Ligt 'ie nog steeds vastgebonden op het bed of mag hij even een uurtje zwaaien met zijn Playstation?quote:
si, zit je ook zo te huilen bij 'runaway bride' op net vijfff?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind deze pagina zonder Youtubers ook veel beter.....je komt zo nog eens wat te weten....
hij zwaait met z'n moeder towards u!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt 'ie nog steeds vastgebonden op het bed of mag hij even een uurtje zwaaien met zijn Playstation?
Party ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik lees heul geen Libelle of Margriet!
Mijn pluimentopic reactie is zowiezo schandalig . Ik had dat nooit moeten doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
btw, schandalig dat je mij niet noemde in je pluimentopic!
loserquote:
ach, we drinken allemaal wel is wat..quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pluimentopic reactie is zowiezo schandalig . Ik had dat nooit moeten doen
Nee!quote:
Ik ben altijd in de lustige Witwe!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
hoi cc, wanneer weer in de lustige w?
als jij er bent kom ik gaerne effe kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Maar ik moet toegeven dat ik moest glimlachen lachen toen ik die cover in de schappen zag liggen.
[..]
Ik ben altijd in de lustige Witwe!
Jij?
![]()
Ik voel bijna een nummer aanzwellen. Bijna.
Jemig dan is mij n fles er niks bijquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, we drinken allemaal wel is wat..
[ afbeelding ]
, muts
Je kunt mij weg editten hoor......quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pluimentopic reactie is zowiezo schandalig . Ik had dat nooit moeten doen
voor muh vriend nmns!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt mij weg editten hoor......
Nee aanvullen was mijn gedachten ..quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt mij weg editten hoor......
Ik PaaldansMemo je wel!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
als jij er bent kom ik gaerne effe kijken.
laatst nog rozen bij je make up-tafel achtergelaten, niet gevonden?
Slaap lekker (of wat je ook gaat doen, doe het fijn)quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik PaaldansMemo je wel!
Waren die van jou? Dan is er iemand anders met de eer gaan strijken!
Ik ga het een vroege night callen.
Nou ik moet dat niet doen, en als ik het terug lees vind ik mezelf niet zo aardig ...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die treurige blik voorspelt niet veel goeds..
sleep well sistert, et a tout de suite!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik PaaldansMemo je wel!
Waren die van jou? Dan is er iemand anders met de eer gaan strijken!
Ik ga het een vroege night callen.
Maak van je hart geen moordkuil muis.....flikker het er maar uit....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet dat niet doen, en als ik het terug lees vind ik mezelf niet zo aardig ...
Doe ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil muis.....flikker het er maar uit....
Wil die weer eens niet, altijd weer die hoofdpijn....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Ooeps en mijn bovenbuurman heeft vet ruzie met zijn vriendje
Moeten wij nog even de dag doornemen, of ben je er wel klaar mee.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sleep well sistert, et a tout de suite!
heb ik ook wel is meegemaakt dat ik in het huis van ex- schoonzuster vertoefde. ik naar die kerel (negert) op de etage erboven die z'n vriendin sloeg, op aandringen van muh (toen) wijf. moi: "is er geen mogelijkheid dat je dit oplost dmv een gesprek?"kreeg ik een klap voor m'n kopquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Ooeps en mijn bovenbuurman heeft vet ruzie met zijn vriendje
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ik ook wel is meegemaakt dat ik in het huis van ex- schoonzuster vertoefde. ik naar die kerel (negert) op de etage erboven die z'n vriendin sloeg, op aandringen van muh (toen) wijf. moi: "is er geen mogelijkheid dat je dit oplost dmv een gesprek?"kreeg ik een klap voor m'n kop
kutdag, m'n fiets gejat (zo'n trommelvliesrem-gazelle) op station alkmaar. heb omdat het koopavond was een een tweede hands 'kopra' gekocht voor 130 heuro, maar is eigenlijk een kinderfiets ondanks dat het zadel vrij hoog staat..wat een schijtdag..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moeten wij nog even de dag doornemen, of ben je er wel klaar mee.....
ik had die negert wel kunnen hebben (denk ik), maar had geen zin in een escalatie in andermans trapgat dus m'n toen-vriendin heeft de politie gebeld. die zijn gekomen, beetje lullen daarboven en that was it.quote:
Hoogtepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling (geen pijn meer) en de werkster die alles weer deed glimmen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kutdag, m'n fiets gejat (zo'n trommelvliesrem-gazelle) op station alkmaar. heb omdat het koopavond was een een tweede hands 'kopra' gekocht voor 130 heuro, maar is eigenlijk een kinderfiets ondanks dat het zadel vrij hoog staat..wat een schijtdag..![]()
en u?
Denk dat ie de sleutels van de boeien in de vaart heeft gegooidquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil die weer eens niet, altijd weer die hoofdpijn....
ja, ik las al zoiets over je wortelkanaal-gedoe. is klote, net zoiets als een wattenstaaf in je pisbuis voor een chlamydia- check up whehe.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoogtepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling (geen pijn meer) en de werkster die alles weer deed glimmen.
Dieptepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling en de werkster die mij lastig kwam vallen. En het feit dat ik morgenavond en zaterdag moet werken.......dat hakte er ook in.
't Viel wel mee joh, alleen loopt nadien de koffie uit je mondhoeken, valt je sigaret uit je muil en kun je niet naar meiden fluiten........Dat vind ik het meest balen, dat je niet meer kunt fluiten....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las al zoiets over je wortelkanaal-gedoe. is klote, net zoiets als een wattenstaaf in je pisbuis voor een chlamydia- check up whehe.
sterkte er mee in ieder geval!
Neuh niet nodig, tis wel erger geweest toen er een stel met een baby woondequote:
En parketvloer natuurlijk....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh niet nodig, tis wel erger geweest toen er een stel met een baby woonde
Dat waardeer ik nu zo op het plekje waar ik nu zit. Doodse stilte, aarde donker (nadat ik een paar lantaarnpalen uitgeschopt heb), Niets of niemand hoor ik.......alleen m'n eigen gegrinnik zo af en toe....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Hahahaha Ja ....Stofzuigen om 07:00 uur en kiddo spelen met blokjes .. Ja ach
Ze zijn pleite![]()
effe die neusfluit bestellen bij tell sell voor 13,95!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Viel wel mee joh, alleen loopt nadien de koffie uit je mondhoeken, valt je sigaret uit je muil en kun je niet naar meiden fluiten........Dat vind ik het meest balen, dat je niet meer kunt fluiten....
Slaap lekker WJ.....en wees scherp als een scheermes morgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe die neusfluit bestellen bij tell sell voor 13,95!
[ afbeelding ]
ik ga slapen, morgen weer scherrup wezuh. truste muis en nmns en zo
cheers, jij ook. leeters!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ.....en wees scherp als een scheermes morgen
Was gelukkig maar ff, maar wat ik mis is de sterren hier in 020. Ik kan genieten op een mooie avond op het balkon maar sterren hemel is er niet !!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waardeer ik nu zo op het plekje waar ik nu zit. Doodse stilte, aarde donker (nadat ik een paar lantaarnpalen uitgeschopt heb), Niets of niemand hoor ik.......alleen m'n eigen gegrinnik zo af en toe....
Truste WJ Ga snel achter je aanquote:
't Is hier ook bewolkt....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Was gelukkig maar ff, maar wat ik mis is de sterren hier in 020. Ik kan genieten op een mooie avond op het balkon maar sterren hemel is er niet !!!
Van die YT krijg nooit never genoegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We doen hem nog maar een keer.....speciaal voor muisje![]()
Licht vervuiling is het !!!quote:
Ik ben er weg van, morgen een tering lange dag.......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
Nog leven hier?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben er weg van, morgen een tering lange dag.......![]()
@Slaap lekker Soury...![]()
Truste Coosquote:
wrom?!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
Stouterds!
Omdat jullie gewoon YouTube filmpjes blijven plaatsen terwijl 'men' daar heul niet op zit te wachten. Begreep ik gisteravond.quote:
"Men" kan de pot op, today is...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat jullie gewoon YouTube filmpjes blijven plaatsen terwijl 'men' daar heul niet op zit te wachten. Begreep ik gisteravond.
Geen flauw idee maar je zei Blieb blieb ofzo iets .. Nou vandaar .. Helder nu ?quote:
Ah, jij hebt duidelijk niet naar het liedje van Gert geluisterd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:26 schreef Soury het volgende:
Geen flauw idee maar je zei Blieb blieb ofzo iets .. Nou vandaar .. Helder nu ?
Klopt ben een beetje wars van YT .. Had ik dat moeten doen.. Nah nee ik moet niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, jij hebt duidelijk niet naar het liedje van Gert geluisterd.
Whehehehehhehe Haai Buufquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Móet je daar tegenwoordig naar luisteren?
Niks moet, maar dan ook geen commentaar op mijn 'bleep, bleepquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Móet je daar tegenwoordig naar luisteren?
Nah ik weet het al van dagen geleden. Dat ruk nummer voor songfestiival.. Met bleep bleep erin. Kwartje vielquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Niks moet, maar dan ook geen commentaar op mijn 'bleep, bleep![]()
![]()
' geven.
Ja, ruknummer!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik weet het al van dagen geleden. Dat ruk nummer voor songfestiival.. Met bleep bleep erin. Kwartje viel
Ja, dat bedoel ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
Géén ruknummer !![]()
Of het moet op Ani Lorak zijn.
Die is ook mooi.quote:
Donder op met die hippie-meuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:48 schreef Soury het volgende:
Slaap liedje dan diepe zucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klootzak had het net weg gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
Klootzak had het net weg gehaaldTief op ruklul
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos!
Zo heet mijn katerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:05 schreef Soury het volgende:
JajaJa En toch haat ik die YT's![]()
Thanks en truste
Thanks Coos Gaat lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Maar even meehuilen met de wolven in het bos werkt vaak louterend.![]()
Straks zal ik Bohemian Rapsody nog effe neerplempen.![]()
Slaap ze Soury.
Ja, vertel mij watquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die is ook mooi.![]()
En dat gekke wijf danst in de officiële video ook gewoon door de tram.![]()
Groundhog Day is toch anders, zonder VrijMiBo en community singing.
En Groundhogday mag van alles zijn: rumoerig, geil, gezellig, broeierig, vrolijk... maar niét ANDERS.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:50 schreef APK het volgende:
Groundhog Day is toch anders, zonder VrijMiBo en community singing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |