Nou ik moet dat niet doen, en als ik het terug lees vind ik mezelf niet zo aardig ...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die treurige blik voorspelt niet veel goeds..
sleep well sistert, et a tout de suite!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik PaaldansMemo je wel!
Waren die van jou? Dan is er iemand anders met de eer gaan strijken!
Ik ga het een vroege night callen.
Maak van je hart geen moordkuil muis.....flikker het er maar uit....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet dat niet doen, en als ik het terug lees vind ik mezelf niet zo aardig ...
Doe ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil muis.....flikker het er maar uit....
Wil die weer eens niet, altijd weer die hoofdpijn....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Ooeps en mijn bovenbuurman heeft vet ruzie met zijn vriendje
Moeten wij nog even de dag doornemen, of ben je er wel klaar mee.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sleep well sistert, et a tout de suite!
heb ik ook wel is meegemaakt dat ik in het huis van ex- schoonzuster vertoefde. ik naar die kerel (negert) op de etage erboven die z'n vriendin sloeg, op aandringen van muh (toen) wijf. moi: "is er geen mogelijkheid dat je dit oplost dmv een gesprek?"kreeg ik een klap voor m'n kopquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Ooeps en mijn bovenbuurman heeft vet ruzie met zijn vriendje
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ik ook wel is meegemaakt dat ik in het huis van ex- schoonzuster vertoefde. ik naar die kerel (negert) op de etage erboven die z'n vriendin sloeg, op aandringen van muh (toen) wijf. moi: "is er geen mogelijkheid dat je dit oplost dmv een gesprek?"kreeg ik een klap voor m'n kop
kutdag, m'n fiets gejat (zo'n trommelvliesrem-gazelle) op station alkmaar. heb omdat het koopavond was een een tweede hands 'kopra' gekocht voor 130 heuro, maar is eigenlijk een kinderfiets ondanks dat het zadel vrij hoog staat..wat een schijtdag..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moeten wij nog even de dag doornemen, of ben je er wel klaar mee.....
ik had die negert wel kunnen hebben (denk ik), maar had geen zin in een escalatie in andermans trapgat dus m'n toen-vriendin heeft de politie gebeld. die zijn gekomen, beetje lullen daarboven en that was it.quote:
Hoogtepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling (geen pijn meer) en de werkster die alles weer deed glimmen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kutdag, m'n fiets gejat (zo'n trommelvliesrem-gazelle) op station alkmaar. heb omdat het koopavond was een een tweede hands 'kopra' gekocht voor 130 heuro, maar is eigenlijk een kinderfiets ondanks dat het zadel vrij hoog staat..wat een schijtdag..![]()
en u?
Denk dat ie de sleutels van de boeien in de vaart heeft gegooidquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil die weer eens niet, altijd weer die hoofdpijn....
ja, ik las al zoiets over je wortelkanaal-gedoe. is klote, net zoiets als een wattenstaaf in je pisbuis voor een chlamydia- check up whehe.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoogtepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling (geen pijn meer) en de werkster die alles weer deed glimmen.
Dieptepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling en de werkster die mij lastig kwam vallen. En het feit dat ik morgenavond en zaterdag moet werken.......dat hakte er ook in.
't Viel wel mee joh, alleen loopt nadien de koffie uit je mondhoeken, valt je sigaret uit je muil en kun je niet naar meiden fluiten........Dat vind ik het meest balen, dat je niet meer kunt fluiten....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las al zoiets over je wortelkanaal-gedoe. is klote, net zoiets als een wattenstaaf in je pisbuis voor een chlamydia- check up whehe.
sterkte er mee in ieder geval!
Neuh niet nodig, tis wel erger geweest toen er een stel met een baby woondequote:
En parketvloer natuurlijk....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh niet nodig, tis wel erger geweest toen er een stel met een baby woonde
Dat waardeer ik nu zo op het plekje waar ik nu zit. Doodse stilte, aarde donker (nadat ik een paar lantaarnpalen uitgeschopt heb), Niets of niemand hoor ik.......alleen m'n eigen gegrinnik zo af en toe....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Hahahaha Ja ....Stofzuigen om 07:00 uur en kiddo spelen met blokjes .. Ja ach
Ze zijn pleite![]()
effe die neusfluit bestellen bij tell sell voor 13,95!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Viel wel mee joh, alleen loopt nadien de koffie uit je mondhoeken, valt je sigaret uit je muil en kun je niet naar meiden fluiten........Dat vind ik het meest balen, dat je niet meer kunt fluiten....
Slaap lekker WJ.....en wees scherp als een scheermes morgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe die neusfluit bestellen bij tell sell voor 13,95!
[ afbeelding ]
ik ga slapen, morgen weer scherrup wezuh. truste muis en nmns en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |