Emnes rechts, Slory links. Geen problemen mee. Denk dat Verbeek daar wel wat uit weet te halen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
Ik ben ook niet zo voorstander van Emnes, vind ik een type Slory..
Liever Emnes links en Slory rechts. Maar voorderest sluit ik me bij je aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Emnes rechts, Slory links. Geen problemen mee. Denk dat Verbeek daar wel wat uit weet te halen.
Dat zou jou hier nog een kans gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat mensen SLory nog een kans willen geven
Slory, wat moet je er meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat zou jou hier nog een kans gevenSlory is niks vergeleken bij jou...
Maare, Emnes en Slory voorin? En Makaay dan?
Spelen we maar met drie middenvelders? Wie gaat er op de bank dan? Landzaat?
We zien het wel. Doe maar een suggestie. Zal me immers niets verbazen, wanneer we volgens het beleidsplan, 4-3-3 blijven spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Maare, Emnes en Slory voorin? En Makaay dan?
Spelen we maar met drie middenvelders? Wie gaat er op de bank dan? Landzaat?
Neem daar eens een keer een goed voorbeeld aan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja maar die gast weet meestal wel veel, zegt geen onzin dingen meestal
Denk dat Emnes toch veel meer techniek heeft om een man voorbij te komen hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
Ik ben ook niet zo voorstander van Emnes, vind ik een type Slory..
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Vincken kansen gehad? Onder Koeman was die wekenlang fit maar speelde maar 8 minuten maar liep wel week in week uit zich de tering langs de lijn voor de warming-up.
Ik vraag me al tijden af waar die adoratie vandaan komtquote:
Hij komt uit de eigen jeugd. Dat moet de enige verklaring zijn. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af waar die adoratie vandaan komt
Wat heeft 'ie in godsnaam laten zien, behalve dat hij van suiker is?
Hij schijnt dat te kunnen ja, ik heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:09 schreef Keltie het volgende:
Eigen jeugd maar ook een ouderwetse rechtsbuiten.
Krijt aan de schoenen, achterlijn halen en bal in de 16 jagen.
Beter dan dat iedereen het drukke centrum opzoekt, zoals dit seizoen (te) vaak gebeurde
Darley.quote:Feyenoord heeft de strijd om de vijfde plaats in haar voordeel beslist. De Rotterdamse formatie versloeg de aartsrivaal ajax na strafschoppen. In de eerste helft waren er enkele kansen over en weer. De grootsten kwamen op naam van Feyenoorder Michal Janota.
Hij raakte in de eerste helft de paal. Ook kreeg hij nog een goede kans vlakbij het ajax doel. Janota treuzelde echter te lang, zodat een ajaxverdediger redding kon brengen. ajax was gevaarlijk uit een vrije trap. Feyenoord-keeper Darley Torres bleek echter een sta-in-de-weg. Hij pareerde de amsterdamse doelpoging vakkundig.
Na de rust was de grootste kans voor Geoffrey Castillion. Hij anticipeert vlak voor tijd goed op een steekbal, maar zijn inzet verdwijnt net naast het doel.
Hiermee eindigt de wedstrijd in 0-0, waarna penalty's de beslissing moeten brengen. Feyenoord-keeper Darley Torres werd hierin de held van Rotterdam. Hij stopt namelijk meteen de inzet van Roly Bonevacia. Miquel Nelom schiet goed binnen voor Feyenoord, waardoor zij meteen een voorsprong nemen. Lorenzo Ebecillio scoort namens ajax, waarna Parez Karim met een Panenka-penalty de 2-1 maakte. De inzet van Nathaniel Will werd klemvast gepakt door Torres, waardoor Feyenoord de vijfde plek al bijna niet meer kon ontgaan.
ajax-doelman Kostas Peristerides zit dan nog dicht erbij als hij de goede hoek kiest op de inzet van Kelvin Leerdam. Rik Schouw benut dan de strafschop aan ajax-zijde, maar als Masibusane Zongo scoort voor Feyenoord is het echt voorbij. De strafschoppenserie eindigt in 4-2 in het voordeel van de Rotterdammers.
Foto? Wat keltie zegt trouwens!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinken heeft wel een leuke vriendin trouwens
Hou ons (cq. mij) op de hoogte want ik kijk nietquote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Allemaal ff Studio Voetbal kijken. Hugo Borst heeft naar eigen zeggen spectaculair en opvallend nieuws net voor het WK!!! Hij wilde het al voor de reclames brengen, maar dat mocht nog niet van Jack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |