abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_58988161
]

Deze topicreeks is bedoeld voor alle vage, domme, irritante, libido-verlagende, achterlijke, gekke, maffe en/of intelligentieverlagende advertenties die op Marktplaats & Co. staan.
Kom je een advertentie aldaar tegen die voldoet aan minimaal 1 van de bovenstaande criteria, post em dan hier!

Linkjes naar vorige delen:
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16

Spinoff "naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats":
1 | 2 | 3 | 4 |

De openingspost vind je hier

Regels:
› Plaats een link naar de advertentie(s).
› Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
› Bij voorbaat dank.


Een aantal voorbeelden:
quote:
Ruilen

Een Mitsubishi Evo V of VI.
Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen.
Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:

Echte vriendschap voor het leven.
Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:
Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht

Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord.
De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen.
De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen.
Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.


Game on!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:18:16 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58988204
Ik was al bezig met een nieuwe, maar je was nog mooi op tijd Tevens een ongegeneerde tvp, mooie reeks!
pi_58988219
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef TNA het volgende:
Ik was al bezig met een nieuwe, maar je was nog mooi op tijd Tevens een ongegeneerde tvp, mooie reeks!
ik had hem dichtgepost he, dichtposten = nieuwe maken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58988487
********ASS KICKING MACHINE*******

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2007-08-28, 2:34PM PDT



I am looking for candidates to try out my new invention for a carnival. I need people with a good strong butt. Duties involve sustained blows to the rear by different brands of shoes attached to a rotating ferris wheel device. This job is not for people that have hemmroids or any other ailments of that nature. Must be able to pass background, have a clean/ perfect DMV and pass a drug test from hair samples. Basically im like any other company I want that perfect person for a job that any ass can do. Oh and If you need any remodeling done I have 10+ years experience and my own tools.

Mike Stamps
San Clemente, Ca
850 529-0478
or mikelstamps@yahoo.com
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:36:05 #5
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_58988645
pi_58988671
quote:
[b
[..]


[..]

[ afbeelding ]


deze vindt ik wel humor
pi_58989017
Carton Of Irregular Cat Hats

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-02-07, 11:01AM PST


Hello. I have a big box of used cat and kitten hats that I have collected over the years for various occasions. As of recently my cat, Snowman, is no longer living and thus I am forced to get rid of these precious memories. I would not feel right asking money for them so I am offering the whole box for free. There are many styles from formal to cute and funny.









There is a variety of 14 different hats total. I just hope you and your pet can find as much joy in these hats as me and Snowman once did.

E-mail me if you are interested and I will give you my address where you can pick them up. I can also arrange for a free delivery if you are not too far away.

Thank you, Patty


Location: San Diego
it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 566171148
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:03:29 #8
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_58989252
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

deze vindt ik wel humor
je overbodige t dan weer minder.
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_58989286
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:54 schreef 68Chevelle het volgende:
Carton Of Irregular Cat Hats

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-02-07, 11:01AM PST


Hello. I have a big box of used cat and kitten hats that I have collected over the years for various occasions. As of recently my cat, Snowman, is no longer living and thus I am forced to get rid of these precious memories. I would not feel right asking money for them so I am offering the whole box for free. There are many styles from formal to cute and funny.


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


There is a variety of 14 different hats total. I just hope you and your pet can find as much joy in these hats as me and Snowman once did.

E-mail me if you are interested and I will give you my address where you can pick them up. I can also arrange for a free delivery if you are not too far away.

Thank you, Patty


Location: San Diego
it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 566171148
Dit is gewoon dierenmishandeling
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_58989511
quote:
ik zoek 1 of 2 of 4 van zulke antennes die ik op de foto heb voor het zenden van die dike dipoolen
interpunctie? Nergens voor nodig.
quote:
ik ben een jongen van 15 jaar ik zal graag een bijbaantje willen hebben in de omgeving van horst ik ben aan het sparen voor een playstation 3 dus ik wil wat geld verdienen het maaktnniet uit wat als het maar goed verdient nou heeft uw wat en woont u in een straal van 5km dan laat ff wat weten je kunt beter mailen nou groeten
quote:
gezogt heel veel dvd`s
american pie 2

american pie 3

american pie 4

american pie 5


american pie 6


Saved!

whose your daddy

dumb en dumber


Beno 911


heeft u er 1 of meerdere en wilt u ze verkopen?stuur een mailtje,


graag orginaile ,copie`s mag ook maar ik geef daar wel minder voor.


graag niet te duur!!

alle genoemde films (m.u.v american pie 5 en 6)

kosten in de winkel 4,-

dus als u er al meer dan dat wil hebben is er geen deal


als u dvd zoekt zech het dan misschien kunnen we ruilen.

de mest bekende die ik heb is Bee Movie nederlands ondertiteld.
So we just called him Fred too
pi_58990445
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef Cothen het volgende:

[..]

interpunctie? Nergens voor nodig.
[..]


[..]
Die DVD advertentie
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58991435
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef marq het volgende:

[..]

je overbodige t dan weer minder.
wat is overbodige t ?
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:48:41 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58991691
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is overbodige t ?
Het is: " Deze vind ik wel humor " ipv " deze vindt ik wel humor "
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58991742
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Het is: " Deze vind ik dan weer minder " ipv " deze vindt ik dan weer minder "


o sorry ik dacht dat het weer zo'n kreet was als ''tvp''

kan wel spellen hoor maar ja ''slip of the finger'' zullen we maar zeggen

pi_58992035
Heerlijk topic wederom
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_58994378
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:54 schreef 68Chevelle het volgende:
Carton Of Irregular Cat Hats

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-02-07, 11:01AM PST


Hello. I have a big box of used cat and kitten hats that I have collected over the years for various occasions. As of recently my cat, Snowman, is no longer living and thus I am forced to get rid of these precious memories. I would not feel right asking money for them so I am offering the whole box for free. There are many styles from formal to cute and funny.


enzovoorts



Waar heb je dit vandaan? een soort usa marktplaats?
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:42:38 #17
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_58995405
http://link.marktplaats.nl/171413707

Als dat een handelsonderneming is zal ie snel failliet gaan
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_58995713
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Die DVD advertentie
pi_58998145
Hallo leuke spontane en heerlijke mannen
Ik ben rita ik ben een gescheiden vrouw van 49 jaar. Ik heb altijd een rustig en vrij zakelijk huwelijk gehad en het is tijd dat ik die jaren in ga halen en zoek daarom een opwindende relatie met een heerlijke man (mag zeker jonger) om samen lekker te gaan genieten.
wel verzorgt, humorvol en met respect. Zoek niets voor 1 nacht maar ik zoek zeker wel een uitdaging.

xxx
Rita

http://link.marktplaats.nl/164153325
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:39:45 #20
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59000081
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:32 schreef Philip10 het volgende:
Hallo leuke spontane en heerlijke mannen
Ik ben rita ik ben een gescheiden vrouw van 49 jaar. Ik heb altijd een rustig en vrij zakelijk huwelijk gehad en het is tijd dat ik die jaren in ga halen en zoek daarom een opwindende relatie met een heerlijke man (mag zeker jonger) om samen lekker te gaan genieten.
wel verzorgt, humorvol en met respect. Zoek niets voor 1 nacht maar ik zoek zeker wel een uitdaging.

xxx
Rita

http://link.marktplaats.nl/164153325
MILF ALERT! O_O
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_59001157
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:42 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/171413707

Als dat een handelsonderneming is zal ie snel failliet gaan
Ach ja, hij zit normaal dan ook in de autobusiness.

Ik kan hem niet meer vinden maar er heeft een advertentie gestaan van iemand die zijn auto verkocht. Er stond bij 'Ruilen tegen een fiets mag ook'...
pi_59002538
http://link.marktplaats.nl/172202678

quote:
ik, man van 26 zoek libelle lezeressen om mijn relatie met dit blad mee te delen ..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:10:47 #23
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59002580
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/172202678


[..]
_!

en die dvd advertentie
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:17:59 #24
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59002759
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:42 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/171413707

Als dat een handelsonderneming is zal ie snel failliet gaan
Waarom kost het 400 euro als je die pentium II wil kopen, maar als je alles samen koopt, kost het 'maar' 390 euro?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_59005387
Dear Potential Roommates...

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-01-08, 9:15PM PST


Dear Potential Roommates...

Even though I have the room to rent in my house I don't desperately need the extra rent money to make ends meet. Because of this I think I can be somewhat selective when choosing someone to share my place. Unfortunately, I haven't found a decent ad worth contacting for some time now. For it seems that the Las Vegas "Housing Wanted" ads are very unrealistic and more disheartening than ever. I'd like to point out a few gripes that I, as your potential roommate and landlord, would like to bring up about the ads you've placed.

• Rent including utilities for $400 and under per month? Pffft!
This is my biggest beef. Yes, we all love a bargain but this is ridiculous. I understand that your basis for what rent and utilities might cost is still based on your hometown of Buttfuck, KY's cost-of-living chart. This is not Buttfuck, KY. It's Las Vegas, NV and it costs a nice sum to live here comfortably without having to live in the ghetto or with 10 other roommates. Did you know that the cost of electricity has risen over 60% since 2000? 60%! It's not uncommon for a summertime power bill to be well over $250 or more no matter how hard you try to conserve. On top of that, you also have to worry about water (a scarce commodity here), gas, cable, trash, sewer, etc. That shit adds up. Welcome to Las Vegas.

Taking this gripe down a different avenue, I'd like to pimp slap you cheap, $400-and-under schmoes who think nothing of being overly picky. You want to live in Summerlin or, better yet, a penthouse on The Strip. You demand access to a heated pool, gym, free wi-fi, once a week maid service, will not accept anything less than a whole hog HBO/Showtime digital package, and will not live anywhere that doesn't have a water softening system because you tend to suffer from dry skin. Yet, you are only willing to pay $400 and not one penny more! Oh yeah, you also MUST have a place on a busline because you don't have a car. It sucks that Mom and Dad kicked you out of the basement, but this is real life. Let me be the first to tell you that you will never have it as good again.

• You'd like a "pet friendly" place because you have 4 dogs, 3 cats, a bird, rabbit, and a snake
I love animals dearly. I even have a dog myself . But you, potential roommate, have a flippin' farm. I see you post over and over with more pleading intensity with every post looking for something "pet friendly". Did you know that most city ordinances have limits on the number of animals allowed per household? For the City of Las Vegas, it's 3. Not 3 of each species, 3 total combined number of animals. Hey, I don't make the rules here but they are a good guideline for us all. Next time, you should think twice before you adopt another passenger for your ark. Noah had an excuse for all his beasts but at least he owned the damn ship, he didn't rent it.

For those that only have a cat or two, I've considered emailing you about my vacant room. Then I envision my dog eating your cat(s) - OOPS!, remember how much I hate the smell of cat piss and I stop typing.

• Roommate with "benefits", nudists, swingers, etc.
I believe in honesty and thanks for being open about your lifestyle choices. I appreciate it. But frankly, the thought of someone running around the house naked, save for my out-of-town boyfriend or Hugh Jackman, makes me cringe. Besides, I have a light colored couch and the thought of a nudist's butthole and/or ballsac rubbing on the cushions makes me gag. Hugh Jackman's butthole/ballsac is perfectly ok though.

• People who need no/low security deposit, no credit check, no questions asked
Hell no to all of the above. I also refuse to take food stamps or trade for used merchandise in lieu of rent. Either save up for that stuff and/or tell yourself "Now's not a good time to move".

• 420 Friendlies
I'm a pretty easy going person and I don't condemn those who choose to puff the herb but I certainly don't call myself "420 friendly". I'm more of an acquaintance of 420. I'd recognize it at a party or something but we don't go grab dinner together or know each other's last names. With that said, I don't feel comfortable inviting 420 to my house. Yeah, I know you two will just hole up in your room and not bother anyone all night. Fact is, 420 smells funny and I like that my house smells like Pier 1 candles and a eucalyptus Christmas wreath. You're welcome to go to my neighbor's house when 420 is a welcomed and esteemed guest. If you do bring 420 over, it will disappear and suddenly I will have Christmas gifts for all of my stoner friends.

• Those who need a hand-up or want to exchange services for rent
Giving feels good. I donate to Opportunity Village when I can, shop at charity stores by choice, I even have part of my weekly paycheck syphoned off for United Way. While I feel deeply saddened that you've fallen on hard times, I can only give you advice. When it comes to CL, hard luck stories are a red flag unless you're a fat girl looking for a fuck buddy. Your requests become downright cringe-worthy when you throw the prayers to varying religious icons in there. Since you have access to a computer (maybe even own the damn computer itself!) AND have a cell phone where you can be contacted I can safely assume that you're not doing as bad off as you think. Be thankful and think "Hey! Things could be worse" and then stop posting or get a little better at faking near-poverty.

• The lack of details guy/girl
Your ad is this short. You might put a phone number. You might not. I might respond. Or I might not.

Bottom line is I guess I really can't complain since CL is free and you really do get what you pay for.

Dit account is permanent uitgeschakeld.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:12:16 #26
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_59008265
computter mx5

Wat moet dat voorstellen?

electriche politie scoeter

mooie scoeter voor wijnig
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
pi_59014578
tvp
pi_59014607
pi_59021336
quote:
w00t!!
pi_59021803
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:57:59 #32
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59024712
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D14%26fs%3D1

Zitten overigens wel leuke meiden bij zeg

http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D19%26fs%3D1
Das wel zielig
Die eerste vrouw met die chimpansee!

Sexual herasssment chimp!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_59026293
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D14%26fs%3D1

Zitten overigens wel leuke meiden bij zeg

http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D19%26fs%3D1
Das wel zielig
Is dit echt
Vind wel erg fout dat via marktplaats te doen, via een relatiesite kan ik nog wel begrijpen, maar hier krijg je denk helemaal geen serieuze reacties als je die al krijgt.
............................
pi_59026332
Je zou de mannen-selectie eens moeten zien.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_59026372
ik wilde net op iemand gaan bieden, maar dat kan niet helaas
pi_59029705
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 01:52 schreef sander89 het volgende:

[..]

Is dit echt
Vind wel erg fout dat via marktplaats te doen, via een relatiesite kan ik nog wel begrijpen, maar hier krijg je denk helemaal geen serieuze reacties als je die al krijgt.
Idd, beetje de ONZ van de relatiesites lijkt me dit,
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59029761
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou de mannen-selectie eens moeten zien.


speciaal deze..........

en hij ziet er zelf ook zo gezellig uit .....

http://link.marktplaats.nl/172170332
pi_59030521
quote:
Vorig jaar omstreeks deze tijd stond mijn trouwerij gepland en een paar dagen ervoor

ben ik gedumpt als zijnde een zak oud vuil!!!!!!


En daar stond ik,alleen in het huis,een hoop geld armer,geen man en alleen de jurk herinnert nog

aan het gebeuren.


Ziet er trouwens best wel aardig uit.
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D19%26fs%3D1
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_59031827
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D1%26fs%3D1
Een onvervalste sukkel; playstadion
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_59033793
volgens mij zoekt deze eerder onderdak dan een vrouw

't lijkt wel een dakloze

http://link.marktplaats.nl/162439701

mmmm, aan de tekst te lezen maakt iemand hier een grapje, en gebruik van
iemand anders zijn foto.....


is ook link zeg als iemand dat flikt

pi_59034410
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij zoekt deze eerder onderdak dan een vrouw

't lijkt wel een dakloze

http://link.marktplaats.nl/162439701

mmmm, aan de tekst te lezen maakt iemand hier een grapje, en gebruik van
iemand anders zijn foto.....


is ook link zeg als iemand dat flikt


Hij zoekt iemand die 36 jaar jonger is
pi_59035040
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef Beach het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D1%26fs%3D1
Een onvervalste sukkel; playstadion
Zoekt hij eigenlijk geen vriend?
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_59035199
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij zoekt deze eerder onderdak dan een vrouw

't lijkt wel een dakloze

http://link.marktplaats.nl/162439701

mmmm, aan de tekst te lezen maakt iemand hier een grapje, en gebruik van
iemand anders zijn foto.....


is ook link zeg als iemand dat flikt


36 jaar jonger wat een gore zwerver
pi_59035772
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_59035798
quote:
Kijk eens een paar posts boven je?
pi_59036398
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:57 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Kijk eens een paar posts boven je?
Ik klikte dus op haar advertentie en ging toen wat rond zoeken, ik kwam dit tegen en ik wilde de link hier posten.
Alleen die eerste advertentie bleef dus nog in adres balk staan
Anyway nu wel goed gelinkt
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_59036486
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik klikte dus op haar advertentie en ging toen wat rond zoeken, ik kwam dit tegen en ik wilde de link hier posten.
Alleen die eerste advertentie bleef dus nog in adres balk staan
Anyway nu wel goed gelinkt
Whehehehe. Wat een kneus. Die gast in de advertentie, dus...
pi_59036738
zitten nog best leuke dames tussen dat "vrouw zoekt man" als ik dat zo zie, hoewel de helft ervan nep is gok ik zo
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59036757
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:48 schreef rene90 het volgende:
best vies:
http://link.marktplaats.nl/172574629
gadver.........
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 31 mei 2008 @ 19:53:00 #51
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59036786
Ik kan me haast niet voorstellen dat sommige advertenties echt zijn
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59036836
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

gadver.........
http://link.marktplaats.nl/172215672

zal ik ze gaan koppelen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59037045
je zal je vrouw maar tegenkomen:
http://link.marktplaats.nl/172288686

en deze is erg mooi:
http://link.marktplaats.nl/170048997
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59037198
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:07 schreef rene90 het volgende:
je zal je vrouw maar tegenkomen:
http://link.marktplaats.nl/172288686

en deze is erg mooi:
http://link.marktplaats.nl/170048997
die eerste ja je zal ermee getrouwd zijn ook balen

en die tweede , die mailbox zit binnen een paar minuten bomvol denk ik
pi_59037215
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/172215672

zal ik ze gaan koppelen?
hij wil wel denk ik maar of zij wil ?

  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:31:04 #56
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59038521
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hij wil wel denk ik maar of zij wil ?


Niks voor mij! Dat shirtje is gepikt. Zie je zo.

Anders loop je niet in GAP! rond
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 1 juni 2008 @ 15:04:08 #57
209853 .bamboo.forest.
bless this morning year
pi_59048867
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D19%26fs%3D1

Ik ben Fons 45 jaar en een ervaren bodyontspanning / ???? masseur. Helaas mag ik me niet zo noemen bij martplaats ???? Door deze speciale massage kan je ervaren hoe fijn een ontspanning is op jou spieren maar ook van je geest. Door het opbouw van spierspanning kunnen vele lichamelijke problemen en klachten ontstaan o.a. rug–nek–schouder, hoofdpijn en darmklachten. Ook spanning van je onzekerheid, ben ik soms homo of Bi??? kan veel problemen veroorzaken. Om met deze klachten naar de huisarts te gaan is vaak een hoge drempel en je kunt er moeilijk over praten met familie of vrienden. Ik probeer deze cyclus te doorbreken en door de massage en het bespreekbaar te maken kunnen vele spanningen weggenomen worden. Ik kan je een garantie geven wanneer je bij mij niet kunt ontspannen of dat je niet op uw gemak voelt, dan hoeft je niets te betalen. Je ligt op een verwarmde massagetafel en na afloop is er een gelegenheid om te douchen, alles is aanwezig dus je hoef niets mee te nemen. Ik masseer zowel ’s middags als ’s avonds en heb je vragen stel deze gerust, afspraken maken doe ik via de mail. Heb je nog meer vragen ???? stel deze gerust, niets is mij vreemd. De prijs voor de massage is 25.00 euro voor 60 minuten en kan per 30 minuten verlengd worden. Graag je mailadres vermelden.

Eng.
pi_59049458
Vind het opzich nog wel meevallen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59049635
viesssss
http://link.marktplaats.nl/172737102

edit: beter woord, ordinair
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 1 juni 2008 @ 15:49:05 #60
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_59049806
wat een stakkers..
pi_59049942
Hoeveel van die mensen op de foto's zouden ook daadwerkelijk weten dat ze op marktplaats staan? Ik heb van veel advertenties echt het idee dat ze nep zijn. Zo ook de laatste, hierboven.
pi_59050812
Hallo, ik heb mooie puch zonder kenteken te koop.

ik heb hem helemaal uit elkaar en op nieuw gespooten.

hij heb 60cc met 15mm caburateur snel heid ongeveer 70 km per uur.

letop zonder kenteken je macht niet op de open bare weg.

je macht alleen op je eigen terein.

Groeten Hans 06-********

http://link.marktplaats.nl/172796988
  zondag 1 juni 2008 @ 17:33:54 #63
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59051808
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:55 schreef Cosworth het volgende:
Hoeveel van die mensen op de foto's zouden ook daadwerkelijk weten dat ze op marktplaats staan? Ik heb van veel advertenties echt het idee dat ze nep zijn. Zo ook de laatste, hierboven.
Die van Anna kán niet serieus zijn, die is veel te knap om haarzelf aan te bieden op Marktplaats.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 juni 2008 @ 18:03:00 #64
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59052445
TVP
pi_59052449
quote:
snap niet echt wat daar de toegevoegde waarde voor is voor dit topic?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59052506
vast 1 van ze kinderen die dit online heeft gezet haha:

http://link.marktplaats.nl/172679593
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59053032
fuckin mooi topic
  Grootste baggeraar 2022 zondag 1 juni 2008 @ 18:54:02 #69
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59053100
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:15 schreef rene90 het volgende:
vast 1 van ze kinderen die dit online heeft gezet haha:

http://link.marktplaats.nl/172679593
Dat denk ik niet en wat hij beschrijft is veel te erg om zo over te lachen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59053581
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

die eerste ja je zal ermee getrouwd zijn ook balen

en die tweede , die mailbox zit binnen een paar minuten bomvol denk ik
en die krijgen allemaal een oproep om te gaan SMS of te bellen via een 0900 nummer

bijg businesss hoor
pi_59054414
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat denk ik niet en wat hij beschrijft is veel te erg om zo over te lachen.
Het lachen gaat niet over zijn hersenbloeding of iets, dat is uiteraard niet om te lachen. Maar het idee dat zijn kinderen hem zo willen koppelen, vind ik altijd wel schattig.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59059244
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:49 schreef Originele_Naam het volgende:
fuckin mooi topic


ik keek nooit in die rubriek, maar nu wel gewoon voor de lol

sommige zijn érrug..... en sommige gewoonweg ongeloofwaardig,

ik vind het wel een eng idee dat iemand jouw foto voor de lol zou kunnen gebruiken

ben je mooi de sigaar
  Grootste baggeraar 2022 maandag 2 juni 2008 @ 09:53:55 #73
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59063052
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het lachen gaat niet over zijn hersenbloeding of iets, dat is uiteraard niet om te lachen. Maar het idee dat zijn kinderen hem zo willen koppelen, vind ik altijd wel schattig.
Dan is het goed mien jong.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:06:35 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59063235
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:07 schreef rene90 het volgende:
en deze is erg mooi:
http://link.marktplaats.nl/170048997
Mooi snoetje ja, maar check die benen op die tweede foto.
Wel erg skinny, vind je niet?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 10:28:34 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59063683
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij zoekt deze eerder onderdak dan een vrouw

't lijkt wel een dakloze

http://link.marktplaats.nl/162439701

mmmm, aan de tekst te lezen maakt iemand hier een grapje, en gebruik van
iemand anders zijn foto.....


is ook link zeg als iemand dat flikt


Die foto's zouden niet misstaan in Opsporing Verzocht. Het lijkt wel zo'n ongeïdentificeerd lijk!
Maesterlijk topic trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_59066357
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi snoetje ja, maar check die benen op die tweede foto.
Wel erg skinny, vind je niet?
geeft een beetje een vertekend beeld denk ik, foto van boven+zwaartekracht
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59066547
Mijn bijdrage voor vandaag:
Nep
http://link.marktplaats.nl/172948249
MILF-alert
http://link.marktplaats.nl/172934327
Triest
http://link.marktplaats.nl/172952111
voordat hij weg wordt gehaald (stond/staat in vrouw zoekt man:P)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 02-06-2008 12:54:52 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 juni 2008 @ 12:40:56 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59066654
Zouden er nou serieus mensen zijn die hier in trappen...? Apparently..
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 2 juni 2008 @ 13:11:23 #79
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59067269
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:40 schreef Enfermera het volgende:
Zouden er nou serieus mensen zijn die hier in trappen...? Apparently..
Er zijn ook mensen die meedoen aan de loterij.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:31:50 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59067801
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die meedoen aan de loterij.
Good point.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:40:40 #81
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59111567
doe nou eens niet alleen linkjes posten
de meeste advertenties die hierboven staan, zijn allang weer weg namelijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_59111829
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef Muck het volgende:
doe nou eens niet alleen linkjes posten
de meeste advertenties die hierboven staan, zijn allang weer weg namelijk
Zal eraan denken
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59112036
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi snoetje ja, maar check die benen op die tweede foto.
Wel erg skinny, vind je niet?
Op de eerste foto leek het alsof ze een stompje had als linkerarm
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:30:09 #84
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_59148372
gevraagt gratis rommelmarkt spullen schuur huis zolder

gratis gevraagt rommelmarktspullen heeft u een schuur zolder huis ofgaat u verhuizen naar behaardenhuis of by overleiden kom ik graag alles by u op hallen mail me en maken zeer snel af spraak om alles gratis op te halen by u ook op hallen van oud yzer kom ik graag by uj op hallen heeft oud yzer ook kwyd wil koper en meer kom ook dat graag op hallen

klik


Haha zoek de fouten!
quote:
of by overleiden kom ik graag alles by u op hallen
Moet je een mailtje sturen dat je over een week dood gaat en of die de spullen wel even snel kan komen op halen!
pi_59432886
Glaze tafel 200x100
quote:
Te koop een glaze tafel 200x100.

Deze tafel staat op twee grote graze poten.

Er zit wel een beschadeging aan de tavel.
tomos sonder kenteeken papeiren TOMOS SNOR BROMER
quote:
tomos in goeden staat met nieuw tiepen blok loopt 30 kilo meter per uur
niet gestoolen met goed vreem numer
Never lose the sight of the thrill of sneezing
  maandag 16 juni 2008 @ 14:53:10 #87
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59436388
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

haha, hoe verzin je het


wajoo check die prijs
  maandag 16 juni 2008 @ 17:18:03 #89
204633 Fred2
Kritisch
pi_59436822
alleen jammer dat er dan weer geen APK op zit:
Vervaldatum APK 07-06-2008
So we just called him Fred too
pi_59436861
zouden er mensen zo stom zijn om die auto te kopen
  maandag 16 juni 2008 @ 17:24:01 #91
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_59436948
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:19 schreef Originele_Naam het volgende:
zouden er mensen zo stom zijn om die auto te kopen
Net 1 eurocent geboden
Qui habet aures audiendi audiat
  maandag 16 juni 2008 @ 22:57:55 #92
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59446963
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

haha, hoe verzin je het
Prachtig! Slim dat ie het in ieder geval gewoon probeert
Geweldig om een wagen te koop waar bij veel regen lekker schimmelende welpies op je wagen zitten die roest veroorzaken en je wagen straks bij wegdoen 100 euro waard maken
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_59458612
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:53 schreef RacerDKB het volgende:

Verwijderde advertentie [..]
Wat stond hier, advertentie is inmiddels verwijderd.
Misschien handig om de tekst uit de advertentie even te quoten...
Never lose the sight of the thrill of sneezing
pi_59458994
Op zoek naar een blonde man met ADHD
quote:
Dit is geen geintje, ik zoek echt mijn vader. ik weet niks van hem zelf mijn moeder niet , das dan wel heel raar!!want zij is met hem naar bed geweest.en daardoor ben ik ontstaan.in de buurt van arnhem/nijmegen heeft zij toen gewoont en het moet ergens in jun/jul 1978 zijn gebeurt. het enigste wat ik van hem weet is dat ie blond is en misschien ADHD heeft, want dat heb ik zelf ook en mijn moeder is rood van kleur. mijn moeder heet miranda natrop, mager postuur en rood haar. heb geen zin om het vermist op tv te doen zal wel beter zijn want die vinden altijd iemand.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_59459100
WTF
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:51:30 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59459236
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op zoek naar een blonde man met ADHD
[..]
mja arnhem heh _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_59478219
Hoe kom je in godsnaam aan 1000 welpies?

1000 welpies
quote:
hierbij verkoop meer als 1000 welpie's

alle welpie's zitten nog in het plastic met spaarstaart er nog aan bevestigd.


ik verkoop ze in hoeveelheden van minstens 50 stuks en de verzendkosten per bestelling bedragen ¤6,20. deze kosten komen toe aan de koper.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:44:45 #98
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59478247
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan 1000 welpies?

1000 welpies
[..]


De Welpia kan alles!

Anyway: Don't mess with Don Welpione
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_59479054
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op zoek naar een blonde man met ADHD
[..]


Treurig.
pi_59479116
quote:

Hoi Nadia hier, ben een meid van 25 jaar uit het leuke amersfoort .
Een van mijn hobby's/bezigheden
is oppassen op mijn neefjes en nichtjes maar
ik begin toch wel een beetje naar een eigen kindje te
verlangen maar dan is het wel
handig als ik daar ook een papa voor heb haha.

Dit was maar een grapje
hoor, hoewel een kindje nog wel een wens van me is, zal ik eerst
maar eens bij het begin beginnen
en kijken of ik op deze gave manier een leuke man kan vinden.
Ik wil hier niet te veel informatie
zetten dus ik zou je willen uitnodigen om me eens te mailen en dan zien we weer verder als je dit
wat lijkt?
quote:
Hoi mannen op leeftijd.
Tja aangezien ik pas 18 ben,ben je met 25 al op leeftijd haha.
Ik ben Ramona en kom uit Lutten .
Ik heb mijn examens afgerond en weet zo goed als zeker dat ik geslaagd ben.
Dat was een van mijn vele doelen dit jaar.Maar ik heb er meer.
Misschien kun jij me ermee helpen?
Niet reageren als je jonger als 25 bent hoor..
Kus Ramoon
pi_59479119
tvplatz
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59582899
http://link.marktplaats.nl/176485003
quote:
muismat nieuw (ov-17)


dit wil ik graag verkopen voor: 0,05 euro
(de verzendkosten komen er nog bij)
of ruilen tegen een van onderstaande dingen
inruilkoers voor 1 euro is: (zo kan je eventueel combineren)

* 200 Douwe Egberts punten
* 40 gouda's glorie punten
* 5 etos babyzegels
* 7 pipoosbabyzegels
* 25 ronde stoepje zegels
* koopzegels van de jumbo (10) , coop(20) , AH (10)
* 20x10 ah koffiepunten
* 25 gourmet streepjescodes
* 6 schoenenreuszegels
* 44 rocks
* 6 snackpoint zegels (friettent)
* 100 airmiles
* 10 zonnatura punten
* 3 davitamon streepjescodes


* 120 ringzegels


* kadobonnen (zelfde waarde als wat op de bon staat aanhouden met ruilen)

combineren scheelt in verzendkosten!
Raap me op!

Ik zie het al helemaal voor me, dat zo iemand haar hele huis vol met dit soort zooi heeft staan.
pi_59583179
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:47 schreef Geqxon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/176485003
[..]

Raap me op!

Ik zie het al helemaal voor me, dat zo iemand haar hele huis vol met dit soort zooi heeft staan.
Sick
pi_59583900
Even voor de lol die contactadvertenties gekeken, zitten nog best leuke bij mits inderdaad echt.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 21:49:07 #105
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59586589
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:00 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Sick
Dat is onderdeel van de cursus: "Hoe kom ik van mijn dwanneurose of scheidingsangst af?"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_59597243
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:47 schreef Geqxon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/176485003
[..]

Raap me op!

Ik zie het al helemaal voor me, dat zo iemand haar hele huis vol met dit soort zooi heeft staan.
Dat moet mijn tante zijn. Die heeft alleen al 70.000 zegels of iets in die richting.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 23 juni 2008 @ 10:39:00 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59620576
Het is niet zomaar een muismat hoor, dat is gewoon een echte paradigit

Die is minstens 10 koffiepunten waard
pi_59621656
Nog maar een Craigslist dan:


Decapitated dolls

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-06-04, 10:54AM EDT


My daughter likes to pull the heads off of dolls. The therapist says we should let her, so we do. We have lots of headless dolls. Some of their heads my be retreivable; most probably not.

Free to a good home.


Location: Close-in Mont Co
it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 707239142
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59621749
Originally Posted: Mon, 2 Jun 19:10 CDT

Ferocious Attack Kitten

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-06-02, 7:10PM CDT


Ferocious attack kitten is available for adoption to any home willing to accept him.

This destructive kitty has been trained as a proud warrior and will fiercely defend your house, even against you. Well-trained since 10-weeks of age to attack anything in his presence, he will protect your family from evil things, including the following:

* insects

* other trained attack kittens

* babies

* toilet paper

* anything under a blanket

* unwanted house guests
* paper bags

* floor rugs

* Chuck Norris

* Feet.

Great with children (assuming you don’t like the children). Probably best used for professional catfighting. He is housebroken, but only because he wants to be. This attack cat has trained himself to seek out his food anywhere you hide it and rip the bag open to feed himself, great for those who travel extensively. Also trained to drink water out of toilet bowls and dishwater from items in the sink. Knows how to open some doors. He will find you wherever you hide.

Neutered (trust me, you wont want to him to procreate). Has not been declawed, but you'll figure that out really fast.

Understands and responds to a variety of vulgar and profane verbal commands. Has a very soft and furry belly, like a teddy bear - however he will bite your face if you try to touch it.

Willing to accept trades. Potential adopters must have experience with trained attack-kittens... please be prepared to show scars.






For the love of God, someone please take this thing out of my house.




it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 705407729

--------------------------------------------------------------------------------
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  maandag 23 juni 2008 @ 11:40:45 #110
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59622037
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Originally Posted: Mon, 2 Jun 19:10 CDT

Ferocious Attack Kitten

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-06-02, 7:10PM CDT


Ferocious attack kitten is available for adoption to any home willing to accept him.

This destructive kitty has been trained as a proud warrior and will fiercely defend your house, even against you. Well-trained since 10-weeks of age to attack anything in his presence, he will protect your family from evil things, including the following:

* insects

* other trained attack kittens

* babies

* toilet paper

* anything under a blanket

* unwanted house guests
* paper bags

* floor rugs

* Chuck Norris

* Feet.

Great with children (assuming you don’t like the children). Probably best used for professional catfighting. He is housebroken, but only because he wants to be. This attack cat has trained himself to seek out his food anywhere you hide it and rip the bag open to feed himself, great for those who travel extensively. Also trained to drink water out of toilet bowls and dishwater from items in the sink. Knows how to open some doors. He will find you wherever you hide.

Neutered (trust me, you wont want to him to procreate). Has not been declawed, but you'll figure that out really fast.

Understands and responds to a variety of vulgar and profane verbal commands. Has a very soft and furry belly, like a teddy bear - however he will bite your face if you try to touch it.

Willing to accept trades. Potential adopters must have experience with trained attack-kittens... please be prepared to show scars.


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


For the love of God, someone please take this thing out of my house.




it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 705407729

--------------------------------------------------------------------------------
geweldig
pi_59632125
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Originally Posted: Mon, 2 Jun 19:10 CDT

Ferocious Attack Kitten

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-06-02, 7:10PM CDT


Ferocious attack kitten is available for adoption to any home willing to accept him.

This destructive kitty has been trained as a proud warrior and will fiercely defend your house, even against you. Well-trained since 10-weeks of age to attack anything in his presence, he will protect your family from evil things, including the following:

* insects

* other trained attack kittens

* babies

* toilet paper

* anything under a blanket

* unwanted house guests
* paper bags

* floor rugs

* Chuck Norris

* Feet.

Great with children (assuming you don’t like the children). Probably best used for professional catfighting. He is housebroken, but only because he wants to be. This attack cat has trained himself to seek out his food anywhere you hide it and rip the bag open to feed himself, great for those who travel extensively. Also trained to drink water out of toilet bowls and dishwater from items in the sink. Knows how to open some doors. He will find you wherever you hide.

Neutered (trust me, you wont want to him to procreate). Has not been declawed, but you'll figure that out really fast.

Understands and responds to a variety of vulgar and profane verbal commands. Has a very soft and furry belly, like a teddy bear - however he will bite your face if you try to touch it.

Willing to accept trades. Potential adopters must have experience with trained attack-kittens... please be prepared to show scars.


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


For the love of God, someone please take this thing out of my house.




it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 705407729

--------------------------------------------------------------------------------
hahahaha
With money you can buy a clock, but not time.
pi_59633212
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  maandag 23 juni 2008 @ 19:43:55 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59633463
http://www.nujij.nl/india(...)erkocht.816023.lynkx


O.P.N. Aayer door O.P.N. Aayer 307 dagen geleden


Hmm,,... Weet je wat wij moeten doen,.... ??. Naar de kamer van koophandel. Maar ik kom als eerste met dit idee, dus IK heb de rechten. Ik heb wel iets in de aanbieding, schoonmoeder en bijpassende dochter, ouder als 25 jaar, dus géén wegenbelasting meer , lopen ongeveer 1 op 5 ( sherry ) en zijn goed waaks. Kunnen echter alleen los lopen op een goed omheind terrein. Op speuren zijn ze perfect,... ze ruiken 5 eurocent op drie kilometer afstand. Het pakwerk is formidabel, ze kunnen echter niet met honden overweg. Schoonmoeder beet gisteren een pittbull dood. T.E.A.B.

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:23:12 #114
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59673169
Deze onderbroek:


Inclusief de vlekken of!?...

Dit bied je toch niet meer aan?

hier de link:
http://link.marktplaats.nl/176604567
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59674587
geweldig....

Dit vraagt om actie van het "Marktplaats fanbase actieteam"
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59674726
Beste,

Gaarne wat meer informatie gevraagd over dit stuk ondergoed, voor welke toepassingen zijn deze reeds gebruikt?, zijn die donkerkleurige vlekken een toevoeging of behoren deze tot het originele product?

Betreft dit stuk ondergoed en onderdeel wat men doet in teamsport of meer een zgn. zelfsport?

Alvast Bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Jel
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:56:44 #117
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59675650
heb je hem verstuurt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59675996
yup...... ik wacht zelfsch op antwoord.... anders is het ook niet leuk meer he?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59676105
help me..... blijkbaar snapt ze het nog niet helemaal

"nopian@quicknet.nl" aan mij
details weergeven 13:50 (22 minuten geleden)


Goedemiddag,

Het ondergoed is voor meervoudig gebruik voor alle takken van sport. De slip heeft origineel donkere en lichte kleuren.

Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59676216
http://www.marktplaats.nl(...)Dkunstgebit%26ts%3D1

Tandenstoker van het merk "Van Oordt" te koop aangeboden.


Van een oud vrouwtje geweest, bijna nooit gebruikt door aanschaf van een kunstgebit.


Voor meer informatie kunt u mailen naar joselferink@hotmail.com. Ruilen kan ook, mail dan alleen met een redelijk aanbod. Gegroet, Jos
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_59679573
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef 68Chevelle het volgende:
help me..... blijkbaar snapt ze het nog niet helemaal

"nopian@quicknet.nl" aan mij
details weergeven 13:50 (22 minuten geleden)


Goedemiddag,

Het ondergoed is voor meervoudig gebruik voor alle takken van sport. De slip heeft origineel donkere en lichte kleuren.
Iehieee
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:18:13 #122
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59682226
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)Dkunstgebit%26ts%3D1

Tandenstoker van het merk "Van Oordt" te koop aangeboden.


Van een oud vrouwtje geweest, bijna nooit gebruikt door aanschaf van een kunstgebit.


Voor meer informatie kunt u mailen naar joselferink@hotmail.com. Ruilen kan ook, mail dan alleen met een redelijk aanbod. Gegroet, Jos
http://link.marktplaats.nl/160164086 is de goede link
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:20:04 #123
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59682258
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef 68Chevelle het volgende:
help me..... blijkbaar snapt ze het nog niet helemaal

"nopian@quicknet.nl" aan mij
details weergeven 13:50 (22 minuten geleden)


Goedemiddag,

Het ondergoed is voor meervoudig gebruik voor alle takken van sport. De slip heeft origineel donkere en lichte kleuren.



Verwijs naar de donkerkleurige op vlekken lijkende plekken in het kruis...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:18:04 #124
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59731549
argh! wat slecht!
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:28:27 #125
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_59737868
Te triest voor woorden!

HALLO ALLEMAAL
HIER GA IK WEER 8 MOOIE FORSE PUPPYS TE KOOP ZETTEN
GAAT ALS VOLGD
TOEN DE PUPS 3 WEKEN WAREN HAD POLITIE DE PUPS VAN MIJN INBESLAG GENOMEN WAS IN OCTOBER
EN NU DUS VANDAAG OP 29 MEI 2008 WAS IK BIJ EEN HOORZITTING MET ADVOCAAT
DUS DIE PUPS HADDEN ALLEEMAAL DE AID TEST DOORSTAAN DUS MOGEN ZE TERUG, BEPAALDE DE RECHTER IN ZIJN UITSPRAAK !!!!
DUS BINNEN 2 WEKEN MOET IKI ZE TERUG ONVANGEN
EN DAAROM WIL IK ZE NU WEL GELIJK KUNNEN VERKOPEN EN EEN GOEIE PLAATS BIEDEN
HUN ZIEN HEEL MOOI FORS EN STOER DER UIT
ER ZIJN VAN DE KLEUREN BLAUW GESTROOMD EN PIK ZWAART EN BLAUW ZWAART MAAR((EN FOTO VAN BRUIN GESTROOMDE IS DE VADER))( 1 FOTO IS 1 VAN HUN DIE NU GROOT IS EN OOK 6 MAANDEN IS NU HET IS EEN BLAUW GESTROOMDE )))
GELOOF ME HUN KOMEN UIT EEN BLOED LIJN VAN DE VADERS KANT
EN DE VADER IS HEEL ATTENTE GEHOORZAME HOND
MAAR IK ZOU ZEGGEN WIL JE NU EEN MOOIE STOERE HOND DIE LEGAAL IS
ALS JE ZE ZIET BEN JE GELIJK VERKOCHT
(((PS))) ALLEEN SERIEUZE LIEF HEBBER MOETEN REAGEREN(((PS)))
WANT DEZE HONDEN HEBBEN AL 6 MAANDEN WAT MEE GEMAAKT BIJ DE LAZER WAAR ZE DIE BEESTEN VAST HOUDEN DUS DE AID MENSEN

http://link.marktplaats.nl/173367709
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_59739280
quote:
IKI
Holly fuck!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:40:52 #127
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59739578
Rotterdam, hoe kan het ook anders
pi_59739880
Weer even doorgelezen, blijft leuk en onvoorstelbaar hoe sommige mensen denken spullen te verkopen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:51:20 #129
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_59845403
quote:
G R A T I S lowlands kaartje!

Gratis lowlands kaartje voor een leuke meid die met mij naar lowlands ga.
Ter waarde vab 50 euro gratis drinken, gezellig romantische onbijt.

En 2 nachten lekker samen in tentje slapen.

( minimaal 1 keer sex een vereist )

Stuur de leukste foto van jezelf en waarom ik voor jouw moet kiezen.

Misschien tot snel (K)
groetjes,

jongen 25 jaar 1,78m
http://link.marktplaats.nl/178661896
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:55:52 #130
220392 DoubleDo
dobbel dobbel
pi_59845507
minimaal 1 keer seks, oh my god
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:56:13 #131
220392 DoubleDo
dobbel dobbel
pi_59845512
Iemand die wilt faken?
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:17:41 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59848488
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/178661896

Gratis idd, met een extra soa erbij gok ik zo
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:24:10 #133
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59848637
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef DoubleDo het volgende:
Iemand die wilt faken?
Hey Jij,
Ik ben al heel lang op zoek naar kaartjes, maar kon ze elke keer niet vinden, of ze waren te duur... Dit is een mooie uitkomst voor mij.
Ik woon in Ede, zou jij mij daar op kunnen komen halen?
Wat betreft de sex, tuurlijk. Heerlijk! Maar wel safe aub.
Ik kan helaas hier geen foto mee zenden, Maar ik stuur je er graag eentje wanneer je antwoord op mijn berichtje. (stuur jij ook een foto?)
Ik zal me alvast wat omschrijven, ik ben 170 lang, heb blond haar, heb cub b en ben normaal van postuur.

Ik hoor graag van je!
Linda!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:31:05 #134
220392 DoubleDo
dobbel dobbel
pi_59848786
+ foto uit het breezah topic
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:31:08 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59848789
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hey Jij,
Ik ben al heel lang op zoek naar kaartjes, maar kon ze elke keer niet vinden, of ze waren te duur... Dit is een mooie uitkomst voor mij.
Ik woon in Ede, zou jij mij daar op kunnen komen halen?
Wat betreft de sex, tuurlijk. Heerlijk! Maar wel safe aub.
Ik kan helaas hier geen foto mee zenden, Maar ik stuur je er graag eentje wanneer je antwoord op mijn berichtje. (stuur jij ook een foto?)
Ik zal me alvast wat omschrijven, ik ben 170 lang, heb blond haar, heb cub b en ben normaal van postuur.

Ik hoor graag van je!
Linda!
Omg heerlijk
Ben benieuwd wat z'n antwoord is
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:52:02 #136
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59849074
Hoi pascal,

Leuk dat je reageerd.
ophalen geen probleem.
Qua sex, dat is niet echt de insteek .
Gewoon meer de gezelligheid.
Ik ben nu aan het werk. vanacht ben ik klaar met werken.
Als je foto hebt gestuurd stuur ik er natuurlijk 1tje terug.
groetjes,
Casper

(blijkbaar doet mijn email mijn naam verzenden...)

http://www.sugababes.nl/!!!!*SHAR daar de fotos vandaan en dit is mijn andwoord:

He Casper,
Ik heet geen pascal, dat is de naam van mijn exvriendje, hij heeft deze email voor mij gemaakt.
Ik stuur je nu mijn foto, ik ben trouwens 20. Hoop je snel te zien!

groetjes
Linda
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:56:29 #137
220392 DoubleDo
dobbel dobbel
pi_59849157
Waarom 'hoi pascal' ?

Seks meer voor de 'gezelligheid'

-edit-
Heb je met Hotmail gestuurd? Daar zie je je naam dombo
pi_59849419
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_59849722
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.sugababes.nl/!!!!*SHAR daar de fotos vandaan en dit is mijn andwoord:
Da's geen cup B volgens mij.

Die met die pups.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59850574
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/178661896
Ik wil foto's van die gast zien
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_59850898
Pascal kan net zo goed een meisjesnaam zijn hoor .
pi_59851343
Niemand begreep wat voor een winkel ze waren...
Dus ze houden er maar mee op:
quote:
Soort woning: Woning met bedrijfsruimte Aantal kamers: 3


een super mooie pand gelegen na bij het winkelcentrum van tilburg loop afstand is nog geen 5 minuten

en gratis parkeren ....


winkelruimte 190 m2 met

ingang van de winkel ligt aan de broekhovenseweg en in de radiostraat kunt u laden en lossen

want ook daar is een toegang om binnen te komen ....


1 e verdieping

Kantoorruimte van +/- 35 m2

Dakterras van +/- 95 m2

Privewoning van +/- 60 m2 keuken huiskamer bijkeuken wc


2 e verdieping

totaal ook 60m2

3 slaapkamrs - overloop - badkamer - inloopkast waar u eventueel ook een douch zoud kunnen maken


bijzonderheden

redenmentketel

automatichstoppenkast

nieuw keuken ( 2 jr )

automatich zonnenscherm

en heel het pand is voorzien van rolluiken ( dus zeer goed beveiligd )


het is in ze totaal +/- 440 m2 groot


voor meer informatie over dit pand kunt u terecht bij M&S Makelaar .nl


Broekhovenseweg 73

5021 LB Tilburg
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:21:24 #143
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59852928
Hoi linda,

Thanks voor je fotos.
Hier foto van mij. Krijg erg veel reacties wat ik niet verwachte. Ga eerst eens verzinnen hoe ik hieruit kom .

je hoor snel van me.




Humzz.... meer mensen hier wat gestuurd?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:22:56 #144
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59852968
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef DoubleDo het volgende:
Waarom 'hoi pascal' ?

Seks meer voor de 'gezelligheid'

-edit-
Heb je met Hotmail gestuurd? Daar zie je je naam dombo
Dacht dat mijn naam op q z stond...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:25:20 #145
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59853025
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niemand begreep wat voor een winkel ze waren...
Dus ze houden er maar mee op:
[..]


automatichstoppenkast
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:41:01 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59853442
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef hierissieweer het volgende:
Hoi linda,

Thanks voor je fotos.
Hier foto van mij. Krijg erg veel reacties wat ik niet verwachte. Ga eerst eens verzinnen hoe ik hieruit kom .

je hoor snel van me.

[ afbeelding ]


Humzz.... meer mensen hier wat gestuurd?
Lekkerdingggggggg
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:47:03 #147
220392 DoubleDo
dobbel dobbel
pi_59853605
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef hierissieweer het volgende:
Hoi linda,

Thanks voor je fotos.
Hier foto van mij. Krijg erg veel reacties wat ik niet verwachte. Ga eerst eens verzinnen hoe ik hieruit kom .

je hoor snel van me.

[ afbeelding ]


Humzz.... meer mensen hier wat gestuurd?
Ik zal morgen wel die foto sturen met 'heeey ben jij dit? omg viezerik!'
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:59:58 #148
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59853932
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:47 schreef DoubleDo het volgende:

[..]

Ik zal morgen wel die foto sturen met 'heeey ben jij dit? omg viezerik!'
Ik heb al foto's verstuurt dus het kan niet...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59855065
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]

Humzz.... meer mensen hier wat gestuurd?
Tempting.. but no..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:47:56 #150
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_59855092
Je zal wel een contactadvertentie neer kunnen zetten maar dan met "homo om in tentje mee te slapen op Lowlands gezocht." Met zijn foto en zijn e-mailadres erbij.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:49:52 #151
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59855122
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je zal wel een contactadvertentie neer kunnen zetten maar dan met "homo om in tentje mee te slapen op Lowlands gezocht." Met zijn foto en zijn e-mailadres erbij.
Doe maar!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:51:24 #152
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_59855153
Ik heb zijn e-mailadres niet...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:53:20 #153
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59855189
bacardispirit@gmail.com
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59870253
somebody got pwnt hehhehhe
johnsel
pi_59871234
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_59881747
http://link.marktplaats.nl/179053424

Refererend aan:


http://link.marktplaats.nl/178661896


Waarin staat:


Gratis lowlands kaartje voor een leuke meid die met mij naar lowlands ga.
Ter waarde vab 50 euro gratis drinken, gezellig romantische onbijt.


En 2 nachten lekker samen in tentje slapen.

( minimaal 1 keer sex een vereist )


Stuur de leukste foto van jezelf en waarom ik voor jouw moet kiezen.


Misschien tot snel (K)
groetjes,


jongen 25 jaar 1,78m


----------------------------------------------


Beste lezers,


Ik heb een tegenbod.


De persoon die het voor elkaar krijgt deze persoon op de film tijdens dit evenement gigantisch voor aap te zetten op film(met dit soort truukjes verdien je niet beter, zwaar ethisch overantwoord), en deze naar me toe te sturen krijgt van mij 50 euro per paypal of bankrekening, (met bovenstaande in achtneming is je Lowlandskaartje toch al gratis) wees creatief, ik kom mijn woord wel na.


groetjes,


jongen 27 jaar 1,88m
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59881995
Je laten neuken voor lowlands kaartjes:
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:29:36 #158
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59883220
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Je laten neuken voor lowlands kaartjes:
Alleen als er gratis breezers inbegrepen zijn
pi_59883618
Lijkt me wel ruig als hij straks op lowlands door een dominatrix anaal bewerkt wordt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:21:37 #160
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59887775
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:49 schreef 68Chevelle het volgende:
http://link.marktplaats.nl/179053424

Refererend aan:


http://link.marktplaats.nl/178661896


Waarin staat:


Gratis lowlands kaartje voor een leuke meid die met mij naar lowlands ga.
Ter waarde vab 50 euro gratis drinken, gezellig romantische onbijt.


En 2 nachten lekker samen in tentje slapen.

( minimaal 1 keer sex een vereist )


Stuur de leukste foto van jezelf en waarom ik voor jouw moet kiezen.


Misschien tot snel (K)
groetjes,


jongen 25 jaar 1,78m


----------------------------------------------


Beste lezers,


Ik heb een tegenbod.


De persoon die het voor elkaar krijgt deze persoon op de film tijdens dit evenement gigantisch voor aap te zetten op film(met dit soort truukjes verdien je niet beter, zwaar ethisch overantwoord), en deze naar me toe te sturen krijgt van mij 50 euro per paypal of bankrekening, (met bovenstaande in achtneming is je Lowlandskaartje toch al gratis) wees creatief, ik kom mijn woord wel na.


groetjes,


jongen 27 jaar 1,88m
De ad is verwijderd ! ?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:40:28 #161
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_59914191
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_59918391
Epic failure. Duidelijk.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:11:54 #163
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_59934104
Voor als je honger hebt: *klik*
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_59934154
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef nachtdier2 het volgende:
Voor als je honger hebt: *klik*
Is toch triest eigenlijk....

Ik zal eens het contactformulier invullen met dat het niet echt een goede indruk maakt allll die spelfouten, kijken hoe ze reageren. Kom ik bij het contactfoumlier, staat dit bovenaan:
Gebruik dit formulier bij vragen of voor bestellingen. U gaat akkord met vorwaarden!

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59934267
Je hoeft geen bezorgkosten te betalen, ben benieuwd hoe ze dat doen als iemand gewoon een broodje kaas wilt van 1 euro 20...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59934681
verkapt kijk mij een ferrari gekocht hebben advertentie

http://link.marktplaats.nl/179057506
<>
  zondag 6 juli 2008 @ 21:31:48 #167
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_59934694
Ach, zoveel klanten zal ie niet hebben.
Vraag me af of ie uberhaupt wel klanten heeft.

Gewoon ook nog zo;n site registreren ook
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 6 juli 2008 @ 21:41:32 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59934967
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:31 schreef Swindler het volgende:
verkapt kijk mij een ferrari gekocht hebben advertentie

http://link.marktplaats.nl/179057506
En dan ook al hun ouwe schoenen op MP zetten ..:')
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59935240
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

En dan ook al hun ouwe schoenen op MP zetten ..:')
dat dacht ik dus ook
<>
pi_59936148
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef nachtdier2 het volgende:
Voor als je honger hebt:
Ja ik wil wel graag een ontbijD

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:36:42 #171
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_59937009
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is toch triest eigenlijk....

Ik zal eens het contactformulier invullen met dat het niet echt een goede indruk maakt allll die spelfouten, kijken hoe ze reageren. Kom ik bij het contactfoumlier, staat dit bovenaan:
Gebruik dit formulier bij vragen of voor bestellingen. U gaat akkord met vorwaarden!

Zelfs met spelfouten in het domeinnaam: bellonzenummer.nl iin plaats van belonsnummer.nl (met een L en ons in plaats van onze...)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_59954258
Ik vind die domeinnaam wel erg origineel gekozen.

honger-bellonzenummer.nl verdient wel de originaliteitsprijs!
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_59955230
quote:
mooie woning kamers te huur zoek nette jonge meiden voor woning al ingericht kan voor lange tijd liefs zonder relatie wegens dure spullen in woning prijs kan altijd over gesproken worden
Advertentienr.:178456521
pi_59956115
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:57 schreef Jansen222 het volgende:

[..]

Advertentienr.:178456521
Ik kan me hier zo verschrikelijk boos om maken he?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59960945
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:12 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik vind die domeinnaam wel erg origineel gekozen.

honger-bellonzenummer.nl verdient wel de originaliteitsprijs!
Wel ja.

Beloon ze voor de spelfouten die ze maken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_59980545
Ik kreeg net een mailtje van Marktplaats.



pi_59980667
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Marktplaats.

[ afbeelding ]

Wat is daar zo sukkelig aan?

Als ik een treinreis wil maken van Maarn - Den haag ben ik gewoon 22 euro kwijt (retour) Dus dan is dit wel goedkoper.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:21:45 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59980710
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Marktplaats.

[ afbeelding ]


En wat is daar mis mee? Da's super goedkoop.
pi_59981417
Lol ik zag het meteen, even beter kijken.

Wel erg slecht trouwens van Marktplaats
............................
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:05:57 #180
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_59981678
FF goed kijken!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:39:18 #181
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_59982497
rofl
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_59982564
Wat wel raar is, is dat je nog steeds die kaarten kan bestellen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_59983054
Toch niks mis mee? Je kunt het kaartje zelf tot 6 juli bestellen, en gebruiken in de maanden juli en augustus.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:13:07 #184
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59983256
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Geqxon het volgende:
Toch niks mis mee? Je kunt het kaartje zelf tot 6 juli bestellen, en gebruiken in de maanden juli en augustus.
je krijgt het mailtje op 8 juli, lijkt me best wel een kut actie dan

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59985705
Boeiende hobby
quote:
Wegens beeindigen van hobby dode muggen te koop.

0,50 EUR per stuk. Verzendkosten 0,45 per 50 stuks.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:47:55 #186
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59985840
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boeiende hobby
[..]

lol
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:11:41 #187
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_59986498
Dat is iemand die denkt rijk te worden door het wiel opnieuw uit te vinden:
Chinees handelt in dooie muggen
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_59986687
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat is iemand die denkt rijk te worden door het wiel opnieuw uit te vinden:
Chinees handelt in dooie muggen
Waarom kopen mensen dat ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_60031742
Heb m'n iPod Touch op Marktplaats gezet.
Krijg weer reacties van hoogstaand niveau.
Een vader wil zogenaamd voor zijn zoon een iPod kopen en vraagt hoeveel het kost, mijn reactie:
quote:
> Voor de beide versies, 8GB en 16GB heb ik geen prijs vastgesteld.
> Het hoogste bod voor de 8GB-versie is EUR160,- en EUR230,- voor de
> 16GB-versie.
Zijn antwoord:
quote:
<*******@hotmail.com>
":) hoogste bod zie je wel maar betaalen zie meestal niet!!dus zeg
wat kost datt ben serius koper,niet prater gr.
pi_60039368
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:35 schreef Phrits het volgende:
Heb m'n iPod Touch op Marktplaats gezet.
Krijg weer reacties van hoogstaand niveau.
Een vader wil zogenaamd voor zijn zoon een iPod kopen en vraagt hoeveel het kost, mijn reactie:
[..]

Zijn antwoord:
[..]


De Nederlandse taal verbindt ons allemaal
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:18:32 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_60051243
need girl to please teach me to kiss - m4w
Date: 2008-07-06, 10:22PM EDT


As seen on TV!

I'm a 20 yearold GA Tech student who has never kissed. I have been going out with a girl online for the last 5 years and she's finally coming down to see me on the 11th. She tells me it's a big turn-off if a guy doesn't know how to kiss, and she even dumped her last boyfriend because of this. I want to make a good first impression, but I've never kissed before! Please, I need a girl to practice kissing with, nothing else!! Just kissing lesson - nothing more nothing less!

Some have asked if I have terrible oral hygiene or something of that sort, so I included a picture of me showing my teeth! I'm pretty normal overall. Will send more pics on request! Email me at mmccarty3 at gatech dot edu




Never been kissed
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:54:26 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_60058485
Nog een ranzige
quote:
Keeper is een menstruatiecup, op de markt sinds 1987. Een menstruatiecup is een alternatief voor tampons of maandverband. De keeper is een bekertje gemaakt van natuurrubber (latex). De cup wordt inwendig in de vagina gedragen en vangt het menstruatievocht op, in plaats van het te absorberen. De keeper is herbruikbaar en gaat ongeveer10 jaar mee. En als u binnen 3 maanden niet tevreden bent, mag u hem zonder opgaaf van redenen terugsturen en krijgt u het geld zondermeer terug! En het is zo comfortabel, dat je moet oppassen dat je niet vergeet dat je hem in hebt.


De Keeper kan zonder problemen de hele nacht door worden gebruikt.

De vorm van de cup creëert een vacuum, waardoor de vloeistof in de keeper blijft en niet lekt. Het absorbeert of verstoort niet de normale vaginale afscheiding.

Milieuvriendelijk voor de wereld en jezelf! in plaats van bergen afval van maandverband en tampons, die bovendien gebleekt worden met milieubelastende stoffen, gebruikt u 1 keeper per 10 jaar.

De keeper hoeft minder vaak geleegd te worden dan dat tampons en maandverband vervangen moeten worden. Een cup kan maximaal 30 ml bloed opvangen. Vrouwen verliezen tussen de 60 en 120 ml bloed per menstruatie. Afhankelijk van het bloedverlies, wordt de cup 2 tot 4 keer per dag de cup geleegd, schoongemaakt en weer ingebracht (minimaal om de twaalf uur). Een menstruatiecup.is daardoor ideaal voor vrouwen met een zware menstruatie, vrouwen die veel onderweg zijn, naar school gaan en buitenshuis werken. Met de cup kun je alle activiteiten blijven doen zoals sporten, zwemmen, reizen.

De keeper is geschikt voor vrouwen van alle leeftijden.

de keeper is comfortabel: als je hem goed inbrengt (de meeste vrouwen knippen het steeltje er geheel of gedeeltelijk af). De meest gehoorde "klacht" is dat vrouwen vergeten dat ze ongesteld zijn omdat ze de keeper niet voelen!

goedkoop: kosten minder dan 3,50 Euro per jaar! U heeft uw aanschaf binnen een half jaar terugverdiend.

risicoloos uitproberen: bevalt het u niet binnen 3 maanden, dan krijgt u uw geld terug!

De keeper is zo licht en klein dat je hem altijd bij je kunt hebben.

Je kunt hem al gebruiken op de dagen voordat je ongesteld wordt, geen "verassingen" meer!

beschikbaar in 2 maten: A en B. A is voor vrouwen boven de 30 en voor hen die vaginaal bevallen zijn. B is voor vrouwen onder de 30 die nog geen kinderen hebben gekregen (of met een keizersnede bevallen zijn).

De keeper is gemaakt van natuurrubber (latex) en bevat geen dierlijke bijproducten. Sommige mensen zijn allergisch voor latex, voor hen is de siliconen-versie, de Keeper Moon Cup uitgebracht.

Prijs is inclusief verzendkosten (binnen Nederland en Belgie). Kijk voor andere leuke, handige of bijzondere cadeau's bij onze andere advertenties of in onze webshop.
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/cosmetica-en-make-up/179555996-de-keeper-menstruatie-cup-rubber.html?return=eJwtissKgzAQRf9F0GVMIm4iUuyfBJ1iyMMhM9LS0n%2FvlHZ3zj3XO%2BNewemJnBmtawh8XfdpZ0bX9%2FFAKCr7GhmT90yqpP53Ubjj5ZFm020089EOi2mHa2KBZ0BBum30X%2FG7aoEsYSlnhhpW0XgXjQAItbWj1RkKcT09B5B6UJBsO8Rz1s30%2FgDCejcq&df=1&fta=eNo9jlluwzAMRO9CoPnWUjsWBV%2BhVzCESE2FyLagJXFr%2BO6liiY%2FBDkYzjyDA%2B6ZBtQUprsJGXRGRfcWRn6yeSwrch0K%2Fvio86fNdMWCTM8Rlzq75C86bMh7xhX5vlEOQnSDvj3w5lx06U2w2S25pGqKd3rNHsUpxjqy1vSOEM3VgfaUm1EieEsIhrbdUwuxIPCz6rpOqf5pe2lnJZomXprspeQD6IM4Kays0dg8Bbdcy1dztkTOEC41pckv1m1Plf5ns02NhgDsX49AMA%2FQH%2F%2FrvYEx3I%2FjFx08XWo%3D&fta_ind=1&fs=1&thumb_click=1&scroll_to_image=1
  maandag 14 juli 2008 @ 03:43:44 #197
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60089084
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Originally Posted: Mon, 2 Jun 19:10 CDT

Ferocious Attack Kitten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


--------------------------------------------------------------------------------
Omg, gweldig Chuck Norris ook

[ Bericht 53% gewijzigd door Queen_Bee op 14-07-2008 03:49:19 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 14 juli 2008 @ 11:16:59 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60092158
quote:
Op maandag 14 juli 2008 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Omg, gweldig Chuck Norris ook
dat
Huilen dan.
pi_60177087
Ik kwam deze net tegen:

http://link.marktplaats.nl/180765197



ik zeg: FAIL !!
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:00:06 #200
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60177118
quote:
plarstation 3

pi_60177175
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef Erasmo het volgende:

[..]


Idd
pi_60191786
frisdrankautomaat
quote:
jongen automaat weinig bliken gedraaid met wiselaar gepast geld niet nodig werkend te zien op locatie voor info bel vrijblijvend
wiselaar munt naar munt
quote:
wisel van munt naar munt uitbetaaling zelf programeerbaar voor info bel vrijblijvend
darts standaard 5x verplaatsbaar
quote:
halloo wegens beeindeging dart sport bieden we te koop aan 5 aluminuim standaarts je kan je bord er zo op hangen er zijn westryden op gegooid tegen een mooi bod gaan deze standaarts weg
Never lose the sight of the thrill of sneezing
pi_60226707
quote:
super moij golf 41.6SR

SUPER MOIJ GOLF4 1.6SR benzinebau jaar 1998 nowember metalik blau 1.6 SR benzine met ERCO airbake cetrale dur elektrise rame elektrise spigel ABS ordjinel WW ligt metalik velge njuwe bande cede radio apstabedidig tvejde rem ligt ik gep oderdele vervange; njuwe distribuci rim multi rim span role gas klep kopeling luht filter oli filter buzi oli di auto is hut ali bejce krase hebe zi opde foto
super moij golf 41.6SR
  zondag 20 juli 2008 @ 16:11:34 #204
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_60226900
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

super moij golf 41.6SR
OMFG! Alleen het woord radio is goed gespeld. Tis erg voor woorden. Ik vraag mij af hoe hij überhaupt zijn rijbewijs heet gehaald....?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_60230114
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

OMFG! Alleen het woord radio is goed gespeld. Tis erg voor woorden. Ik vraag mij af hoe hij überhaupt zijn rijbewijs heet gehaald....?
Het is een oosteuropeaan, ik zie flink wat duitse accenten in de tekst
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:48:05 #206
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_60248712
hallo beste mensen
ik heb besloten om mijn franse bulldog weg te doen
het gaat om een franse bulldog is 9 maanden oud
hij is wit en heeft zwarte oren
papieren zitte er bij helaas geen stamboom
hij is ook zindeluk

heb er altijd veel plezier mej gehad
ik moet hem helaas weg doen vanwege tijd gebrek
dus daarom doe ik hem weg
want een hond heeft namelijk wel aandacht nodig

foto's volge nog

P.S de eigenaar van de franse bulldog heeft hem bij mij op advertentie gezet
dus voor meer info
bel dan dit nummer 013-5082620 na 6 uur berijkbaar

http://link.marktplaats.nl/180581772
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 21 juli 2008 @ 17:55:21 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60248828
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:48 schreef Pagan het volgende:
hallo beste mensen
ik heb besloten om mijn franse bulldog weg te doen
het gaat om een franse bulldog is 9 maanden oud
hij is wit en heeft zwarte oren
papieren zitte er bij helaas geen stamboom
hij is ook zindeluk

heb er altijd veel plezier mej gehad
ik moet hem helaas weg doen vanwege tijd gebrek
dus daarom doe ik hem weg
want een hond heeft namelijk wel aandacht nodig

foto's volge nog

P.S de eigenaar van de franse bulldog heeft hem bij mij op advertentie gezet
dus voor meer info
bel dan dit nummer 013-5082620 na 6 uur berijkbaar

http://link.marktplaats.nl/180581772
Wat is hier raar aan behalve dat het stilistisch niet geheel verantwoord is?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:57:37 #208
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_60248864
Of deze dan, let ook op de foto onderaan de advertentie. http://link.marktplaats.nl/182453459

"
Heeft u last van de boom/struiken,van de buren,wij kappen snoeien,en geven bomen een chemo kuurtje.u bent zo van uw probleem af,wij bemiddelen ook bij buren ruzies.
"
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 21 juli 2008 @ 18:41:10 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60249577
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan behalve dat het stilistisch niet geheel verantwoord is?
Dat hij de hond van een ander verkoopt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 juli 2008 @ 19:27:13 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60250593
Ik ben op zoek naar een goedkope stationsfiets en toen kwam ik deze advertentie tegen:
quote:
Donkerrode Peugot fiets,ongeveer 8 jaar oud. Heeft in totaal 21 versnellingen, drie voor en zeven achter.

Heeft geen dynamo, reflectoren of lichten, voorrem werkt redelijk, achterrem blijft hangen als je remt, bel werkt niet (verroest), scheur in het zadel, achterspatbord is half afgebroken wat vervelend kan zijn bij het rijden door plassen, kettingkast loopt aan tegen de trappers, het ding op het stuur wat aangeeft in welke versnelling je fietst is kapot, maar dat is geen probleem want de versnellingen werken ook niet en er is iets mis met de ketting waardoor deze niet goed op de tandwielen blijft liggen.

Verder is het een prima fiets.
Link: klik

Briljant
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:05:27 #211
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_60310060
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope stationsfiets en toen kwam ik deze advertentie tegen:
[..]

Link: klik

Briljant
verder is het een prima fiets...
  donderdag 24 juli 2008 @ 05:24:03 #212
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_60312332
Dit keer geen sukkel maar een oplichter. (althans, oplichters zijn ook sukkels)

Zit een beetje naar echte foto's te zoeken in plaats van productplaatjes voor een telefoon die ik voor mijn moeder wil kopen.

Komt ik deze advertentie tegen op marktplaats:
quote:
te koop een nog nieuwe nokia 2630 pas 4 maanden oud met doos

te koop een nog nieuwe nokia 2630 pas 4 maanden oud met doos en garantie. een beetje beschadinging aan de achter kant daarom doe ik hem voor 50euro. zelf gekocht voor 90euro.

-mp3
-65 tf kleurenscherm
-FM radio
-Bluetooth
-MMS
-niet simblockvrij

Nieuw, 4 maanden oud en beschadigingen in één zin?

Overigens koop je dit prepaidpakket nieuw in de winkel voor de vraagprijs van deze marktplaats verkoper, maar kijk eens goed naar de foto:

"LIQUID DAMAGE"

Die telefoon is gewoon verzopen, wellicht in een plas water gevallen, wat ook gelijk de schade kan verklaren. De telefoon is waarschijnlijk opgestuurd omdat hij kapot is en daarna onherstelbaar met waterschade geretourneerd. (stickers en tape van reparatiecentrum zijn duidelijk te zien)

Wat denkt deze verkoper? "Wat zal ik doen met dit ding, weggooien of lichten we iemand op?"
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_60312343
lol.
pi_60329782
Kenmerken en beschrijving Kaart



Werkniveau: MBO Dienstverband: Overige vormen
Uren per week: 25 - 32 uur






Hallo allemaal ik ben serkan 27 jaar en ben op zoek naar zwart werk
ik zou van alles willen aanpakken zo lang het maar niet te zwaar is
ben ook bereid om te gaan reizen.

Met vriendelijke groeten serkan
Tel:0619407068


http://link.marktplaats.nl/182891948


Ik heb er al gelijk een beeld bij
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:52:03 #215
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60338439
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

super moij golf 41.6SR
OMG
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60393206
Ok, ik ging dus ff kijken wat er zoal in mijn wijk wordt aangeboden..:

Wij zijn een gezin van man 53 vrouw 45 en zoon 8 jaar. Omdat wij door omstandigheden weinig familie hebben, zijn wij op zoek naar een gezin met kinderen van gelijke leeftijd van onze zoon. Waar het goed mee klikt, en waar hij af en toe kan logeren of dat een kind hier kan logeren.

Als er interesse is voor dit verhaal horen wij het graag.

Alvast bedankt.



edit: en nog een bij mij in de buurt:

hallo ik ben op zoek naar een hemel standaart voor mijn hemeltje
heeft u er een voor mij mail me of bel me naar 5 uur en geef u prijs

mvg claudia

geef u prijs

[ Bericht 27% gewijzigd door 9611Niels op 28-07-2008 12:26:13 ]
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 28 juli 2008 @ 12:32:19 #217
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60393496
Een wat?
  maandag 28 juli 2008 @ 13:04:12 #218
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60394094
Zeker bang dat de hemel op haar hoofd valt
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60524360
Vier mooie tuinstoelen voor slechts 30 euro per stuk. Tafel krijg je er gratis bij.
Even scrollen voor de foto's: http://link.marktplaats.nl/167290928

Koopje. .
pi_60524465
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef Stali het volgende:
Vier mooie tuinstoelen voor slechts 30 euro per stuk. Tafel krijg je er gratis bij.
Even scrollen voor de foto's: http://link.marktplaats.nl/167290928

Koopje. .
ik wil ze gratis thuisgebracht niet hebben
pi_60527168
Voetenverwennerij.
quote:
beste dames ik ben een jongen uit omgeving tilburg en ik heb een passie / gefacineerd geraakt van dames voeten vandaar dat ik deze advertentie zet ik verwen graag dames voeten en vooral hoe je het wilt vrij makklijk ik ben ook bereid om een bedrag voor te betalen hoop dat je intresse hebt en iets laat horen ik dank julie allemaal vr gr $
Iemand interesse?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:40:14 #222
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_60533889
Onder het mom: Eerlijkheid duurt het langst.

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_60538999
Wij zijn op zoek naar een buffetkast:
quote:
tekoop kast
mooi kast
mar meder kan nit
prijs is prijs 50 euro kan nit meder
zin fot belle
Don't you love her madly?
pi_60539186
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Lovechild het volgende:
Wij zijn op zoek naar een buffetkast:
[..]


Weer zo'n eiken gedrocht... .

Bijgaande tekst .
pi_60549911
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef amaranta het volgende:
Nog een ranzige
[..]

Hmmm...ik verwacht ze niet op Marktplaats, maar op zich is dit zo ranzig niet hoor. Ik gebruik iets soortgelijks; een Divacup, van silliconen, en ik vind het ideaal.
Don't you love her madly?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:40:11 #226
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60568420
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Lovechild het volgende:
Wij zijn op zoek naar een buffetkast:
[..]


Hij bied nog veel meer aan

http://www.marktplaats.nl(...)ktplaats.nl/10820876

Waaronder
quote:
mooi sports fisers

te koop
sports fises
prijs is prijs 50 euro kan nir minder
kanit sturn na iml mar bellen en dan zin fotos
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:16:39 #227
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_60712399
T.k. 2 K3 rugzakjes lila en roze

http://link.marktplaats.nl/185534121

Heb 2 K3 rugzakjes te koop waar mijn kinderen niets meer mee doen. Per stuk kosten ze 1,50 of 2 voor 2,50. Dit is zonder eventuele verzendkosten.

Opsturen ben je meer aan porto kwijt dan de rugzakjes zelf kosten

Misschien loont het zich als je het volgende item er ook nog bijkoopt:

http://link.marktplaats.nl/185536564


Mensen dit soort advertenties plaatsen, moeten toch echt op hun centen zitten
The best firms advertise the least...
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:24:59 #228
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60712596
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 08:40 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hij bied nog veel meer aan

http://www.marktplaats.nl(...)ktplaats.nl/10820876

Waaronder
[..]


Er is nog meer van waar dat kwam:
http://link.marktplaats.nl/185919959
mooi alle bllok en band oderdelen voor spartament
Isch mooi hoor!
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef edcetera het volgende:
T.k. 2 K3 rugzakjes lila en roze

http://link.marktplaats.nl/185534121

Heb 2 K3 rugzakjes te koop waar mijn kinderen niets meer mee doen. Per stuk kosten ze 1,50 of 2 voor 2,50. Dit is zonder eventuele verzendkosten.

Opsturen ben je meer aan porto kwijt dan de rugzakjes zelf kosten

Misschien loont het zich als je het volgende item er ook nog bijkoopt:

http://link.marktplaats.nl/185536564


Mensen dit soort advertenties plaatsen, moeten toch echt op hun centen zitten
Waarom? Als je er niks mee doet is het zonde om weg te gooien toch?

Kijken jullie trouwens ook altijd op dat kaartje wat de rest van de straat te koop heeft staan?
pi_60713990
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef edcetera het volgende:
T.k. 2 K3 rugzakjes lila en roze

http://link.marktplaats.nl/185534121

Heb 2 K3 rugzakjes te koop waar mijn kinderen niets meer mee doen. Per stuk kosten ze 1,50 of 2 voor 2,50. Dit is zonder eventuele verzendkosten.

Opsturen ben je meer aan porto kwijt dan de rugzakjes zelf kosten

Misschien loont het zich als je het volgende item er ook nog bijkoopt:

http://link.marktplaats.nl/185536564


Mensen dit soort advertenties plaatsen, moeten toch echt op hun centen zitten
Nou ik vind dit geen marktplaats sukkel eik. Voel me eerder zelf een sukkel als ik kijk wat ik allemaal weggooi. .
pi_60714010
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]


Kijken jullie trouwens ook altijd op dat kaartje wat de rest van de straat te koop heeft staan?
, vanaf nu dus wel.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:16:56 #231
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_60750986
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:24 schreef Erasmo het volgende:

Waarom? Als je er niks mee doet is het zonde om weg te gooien toch?
Nou, dan geef je het toch aan iemand, maar om nou 2 van die flutrugzakjes voor een knaak op marktplaats te zetten (of 1,50 per stuk --> deze toevoeging, maakt het extra triest) gaat me toch iets te ver.
quote:
Kijken jullie trouwens ook altijd op dat kaartje wat de rest van de straat te koop heeft staan?
Ja, dat kan nog weleens makkelijk zijn. Gewoon op je eigen woonplaats zoeken.. Scheelt weer stukje rijden
The best firms advertise the least...
pi_60751745
Ja, maar die advertenties van prentkaarten voor 75ct vind ik dan wel weer belachelijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:53:38 #233
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60753776
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar die advertenties van prentkaarten voor 75ct vind ik dan wel weer belachelijk.
Of postzegels... Op Speurders kwam ik ooit mensen tegen die letterlijk duizenden postzegels per stuk adverteren...
censuur :O
pi_60755413
Nog zo een:

http://link.marktplaats.nl/186087521


Bacardi Keycord sleutelhanger voor om de nek rood glimmend ongebruikt
Het mooi kotsende meisje.
pi_60757336
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nog zo een:

http://link.marktplaats.nl/186087521


Bacardi Keycord sleutelhanger voor om de nek rood glimmend ongebruikt
hij heeft het zelf gratis gehad ofzo
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:19:33 #236
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_60767654
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

hij heeft het zelf gratis gehad ofzo
Nee een collecters item, moet je veel op gaan bieden. Is veel waard!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_60783236
Ik heb de 'contactadvertenties' ontdekt Wat een feest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60783243
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de 'contactadvertenties' ontdekt Wat een feest
Ja.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_60783367
Al die getrouwde mensen die iets 'spannends' zoeken En ze houden bijna allemaal van leuke dingen doen en dagjes weg Ik hou alleen maar van stomme dingen doen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 04:27:34 #240
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_60783421
Die bieding op de keycord is echt underpayed!
pi_60807337
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Originally Posted: Mon, 2 Jun 19:10 CDT

Ferocious Attack Kitten

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-06-02, 7:10PM CDT


Ferocious attack kitten is available for adoption to any home willing to accept him.

This destructive kitty has been trained as a proud warrior and will fiercely defend your house, even against you. Well-trained since 10-weeks of age to attack anything in his presence, he will protect your family from evil things, including the following:

* insects

* other trained attack kittens

* babies

* toilet paper

* anything under a blanket

* unwanted house guests
* paper bags

* floor rugs

* Chuck Norris

* Feet.

Great with children (assuming you don’t like the children). Probably best used for professional catfighting. He is housebroken, but only because he wants to be. This attack cat has trained himself to seek out his food anywhere you hide it and rip the bag open to feed himself, great for those who travel extensively. Also trained to drink water out of toilet bowls and dishwater from items in the sink. Knows how to open some doors. He will find you wherever you hide.

Neutered (trust me, you wont want to him to procreate). Has not been declawed, but you'll figure that out really fast.

Understands and responds to a variety of vulgar and profane verbal commands. Has a very soft and furry belly, like a teddy bear - however he will bite your face if you try to touch it.

Willing to accept trades. Potential adopters must have experience with trained attack-kittens... please be prepared to show scars.


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


For the love of God, someone please take this thing out of my house.




it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

PostingID: 705407729

--------------------------------------------------------------------------------
Best zielig...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:02:02 #242
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60808456
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

Best zielig...
Hey, ook weer op FOK!

OT: geweldig hoe die kat op de 2e foto kei liev aan het spelen is
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:26:05 #243
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60809708
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Er is nog meer van waar dat kwam:
http://link.marktplaats.nl/185919959
mooi alle bllok en band oderdelen voor spartament
Isch mooi hoor!
[..]

Waarom? Als je er niks mee doet is het zonde om weg te gooien toch?

Kijken jullie trouwens ook altijd op dat kaartje wat de rest van de straat te koop heeft staan?
Welk Kaartje
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:26:54 #244
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60809744
Ahh gevonden. Laat maar
pi_60819207
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hey, ook weer op FOK!
Soms

Kennen wij elkaar
pi_60867677
Zou 'ie het kunnen verkopen?


Tupperware kiwi lepel nieuw
0.80 euro
verzendkosten 0,44
Naam: TupperTopper
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost

Link: http://link.marktplaats.nl/183149194
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:32:43 #249
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60887351
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

Soms

Kennen wij elkaar
ja duh.... iets met printers en jij die korting wilde ofzo....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:41:04 #250
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:47:59 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60887676
Dat huis loopt een paar jaar achter...
pi_60909838
wat een topic

Ik ontdek nu ook opeens Kijk in uw wijk. Blijkt dat de net nieuwe buren hun auto te koop hebben staan, schjeelt weer een parkeerplaats en dat de over buurvrouw 60 c1000 zegeltjes te koop aanbiedt
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:18:44 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60911477
quote:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een stoere naam voor een jongen of een meid.

Het liefs een korte naam.

Wie heeft een leuk idee?
Even de naam voor je kind op marktplaats vragen.

http://link.marktplaats.nl/187590376
Gourmetten of steengrillen?
pi_60911625
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou 'ie het kunnen verkopen?


Tupperware kiwi lepel nieuw
0.80 euro
verzendkosten 0,44
Naam: TupperTopper
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost

Link: http://link.marktplaats.nl/183149194
Sjonge jonge...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:24:38 #255
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_60913111
ik was op zoek naar een opoefiets, kom ik dit tegen:

UIT EIGEN MARKTONDERZOEK IS HET VOLGENDE GEBLEKEN:

* De klanten van happybike.nl waarderen het gratis advies, rijklaar maken en het grote assortiment gemiddeld met een score van 8,5
* De kinderen van klanten van Happybike.nl hebben bijna allemaal een Xbox 360 of Nintendo ds.
* Veel klanten van Happybike.nl een Cabrio als 2 e auto hebben.
* Happybike klanten vaak 2 of 3 keer per jaar op vakantie gaan.
* Riviera maison een populaire winkel is bij Happybike klanten.
* Veel vrouwelijke klanten van Happybike een Golf rijden
* BMW en Mercedes een zeer populaire auto is onder de mannelijke klanten van Happybike
* De klanten van happybike onder de 30 jaar een Honda op Opel rijden.
* 90% van de Happybike klanten op LM velgen rijden.
* 8 Van de 10 Happybike klanten Bjorn Borg ondergoed draagt.
* Marlies Dekkers een populair persoon in onder de Happybike klanten.


Ik weet nu niet zeker of ik nu wel of niet hier een fiets moet kopen....
(raar en nietszeggend onderzoek overigens, heeft toch totaal niets met fietsen te maken? of heb ik het nu mis?)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_60913172
WTF @ dat onderzoek...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:43:45 #257
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60917709
http://link.marktplaats.nl/186859771

Foto's maken is ook een kunst
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:52:46 #258
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60917956
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:24 schreef hierissieweer het volgende:
ik was op zoek naar een opoefiets, kom ik dit tegen:

UIT EIGEN MARKTONDERZOEK IS HET VOLGENDE GEBLEKEN:

* De klanten van happybike.nl waarderen het gratis advies, rijklaar maken en het grote assortiment gemiddeld met een score van 8,5
* De kinderen van klanten van Happybike.nl hebben bijna allemaal een Xbox 360 of Nintendo ds.
* Veel klanten van Happybike.nl een Cabrio als 2 e auto hebben.
* Happybike klanten vaak 2 of 3 keer per jaar op vakantie gaan.
* Riviera maison een populaire winkel is bij Happybike klanten.
* Veel vrouwelijke klanten van Happybike een Golf rijden
* BMW en Mercedes een zeer populaire auto is onder de mannelijke klanten van Happybike
* De klanten van happybike onder de 30 jaar een Honda op Opel rijden.
* 90% van de Happybike klanten op LM velgen rijden.
* 8 Van de 10 Happybike klanten Bjorn Borg ondergoed draagt.
* Marlies Dekkers een populair persoon in onder de Happybike klanten.


Ik weet nu niet zeker of ik nu wel of niet hier een fiets moet kopen....
(raar en nietszeggend onderzoek overigens, heeft toch totaal niets met fietsen te maken? of heb ik het nu mis?)
Volgens mij de intentie om te laten dat je geld overhoudt als je daar wat koopt...
pi_60920087
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:52 schreef ursel het volgende:

[..]

Volgens mij de intentie om te laten dat je geld overhoudt als je daar wat koopt...
Marlies Dekkers heeft daar ook een fiets, nou als je nu geen fiets daar gaat kopen ben je wel verkeerd bezig.
en ze verkopen helemaal geen damesfietsen
http://www.happybike.be/shop/nl/koers-fietsen/

nou geloof ik ook niet dat die mensen allemaal Bjorn Borg ondergoed dragen.
pi_60920220
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:09 schreef henkway het volgende:
Marlies Dekkers heeft daar ook een fiets, nou als je nu geen fiets daar gaat kopen ben je wel verkeerd bezig.
en ze verkopen helemaal geen damesfietsen
http://www.happybike.be/shop/nl/koers-fietsen/
Begrijpend lezen is ook een vak hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60920248
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak hè
heeft marlies een crossfiets dan??
pi_60930920
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou 'ie het kunnen verkopen?


Tupperware kiwi lepel nieuw
0.80 euro
verzendkosten 0,44
Naam: TupperTopper
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost

Link: http://link.marktplaats.nl/183149194
Die vent heeft 82 advertenties met alleen maar Tupperware!
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:32:15 #263
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_60938792


wahahhaha die contact advertenties
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_60939516
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

wahahhaha die contact advertenties
Zou dat serieus zijn?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:12:23 #265
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_60939941
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

wahahhaha die contact advertenties
Het lijkt er meer op dat ze een hart van alcohol heeft
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_60940038
Volgens mij worden er heel veel door 'vrienden' geplaatst, zoals die laatste
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:28:18 #267
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_60940295
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

wahahhaha die contact advertenties
Daar zou ik mijn lul voor geen goud willen insteken! (nou ja, ik wil mijn lul in geen enkele vrouw steken, daar niet van)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_60940769
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

wahahhaha die contact advertenties
Ik denk dat die gehandicapt is... ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_60944704
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Ik denk dat die gehandicapt is... ?
Iedereen wordt wel eens op een zéér onaantrekkelijke moment gefotografeerd en volgens mij hadden wat vrienden van haar daar zo'n lol om dat ze een contactadvertentie met die foto hebben gezet. Ik heb ook foto's van vriendinnen waarop ze zo stom staan dat ze haast niet te herkennen zijn.

Zit er denken jullie ook van die Nigeriaanse scam op marktplaats te adverteren? (véél te mooie vrouwen met een too good to be true verhaal?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60944920
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zit er denken jullie ook van die Nigeriaanse scam op marktplaats te adverteren? (véél te mooie vrouwen met een too good to be true verhaal?)
Uhhhhhh ja Isabeau, kijk het topic nog maar eens door

Dan mail je, krijg je daarna een mailtje terug met een heel lul verhaal dat ze al zoveel mailtjes krijgt maar ze jou echt de topper vindt, daarom mag je haar smsen naar 4040 met de naam blablabla..

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60945185
Oke speciaal voor u Isabeau:
link 1
link 2
link 3
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60945590
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:10 schreef rene90 het volgende:
Oke speciaal voor u Isabeau:
link 1
link 2
link 3
Niet bepaald het type vrouw wat je op marktplaats verwacht idd Thanks!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60945808
datingsites ho's zijn dat
Sappig !!
pi_60947856
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet bepaald het type vrouw wat je op marktplaats verwacht idd Thanks!
Wat ga je met ze doen dan:P klinkt een beetje alsof je een plannetje hebt met ze

Deze waren allen van de eerste pagina, dus moet je nagaan hoe veel dat voorkomt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60951477
Haha ja... gesproken over "echte" contactadvertenties....
Hier eentje voor de mannen, zo "echt" als het maar kan
(klikken voor vergroting)

pi_60953324
Te koop 3 AH zomerzegeltjes. Exclusief verzendkosten en dan nog allemaal lieden die gaan bieden ook. .

http://link.marktplaats.nl/187488209
pi_60958549
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
Haha ja... gesproken over "echte" contactadvertenties....
Hier eentje voor de mannen, zo "echt" als het maar kan
(klikken voor vergroting)

[ afbeelding ]
kennelijk trappen er mensen in.
Ze houdt niet van mensen die alleen naar het uiterlijk kijken, met der tieten die er bijna uitvallen

[ Bericht 7% gewijzigd door henkway op 19-08-2008 20:08:22 ]
pi_60960179
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef Stali het volgende:
Te koop 3 AH zomerzegeltjes. Exclusief verzendkosten en dan nog allemaal lieden die gaan bieden ook. .

http://link.marktplaats.nl/187488209
Hoeveel zegels heb je nodig om hoeveel korting te krijgen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60961575
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoeveel zegels heb je nodig om hoeveel korting te krijgen?
Ik zat verkeerd te zoeken....
Dit is de aktie voor 2008 :



Het is nog minder dan ik eerder schreef. .
pi_60961802
Dus 85 cent voor drie zegels is er al geboden om wrs eindelijk eens die 2 euro korting of een product bij elkaar gespaard te hebben bij AH. Wat een waanzin. .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:32:09 #281
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_60969635
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:54 schreef Stali het volgende:
Dus 85 cent voor drie zegels is er al geboden om wrs eindelijk eens die 2 euro korting of een product bij elkaar gespaard te hebben bij AH. Wat een waanzin. .
dat doen van die huismoeders die niks te doen hebben... die denken dat ze dan goedkoper uitzijn ofzo
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_60976268
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:10 schreef rene90 het volgende:
Oke speciaal voor u Isabeau:
link 1
link 2
link 3
wat zouden ze dan doen met reacties op die advertenties
Strawberry Flavour..
pi_60976662
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:20 schreef -moi- het volgende:

[..]

wat zouden ze dan doen met reacties op die advertenties
Mailen terug, met een telefoonnummer waar je naar kan smsen om in contact te komen, en dat kost dik geld..
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60977332
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:20 schreef -moi- het volgende:

[..]

wat zouden ze dan doen met reacties op die advertenties
ga ook zo'n zaak beginnen joh.
foto van internet stelen en lekker geil tekstje erbij, klaar

en de SMS jes beantwoorden en laten betalen 1,99 per sms je na 500 sms jes zullen ze het wel zat worden
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:15:25 #285
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_60977753
Een oom van mn vrouw dacht hier ook snel geld mee te kunnen verdienen.

Totdat hij alle onkosten, uren en belasting er af had kwam hij er achter dat het niet de moeite waard was
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_60978036
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:15 schreef Prowl het volgende:
Een oom van mn vrouw dacht hier ook snel geld mee te kunnen verdienen.

Totdat hij alle onkosten, uren en belasting er af had kwam hij er achter dat het niet de moeite waard was
Tja
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60981468
quote:
de tent staat professorisch opgesteld
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D10%26fs%3D1
pi_60988023
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]


!

Ziet er goed uit, zo kom je wel in een vakantiestemming. .
pi_60996806
http://www.marktplaats.nl(...)g%253D%253D%26fs%3D1
quote:
Ik heb een hond van een man .Wil wil hem nog enkele fijne jaren geven Hij eet iedere dag een kilo pens en wil daarna met zijn mond over de kokos mat verder geen gebreken
pi_61010868
[img]Winnebago/Legand Cat Pro fishing boat will not seperate

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-07-20, 11:05PM CDT


27ft winnebago with Legand cat 24ft fishing boat, will not seperate, motor home need some brake work and little body work. boat stored partially inside.



Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_61010983
Originally Posted: Thu, 17 Jul 14:40 EDT

Unicycle Lawnmower

--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-07-17, 2:40PM EDT


Looking for a more out of the box way to excersize. Be the coolest guy on your street cutting the lawn with this bad boy. you can save gas and get those rock hard abs you always wanted. This bike will cut your grass to emaculate conditions. It comes stock with this excentric two tone seat. The rust on the mower gives it an antique look that will have the cat lady next door going wild for your loins. For Ten extra dollars i can throw in a basket and headlight. Is your kid bouncing off the walls, ile even throw in some training wheels so you can put that bastard to work. This model is a three speed so you can really tear it up. Do your neighbor kids have an annoying bike ramp in the streets all the time. well snag that sucker and set it up infront of your trees, this bad mother will easily catch 6-7 feet of air allowing you to trim those troubling branches, as well as demolishing the ramp into oblivion so those damn kids wont be gathering infront of your house to practice for the x games. Comes with your choice of 12/40 oz beer holder that doubles as an ash tray.


Dit account is permanent uitgeschakeld.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:45:01 #293
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61034628
tvp gekocht
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_61056271
wat is tvp?
pi_61056385
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:54 schreef Sexy_M het volgende:
wat is tvp?
Iets wat je gratis kunt plaatsen. .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:59:59 #296
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61056407
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:54 schreef Sexy_M het volgende:
wat is tvp?
Terug Vind Post.

Dat is als je het wel wilt volgen, maar niks zinnigs te zeggen hebt
Een verkapte TVP is als je niets zinnigs te zeggen hebt, maar wel de moeite neemt nog iets onzinnigs op te schrijven, als wijze van TVP
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_61056494
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:59 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Terug Vind Post.

Dat is als je het wel wilt volgen, maar niks zinnigs te zeggen hebt
Een verkapte TVP is als je niets zinnigs te zeggen hebt, maar wel de moeite neemt nog iets onzinnigs op te schrijven, als wijze van TVP
Maar dan moet je eik bookmarken he? .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:06:16 #298
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61056529
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar dan moet je eik bookmarken he? .
Dat kan ook. Maar soms kun je aan de tvp zien waar je gebleven bent met lezen. Je hebt namelijk de mogelijkheid je eigen getypte dingetjes en de dingen die de TS (topic starter) schrijft een kleurtje te geven. Die optie staat bij opties
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:29:48 #299
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_61159518
bijzondere bieder op een van m'n advertenties op marktplaats:

pi_61491563
Fietsje

Waarschijnlijk net gestolen (zie ketting)
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:02:07 #301
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61491605
Behoorlijk roestige ketting...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')