quote:Twente krijgt bondscoach
Uitgegeven: 29 mei 2008 9:33
Laatst gewijzigd: 29 mei 2008 9:33
AMSTERDAM - De voormalige Engelse bondscoach Steve McClaren is de opvolger van Fred Rutten bij FC Twente. De 47-jarige Brit, die er niet in slaagde het Engelse nationale elftal naar het EK van aanstaande zomer te leiden, heeft getekend voor één seizoen.
De Telegraaf meldt donderdag dat de Brit geëist heeft dat de selectie van Twente, na het vertrek van El Ahmadi en Engelaar, niet verder wordt uitgedund. Daarnaast wil hij een groot deel van de twaalf miljoen euro die de beide transfer opleverde, investeren in nieuwe aankopen.
En een duitser..quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef JeroenV het volgende:
Wel leuk dit ja, ben benieuwd of het ook echt een meerwaarde heeft.
Vitesse had ook eerst die Portugees, die was ook zo weer weg
Ohja,dat was onder hem, dan had ik 't mis, excuus. Maar met 't Engels elftal heeft ie gewoon totaal niet gepresteerd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef Grimm het volgende:
Middlesborough naar de uefa cup finale leiden is geen prestatie messenga?Hij presteerde boven gemiddeld met dat elftal.
Middlesborugh speelde altijd goed voetbal, bondscoach van engeland is gewoon een ongelooflijke kutbaan.
En spelen ze dus in de Krolse Vestequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:42 schreef Adelante het volgende:
Hoop wel dat ie Nederlands gaat leren anders klinkt "Grolsch" straks ineens als krols
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef Grimm het volgende:
Middlesborough naar de uefa cup finale leiden is geen prestatie messenga?Hij presteerde boven gemiddeld met dat elftal.
Middlesborugh speelde altijd goed voetbal, bondscoach van engeland is gewoon een ongelooflijke kutbaan.
Onmogelijk gezien de regeling van Twente met de gemeente om hun lening af te betalen.quote:Daarnaast wil hij een groot deel van de twaalf miljoen euro die de beide transfer opleverde, investeren in nieuwe aankopen.
Rafael Benitez: "Steve McClaren is een topcoach!"quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef pfaf het volgende:
Z'n naam gonsde al tijden en hij is eerder deze week in Enschede gespot, maar dat hij al getekend heeft is wel nieuw!
Goede zaak! De Tubantia had vandaag interviews met enkele spelers die onder hem gewerkt hebben en ze waren allemaal lyrisch.
Oh ja, Stam was het met dat onhaalbaar. Ik was aan het twijfelen tussen Stam en Van Nistelrooij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rafael Benitez: "Steve McClaren is een topcoach!"
Jaap Stam: "Steve McClaren is een topcoach, maar onhaalbaar voor FC Twente."
Boudewijn Zenden: "Steve McClaren is de beste coach onder wie ik ooit heb gewerkt."
Aad de Mos heeft nog geen nieuwe club hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:47 schreef 9christensen het volgende:
Ik vind het niet onlogisch dat Twente de nieuwe coach in het buitenland zoekt. In Nederland is gewoon geen goede coach vrij op het moment.
Dat is ook een enorm kut elftal, ligt niet zo zeer aan de coach. Gehypte elftal. De premier league is vooral zo attractief door de buitenlanders, het nationale elftal is terecht uitgeschakeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohja,dat was onder hem, dan had ik 't mis, excuus. Maar met 't Engels elftal heeft ie gewoon totaal niet gepresteerd.
De Engelsen hebben enorm veel kwaliteit beschikbaar. Veel meer dan de meeste landen op het EK. Dat ze toch niet meedoen ligt deels aan het falen van de coach. Maar je gaat mij niet vertellen dat een elftal met 8 spelers die in de CL finale in de basis stonden niet op het EK hoort.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is ook een enorm kut elftal, ligt niet zo zeer aan de coach. Gehypte elftal. De premier league is vooral zo attractief door de buitenlanders, het nationale elftal is terecht uitgeschakeld.
Het komt er al jaren niet uit en in clubverband zijn het vooral de buitenlanders die excelleren. Ik vond ze gewoon echt niet beter dan een Kroatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
De Engelsen hebben enorm veel kwaliteit beschikbaar. Veel meer dan de meeste landen op het EK. Dat ze toch niet meedoen ligt deels aan het falen van de coach. Maar je gaat mij niet vertellen dat een elftal met 8 spelers die in de CL finale in de basis stonden niet op het EK hoort.
Je hebt Ronaldo bij Man.United, maar persoonlijk vind ik een speler Ferdinand even belangrijk voor het team. Carrick, Hargreaves en Rooney zijn dan ook nog invloedrijke spelers. Bij Chelsea vormen Terry en Lampard de kern van het team en is Joe Cole zelfs uitgeroepen als beste Chelsea-speler van het seizoen door de fans. En zoveel betere linksbacks dan Ashley Cole lopen er ook niet rond op het EK.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het komt er al jaren niet uit en in clubverband zijn het vooral de buitenlanders die excelleren. Ik vond ze gewoon echt niet beter dan een Kroatie.
Het is geen team, al jaren niet. Dat is net zo als Spanje en met Nederland. Een zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je hebt Ronaldo bij Man.United, maar persoonlijk vind ik een speler Ferdinand even belangrijk voor het team. Carrick, Hargreaves en Rooney zijn dan ook nog invloedrijke spelers. Bij Chelsea vormen Terry en Lampard de kern van het team en is Joe Cole zelfs uitgeroepen als beste Chelsea-speler van het seizoen door de fans. En zoveel betere linksbacks dan Ashley Cole lopen er ook niet rond op het EK.
Dikke Theo is al binnen als vervanger van een van de twee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef QBZZ het volgende:
Ik vind het een verrassende maar ook goede keuze. Als clubcoach (Derby County, Manchester, Middlesborough) is het volgens mij geen verkeerde. De eis dat na Engelaar en El Ahmadi geen bepalende spelers mogen vertrekken spreekt me ook wel aan. Veel zal wel afhangen van de vervanger(s) die moeten worden aangetrokken.
En die andere wordt wellicht Nicky Hofs?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dikke Theo is al binnen als vervanger van een van de twee.
Met Hoffs of Aissati zou Twente volgens mij een prima vervanging hebben. Ik weet niet in hoeverre ze ook haalbaar zijn. Is Petter Andersson eigenlijk nog in beeld? Andersson of Schöne van De Graafschap zouden m.i. goede breedte-aankopen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
En die andere wordt wellicht Nicky Hofs?
Engelsen zijn voor de meeste Engelse clubs al niet te betalen. Dus laat staan voor een ploeg als Twente met een begroting van een gemiddelde Championship-ploeg. Ze komen hooguit on loan van een reserve- of jeugdelftal (zoals Chris Eagles bij NEC niet zo lang geleden).quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk hoor dat hij komt. Zal hij ook wat Engelsen meenemen vraag ik me dan direct af. Over zijn capaciteiten kan ik niet zoveel vertellen. Heb ik nooit zo op gelet.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Engelsen zijn voor de meeste Engelse clubs al niet te betalen. Dus laat staan voor een ploeg als Twente met een begroting van een gemiddelde Championship-ploeg. Ze komen hooguit on loan van een reserve- of jeugdelftal (zoals Chris Eagles bij NEC niet zo lang geleden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |