even aangepastquote:Op maandag 2 juni 2008 15:22 schreef PyTh het volgende:
Geld zat in Rotterdam geleend.....
Tussen de 3 en 4 miljoen voor Emnes
quote:De Kuip wordt de komende weken op een aantal vlakken ingrijpend verbouwd. Maandag (vandaag) is een begin gemaakt met een aantal aanpassingen die bij de start van het nieuwe voetbalseizoen gerealiseerd moet zijn. Zo gaat de kleedkamer op de schop, evenals het Home of History. Ook op de tribune worden er de nodige veranderingen aangebracht die moeten leiden tot een opgeschroefde begroting.
Meest in het oog springend was maandagochtend de verwijdering van circa 1.100 stoeltjes uit vak KK. Tegen het middaguur waren zo ongeveer alle stoeltjes, die zullen worden hergebruikt in het stadion, verwijderd. De komende weken zal er een tribune vol luxe zitplaatsen (circa 1.200) voor in de plaats komen.
Tegelijkertijd worden alle business seats vervangen. Door een efficiëntere indeling zal het aantal seats stijgen van 1.200 naar ruim 1.500, zonder dat er aan comfort wordt ingeboet. Het ereterras zal ook worden voorzien van nieuwe stoelen en geëxploiteerd worden. ‘Willen we nationaal en internationaal mee doen, dan moet de begroting omhoog’, zegt Peter Brunings, Manager Sales van Feyenoord. ‘In de huidige Kuip moeten we creatief zijn om meer geld te genereren. Daar zijn deze verbouwingen voor bedoeld.’
Alle businessseats zullen overigens elders een bestemming krijgen. Honderd seats worden geschonken aan FC Dordrecht. Het restant, circa 1.100 stoelen, wordt overgebracht naar de Nederlandse Antillen en Suriname. Over de definitieve bestemming aldaar zal Feyenoord.nl binnenkort meer bekend maken.
Ook de kleedkamer zal de komende weken een facelift ondergaan. Op maandag waren de sloopwerkzaamheden al in volle gang. De muren tussen medische ruimte, kleedkamer en krachthonk worden verwijderd. Hierdoor zal er een grotere en meer ruimtelijke sfeer ontstaan.
Tevens zal het voetbaltechnische gedeelte gaan uitbreiden. Ook die werkzaamheden zullen de komende weken een aanvang vinden. ‘De Kuip is in 1994 gerenoveerd en daar waren we toen heel blij mee’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Maar het voetbal is sindsdien weer veranderd. We hebben een grotere selectie en is qua begeleiding veel gebeurd. De ruimtes werden te klein.’
Van het Home of History, inclusief het aangrenzende mini Kuipje, was maandag eveneens weinig meer over. Ook daar waren de sloopwerkzaamheden in volle gang. De meeste trofeeën werden in april al verhuisd naar het Rotterdamse Schielandhuis. De rest werd maandagochtend verplaatst. Twee vitrines zijn bij de balie op de eerste etage van het Maasgebouw geplaatst. Het overige meubilair wordt naar Sportclub Feijenoord overgebracht.
Op 15 juli opent het compleet vernieuwde Home of History haar deuren. Het museum zal dan niet langer een uitstalling van attributen zijn, maar in woord en beeld de historie van Feyenoord tot leven brengen. In het Feyenoord Magazine dat afgelopen vrijdag verscheen, is er uitgebreid aandacht voor het nieuwe Home of History.
Nope, gewoon tot 2010 dacht ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef Keltie het volgende:
Die Emnes had toch een aflopend contract?
Gelukkigquote:Jan Vennegoor of Hesselink heeft een aanbod van Feyenoord naast zich neergelegd.
Oldenzaler Vennegoor of Hesselink zou in Rotterdam een aanvalskoppel moeten vormen met Roy Makaay. Vennegoor of Hesselink speelt nu bij het Schotse Celtic Glasgow en heeft aangegeven ook komend seizoen bij die club te willen spelen. Morgen vertrekt hij met het Nederlands elftal naar Zwitserland.
Mooi.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord kan Thomas Buffel vergeten. Club Brugge is zo goed als rond met de middenvelder van Glasgow Rangers, die in het verleden in Rotterdam-Zuid actief was. (Daily Record)
Ik vind het ook nogal veel voor een speler die 1 leuke seizoenshelft heeft gespeeld, maar misschien word het wel een toppertje.quote:
Dan betaal je toch alsnog 4quote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon 2 miljoen + Tiendalli proberen, dat moet wel lukken denk ik.
Mwah, of je betaalt 4 miljoen en verhuurt Tiendalli weer, kost je salariskosten en zijn waarde zal nog meer dalen.quote:
Toch vind ik het kapitaalvernietiging. Feijenoord zou zelf de middelen moeten hebben om dergelijke gasten op te leiden of te scouten. Zo uitzonderlijk talent is die Emnes niet, het is toch gek dat of onze scouting of onze jeugdopleiding geen vergelijkbare speler voort kan brengen?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mooi.
Veel geld voor Emnes, maar veel andere opties zijn voor Feyenoord gewoon niet haalbaar. Uiteindelijk zullen we het toch van dit soort types moeten hebben. Jong halen en met winst doorverkopen.
Dat vind ik een rare keeper, weet nog niet zo goed wat ik van hem moet denken. Heeft af en toe topreddingen, maar doet ook soms bijzonder vreemde dingen.quote:
O ja, tuurlijk. Zijn allebei spelers die net een half jaartje goed gespeeld hebben, dus leg je mij maar eens uit waarom Lens beter zou zijn dan Emnes.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:05 schreef don-diablo het volgende:
Damn das veel geld voor Emnes!Kon je net zo goed Lens halen voor dat geld.
Niet.. Ik vind ze beide wel meevallen, ja ze hebben beide wel redelijk gespeeld, maar imo te kort om écht wat te laten zien. Ik denk dat Emnes een tweede Slory zal worden. Geen materiaal voor de top. Maar hopelijk heb ik het mis en wordt ie gewoon hartstikke goed.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja, tuurlijk. Zijn allebei spelers die net een half jaartje goed gespeeld hebben, dus leg je mij maar eens uit waarom Lens beter zou zijn dan Emnes.
lens heeft europees al goed gedaanquote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja, tuurlijk. Zijn allebei spelers die net een half jaartje goed gespeeld hebben, dus leg je mij maar eens uit waarom Lens beter zou zijn dan Emnes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |