Gaat het over mijn ego?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:30 schreef MPG het volgende:
Papier, men vraagt jouw expertise hier: wat neemt meer ruimte in?
Fuck, al bijna 70k?quote:
Nog 150 en je stijgt weer een plaatsquote:
Nee over werkwerkwerkquote:
Bijna gebak dusquote:
no life alertquote:
Ah, daarom doen de doktoren niets.quote:
Ik ook.quote:
doen die überhaupt wel iets dan?quote:
Gewone doktoren schrijven niet zulke hoge rekeningenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
doen die überhaupt wel iets dan?
behalve dan extreem hoge rekeningen schrijven
voor een paar hechtingjes mag ik ruim 150 euri aftikkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gewone doktoren schrijven niet zulke hoge rekeningen
4k voor een buikoperatie is niet nietsquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
doen die überhaupt wel iets dan?
behalve dan extreem hoge rekeningen schrijven
Martquote:
Trustequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
4k voor een buikoperatie is niet nietsom maar van ct-scans en andere onderzoeksprijzen te zeggen
Maar bed
Jooooquote:
Want ja, 'voor de' typen is super veel werkquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
truste vd slaperts
Ik denk dat hij "voor de" bedoelt, en dat is toch wel een hele letter meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Want ja, 'van de' typen is super veel werk
Ja ja ja, te snel getyptquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij "voor de" bedoelt, en dat is toch wel een hele letter meer
lb ookquote:
Die _ achter dequote:
die _! achter mijn smiley is gewoon ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die _ achter deis echt niet nodig hoor... die smiley rolt heus je scherm niet af zonder dat streepje erachter
.
Truste eer-ikquote:
Is hij al verhoord door de politie?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:25 schreef MPG het volgende:
Bijzondere graven ontdekt in Limburg
Dat is vlakbij het huis van een vriend van me
quote:
Neequote:
bedtijd?quote:
Eensch.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die _ achter deis echt niet nodig hoor... die smiley rolt heus je scherm niet af zonder dat streepje erachter
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |