Ah, jij hebt duidelijk niet naar het liedje van Gert geluisterd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:26 schreef Soury het volgende:
Geen flauw idee maar je zei Blieb blieb ofzo iets .. Nou vandaar .. Helder nu ?
Klopt ben een beetje wars van YT .. Had ik dat moeten doen.. Nah nee ik moet niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, jij hebt duidelijk niet naar het liedje van Gert geluisterd.
Whehehehehhehe Haai Buufquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Móet je daar tegenwoordig naar luisteren?
Niks moet, maar dan ook geen commentaar op mijn 'bleep, bleepquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Móet je daar tegenwoordig naar luisteren?
Nah ik weet het al van dagen geleden. Dat ruk nummer voor songfestiival.. Met bleep bleep erin. Kwartje vielquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Niks moet, maar dan ook geen commentaar op mijn 'bleep, bleep![]()
![]()
' geven.
Ja, ruknummer!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik weet het al van dagen geleden. Dat ruk nummer voor songfestiival.. Met bleep bleep erin. Kwartje viel
Ja, dat bedoel ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
Géén ruknummer !![]()
Of het moet op Ani Lorak zijn.
Die is ook mooi.quote:
Donder op met die hippie-meuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:48 schreef Soury het volgende:
Slaap liedje dan diepe zucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klootzak had het net weg gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
Klootzak had het net weg gehaaldTief op ruklul
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos!
Zo heet mijn katerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:05 schreef Soury het volgende:
JajaJa En toch haat ik die YT's![]()
Thanks en truste
Thanks Coos Gaat lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Maar even meehuilen met de wolven in het bos werkt vaak louterend.![]()
Straks zal ik Bohemian Rapsody nog effe neerplempen.![]()
Slaap ze Soury.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |