quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
OPVRETEN, UITSCHIJTEN, EEN LUL ERVAN BOETSEREN EN JE MOEDER ERMEE SWAFFELEN11!!!!!!11!![]()
![]()
![]()
kijk, daar kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
OPVRETEN, UITSCHIJTEN, EEN LUL ERVAN BOETSEREN EN JE MOEDER ERMEE SWAFFELEN11!!!!!!11!![]()
![]()
![]()
Ik zweer het, een verkapt naam topic.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik denk dat 1 keer doormidden (of gewoon heel) en dan een beetje nette stapels maken het beste is.
Proppen nemen iig de allermeeste ruimte in.
maar nette stapels maken, dan krijg je ruimte in het midden denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik denk dat 1 keer doormidden (of gewoon heel) en dan een beetje nette stapels maken het beste is.
Dan maak je eerst nette stapels en versnipper je de rest. De snippers stop je dan in de overgebleven ruimtequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar nette stapels maken, dan krijg je ruimte in het midden denk ik.
zou dat het meest efficiënt zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan maak je eerst nette stapels en versnipper je de rest. De snippers stop je dan in de overgebleven ruimte
maar we houden beide (mijn vriendin nog iets meer dan ik) van koopjes. mediamarkt en saturn krantjes zijn toch heerlijk, die zou ik niet willen missen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef nein het volgende:
Een NEE-NEE sticker neemt verreweg de minste ruimte in op je brievenbus, ik heb t 2 jaar geleden gedaan, ben echt ZO blij dat ik niet al die klotefolders meer krijg.
kankergeilquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |