abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:12:40 #201
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60911244
Wij Koemans, Zij McClaren
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_63834996
quote:
McClaren heeft geen trek in Sunderland

ENSCHEDE - In de Engelse pers werd er vrijdag al volop gespeculeerd. De opvolger van Roy Keane bij Sunderland? Steve McClaren, zo wist de Daily Mirror te melden. ,,Grote onzin'', zegt McClaren. ,,Ik heb op dit moment helemaal geen interesse om terug te gaan naar Engeland.''
  zondag 7 december 2008 @ 23:30:44 #203
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63838400
Hij wordt toch gelyncht zodra hij het vliegtuig uitstapt. Hebben ze bij Sunderland ook niets meer aan hem.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 7 december 2008 @ 23:35:39 #204
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63838561
Precies dat is een groot voordeel aan McClaren die wil niemand in Engeland weer hebben. Dus blijft ie lekker lang bij ons

Wat een held is het die beleving van hem prachtig. Alleen de wissels mogen wat sneller komen soms.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63838585
Voor zijn CV goed als hij eerst wat resultaten met Twente gaat halen ja.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 8 december 2008 @ 08:58:35 #206
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63843654
Ik denk dat hij ondertussen de criticasters al aardig de mond heeft gesnoerd.
  maandag 8 december 2008 @ 09:40:37 #207
168255 J.Herrer
pi_63844463
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:58 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat hij ondertussen de criticasters al aardig de mond heeft gesnoerd.
Vooral na die 6-0 tegen Heerenveen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 8 december 2008 @ 10:43:05 #208
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_63845840
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:35 schreef Dos37 het volgende:
Precies dat is een groot voordeel aan McClaren die wil niemand in Engeland weer hebben.
Ik denk dat dat wel meevalt, maar toch denk ik dat hij voorlopig niet op de interesse van een Engelse club in zal gaan aangezien hij bewust voor Twente gekozen heeft. Ten minste dat neem ik aan, want als hij graag in Engeland had willen blijven was hij van de zomer al niet eens naar Twente gekomen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_64013149
Ik had beslist niet verwacht dat hij het zo goed zou doen. Van de resultaten van Twente tot nu toe moeten er zeker flink wat credits naar Steve.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 14 december 2008 @ 20:32:32 #210
168255 J.Herrer
pi_64013679
Tja als je een uefa cup finale met een club als Middlesbrough bereikt ben je niet bepaald een amateur
Dat hij heeft gefaald bij Engeland zegt me niet zoveel, niet elke coach is geschikt als bondscoach. Vraag maar aan van Gaal
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_64016151
Niet alleen de resultaten zijn goed maar ook het voetbal is weer prachtig.
pi_64016333
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:49 schreef MaxPower het volgende:
Niet alleen de resultaten zijn goed maar ook het voetbal is weer prachtig.
Inderdaad, dat had ik niet verwacht.. Toch knap.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 14 december 2008 @ 22:04:02 #213
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_64016661
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:30 schreef Rikketik het volgende:
Hij wordt toch gelyncht zodra hij het vliegtuig uitstapt. Hebben ze bij Sunderland ook niets meer aan hem.
Nou dat denk ik niet, het engelse volk heeft enkele spelers uitgekotst maar de coach niet.. Frank Lampard is de zondebok geworden.
  zondag 14 december 2008 @ 22:05:41 #214
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64016714
Het Engelse volk heeft McClaren wel uitgekotst hoor

Begin in een Engelse kroeg niet over McClaren je krijgt de scheldwoorden om je oren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 december 2008 @ 23:48:08 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64019709
Heeft de leiding van Twente dus prima beoordeeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 15 december 2008 @ 00:07:37 #216
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64020079
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Grimm het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet, het engelse volk heeft enkele spelers uitgekotst maar de coach niet.. Frank Lampard is de zondebok geworden.
Haha, was het maar waar. Nee, McClaren kan zich echt niet meer in het openbaar vertonen in Engeland. Na het verlies tegen Man City is hij ook weer gefileerd door de pers. Ik weet ook nog van een filmpje op YouTube, van een persconferentie of interview vlak voor de (uit?)wedstrijd tegen Arsenal. Naar verluidt sprak hij al - na pas een paar weken trainer van Twente te zijn - met een Hollands accent. Als je toen de Engelse voetbalfora doorlas... bloedbad.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Trouwste user 2022 maandag 15 december 2008 @ 00:09:23 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_64020106
Held is het. Geven ze hem, in Engeland ook aandacht ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 15 december 2008 @ 00:11:29 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_64020141
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef Dos37 het volgende:
Het Engelse volk heeft McClaren wel uitgekotst hoor

Begin in een Engelse kroeg niet over McClaren je krijgt de scheldwoorden om je oren
Noem eens een Engelse coach die wel een held was.

Sir Alf Ramsey is de laatste.

Bobby Robson verloor met penalties de halve finale van het WK 1990 en werd weggtehoond.

Triest volk die Engelse voetbalsupporters

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 15 december 2008 @ 03:09:35 #219
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64022538
Die Engelsen zijn er iets te dol op om mensen compleet af te fikken, echt een naar trekje.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64022794
quote:
Op maandag 15 december 2008 03:09 schreef Kriegel het volgende:
Die Engelsen zijn er iets te dol op om mensen compleet af te fikken, echt een naar trekje.
Nederlanders kunnen er ook wat van hoor. Als McLaren straks 3 keer op rij verliest met Twente is het mooie voetbal en de goede resultaten weer vergeten en kan hij er niets van.
  maandag 15 december 2008 @ 10:48:45 #221
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64025791
In Engeland gaan ze echter veel verder dan dat. Heb je Van Basten ooit afgemaakt zien worden door de pers toen het zo beroerd ging met Oranje? Ik niet, maar dan had je McClaren eens voorbij moeten zien komen daar.

Als je in een positie bent dat je bloot staat voor kritiek en die Engelsen dan echt de pik op je hebben (en dat door iets als voetbal), dan word je naam kapotgemaakt en krijg je dingen naar je hoofd die op het persoonlijke af gaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_64026541
Klopt Kriegel, de media daar zijn genadeloos. En het zondebokverhaal gaat bij sommigen inderdaad ook op. Wat zal die man zich hier prettig voelen. In alle rust, zonder dat randzaken ook maar iets van invloed hebben, kan hij zijn werk uitvoeren en zijn visie overbrengen. Hij brengt ze allemaal enorm zelfverzekerd op het veld, nu zie je zelfs Brama als een kerel voetballen.
That's all folks!
pi_64026641
Echt geweldig om te lezen dit.
Zie dit topic nu pas, maar even de 5 pagina's doorgelezen.

Op het forum van FcTwente.net heb ik eens geroepen dat ik deze trainer wel een goede keus vond (op basis van wat ik van hem hoorde en las).

Heb er dan ook wel vertrouwen in gehad dat het wat zou worden.

Als je vervolgens de reacties in dit topic leest over slechte keus e.d. Dan wordt je alleen nog maar trotser op je club!

Munsterman For President!
  maandag 15 december 2008 @ 11:30:20 #224
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64026736
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef RobbieT het volgende:

Als je vervolgens de reacties in dit topic leest over slechte keus e.d. Dan wordt je alleen nog maar trotser op je club!
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal meevallen, dat negativisme in dit topic...
pi_64027439
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd nogal meevallen, dat negativisme in dit topic...
Van de eerste pagina's:
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:32 schreef Messenga het volgende:

[..]

En een duitser..

Ben niet echt fan van McClaren..Presteren heeft ie ook niet echt gedaan.
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:56 schreef Chooselife het volgende:
Ik krijg een beetje Arthur Jorge-Vitesse flashbacks.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:02 schreef twi het volgende:

[..]

McClaren te mooi om waar te zijn. Dat kan je misschien bij een echte topcoach zeggen, maar niet bij een middelmatige buitenlander.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef twi het volgende:
Qua naam ja, maar voor Twente snap ik geen bal van deze aanstelling. Ik kan nou niet zeggen dat McClaren een positief ingestelde coach is.

Dan kun je net zo goed Ernie Brandts nemen.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is een grote naam natuurlijk maar een kut coach
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:22 schreef Grulez het volgende:
Tsja wat moet je met McClaren... Mss meer commercieel interessant, dan echt een toptrainer.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:12 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop voor Twente dat het niet doorgaat. Ik vind het geen top coach die ze binnen halen hoor. Kost je misschien nog een hoop geld ook.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik denk dat Twente niet rouwig hoeft te zijn als McClaren niet komt. Het voetbal van Middlesbrough was bij tijd en wijle niet om aan te zien, ondanks het grote budget daar. Tactisch is het ook geen wonder. Stel dat Olsen wil, dan zou ik die nemen.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef Grulez het volgende:
Twente moet juist hopen dat het niet doorgaat.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat ze een tweede ring op de Veste hebben gezet. Met dat Engelse voetbal schieten ze anders al die ballen bij Cinestar naar binnen
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Een Engelse coach in het Nederlands voetbal . Ik weet het niet hoor.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
Pfff, McClown. Dat gaat echt helemaal niets worden. Bij Blackburn lopen ze in de polonaise omdat hij niet hun manager is geworden. Echt een onbegrijpelijk zet van Twente.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef Freak187 het volgende:
Hij heef het met Boro goed gedaan? Hoeveel hadden die te besteden?

Twente kan net Hersi van Vitesse overnemen.

Eens kijken wanneer die neus van hem dikker en roder van de drank wordt.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is gewoon puur om z'n naam gehaald. Ben er benieuwd naar...
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Mjah, misschien halen ze er wat extra sponsor geld mee op. Maar ik heb nu niet het idee dat het zo'n geweldige coach is. Volgens mij wordt het een grote flop.
pi_64027518
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Van de eerste pagina's:
[..]

...

[..]
Zo negatief is dat ook niet. Er zijn wat twijfels, en dat was/is best logisch.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64027520
Mooi lijstje RobbieT, en ondertussen wel een van de beste Seizoensstart allertijden hebben.
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 15 december 2008 @ 12:06:20 #228
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64028109
Vreemd, ik sta er niet bij

Edit, waarempel ik heb hem zelfs verdedigd.
  maandag 15 december 2008 @ 12:33:44 #230
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64028233
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Vreemd, ik sta er niet bij

Edit, waarempel ik heb hem zelfs verdedigd.
Soms verbaas je jezelf, niet?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  maandag 15 december 2008 @ 12:37:09 #231
235657 Putdeksels
van de straat
pi_64028315
Ik zou graag iedereen erop willen wijzen dat het seizoen nog niet afgelopen is.
Iemand nog enig idee wie er vorig jaar in december bovenaan stond? Juist ja...
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64029004
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:37 schreef Putdeksels het volgende:
Ik zou graag iedereen erop willen wijzen dat het seizoen nog niet afgelopen is.
Iemand nog enig idee wie er vorig jaar in december bovenaan stond? Juist ja...
Als Elia en Arnautovic weggekocht worden hebben ze wel een probleem ja. Maar dat ligt dan iig niet aan de coach.
  maandag 15 december 2008 @ 13:08:23 #233
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64029122
Zou inderdaad knap lullig zijn als Twente in de winterstop leeggekocht gaat worden.
Leuk zo'n pot met vele miljoenen opeens, maar daar koop je als supporter weinig voor.

Het komt dan op de scouting aan, en veel goede spelers halen in de winter is erg moeilijk.
Bovendien is het maar de vraag hoe snel de nieuwe spelers zich aanpassen..

Maar goed, zou me niets verbazen als er flink geshopt gaat worden bij Twente, dat is de prijs die je moet betalen voor succes.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:02:29 #235
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67356616
quote:
'Johan Cruijff complimenteert Steve McClaren'

Een anonieme auteur schrijft in het magazine FC Twente Inside smalend over de critici die bij de aanstelling van Steve McClaren (foto) hun twijfels hadden. De succesvolle trainer heeft volgens de schrijver het tegendeel bewezen.

'Een Engelse coach bij een Nederlandse club was volgens velen een combinatie die niet kon slagen. Ook ik begreep de aanstelling van McClaren niet. Waarom een mislukte Engelse bondscoach naar Enschede halen? Een man die teleurgesteld, gefrustreerd en beschadigd naar Nederland komt om in de luwte te herstellen. Ik veroordeelde het niet, maar snapte het evenmin. McClaren blijkt echter een schot in de roos, als mens past hij zich voorbeeldig aan en als voetbalkenner maakt hij een overtuigende indruk. Voorzitter Joop Munsterman heeft het weer goed gezien. Hij is een geniale visionair of hij heeft het geluk aan zijn kont hangen.

Steve McClaren, geboren op 3 mei 1961 in Fulford, heeft van FC Twente een heuse topclub gemaakt. Hij zag Karim El Ahmadi naar Feyenoord vertrekken, Fred Rutten nam Orlando Engelaar mee naar Schalke 04 en Luke Wilkshire koos voor het grote geld van Dinamo Moskou. Gedurende het seizoen verhuisde Stein Huysegems naar RC Genk, terwijl Robbie Wielaert aan Ajax werd verkocht.

Desondanks speelt FC Twente na AZ het meest aantrekkelijke voetbal in de Eredivisie. McClaren, die ooit een modale voetballer was van bescheiden clubs als Hull City, Derby County, Bristol City en Oxford United, moet als coach over kwaliteiten beschikken. Als veldtrainer heeft hij een goede reputatie in Engeland. In die functie begon hij in 1995 bij Oxford United.

Met Derby County maakte hij snel naam en dat was voor Manchester United-manager Sir Alex Ferguson een reden hem als zijn rechterhand naar Old Trafford te halen. In 2001 werd McClaren manager van Middlesbrough en even later tevens assistent-bondscoach van Engeland. Hij maakte vervolgens een inschattingsfout door zélf bondscoach te worden. Met het Engelse clubvoetbal gaat het geweldig, maar daar zijn alle buitenlandse sterspelers debet aan.

Het nationale elftal blijft een moeilijk project en daar weet McClaren intussen alles van. De gevreesde tabloids fileerden hem. Hij werd gekleineerd, dagelijks tot op het bot beledigd en zijn privéleven werd uitvergroot. Daarom kwam de uitnodiging van Munsterman als een geschenk uit de hemel. McClaren had behoefte aan rust en vertrouwen. Hij had een podium nodig waarop hij zich kon revancheren.

Onlangs stond hij de gehate, als oerdegelijke registeraccountants ogende vertegenwoordigers van de tabloids weer eens te woord, want het succes van FC Twente en McClaren is ook naar Engeland overgewaaid. Een van hen begint zijn artikel met een waarschuwing voor de lezers: Niet in de lach schieten, beste mensen. Maar Johan Cruijff heeft een coach uit de Nederlandse competitie een schouderklopje gegeven, omdat zijn elftal het befaamde totaalvoetbal speelt. In Nederland geldt zo'n gebaar als de ultieme zegen. Maar nu komt het. Die coach is Steve McClaren. U kent hem nog wel van dat grappige accent, van de teloorgang van het nationale elftal en van al het leedvermaak op YouTube.'

Vervolgens maakt de vooringenomen journalist een fout, want hij meldt dat The Farmers de bijnaam van FC Twente is, maar het verschil tussen Enschede en Doetinchem zal best moeilijk zijn... En hij spreekt zijn verwondering uit dat landgenoot McClaren de status van een topcoach heeft in Nederland, het land van voetbalgoeroe Louis van Gaal en de levende legende Marco van Basten. De desbetreffende scribent reisde naar Enschede en doet vervolgens heel denigrerend over de locatie waar McClaren met hem afsprak. Hotel Van der Valk typeert hij als een honderd-euro-per-nacht-etablissement voor de Nederlandse Jan Modaal. Dat lijkt hem een verschrikking voor een ex-bondscoach van Engeland, die doorgaans met zijn spelers in het peperdure Dorchester Hotel in het hart van Londen logeerde, waar de portiers soms meer aan fooien verdienen dan de FC Twente-spelers aan gewonnen wedstrijden. De arrogantie van de man is stuitend, maar uit tactische overwegingen vond McClaren het blijkbaar toch nuttig hem te woord te staan.

De beheersing die de trainer tijdens het interview aan de dag legt is indrukwekkend. Hij gaat niet op provocaties in en formuleert nauwkeurig. McClaren: 'Ik ben naar FC Twente gekomen omdat ik wat voor mezelf wilde bewijzen. En dat lukt aardig, de voldoening is groot. De voldoening is des te groter omdat ik nu in een ander land werk. Nederland heeft een geweldige voetbaltraditie en dat geldt ook voor de Nederlandse coaches. Momenteel werken er meer dan honderd Nederlandse trainers in het buitenland. Kunt u mij één Engelse coach noemen die op topniveau in het buitenland werkt?

Precies, alleen Steve McClaren. De teleurstellende resultaten van het Engelse team zal ik niet bagatelliseren. Het was een grote teleurstelling voor de supporters, voor de spelers, voor mij, voor iedereen. Ik ben niet verbitterd, louter teleurgesteld, omdat ik niet het succes bracht waarnaar ik streefde. Dat doet pijn. Ik verwachtte er veel van. Ik dacht dat de spelers een garantie voor succes waren. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in die voetballers. Ik heb ook nergens spijt van. Nee, ik heb geen enkele reden de klok terug te draaien. Sommige dingen begrijp ik niet.'

'Waarom moesten we in Rusland op kunstgras spelen? Er was daar nog nooit een interland op kunstgras gespeeld. Na die wedstrijd tegen Engeland is er ook niet meer op kunstgras gevoetbald. Ik wilde er destijds niet over zeuren, dat zou als een excuus zijn ervaren. Ik wist dat een slecht resultaat Engeland het EK zou kosten. Die verantwoording neem ik op mij. Ik had de belangrijkste baan in het voetbal, bondscoach van Engeland, en ik was niet succesvol.'

'Iedereen die in het middelpunt van de belangstelling staat, komt op een bepaald moment belachelijk over. Of je nou voetbaltrainer bent, politicus of tegenwoordig bankier. Dat is een onderdeel van het vak, dat weet je van tevoren. Ik lig er niet wakker van, maar voor de mensen om je heen kan het wel vervelend zijn. Ondanks alle negatieve publiciteit heb ik nooit het vertrouwen in mezelf verloren. Dat komt waarschijnlijk door mijn prestaties bij Manchester United en Middlesbrough. Ik bleef geloven in mijn kwaliteiten. Twee dagen na de uitschakeling van Engeland werd ik ontslagen. Ik ben niet naïef, dat kwam natuurlijk niet als een verrassing. Ik heb er geen moment om getreurd. Wat is de volgende uitdaging?, dacht ik. En ik wist dat ik door alle commotie een betere en rijpere coach was geworden. Ik had ervan geleerd.'

'Na de aanbieding van FC Twente heb ik Bobby Robson gebeld. "Gaan", zei hij. "Je krijgt er geen spijt van, je zult het geweldig vinden. Je gaat van de Nederlanders houden, je gaat van het Nederlandse voetbal houden. En je leert er erg veel. En ga alléén, laat je gezin thuis in Engeland". Robson liet zijn gezin ook in Engeland en daar heeft hij nooit spijt van gehad. Ik wilde altijd al in het buitenland werken, maar mijn gezin weerhield me ervan. Als er geen Engelse school is, heb je meteen een probleem. Die school was er niet in Enschede, maar in mijn achterhoofd bleef die club aan me trekken. En toen de voorzitter bleef bellen, heb ik het gedaan. Ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen.

We hebben familieberaad gehouden en de beslissing genomen. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Het is een fantastische uitdaging. Nederland is een vooraanstaand voetballand in Europa. Het publiek dacht dat een Engelse coach buiten Engeland niet zou renderen. Het was wel even wennen. In Nederland mag je zelfs een wedstrijd verliezen. Als het team goed speelt, gaat het publiek toch tevreden naar huis. De mensen genieten hier van positiespel, van technisch voetbal. Ik zit anders in elkaar.

Natuurlijk wil ik ook aantrekkelijk voetballen, maar winnen blijft voor mij het belangrijkste. Ik sla mezelf niet op de borst. Anderen moeten maar bepalen hoe ik hier functioneer en wat mijn inbreng is. Onlangs kwam er iemand naar me toe die me complimenteerde. "Zelfs Johan Cruijff is lovend", zei hij. Hij is een aanhanger van het totaalvoetbal en houdt van het 4-3-3-systeem met vleugelspelers. Cruijff vindt het blijkbaar geweldig FC Twente, met een Engelse coach, typisch Nederlands te zien voetballen.'[/spoiler]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:09:23 #236
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67356825
Leuk om te lezen. Ik gun het hem wel.
pi_72980700
Het seizoen is nog pril, maar koploper en een zege bij Fenerbache uit zijn toch weer meer dan ik had verwacht. Blijf hem ook wel interessant in de media vinden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_72982106
Mooi ook dat hij niet snel boos wordt op de scheidsrechter of trainer van de tegenpartij. Staat vaak lachend langs de kant als er iets vreemds in het veld gebeurt. Positieve houding straalt hij uit. Nu nog hopen dat hij volgend jaar ook nog in Enschede wil blijven. Gezien de vele nieuwe gezichten in de selectie zal de wisselwerking ook nog lang niet op een dood spoor zitten.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  maandag 21 september 2009 @ 21:45:41 #239
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72982620
prachtige vent en is een magneet voor talenten. Hier plukt twente ook de vruchten van.

tot nu toe een geweldige zet gebleken om deze toptrainer aan te stellen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')