quote me even als je wil want ik kan het niet terugvindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, da's logisch, anders zou je het niet geloven
Maar een paar posts eerder zeg je nog dat je het niet mis kan hebben
Niks slotje!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind ons bestaan, de aarde en de natuur een bewijs dat er geen God is.
Slotje.
jij vind die vraag onzin, ik niet ik vind hem nog belangrijker dan de hoe vraag.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een onzin vraag. Je kan vragen hoe die dingen daar gekomen zijn en daar antwoord op krijgen, maar de vraag waarom is onzinnig. Je kan net zo goed vragen waarom er een God zou moeten bestaan. We kunnen namelijk prima zonder.
ok sorryquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:21 schreef Alicey het volgende:
Zullen we weer een beetje on-topic gaan? Dank u.
Leg maar uit dan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:20 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
jij vind die vraag onzin, ik niet ik vind hem nog belangrijker dan de hoe vraag.
jij kunt mij dus niet uitleggen waarom dingen er zijn, alleen maar hoe?
goh, mijn geloof kan dat wel
Zelfde zou gelden voor God (als er inderdaad een god zou zijn) :quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
en waarom zijn die dingen daar?
dit vind ik een hele belangrijke vraag.
Misschien is het dan een idee om er een nieuw topic voor te openen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:24 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
ok sorry![]()
ik vind die geloofsdiscussie's alleen zo machtig interessant
maar ik zal stoppen nou
@ papier, je mag me ook PM'en als je wil
Een nieuwe rape-drugquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:32 schreef switchboy het volgende:
En natuurlijk een duistere kant, gewoon een hoop Oxytocine in je winkel vernevelen en je klanten slikken alles wat je zegt als zoete koek.
Okee, hiero :quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
quote me even als je wil want ik kan het niet terugvinden
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het mis kan hebben.
ik zei dus niet dat ik het niet mis kan hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Okee, hiero :
Goedgelovige sukkel door knuffelhormoon
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |