abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59000956
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die treurige blik voorspelt niet veel goeds..
Nou ik moet dat niet doen, en als ik het terug lees vind ik mezelf niet zo aardig ...
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59000986
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik PaaldansMemo je wel!

Waren die van jou? Dan is er iemand anders met de eer gaan strijken!

Ik ga het een vroege night callen.

sleep well sistert, et a tout de suite!
pi_59000990
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ik moet dat niet doen, en als ik het terug lees vind ik mezelf niet zo aardig ...
Maak van je hart geen moordkuil muis.....flikker het er maar uit....
pi_59000999
Ooeps en mijn bovenbuurman heeft vet ruzie met zijn vriendje
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59001024
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maak van je hart geen moordkuil muis.....flikker het er maar uit....
Doe ik
pi_59001034
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Wil die weer eens niet, altijd weer die hoofdpijn....
pi_59001060
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

sleep well sistert, et a tout de suite!
Moeten wij nog even de dag doornemen, of ben je er wel klaar mee.....
pi_59001177
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
heb ik ook wel is meegemaakt dat ik in het huis van ex- schoonzuster vertoefde. ik naar die kerel (negert) op de etage erboven die z'n vriendin sloeg, op aandringen van muh (toen) wijf. moi: "is er geen mogelijkheid dat je dit oplost dmv een gesprek?"kreeg ik een klap voor m'n kop
pi_59001260
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

heb ik ook wel is meegemaakt dat ik in het huis van ex- schoonzuster vertoefde. ik naar die kerel (negert) op de etage erboven die z'n vriendin sloeg, op aandringen van muh (toen) wijf. moi: "is er geen mogelijkheid dat je dit oplost dmv een gesprek?"kreeg ik een klap voor m'n kop
en toen?
pi_59001277
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Moeten wij nog even de dag doornemen, of ben je er wel klaar mee.....
kutdag, m'n fiets gejat (zo'n trommelvliesrem-gazelle) op station alkmaar. heb omdat het koopavond was een een tweede hands 'kopra' gekocht voor 130 heuro, maar is eigenlijk een kinderfiets ondanks dat het zadel vrij hoog staat..wat een schijtdag..

en u?
pi_59001357
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

en toen?
ik had die negert wel kunnen hebben (denk ik), maar had geen zin in een escalatie in andermans trapgat dus m'n toen-vriendin heeft de politie gebeld. die zijn gekomen, beetje lullen daarboven en that was it.
pi_59001468
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:18 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

kutdag, m'n fiets gejat (zo'n trommelvliesrem-gazelle) op station alkmaar. heb omdat het koopavond was een een tweede hands 'kopra' gekocht voor 130 heuro, maar is eigenlijk een kinderfiets ondanks dat het zadel vrij hoog staat..wat een schijtdag..

en u?
Hoogtepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling (geen pijn meer) en de werkster die alles weer deed glimmen.

Dieptepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling en de werkster die mij lastig kwam vallen. En het feit dat ik morgenavond en zaterdag moet werken.......dat hakte er ook in.
pi_59001523
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wil die weer eens niet, altijd weer die hoofdpijn....
Denk dat ie de sleutels van de boeien in de vaart heeft gegooid
pi_59001566
M.a.w. Tis rustig nu
pi_59001617
Goftedomme muis......maak je het nu niet te bont.......nog even en ik m'n geval groeit zo groot dat het Brian op begint te vallen....

En ja, je bent een schat..........maar dat weet jezelluf wel....
pi_59001636
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoogtepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling (geen pijn meer) en de werkster die alles weer deed glimmen.

Dieptepunten van de dag een wortelkanaalbehandeling en de werkster die mij lastig kwam vallen. En het feit dat ik morgenavond en zaterdag moet werken.......dat hakte er ook in.
ja, ik las al zoiets over je wortelkanaal-gedoe. is klote, net zoiets als een wattenstaaf in je pisbuis voor een chlamydia- check up whehe.
sterkte er mee in ieder geval!
pi_59001644
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:29 schreef Soury het volgende:
M.a.w. Tis rustig nu
020 hé....altijd gelazer daar.....
pi_59001672
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:29 schreef Soury het volgende:
M.a.w. Tis rustig nu
ga effe langs om te sussen!
pi_59001680
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ja, ik las al zoiets over je wortelkanaal-gedoe. is klote, net zoiets als een wattenstaaf in je pisbuis voor een chlamydia- check up whehe.
sterkte er mee in ieder geval!
't Viel wel mee joh, alleen loopt nadien de koffie uit je mondhoeken, valt je sigaret uit je muil en kun je niet naar meiden fluiten........Dat vind ik het meest balen, dat je niet meer kunt fluiten....
pi_59001782
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ga effe langs om te sussen!
Neuh niet nodig, tis wel erger geweest toen er een stel met een baby woonde
pi_59001938
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Neuh niet nodig, tis wel erger geweest toen er een stel met een baby woonde
En parketvloer natuurlijk....
pi_59001983
Hahahaha Ja ....Stofzuigen om 07:00 uur en kiddo spelen met blokjes .. Ja ach
Ze zijn pleite
pi_59002073
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Hahahaha Ja ....Stofzuigen om 07:00 uur en kiddo spelen met blokjes .. Ja ach
Ze zijn pleite
Dat waardeer ik nu zo op het plekje waar ik nu zit. Doodse stilte, aarde donker (nadat ik een paar lantaarnpalen uitgeschopt heb), Niets of niemand hoor ik.......alleen m'n eigen gegrinnik zo af en toe....
pi_59002086
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Viel wel mee joh, alleen loopt nadien de koffie uit je mondhoeken, valt je sigaret uit je muil en kun je niet naar meiden fluiten........Dat vind ik het meest balen, dat je niet meer kunt fluiten....
effe die neusfluit bestellen bij tell sell voor 13,95!

ik ga slapen, morgen weer scherrup wezuh. truste muis en nmns en zo
pi_59002112
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

effe die neusfluit bestellen bij tell sell voor 13,95!

[ afbeelding ]

ik ga slapen, morgen weer scherrup wezuh. truste muis en nmns en zo
Slaap lekker WJ.....en wees scherp als een scheermes morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')