quote:McClaren heeft geen trek in Sunderland
ENSCHEDE - In de Engelse pers werd er vrijdag al volop gespeculeerd. De opvolger van Roy Keane bij Sunderland? Steve McClaren, zo wist de Daily Mirror te melden. ,,Grote onzin'', zegt McClaren. ,,Ik heb op dit moment helemaal geen interesse om terug te gaan naar Engeland.''
Vooral na die 6-0 tegen Heerenveenquote:Op maandag 8 december 2008 08:58 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat hij ondertussen de criticasters al aardig de mond heeft gesnoerd.
Ik denk dat dat wel meevalt, maar toch denk ik dat hij voorlopig niet op de interesse van een Engelse club in zal gaan aangezien hij bewust voor Twente gekozen heeft. Ten minste dat neem ik aan, want als hij graag in Engeland had willen blijven was hij van de zomer al niet eens naar Twente gekomen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:35 schreef Dos37 het volgende:
Precies dat is een groot voordeel aan McClaren die wil niemand in Engeland weer hebben.
Inderdaad, dat had ik niet verwacht.. Toch knap.quote:Op zondag 14 december 2008 21:49 schreef MaxPower het volgende:
Niet alleen de resultaten zijn goed maar ook het voetbal is weer prachtig.
Nou dat denk ik niet, het engelse volk heeft enkele spelers uitgekotst maar de coach niet.. Frank Lampard is de zondebok geworden.quote:Op zondag 7 december 2008 23:30 schreef Rikketik het volgende:
Hij wordt toch gelyncht zodra hij het vliegtuig uitstapt. Hebben ze bij Sunderland ook niets meer aan hem.
Haha, was het maar waar. Nee, McClaren kan zich echt niet meer in het openbaar vertonen in Engeland. Na het verlies tegen Man City is hij ook weer gefileerd door de pers. Ik weet ook nog van een filmpje op YouTube, van een persconferentie of interview vlak voor de (uit?)wedstrijd tegen Arsenal. Naar verluidt sprak hij al - na pas een paar weken trainer van Twente te zijn - met een Hollands accent. Als je toen de Engelse voetbalfora doorlas... bloedbad.quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, het engelse volk heeft enkele spelers uitgekotst maar de coach niet.. Frank Lampard is de zondebok geworden.
Noem eens een Engelse coach die wel een held was.quote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef Dos37 het volgende:
Het Engelse volk heeft McClaren wel uitgekotst hoor![]()
Begin in een Engelse kroeg niet over McClaren je krijgt de scheldwoorden om je oren
Nederlanders kunnen er ook wat van hoor. Als McLaren straks 3 keer op rij verliest met Twente is het mooie voetbal en de goede resultaten weer vergeten en kan hij er niets van.quote:Op maandag 15 december 2008 03:09 schreef Kriegel het volgende:
Die Engelsen zijn er iets te dol op om mensen compleet af te fikken, echt een naar trekje.
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal meevallen, dat negativisme in dit topic...quote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef RobbieT het volgende:
Als je vervolgens de reacties in dit topic leest over slechte keus e.d. Dan wordt je alleen nog maar trotser op je club!
Van de eerste pagina's:quote:Op maandag 15 december 2008 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal meevallen, dat negativisme in dit topic...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
En een duitser..
Ben niet echt fan van McClaren..Presteren heeft ie ook niet echt gedaan.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:56 schreef Chooselife het volgende:
Ik krijg een beetje Arthur Jorge-Vitesse flashbacks.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
McClaren te mooi om waar te zijn. Dat kan je misschien bij een echte topcoach zeggen, maar niet bij een middelmatige buitenlander.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef twi het volgende:
Qua naam ja, maar voor Twente snap ik geen bal van deze aanstelling. Ik kan nou niet zeggen dat McClaren een positief ingestelde coach is.
Dan kun je net zo goed Ernie Brandts nemen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is een grote naam natuurlijk maar een kut coach
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:22 schreef Grulez het volgende:
Tsja wat moet je met McClaren... Mss meer commercieel interessant, dan echt een toptrainer.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:12 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop voor Twente dat het niet doorgaat. Ik vind het geen top coach die ze binnen halen hoor. Kost je misschien nog een hoop geld ook.
quote:Op zondag 8 juni 2008 11:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik denk dat Twente niet rouwig hoeft te zijn als McClaren niet komt. Het voetbal van Middlesbrough was bij tijd en wijle niet om aan te zien, ondanks het grote budget daar. Tactisch is het ook geen wonder. Stel dat Olsen wil, dan zou ik die nemen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef Grulez het volgende:
Twente moet juist hopen dat het niet doorgaat.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat ze een tweede ring op de Veste hebben gezet. Met dat Engelse voetbal schieten ze anders al die ballen bij Cinestar naar binnen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Een Engelse coach in het Nederlands voetbal. Ik weet het niet hoor.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
Pfff, McClown. Dat gaat echt helemaal niets worden. Bij Blackburn lopen ze in de polonaise omdat hij niet hun manager is geworden. Echt een onbegrijpelijk zet van Twente.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef Freak187 het volgende:
Hij heef het met Boro goed gedaan? Hoeveel hadden die te besteden?
Twente kan net Hersi van Vitesse overnemen.
Eens kijken wanneer die neus van hem dikker en roder van de drank wordt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is gewoon puur om z'n naam gehaald. Ben er benieuwd naar...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Mjah, misschien halen ze er wat extra sponsor geld mee op. Maar ik heb nu niet het idee dat het zo'n geweldige coach is. Volgens mij wordt het een grote flop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |