Precies. Als Hofs te horen krijt dat ie veel op de bank zal komen te ziten o.i.d. dan weet ik voor 90% zeker dat ie op zoek gaat naar een andere club. Op zijn leeftijd moet je ook gewoon veel voetballen om beter te worden dus dat begrijp ik ook wel.quote:
Dat had ie ook, na volgend seizoen zou ie niet meer naast de bank staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef ruud_fr het volgende:
Meijer
laat hem lekker zelf bepalen wanneer hij wil stoppen (lijkt mij wel dat hij in z'n hoofd had om aan zijn laatste seizoen te beginnen)
dat jij het nieuws niet volgtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik dacht al.. Ik snapte het eerst niet
Triest, Er staat duidelijk Emnes, beslis is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar ik begreep je zin niet.
Toch wel opvallend dat Feyenoord hier niet (meer) bij zit.quote:PSV, AZ en Ajax nemen plaats in de ECA
Begin dit jaar werd al bekend dat de G14 opgeheven zou worden en over zou gaan in de European Clubs Association (ECA). De afgelopen maanden werd achter de schermen hard gewerkt om het nieuwe orgaan vorm te geven. Namens Nederland zullen PSV, AZ en Ajax in de ECA plaatsnemen.
Nederland met drie clubs
De ECA bestaat uit de 104 grootste clubs in Europa. De grootste landen mogen vijf clubs afvaardigen, drie minder grote landen vier clubs en vijf landen - waaronder Nederland - drie clubs. Die clubs worden uitgenodigd op basis van de Europese resultaten in de afgelopen vijf seizoenen. PSV heeft in die seizoenen de meeste punten behaald, gevolgd door eerst AZ en daarna Ajax. Het maakt daarbij niet uit of de punten in de UEFA Cup of UEFA Champions League zijn behaald. Op 7 en 8 juli komen de clubs van de ECA voor het eerst bij elkaar, in het Zwitserse Zürich. Karl-Heinz Rummenige, sinds 2002 voorzitter van FC Bayern München, is benoemd tot eerste voorzitter van dit nieuwe Europese orgaan.
Hij heeft het volgens mij meer over je woordkeuzequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Triest, Er staat duidelijk Emnes, beslis is.
Als je het nieuws volg, weet je dat Emnes eind van deze week zou beslissen....
quote:De Cler loopt knieblessure op tijdens training
Tim de Cler is vrijdag bij de training van het Nederlands elftal geblesseerd geraakt aan de knie. De vleugelverdediger verdraaide het gewricht en werd meteen behandeld.
Of er sprake is van een serieuze blessure is nog onduidelijk. De Cler kwam donderdagavond als invaller nog in actie voor Oranje, toen Denemarken in het Philips-stadion op bezoek kwam. De wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel.
lekker trollenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat Feyenoord hier niet (meer) bij zit.
Niets.quote:
Omdat je eerder Feyenoord verwacht dan AZ.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het heeft geen fuck met feyenoord te maken , dus waarom plaatsen
Als je de regels van dat clubje kent, is het niet verrassendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat je eerder Feyenoord verwacht dan AZ.
Zeker over een langere periode.
Het moet trouwens neit gekker worden.
Jij die mij van trollen beschuldigd![]()
![]()
Ik dacht dat Feyenoord over de laatste 5 jaar wel beter dan AZ gepresteerd had.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je de regels van dat clubje kent, is het niet verrassend
Het is niet 'is'. 'Is' is een vorm van 'zijn'. Het moet 'eens' zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat je zegtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het is niet 'is'. 'Is' is een vorm van 'zijn'. Het moet 'eens' zijn.
Ben benieuwd of je dit begrijpt
Er was een hek geplaatst tussen de kleedkamer en het veld, aan beide kanten. Ik was er vrij vroeg en stond met diverse ASWH-spelers te praten. Even na zevenen keek ik achter me en kon ik nergens meer heen. Allemaal kinderen met papier en camera's en zelfs volwassen vrouwen die bijna kirden omdat er Feyenoorders kwamen. Ben dus maar doorgelopen, zodat ik min of meer naast de spelers stond toen ze het veld op kwamen. Had bij wijze van spreken Michael Mols nog kunnen tackelen.quote:ASWH verliest eervol van Feyenoord
Gisteravond was het dan eindelijk zover. Na weken voorbereiding stond de wedstrijd ASWH - Feyenoord op het programma. De organisatie was dik in orde en ook de weergoden waren ASWH gunstig gestemd. Onder een stralende zon werd de wedstrijd tegen de bekerwinnaar uit Rotterdam gespeeld. Ruim tweeduizend toeschouwers zagen hoe ASWH op een eervolle wijze verloor van Feyenoord.
Bij Feyenoord ontbraken nogal wat spelers door interlandverplichtingen met zowel het Nederlands elftal, het Olympisch team of Oranje onder 19. Toch kon trainer Bert van Marwijk in zijn laatste wedstrijd als Feyenoord-trainer enkele erkende eredivisiespelers het veld insturen. Zo zag het Ambachtse publiek bijvoorbeeld de nipt voor het EK afgevallen Denny Landzaat, Alblasserdammer Danny Buijs, de dit seizoen veel gebruikte André Bahia, middenvelder Nick Hofs en de ervaren spits Michael Mols aan het werk. Aangevuld met jonge talenten en gastspeler Tininho, die in 1999 kampioen werd met Feyenoord en op zoek is naar een club, moesten zij het opnemen tegen ASWH. Een ASWH waarin trainer Dogan Corneille plaats had gemaakt voor diverse vertrekkende spelers, zodat deze zich nog eenmaal aan het ASWH-publiek konden tonen.
De gasten begonnen vlotjes aan het duel. Het doel van Raymon Kuipers werd steeds snel gezocht. Dit leverde Feyenoord binnen een kwartier al twee treffers op. Eerst was er een aanval over links, waarbij Kuipers eerst nog goed weerwerk bood, maar de terugspringende bal werd leep voorgetrokken op Jordao Pattinama. De rechtsbuiten, inderdaad de zoon van, knikte de bal in de lege goal en bracht de stand op 0-1. Later was het Danny Buijs die, eveneens met het hoofd, voor 0-2 zorgde. Na deze stormachtige opening kwam ASWH, spelend in de gloednieuwe uittenues, wat meer in het ritme. Het wist de Feyenoorders wat makkelijker van de goal te houden en voetbalde waar mogelijk zelf ook behoorlijk mee. Het leverde een goede kans voor Sjoerd van der Waal, maar de clubtopscorer van ASWH scoorde helaas niet. Uiteraard kon Feyenoord ook nog de nodige mogelijkheden creëren, maar Raymon Kuipers stond zijn mannetje en kreeg daarbij ook assistentie van de steeds scherper verdedigende defensie. Bij rust was het dan ook 0-2.
In de tweede helft liet Feyenoord eerst enkele kansen liggen. De ploeg raakte de paal zelfs nog. ASWH werd steeds brutaler en ging op zoek naar een goal. Die viel na een fraaie aanval over rechts via Alex de Jong, die regelmatig met mooie passes strooide, en Jordi Boogers. Uit diens voorzet kon Ferry van Lare oog in oog met de af en toe merkwaardig opererende Braziliaanse goalie Darley komen. Een verdediger verhinderde de eerste poging van de Dordtse middenvelder, maar daarna schoot Van Lare met een soort karatetrap de bal hard in het dak van het doel: 1-2.
Even was er de hoop op meer voor ASWH. Trainer Dogan Corneille had inmiddels al druk gewisseld. Zo kwamen Robert-Jan de Vos, Ard Hartman, Danny Slingerland en Stefan van Dam bijvoorbeeld nog in het veld. Vervolgens werd het 1-3 voor de Rotterdammers. De grensrechter vlagde voor ASWH, de scheidsrechter besloot echter de vrije trap aan Feyenoord te geven. Die werd op het hoofd van André Bahia gelepeld en de Braziliaan knikte de 1-3 binnen. Doelman Raymon Kuipers kreeg vervolgens een publiekswissel en werd vervangen door de jeugdige Sander Schreuders. De debutant had in de slotfase geen verweer op een poging van afstand van Tininho. Even later werd Pattinama door Damiën Vereecken in het strafschopgebied gestuit. Dit leverde Feyenoord een penalty op. Denny Landzaat legde al zijn gram over het mislopen van het EK in de strafschop en mikte deze op fraaie wijze binnen.
Na de 1-5 waren de laatste kansen voor ASWH. Een prachtige volley van Ferry van Lare had een beter lot verdiend dan over de goal te vliegen. De laatste kans ontstond na een goede aanval, waarbij Robert-Jan de Vos met een snoekduik richting de bal vloog om in te koppen. Helaas voor de naar Papendrecht vertrekkende aanvaller kopte hij naast. Zo bleef het dus 1-5, in een wedstrijd waarin ASWH ondanks het logische niveauverschil dapper partij gaf tegen de Rotterdamse profs en een nederlaag leed waar niemand zich voor hoeft te schamen. Al met al een prima geslaagde seizoensafsluiter.
quote:"Weet je, zegt hij, 'toen Makaay een paar maanden geleden geblesseerd raakte en Feijenoord een spits zocht die vrij was, had ik wel een telefoontje verwacht. Ik was topfit en omdat ik als amateur bij RBC speel, kon ik direct weg. Ja, ik ben serieus. Jij hebt me zeker al een tijd niet meer zien spelen? Luister Michael Mols kan dan drie jaar jonger zijn, wat hij kan, kan ik op een been'
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Henk Vos, wat een held
Uit het nieuwe Feijenoordmagazine
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef methodmich het volgende:
Toch blijft het vreemd rond Sulejmani. Hij is gekeurd in een Rotterdams ziekenhuis, dat is zeker. Het vreemde was echter dat de uitslag niet naar Feyenoord werd gestuurd, maar naar een adres van Sulejmani zelf. Op diezelfde dag zou hij echter ook in de Kuip zijn geweest.
Kortom, Feyenoord is vermoedelijk dan toch echt serieus met hem bezig geweest.
Henk Vos is idd een heldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Henk Vos, wat een held
Uit het nieuwe Feijenoordmagazine
Wat een soap!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Miralem Sulejmani #2: Te goed voor Feyenoord, dus naar Ajax?
[..]
Triest dat je het verschil niet weet tussen is en eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Gerard Meijer ook volgend seizoen nog actief als verzorger
Gerard Meijer is ook aankomend seizoen nog gewoon als verzorger werkzaam bij Feyenoord. Op de website FR1908.net verscheen het bericht dat het clubicoon na 49 jaar dienst af zou zwaaien, maar dit wordt door een woordvoerder van de Kuipbewoners ontkend tegenover FR12.nl.
Meijer is al sinds 1959 in dienst en behandelde dus ook de benen van grote namen als Wim van Hanegem, Coen Moulijn, Wim Jansen, Pierre van Hooijdonk en al die andere sterren die bij Feyenoord onder contract hebben gestaan. Meijer za dus, evenals de Rotterdamse club zelf, een jubileum vieren. De verzorger is namelijk 50 jaar in dienst bij de bijna 100-jarige Stadionclub.
quote:Dudek staat open voor terugkeer bij Feyenoord
Jerzy Dudek vertrok een jaar geleden bij Liverpool, omdat hij meer aan spelen wilde toe komen, maar ironisch genoeg heeft hij dit seizoen bij Real Madrid nauwelijks onder de lat gestaan. Het maakt dat de Pool deze zomer zijn opties nogmaals gaat bekijken. Daarbij staat de deur naar Feyenoord wat hem betreft open.
Automatisch dringt zich de vraag op of Feyenoord daarin misschien een optie zou zijn. Dudek glimlacht. "Ik heb ooit gezegd dat ik het leuk zou vinden om mijn carriere af te sluiten op de plek waar die is begonnen. Ik heb natuurlijk vierenhalf jaar in Polen gespeeld, maar het begon pas echt bij Feyenoord. Daar ben ik volwassen geworden als voetballer, dus zou leuk zijn om daar mijn carriere af te sluiten."
Afgelopen zomer waren er al wat contacten tussen Feyenoord en het kamp van de doelman. Een zaakwaarnemer van de Pool sprak zelfs met Bert van Marwijk. "Ik heb hem niet zelf gesproken, maar Bert was volgens mij niet helemaal positief", zegt Dudek. "Hij heeft veel spelers gehaald afgelopen zomer. Als ik was gekomen zou er nog meer druk op de ploeg liggen en die druk wilde hij niet hebben. Ik weet niet precies wat hij daarmee bedoelde."
Hij zou nog steeds met groot plezier voor Feyenoord spelen, voor deze club zou hij "alles kunnen geven", zegt hij. Alleen voor de supporters zou hij al terug willen keren. "Waar ik ook met vakantie ga, of het nu Spanje of Portugal is: altijd zie ik Feyenoord supporters. Ze zijn overal. Ze zeggen altijd: "Het zou leuk zijn als je ooit terug naar Feyenoord zou komen". Dan zeg ik: dat zou inderdaad leuk zijn, maar het is niet in mijn handen."
Lees het complete interview in het Feyenoord Magazine.
Bron: Feyenoord Magazine
En dan ga je naar een Real met Casillas. De slimmerd.quote:Jerzy Dudek vertrok een jaar geleden bij Liverpool, omdat hij meer aan spelen wilde toe komen.
zie hem liever dan timmertquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:47 schreef Happel het volgende:
Lekker laten verpieteren in Madrid.
quote:31/5/2008 - 'Feyenoord denkt aan Roemeense verdediger'
(Gepost door K)
De Roemeense tabloid Cancan meldt dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor rechtsback Srdjan Luchin. Hij komt nu uit voor de Roemeense club Poli Timişoara. Die club zou 2 miljoen euro vragen voor de verdediger. Er zouden al contacten zijn tussen de clubs.
Forumtaalquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
ach forum taal....
quote:‘Feyenoord wil zich versterken met Robert Vittek’
Feyenoord heeft zich volgens verschillende Duitse media gemeld bij 1.FC Nürnberg voor de Slowaakse aanvaller Robert Vittek . De Slowaakse International wil verstrekken bij het al degraderende 1.FC Nürnberg. De club vraagt zo’n 7 miljoen voor de aanvaller. Róbert Vittek begon met voetballen bij een club uit zijn geboortestad, Slovan Bratislava. In 1999 stroomde hij door tot de hoofdmacht van de club. Vittek zou een belangrijke speler voor de club worden. In zijn eerste seizoen kwam hij niet verder dan veertien wedstrijden voor Bratislava, maar de seizoenen erop speelde hij 27 wedstrijden of meer voor de club. In totaal speelde Vittek 101 wedstrijden voor Slovan Bratislava en scoorde daarin 47 keer. Daarna, in het seizoen 2003/2004, werd hij overgenomen door een Duitse club uit de Tweede Bundesliga. In 2001 maakte Róbert Vittek zijn debuut voor Slowakije en is sindsdien, samen met Marek Mintal, een vaste waarde om de aanval van het land te vormen. Ondanks dat het duo productief is, wist Vittek zich nog nooit voor een eindtoernooi te kwalificeren met Slowakije.
http://www.cancan.ro/2008(...)in-Liga-a-lll-a.htmlquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens over de rechtsback.
[..]
[ afbeelding ]
Dit bedoel jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Op ITWM staat tussen wat reacties dat Emnes naar Feyenoord zou gaan
Ze willen Vincken wel erg graag kwijt, mocht dit waar zijn.quote:VAN EEN ANDERE SITE:
1 van onze klanten is achter de schermen 1 van de grootste geldschieters van Sparta , deze man heeft mij vaker dingen verteld over Sparta die 100% klopten , vandaag was ik daar voor zaken en hij vertelde mij dat Eemnes voor 99.9% nar Feyenoord gaat. Feyenoord en Sparta zijn er uit , die jongen heeft aanbiedingen van meer dan 10 clubs maar wil in Nederland blijven.
Feyenoord heeft zijn voorkeur al kan hij bij Ajax netto 2x meer verdienen. Danny Buys en Tim Vincken zouden eventueel in de deal betrokken worden.
Jullie hoeven me niet te geloven maar we gaan het zien volgende week. Tevens hoorde ik dat een jongen als Boukhari gewoon 600.000 Euro per jaar bij Sparta verdient bruto dan maar toch.
Mwah was een andere reactie maar goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:15 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.cancan.ro/2008(...)in-Liga-a-lll-a.html
[..]
Dit bedoel je
[..]
Ze willen Vincken wel erg graag kwijt, mocht dit waar zijn.
Nopequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Emnes ruilen voor Vincken, natuurlijk. Ze zijn echt gek. Vincken en Emnes beide op de flank zeker geen optie?
4 goals maar dit seizoenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
Ik ben ook niet zo voorstander van Emnes, vind ik een type Slory..
Zou AZ Dembele niet kwijt willen?
Als jij dan ook eens ophoudt met dat idiote gehype van Vincken. In 3 jaar tijd heeft ie misschien 3 goede wedstrijden gespeeld, de rest van de tijd was ie alleen maar geblesserd. Wees gewoon realistisch, Vincken was nooit een bijzonder talent en zal dat ook niet meer worden. Jammer dan, heeft zijn kansen gehad, niet gepakt door omstandigheden en nu mag ie begrijpelijk weg.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Haal die f*cking |Emnes lekker naar Anderlecht ofzo. En Bahia mag je ook hebben.......
Emnes rechts, Slory links. Geen problemen mee. Denk dat Verbeek daar wel wat uit weet te halen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
Liever Emnes links en Slory rechts. Maar voorderest sluit ik me bij je aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Emnes rechts, Slory links. Geen problemen mee. Denk dat Verbeek daar wel wat uit weet te halen.
Dat zou jou hier nog een kans gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat mensen SLory nog een kans willen geven
Slory, wat moet je er meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat zou jou hier nog een kans gevenSlory is niks vergeleken bij jou...
Maare, Emnes en Slory voorin? En Makaay dan?
Spelen we maar met drie middenvelders? Wie gaat er op de bank dan? Landzaat?
We zien het wel. Doe maar een suggestie. Zal me immers niets verbazen, wanneer we volgens het beleidsplan, 4-3-3 blijven spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Maare, Emnes en Slory voorin? En Makaay dan?
Spelen we maar met drie middenvelders? Wie gaat er op de bank dan? Landzaat?
Neem daar eens een keer een goed voorbeeld aan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja maar die gast weet meestal wel veel, zegt geen onzin dingen meestal
Denk dat Emnes toch veel meer techniek heeft om een man voorbij te komen hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Vincken kansen gehad? Onder Koeman was die wekenlang fit maar speelde maar 8 minuten maar liep wel week in week uit zich de tering langs de lijn voor de warming-up.
Ik vraag me al tijden af waar die adoratie vandaan komtquote:
Hij komt uit de eigen jeugd. Dat moet de enige verklaring zijn. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af waar die adoratie vandaan komt
Wat heeft 'ie in godsnaam laten zien, behalve dat hij van suiker is?
Hij schijnt dat te kunnen ja, ik heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:09 schreef Keltie het volgende:
Eigen jeugd maar ook een ouderwetse rechtsbuiten.
Krijt aan de schoenen, achterlijn halen en bal in de 16 jagen.
Beter dan dat iedereen het drukke centrum opzoekt, zoals dit seizoen (te) vaak gebeurde
Darley.quote:Feyenoord heeft de strijd om de vijfde plaats in haar voordeel beslist. De Rotterdamse formatie versloeg de aartsrivaal ajax na strafschoppen. In de eerste helft waren er enkele kansen over en weer. De grootsten kwamen op naam van Feyenoorder Michal Janota.
Hij raakte in de eerste helft de paal. Ook kreeg hij nog een goede kans vlakbij het ajax doel. Janota treuzelde echter te lang, zodat een ajaxverdediger redding kon brengen. ajax was gevaarlijk uit een vrije trap. Feyenoord-keeper Darley Torres bleek echter een sta-in-de-weg. Hij pareerde de amsterdamse doelpoging vakkundig.
Na de rust was de grootste kans voor Geoffrey Castillion. Hij anticipeert vlak voor tijd goed op een steekbal, maar zijn inzet verdwijnt net naast het doel.
Hiermee eindigt de wedstrijd in 0-0, waarna penalty's de beslissing moeten brengen. Feyenoord-keeper Darley Torres werd hierin de held van Rotterdam. Hij stopt namelijk meteen de inzet van Roly Bonevacia. Miquel Nelom schiet goed binnen voor Feyenoord, waardoor zij meteen een voorsprong nemen. Lorenzo Ebecillio scoort namens ajax, waarna Parez Karim met een Panenka-penalty de 2-1 maakte. De inzet van Nathaniel Will werd klemvast gepakt door Torres, waardoor Feyenoord de vijfde plek al bijna niet meer kon ontgaan.
ajax-doelman Kostas Peristerides zit dan nog dicht erbij als hij de goede hoek kiest op de inzet van Kelvin Leerdam. Rik Schouw benut dan de strafschop aan ajax-zijde, maar als Masibusane Zongo scoort voor Feyenoord is het echt voorbij. De strafschoppenserie eindigt in 4-2 in het voordeel van de Rotterdammers.
Foto? Wat keltie zegt trouwens!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinken heeft wel een leuke vriendin trouwens
Hou ons (cq. mij) op de hoogte want ik kijk nietquote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Allemaal ff Studio Voetbal kijken. Hugo Borst heeft naar eigen zeggen spectaculair en opvallend nieuws net voor het WK!!! Hij wilde het al voor de reclames brengen, maar dat mocht nog niet van Jack.
Wat een armoe.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef don-diablo het volgende:
Wim Janssen assistent trainer Feijenoord
klopt.Niemand wil komen denk ik...quote:
quote:Feyenoord polst Vennegoor
ROTTERDAM - Feyenoord heeft Jan Vennegoor of Hesselink gepolst om naar de Kuip te komen. De Rotterdamse club heeft de Tukker op het oog om een aanvalskoppel te gaan vormen met Roy Makaay.
De spits van Celtic, pinchhitter in de EK-selectie van Marco van Basten, heeft aangegeven voorlopig in Glasgow te willen blijven.
,,Er is een aantal opties waarvan we de haalbaarheid onderzoeken,’’ aldus technisch directeur Peter Bosz. ,,Of Vennegoor haalbaar is? Daar valt nog niet veel over te zeggen.’’
Vennegoor of Hesselink verkaste twee seizoenen geleden van PSV naar Celtic. Met de Schotse club werd hij twee seizoenen op rij kampioen. Voor zijn periode bij PSV speelde de boomlange spits voor FC Twente.
quote:Feyenoord wil Wim Jansen als assistent
ROTTERDAM - Feyenoord wil clubicoon Wim Jansen toevoegen aan de technische staf van Gertjan Verbeek. De huidige technisch adviseur van de Rotterdamse club is een serieuze optie als assistent-trainer, naast de nieuwe hoofdtrainer Verbeek en Leon Vlemmings van NAC.
Laatstgenoemde heeft een arbitragezaak aangespannen tegen zijn huidige werkgever om een overstap naar Feyenoord te forceren. Jansen stond voor het laatst op het trainingsveld in Japan, waar hij in 2002 en 2003 als assistent-coach werkte bij Urawa Red Diamonds.
Bij Feyenoord nam de oud-speler in 1994 afscheid als hoofdtrainer, om er drie jaar geleden terug te keren als technisch adviseur. In die rol heeft hij geen eindverantwoordelijkheid, Jansen brengt formeel slechts advies uit aan de technische leiding van de club. Daarnaast is hij betrokken bij de scouting.
Technisch directeur Peter Bosz wenst nog geen mededelingen te doen over de invulling van een technische staf mét Jansen. ,,Over de staf treden we pas over naar buiten als we het plaatje helemaal rond hebben.’’
Jansen als assistent vind ik geen armoe. Want dan heb je dus Verbeek, Vlemmings (er van uitgaande dat ie komt) en Jansen. lijkt me geen slechte staf.quote:
Tja, goedkope keuze zeg,quote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef Merkie het volgende:
Jansen. Met z'n gekke kapseltje. Heb niet echt idee dat dat gaat boteren met samen met Verbikka
.
Hmm.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:11 schreef MarkNMGN het volgende:
Ruud Heus in een Ajaxshirt.
Wat is er trouwens mis met Vennegoor?
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er is niets mis met Vennegoor.Hij is alleen te duur, en wilt zo goed als zeker niet. Jammer dan. Next.
Het idee dat ze nu met hem komen, En niet al duidelijk met Berg/Sulemani/ enzquote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er is niets mis met Vennegoor.Hij is alleen te duur, en wilt zo goed als zeker niet. Jammer dan. Next.
Lees eerst eens het AD bericht goed door.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het idee dat ze nu met hem komen, En niet al duidelijk met Berg/Sulemani/ enz
Jaja, meerdere opties. Maar dat zullen wel niet Berg en Sulemani zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lees eerst eens het AD bericht goed door.
Gelukkig niet zeg, had nu hier half belgenland rondgelopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jaja, meerdere opties. Maar dat zullen wel niet Berg en Sulemani zijn.
Mijn favo opstelling zal het wel niet worden in augstus
ik denk dat Hasselbaink nog gepolst gaat wordenquote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het idee dat ze nu met hem komen, En niet al duidelijk met Berg/Sulemani/ enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |