Dat je een tut bentquote:
Ligt 'ie nog steeds vastgebonden op het bed of mag hij even een uurtje zwaaien met zijn Playstation?quote:
si, zit je ook zo te huilen bij 'runaway bride' op net vijfff?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind deze pagina zonder Youtubers ook veel beter.....je komt zo nog eens wat te weten....
hij zwaait met z'n moeder towards u!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt 'ie nog steeds vastgebonden op het bed of mag hij even een uurtje zwaaien met zijn Playstation?
Party ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik lees heul geen Libelle of Margriet!
Mijn pluimentopic reactie is zowiezo schandalig . Ik had dat nooit moeten doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
btw, schandalig dat je mij niet noemde in je pluimentopic!
loserquote:
ach, we drinken allemaal wel is wat..quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pluimentopic reactie is zowiezo schandalig . Ik had dat nooit moeten doen
Nee!quote:
Ik ben altijd in de lustige Witwe!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
hoi cc, wanneer weer in de lustige w?
als jij er bent kom ik gaerne effe kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Maar ik moet toegeven dat ik moest glimlachen lachen toen ik die cover in de schappen zag liggen.
[..]
Ik ben altijd in de lustige Witwe!
Jij?
![]()
Ik voel bijna een nummer aanzwellen. Bijna.
Jemig dan is mij n fles er niks bijquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, we drinken allemaal wel is wat..
[ afbeelding ]
, muts
Je kunt mij weg editten hoor......quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pluimentopic reactie is zowiezo schandalig . Ik had dat nooit moeten doen
voor muh vriend nmns!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt mij weg editten hoor......
Nee aanvullen was mijn gedachten ..quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt mij weg editten hoor......
Ik PaaldansMemo je wel!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
als jij er bent kom ik gaerne effe kijken.
laatst nog rozen bij je make up-tafel achtergelaten, niet gevonden?
Slaap lekker (of wat je ook gaat doen, doe het fijn)quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik PaaldansMemo je wel!
Waren die van jou? Dan is er iemand anders met de eer gaan strijken!
Ik ga het een vroege night callen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |