Als ik naar een feest ga wordt er wel meer gedaan als alleen bier drinkenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef XiChico het volgende:
Ik heb nog nooit een 'normaal' persoon met bier in de trein zien zitten. Altijd zijn het van die zwervers, meestal hebben ze ook nog een hond bij zich. En dan meteen een halve liter naar binnen werken. En dan die lekkere lucht erbij.
Dus of het nu mag of niet, beter doe je het niet ivm imago. Bier in trein is voor tokkies. Tenzij je naar een feest gaat en iedereen het doet.
Dus jij durft pas bier te drinken in de trein als iedereen het doet, omdat je anders bang bent dat een stel wildvreemden meteen zullen denken dat jij een tokkie bent. Klinkt al met al nogal treurig, vind je dat zelf niet als je het zo terugleest?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef XiChico het volgende:
Ik heb nog nooit een 'normaal' persoon met bier in de trein zien zitten. Altijd zijn het van die zwervers, meestal hebben ze ook nog een hond bij zich. En dan meteen een halve liter naar binnen werken. En dan die lekkere lucht erbij.
Dus of het nu mag of niet, beter doe je het niet ivm imago. Bier in trein is voor tokkies. Tenzij je naar een feest gaat en iedereen het doet.
Of mensen die CAPS-en.... Maar goed, heb je doorgaans in de trein geen last vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef Burghardt het volgende:
OF MENSEN DIE AAN HET BELLEN ZIJN, BUITENGEWOON ONINTERRESANTE GESPREKKEN DIE TOCH IEDEREEN SCHIJNBAAR MOET HOREN. VAN DIE KANKERHUPPELKUTJES.
Licht uitgevallenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:42 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Jaaaaa, lang niet gedaan, Was tof om in een donker rijtuig (licht uitgevallen) met 140 over de Veluwe te scheuren met de 2e halve liter van het weekend in je handen...op weg naar Lowlands :-)
Klopt. Zou friet moeten zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Kekaa het volgende:
Meer irritant vind ik trouwens die mensen met patat.
DUS JE ATTE ZO DIE HEULE BREEZER??? SJEZUS MAN DAS ECHT KKHARD!11quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef cyberneticorganism het volgende:
Toen was het of opdrinken, of weggooien (volgens de politieagent). Dus dat werd de 1e keuze
Amen.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:54 schreef Sicstus het volgende:
Ja, dat mag, en het is ook zeer aan te raden! Heerlijk zo'n kouwe klets in de trein na een dag werken of college volgen. En dan natuurlijk een halve liter, want zo'n klein blikje is natuurlijk net niks. En al die CDA- stemmende duffe azijnpissers die het maar niks vinden mogen van mij in een reservaat geplaatst worden.
Waarom zou je in het openbaar niet mogen drinken? Alcohol gebruik op straat wordt soms alleen verboden in een APV volgens mij, maar dan zijn er specifieke omstandigheden die daar aanleiding toe geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef cyberneticorganism het volgende:
Volgens mij mag het officieel niet... aangezien het een openbare ruimte betreft. En in het openbaar drinken mag niet.
Hoezee!quote:Op zondag 29 maart 2009 04:54 schreef Sicstus het volgende:
Ja, dat mag, en het is ook zeer aan te raden! Heerlijk zo'n kouwe klets in de trein na een dag werken of college volgen. En dan natuurlijk een halve liter, want zo'n klein blikje is natuurlijk net niks. En al die CDA- stemmende duffe azijnpissers die het maar niks vinden mogen van mij in een reservaat geplaatst worden.
Leg me dan eens uit wat er asociaal is aan het drinken van een biertje in de trein.Volgens mij heeft niemand er last van als ik er eentje op drink in de coupéquote:
Het is hooguit aso als je een 6-pack hebt en in je eentje zit te drinken.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat er asociaal is aan het drinken van een biertje in de trein.Volgens mij heeft niemand er last van als ik er eentje op drink in de coupé
Mandarijntjes verspreiden ook een walgelijke geur als je er naast zit.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:53 schreef Syrena het volgende:
Deze week zat voor me iemand een halve liter Amstel weg te klokken en te werken op zijn laptop en naast me zat een meisje paprikachips uit haar rugzak te vreten. Gatverdamme wat is dat smerig, die lucht van paprikachips uit iemand z'n bek
*meldtquote:
Oja dat was de week ervoor. Komt iemand naast me zitten, uitgebreid jas ophangen, hele tas uitpakken, en dan tot slot inderdaad een sinaasappel etenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Mandarijntjes verspreiden ook een walgelijke geur als je er naast zit.
ik vind het stront irritant, zitten ze bier te lurken met z'n allen een beetje dronken te wezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat er asociaal is aan het drinken van een biertje in de trein.Volgens mij heeft niemand er last van als ik er eentje op drink in de coupé
quote:Op donderdag 2 april 2009 03:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het stront irritant, zitten ze bier te lurken met z'n allen een beetje dronken te wezen.
quote:Denken dat ze vrolijk zijn. en de boel zitten onder te kotsen en de Meur
Volgens mij ben je nu wel drionkenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]als ik lekker op mijn gemak een biertje drink in de tein ben ik niet automatisch drinken
was dat maar zo....
[..]dus..........
was dat maar zoquote:Op donderdag 2 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu wel drionken
Jij zit zeker altijd in die paupertrein die die kutpubers naar huis brengt?quote:Op donderdag 2 april 2009 03:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het stront irritant, zitten ze bier te lurken met z'n allen een beetje dronken te wezen.
Denken dat ze vrolijk zijn. en de boel zitten onder te kotsen en de Meur
Nou, kotsen en drinken is toch echt wat anders hoor...quote:Op donderdag 2 april 2009 03:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Denken dat ze vrolijk zijn. en de boel zitten onder te kotsen en de Meur
Alleen al voor zo'n zeurende mensen zoals jij zou je een biertje open trekken in de trein...quote:Op zondag 29 maart 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja dat was de week ervoor. Komt iemand naast me zitten, uitgebreid jas ophangen, hele tas uitpakken, en dan tot slot inderdaad een sinaasappel etenEn steeds langs me moeten frutten om bij het prullenbakje te komen.
Maar goed, die stapte na 20 minuten weer uit. Paprikameurmeisje heeft anderhalf uur naast me gezeten, knisperen, kraken, kauwen en MEUREN. Ze haalde die zak ook niet uit haar tas, dus het was net of ze chips zat te eten uit dat viezige rugzakje dat ze bij zich had![]()
En toen we uit de trein moesten eerst uitgebreid d'r vingers aflikken *riiiiiiiiil*
Dat is het ook, puur genietenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik nog treinde vond ik het een genot op een hete zomeravond op weg naar huis in de trein een lekker koud biertje te drinken.
Omdat het vaak van die uitgezakte veertigers zijn die binnen 5 minuten een halve liter leeg zuipen om vervolgens weer een nieuw blik te openen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:58 schreef Terreros85 het volgende:
Bier drinken in de trein ziet er altijd een beetje zielig uit. Ik vraag me af waarom.
Dat ik dit ooit gepost hebquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:14 schreef zquing het volgende:
Volgens mij mag het gewoon, maar liever werd 't verboden. Laatst moest ik van den haag naar amsterdam in een trein vol met dronken schotten
Dat mag ook gewoon...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef zquing het volgende:
maar hoe zit 't met bier op 't perron?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |