hang duidelijk een bord in je tuin, dit was vroeger nummer 36quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef Slappy het volgende:
Ik heb dus een probleem.Ik heb iets op Ebay gekocht en bij Nederlandse webshop maar van de week is me nummer verandert want komt een bejaarden huis tegenover hier maar ik had dus nummer 36 en die is nu 27,En nummer 36 bestaat nog niet.Bij wie moet ik dan het pakket ophalen
weet je met welke postbezorgers het pakket wordt gebracht?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
Postkantoor?
En anders is een plaatselijke school vast bereid om je wat Nederlands te leren.
Gaarnequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef MASD het volgende:
Nominatie voor TT met de meeste fouten?
je kan ze alleen mailen als je de us woont, euhuh logisch tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:45 schreef Slappy het volgende:
USPS Priority Mail International bezorgt die ook in Nederland of alleen in Amerika en doet en andere bedrijf het in Europa?Ik wil ze even mailen maar kan alleen als je in Amerika woont doen.
Wat is een paket dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn Nederlands is heel goed dus niet zeuren
Wie bezorgt het dan in Nederland ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ze alleen mailen als je de us woont, euhuh logisch toch_!
ups, TPG, Sandds of iets dergelijks (ligt eraan met welk Nederlands bedrijf ze een contract hebben afgesloten)quote:
us priority, gaat dacht ik via de tnt maar je kan ze zelf ook gewoon mailen hoor ook al woon je in nlquote:
nou ik vind het knap dat je überhapt iets kon bestellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef Slappy het volgende:
Omdat die winkel in Nederland zit en gisteren was ie opgestuurd.En dat andere pakket komt uit Amerika.duurt nog na weekend voordat ik die krijg.
Dan weet je toch niet dat het nu ook bezorgd is?!?! Rare redenatie.. Waarschijnlijk kon de postbode het huisnummer niet vinden (want bestaat niet meer) en heeft het weer meegenomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef Slappy het volgende:
Ohja omdat ik daar vaker bestel en altijd volgende dag binnen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |