondag 1 juni 2008 @ 08:59:38 #59
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_59043814
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is landen veel moeilijker dan het WTC raken.
Het Wtc was nl breder dan een landingsbaan. Echt, anderhalve seconde nadenken is voldoende om die hele Lear zijn geloofwaardigheid te doen verliezen.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_59043984
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh wat is er dan gebeurd op de BBC rond ny-time 17:00?.
Je bedoelt dat de BBC uitzond dat WTC7 was ingestort nog voor het was ingestort?
Hoe weet jij dat die verslaggever iets oplas van een papiertje, wat door de regie was aangereikt?
pi_59044699
quote:
Op zondag 1 juni 2008 08:59 schreef Rasing het volgende:

[..]

Het Wtc was nl breder dan een landingsbaan. Echt, anderhalve seconde nadenken is voldoende om die hele Lear zijn geloofwaardigheid te doen verliezen.
'n landingsbaan nader je i.h.a niet met 575 mph.
Eisenhower1961.
pi_59044979
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

'n landingsbaan nader je i.h.a niet met 575 mph.
Nee, bij een landingsbaan moet je aan het begin van de landingsbaan met de goede snelheid de grond raken. Je moet driedimensionaal op de juiste plek zitten én daarbij nog eens een gepast snelheid hebben. Bij het WTC hoef je alleen de toren maar te raken, de snelheid maakt niet zoveel uit. Daarbij is het WTC erg makkelijk herkenbaar, dus dat richt makkelijk.

Wel eens MS flightsimulator gedaan? Met één van de eerste versies heb ik wel eens rondjes met een Cessna gevlogen. Opstijgen is een makkie, rondvliegen ook. Iets raken vrij eenvoudig, landen wordt al lastig.
Nu is MS flightsimulator wel iets anders als echt vliegen, neem ik aan. En een Boeing weer iets anders dan een Cessna. Maar als een piloot aangeeft dat 'ie niet in staat is om het WTC te raken, dan zet ik wel grote vraagtekens bij zijn capaciteiten als piloot, en zou ik liever niet bij hem in het vliegtuig stappen.
pi_59045263
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, bij een landingsbaan moet je aan het begin van de landingsbaan met de goede snelheid de grond raken. Je moet driedimensionaal op de juiste plek zitten én daarbij nog eens een gepast snelheid hebben. Bij het WTC hoef je alleen de toren maar te raken, de snelheid maakt niet zoveel uit. Daarbij is het WTC erg makkelijk herkenbaar, dus dat richt makkelijk.

Wel eens MS flightsimulator gedaan? Met één van de eerste versies heb ik wel eens rondjes met een Cessna gevlogen. Opstijgen is een makkie, rondvliegen ook. Iets raken vrij eenvoudig, landen wordt al lastig.
Nu is MS flightsimulator wel iets anders als echt vliegen, neem ik aan. En een Boeing weer iets anders dan een Cessna. Maar als een piloot aangeeft dat 'ie niet in staat is om het WTC te raken, dan zet ik wel grote vraagtekens bij zijn capaciteiten als piloot, en zou ik liever niet bij hem in het vliegtuig stappen.
Geloof het of niet, ik zette op 12 jarige lftd al vliegtuigen aan de grond. (zonder te crashen)
http://fshistory.simflight.com/fsh/fs1.htm

Iets raken lukt mij ook wel i.d.d.
De " landing " (zo zou je het n btje kunnen zien ) op het Pentagon lijkt mij wel moeilijk zelfs in 'n simulator waarbij je geen G krachten voelt, maar de profesionals denken dat het wel kan.
http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0274.shtml

Ik ga het straks zelf nog 's proberen.
Eisenhower1961.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:45:38 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59064117
Als een Japanse kamikazepiloot in een zero op in een duikvlucht een schip kan raken moet een gigantische wolkenkrabber die 208 voet breed is toch ook wel te doen zijn?
pi_59069081
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:45 schreef Erasmo het volgende:
Als een Japanse kamikazepiloot in een zero op in een duikvlucht een schip kan raken moet een gigantische wolkenkrabber die 208 voet breed is toch ook wel te doen zijn?
kamikazePILOOT, dat kon je van de " kapers " niet zeggen. Technisch gezien lijkt me er wel verschil in te zitten.

Zijsprong:
Psychologisch gezien ...zeker:
http://www.maxpam.nl/archief/columns/20010925zelfmoord.html
quote:
Brieven vormen, naast dagboeken, ook de bronnen van Emiko Ohnuki-Tierneys Kamikaze Diaries. Reflections of Japanese student soldiers, waarin zij een aantal oude en moderne misverstanden over de Japanse kamikazepiloten recht zet. Anders dan de radicale islamitische zelfmoordterroristen waarmee zij tegenwoordig wel worden vergeleken, waren de kamikazepiloten die in de laatste twee oorlogsjaren werden ingezet geen vrijwilligers.
http://www.niod.nl/nl/sig(...)_2006-09.asp?arrid=3
Eisenhower1961.
  maandag 2 juni 2008 @ 14:27:43 #66
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59069280
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

kamikazePILOOT, dat kon je van de " kapers " niet zeggen. Technisch gezien lijkt me er wel verschil in te zitten.

Zijsprong:
Psychologisch gezien ...zeker:
http://www.maxpam.nl/archief/columns/20010925zelfmoord.html
[..]

Tegen de tijd dat Japn kamikaze's inzette waren ze allang door de goede piloten heen, dit waren gewoon boerenjongens die in een Zero werden gezet.
  maandag 2 juni 2008 @ 14:58:17 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59070022
quote:

[..]

Stierenpoep.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59073428
quote:

[..]

Weet je hoe weinig die kamikazepiloten al gevlogen hadden. Ze mochten blij zijn als ze 20 uur in een vliegtuig hadden gezeten.
Een belangrijke reden om ze in te zetten als kamikazes was juist dat daar weinig opleiding voor nodig was, en een grote(re) kans dat ze het doel troffen.
pi_59073613
Een goede presentatie van Gordon Ross met een mogelijke verklaring van de instortingen van de Twin Towers:

http://zaplog.nl/zaplog/a(...)n_van_de_twin_towers
  maandag 2 juni 2008 @ 18:40:29 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59075042
Hmm.. nog meer youtube wijsheden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 juni 2008 @ 22:59:28 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59079448
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:37 schreef ron1872 het volgende:
Een goede presentatie van Gordon Ross met een mogelijke verklaring van de instortingen van de Twin Towers:

http://zaplog.nl/zaplog/a(...)n_van_de_twin_towers
Wie is die ''Gordon Ross'' eigenlijk? Ik heb hem gegoogled maar ik kom alleen maar bij dat filmpje uit.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:39:42 #72
52357 Lambiekje
pi_59080378
quote:
The 9/11 Truth Movement, Free Energy Suppression and the Global Elite’s Agenda
Imagine utilizing free energy technology in daily life. No more petroleum-based fuels; no more outrageous oil and gas prices. Humanity would definitely benefit from this. The technology for water powered cars has been in the news, such as in this NBC-affiliate clip. This FOX-affiliate clip reveals the development of this technology for the military. From the FOX clip we learn that Radio Frequencies are key to this technology. As you read further you’ll discover another building block of free energy: Tesla Coils.

So why are these technologies suppressed? Basic Answer: Control.

The Global Elite plan a New World Order with an enslaved “police state” culture. How might this be done? One way is the Patriot Act. Another could be the 800 FEMA detention camps fully constructed, staffed, and awaiting prisoners. What else might they do? They could slow the economy. Control over oil and gas makes accomplishing this easy. All they have to do is notch those prices up little by little, and the average citizen gets poorer and poorer. Not only do these increases affect the gas pump and home boiler, they affect food manufacturing plants, public water supplies, and other necessities as well.

[..]

The first microwave oven was built in 1947 by Raytheon, a major defense contractor. What advances could they have made in the past sixty years? A look at the documentary “Star Wars in Iraq” reveals weaponry based on these technologies.

So what’s “crazy” about it? What would people sixty years ago have said about cell phones? “Wacky”?? How about The Wizard of Oz on an ultra-thin shiny little disc? ”Nutjob”?? What about embedding spy chips on insects? ”Insane”?? Technology has come a long way in the last 100 years.

The first major free energy scientist, Nikola Tesla, knew the direction his research would someday take. In 1915 he said “I have not thought it hazardous to predict, that wars in the future will be waged by electrical means”. The Star Wars in Iraq video proves him right.
Ik ben van mening dat de meest wilde Dark Technology, Free Energy en Hudison Effect Weaponary gebruikt is op 911.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:44:38 #73
52357 Lambiekje
pi_59080498
quote:
*HOLOGRAMS / PROJECTIONS*

Claim: Just the idea that planes were projected in the air is loony tune crazy!

FACT: This technology was reported in the media before 9/11 pertaining to military psychological operations (PSYOPS).

Washington Post
“When Seeing and Hearing Isn't Believing”
By William M. Arkin
February 1, 1999
http://forum.911movement.org/index.php?showtopic=2970

A few notable quotes (emphasis added):

According to a military physicist given the task of looking into the hologram idea, the feasibility had been established of projecting large, three-dimensional objects that appeared to float in the air.

…washingtonpost.com has learned that a super secret program was established in 1994 to pursue the very technology for PSYOPS application. The "Holographic Projector" is described in a classified Air Force document as a system to "project information power from space ... for special operations deception missions."

Voice-morphing? Fake video? Holographic projection? They sound more like Mission Impossible and Star Trek gimmicks than weapons. Yet for each, there are corresponding and growing research efforts as the technologies improve and offensive information warfare expands.
pi_59081364
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stierenpoep.
Ok, dus 'n Zero vliegen en crashen op 'n schip is hetzelfde als 'n 747 in 'n wolkenkrabber of het pentagon vliegen.
Eisenhower1961.
pi_59081466
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mooie quotes, heb ze hier ook al 's geplaatst. Maar zit volgens de sceptici hier allemaal nog in de ontwikkelingsfase. Die discussie winnen deze sceptici imo altijd, het Pentagon en de grote bedrijven zullen die technieken nooit openbaar maken en als er al 's 'n insider uit de school klapt is hij "onbetrouwbaar" en ontbeert hij of zij fysiek bewijs..
Laten we er maar op vertrouwen dat ze die technieken nooooit zullen misbruiken
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')