cheers, jij ook. leeters!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ.....en wees scherp als een scheermes morgen
Was gelukkig maar ff, maar wat ik mis is de sterren hier in 020. Ik kan genieten op een mooie avond op het balkon maar sterren hemel is er niet !!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waardeer ik nu zo op het plekje waar ik nu zit. Doodse stilte, aarde donker (nadat ik een paar lantaarnpalen uitgeschopt heb), Niets of niemand hoor ik.......alleen m'n eigen gegrinnik zo af en toe....
Truste WJ Ga snel achter je aanquote:
't Is hier ook bewolkt....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Was gelukkig maar ff, maar wat ik mis is de sterren hier in 020. Ik kan genieten op een mooie avond op het balkon maar sterren hemel is er niet !!!
Van die YT krijg nooit never genoegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We doen hem nog maar een keer.....speciaal voor muisje![]()
Licht vervuiling is het !!!quote:
Ik ben er weg van, morgen een tering lange dag.......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
Nog leven hier?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben er weg van, morgen een tering lange dag.......![]()
@Slaap lekker Soury...![]()
Truste Coosquote:
wrom?!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
Stouterds!
Omdat jullie gewoon YouTube filmpjes blijven plaatsen terwijl 'men' daar heul niet op zit te wachten. Begreep ik gisteravond.quote:
"Men" kan de pot op, today is...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat jullie gewoon YouTube filmpjes blijven plaatsen terwijl 'men' daar heul niet op zit te wachten. Begreep ik gisteravond.
Geen flauw idee maar je zei Blieb blieb ofzo iets .. Nou vandaar .. Helder nu ?quote:
Ah, jij hebt duidelijk niet naar het liedje van Gert geluisterd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:26 schreef Soury het volgende:
Geen flauw idee maar je zei Blieb blieb ofzo iets .. Nou vandaar .. Helder nu ?
Klopt ben een beetje wars van YT .. Had ik dat moeten doen.. Nah nee ik moet niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, jij hebt duidelijk niet naar het liedje van Gert geluisterd.
Whehehehehhehe Haai Buufquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Móet je daar tegenwoordig naar luisteren?
Niks moet, maar dan ook geen commentaar op mijn 'bleep, bleepquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Móet je daar tegenwoordig naar luisteren?
Nah ik weet het al van dagen geleden. Dat ruk nummer voor songfestiival.. Met bleep bleep erin. Kwartje vielquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Niks moet, maar dan ook geen commentaar op mijn 'bleep, bleep![]()
![]()
' geven.
Ja, ruknummer!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik weet het al van dagen geleden. Dat ruk nummer voor songfestiival.. Met bleep bleep erin. Kwartje viel
Ja, dat bedoel ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
Géén ruknummer !![]()
Of het moet op Ani Lorak zijn.
Die is ook mooi.quote:
Donder op met die hippie-meuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:48 schreef Soury het volgende:
Slaap liedje dan diepe zucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klootzak had het net weg gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
Klootzak had het net weg gehaaldTief op ruklul
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos!
Zo heet mijn katerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:05 schreef Soury het volgende:
JajaJa En toch haat ik die YT's![]()
Thanks en truste
Thanks Coos Gaat lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Maar even meehuilen met de wolven in het bos werkt vaak louterend.![]()
Straks zal ik Bohemian Rapsody nog effe neerplempen.![]()
Slaap ze Soury.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |