ik heb tentakels uitgegooid op andere fora....quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou toch nog zo graag Brian een keer horen zingen over die ansichtkaart, is daar helemaal geen filmpje meer van?
Daar wacht ik niet opquote:
Uur of 11 dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar wacht ik niet op![]()
Danmaar halverwege het delirium
JA ECHT RANZIG@11!@#1!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAHAHAHA JA ECHT VIES!1!!1!!1!11!@@13414!!
HIJ MOET ALTIJD TEGEN HET HOKJE VECHTENquote:
Wacht maar als hij straks de villa wint, dan janken ze wel andersquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
HIJ MOET ALTIJD TEGEN HET HOKJE VECHTEN![]()
KUTFLENS
EN DIE RAT KRIJGT ALTIJD ALLES WAT HIJ WIL!111!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
HIJ MOET ALTIJD TEGEN HET HOKJE VECHTEN![]()
KUTFLENS
IK GOOI ER NOG EVEN EEN PAAR SMSJES TEGENAANquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar als hij straks de villa wint, dan janken ze wel anders
Ik heb drie chineesjes ingehuurd die de hele dag voor me sms'en.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
IK GOOI ER NOG EVEN EEN PAAR SMSJES TEGENAAN
*caps maaktquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ook even tangen en mijn wenkbrauwen uittrekken![]()
WEER DE STREAMS OP DIE KUT DEL EN DIE STINKRATquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ook even tangen en mijn wenkbrauwen uittrekken![]()
feestelijk etentje here i come
Ehm wij COShoeren noemde het een dooie CAVIA!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk dan: doodgetangde pruik bij Dellie![]()
*doet opschrijven voor toekomstig gebruikquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm wij COShoeren noemde het een dooie CAVIA!
Ga es ON TOPICquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup, veel beter.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga es ON TOPICvolgens de TT is dat de combi !!!
Het is woensdag!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Wie zit er vanavond op de ontslagstoel?
*strooit pillen*quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef Lobasca het volgende:
Wie deelt hier de XTC uit?!
Zietje!!! Kommermaar in!![]()
Heb het nog niet geprobeerd, ff geen zin in.... beetje lui en sjachie..... later misschienquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:35 schreef noekje het volgende:
Desii, is het nog gelukt?
Oké, roep maar en dan klooien we hier samen wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd, ff geen zin in.... beetje lui en sjachie..... later misschien
Oh ja.quote:
Ik jou ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:26 schreef blomst het volgende:
Dus zo ging het er in de sc aan toe, nou dan heb ik niets gemist
Oi Bongquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
Wat gezellig dat de COS en de SC is samengevoegd!
Mja, bij deze dan een welgemeende hoi
Wassup zus...?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd, ff geen zin in.... beetje lui en sjachie..... later misschien
Ja, dat wordt weer een feestje hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef Leandra het volgende:
Schnitzeltje!!!![]()
![]()
![]()
Je hebt weer streams!!!!!![]()
![]()
![]()
* kan niet wachten op die ouderwetse Ian_Nick_OP's![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan gaan ze zeker weer film kijken? Geen excuus voor mij weer, off to the poweryogastudio it is.
De COS is openbaar en dus ook toegankelijk voor Duitsers (met een internetaansluiting)quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doet die Duitser hier in de COS
Hoiquote:
Duitsers (ook die met internetaansluiting.) zitten in de SC, die hebben een hekel aan Cossers......quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS is openbaar en dus ook toegankelijk voor Duitsers (met een internetaansluiting)
Zoals de TT al aangeeft is de COS en de SC nu een geheel, dus m.a.w. samengevoegdquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Wat is hier in godsnaam aan de hand? Ik zie allemaal mensen die ik normaal gesproken niet zie. Hoe ken da nouw?
Integratie is het credo....SC-ers en COSsers hokken vanaf gisteren....quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Wat is hier in godsnaam aan de hand? Ik zie allemaal mensen die ik normaal gesproken niet zie. Hoe ken da nouw?
Ow, okeeeeeee!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals de TT al aangeeft is de COS en de SC nu een geheel, dus m.a.w. samengevoegd
Dat is de nieuwe lichting fokkers voor DGK2. Die komen hier oefenenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Ik seg, ik hou drfan!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Integratie is het credo....SC-ers en COSsers hokken vanaf gisteren....
Iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ow, okeeeeeee!
Dus zij zaten al die tijd wel in de SC maar nooit in de COS?
Idd, om diverse redenen....quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ow, okeeeeeee!
Ik zou me best willen opgeven voor DGK2!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe lichting fokkers voor DGK2. Die komen hier oefenen
Ik zou ook wel willen, maar dat vindt mijn baas niet goed.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zou me best willen opgeven voor DGK2!
Ik zal de Briansoortigen wel krijgen!
Ik vind dat je dan een leuke baas hebt, althans, voor zover hij zich op TV heeft laten zien....quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen, maar dat vindt mijn baas niet goed.....
(Hoewel die zelf nu op een cruiseschip zit met Herman Den Blijker voor
het nieuwe tvprogramma van HdB )
Ehhh....programma moet nog uitgezonden wordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan een leuke baas hebt, althans, voor zover hij zich op TV heeft laten zien....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh....programma moet nog uitgezonden worden
(En mijn baas is niet HermandenBlijker zelf maar een kandidaat in die hobbykok-show)
Mwhaaa wel in de Cos begonnen maar twas niet mijn ding. Maar streams zijn er niet meer dus wel raar dat het nog COS heetquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ow, okeeeeeee!
Maar jij hebt toch wel heel lang meegestreamd of niet? Of was dat voornamelijk in de laatste Big Brother?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaaa wel in de Cos begonnen maar twas niet mijn ding. Maar streams zijn er niet meer dus wel raar dat het nog COS heet
HEY SWA.... IK FOEL OOK FOKKING MET JE MEE... BROTHER.... MAAR WE GAAN NU BRUGGEN BOUWEN... EN RELATIVERENquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik mis DGK1-streams!
VOEL MET ME MEE!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
hahaha, die Kenniet! wat een malloot!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
HEY SWA.... IK FOEL OOK FOKKING MET JE MEE... BROTHER.... MAAR WE GAAN NU BRUGGEN BOUWEN... EN RELATIVEREN
Lief mens, sinds kort hoef je voor you tube ook enkel en alleen de url's te plaatsen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Desii het volgende:
Oke Noek..... ff naar de Mac geweest en het was verrukkkkkellllijk..... dus nu ga ik testen
Ik wil een filmpje plaatsen, met zo'n plaatje... maar dat lukt me niet of toch wel...
TEST.. TEST... TEST
jaaaaa, ik ben GEWELDIG
Over die hard's gesproken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Desii het volgende:
Oke Noek..... ff naar de Mac geweest en het was verrukkkkkellllijk..... dus nu ga ik testen
Lieve Noek,quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
Nog even dit, huishoudelijk enzo.
SC # Hopeloos
De "gewone" SC is weer open. Voor wie daar behoefte aan heeft.
Het is jullie forum en we willen vooral dat jullie het leuk hebben.
Dat was em.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve Noek,
MOGEN WE NOG WEL SCHREEUWEN IN DE COS........ VOELT FOKKING GOED SWA..... IK BEN EEN GEVOELSMENS, WEETJEWEL
Wow, * beequeen geniet ook even mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is een les voor Desii. Klik eens op het gifje.
Ik vond dit toen zo ontroerend.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, * beequeen geniet ook even mee.
Disana zwengelt haar PCTV aanquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Lieve COS-sertjes, nu best wel leuk om even rtl 5 aan te zetten. Terugblikken met H, J, B en A. Memory lane!
GA JE MEE ZOEKEN, BROTHERquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje de kluts kwijt....
quote:
*zwijmelt*.......... *slikt brok weg*.......... *valt stil*quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is een les voor Desii. Klik eens op het gifje.
Mot je nog wel hier de TT aanpassen dearquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
Nog even dit, huishoudelijk enzo.
SC # Hopeloos
De "gewone" SC is weer open. Voor wie daar behoefte aan heeft.
Het is jullie forum en we willen vooral dat jullie het leuk hebben.
Dat was em.
Done!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot je nog wel hier de TT aanpassen dear![]()
(goegedaan)
Mooi! Dan wil ik ook mijn favo stukje laten horen (kan hem zelf ook al bijna):quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:56 schreef Desii het volgende:
testje gedaan met de smiley..... klik er maar op... mijn favoriete instrument![]()
Goed gedaan!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:56 schreef Desii het volgende:
[..]
*zwijmelt*.......... *slikt brok weg*.......... *valt stil*
--------- lange stilte -----------
[ [url=http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a095.gif]afbeelding ] [/url] Noekje... je bent de beste!!!
testje gedaan met de smiley.....
Top TTquote:
Ik weet niet wie ik moet bedanken maar bij deze.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Mot je nog wel hier de TT aanpassen dear![]()
(goegedaan)
Ah, voor jou dan:quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Ook mooi! Heb jaren dwarsfluit gespeeld. Van het weekend toevallig weer eens gespeeld na 10 jaar ofzo.
Ook weer piano trouwens.
Jemig, ik word sentimenteel.................en oud.quote:
Ken je dit?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ik word sentimenteel.................en oud.
Ik ken hem niet maar ik vind het wel leuk!quote:
Tuuluk, meet another doorleefde dame. Ben ook gek op Herbie, als we het over dwarsfluit hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |