Hoiquote:
Duitsers (ook die met internetaansluiting.) zitten in de SC, die hebben een hekel aan Cossers......quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS is openbaar en dus ook toegankelijk voor Duitsers (met een internetaansluiting)
Zoals de TT al aangeeft is de COS en de SC nu een geheel, dus m.a.w. samengevoegdquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Wat is hier in godsnaam aan de hand? Ik zie allemaal mensen die ik normaal gesproken niet zie. Hoe ken da nouw?
Integratie is het credo....SC-ers en COSsers hokken vanaf gisteren....quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Wat is hier in godsnaam aan de hand? Ik zie allemaal mensen die ik normaal gesproken niet zie. Hoe ken da nouw?
Ow, okeeeeeee!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals de TT al aangeeft is de COS en de SC nu een geheel, dus m.a.w. samengevoegd
Dat is de nieuwe lichting fokkers voor DGK2. Die komen hier oefenenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Ik seg, ik hou drfan!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Integratie is het credo....SC-ers en COSsers hokken vanaf gisteren....
Iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ow, okeeeeeee!
Dus zij zaten al die tijd wel in de SC maar nooit in de COS?
Idd, om diverse redenen....quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ow, okeeeeeee!
Ik zou me best willen opgeven voor DGK2!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe lichting fokkers voor DGK2. Die komen hier oefenen
Ik zou ook wel willen, maar dat vindt mijn baas niet goed.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zou me best willen opgeven voor DGK2!
Ik zal de Briansoortigen wel krijgen!
Ik vind dat je dan een leuke baas hebt, althans, voor zover hij zich op TV heeft laten zien....quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen, maar dat vindt mijn baas niet goed.....
(Hoewel die zelf nu op een cruiseschip zit met Herman Den Blijker voor
het nieuwe tvprogramma van HdB )
Ehhh....programma moet nog uitgezonden wordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan een leuke baas hebt, althans, voor zover hij zich op TV heeft laten zien....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh....programma moet nog uitgezonden worden
(En mijn baas is niet HermandenBlijker zelf maar een kandidaat in die hobbykok-show)
Mwhaaa wel in de Cos begonnen maar twas niet mijn ding. Maar streams zijn er niet meer dus wel raar dat het nog COS heetquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ow, okeeeeeee!
Maar jij hebt toch wel heel lang meegestreamd of niet? Of was dat voornamelijk in de laatste Big Brother?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaaa wel in de Cos begonnen maar twas niet mijn ding. Maar streams zijn er niet meer dus wel raar dat het nog COS heet
HEY SWA.... IK FOEL OOK FOKKING MET JE MEE... BROTHER.... MAAR WE GAAN NU BRUGGEN BOUWEN... EN RELATIVERENquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik mis DGK1-streams!
VOEL MET ME MEE!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
hahaha, die Kenniet! wat een malloot!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
HEY SWA.... IK FOEL OOK FOKKING MET JE MEE... BROTHER.... MAAR WE GAAN NU BRUGGEN BOUWEN... EN RELATIVEREN
Lief mens, sinds kort hoef je voor you tube ook enkel en alleen de url's te plaatsen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Desii het volgende:
Oke Noek..... ff naar de Mac geweest en het was verrukkkkkellllijk..... dus nu ga ik testen
Ik wil een filmpje plaatsen, met zo'n plaatje... maar dat lukt me niet of toch wel...
TEST.. TEST... TEST
jaaaaa, ik ben GEWELDIG
Over die hard's gesproken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Desii het volgende:
Oke Noek..... ff naar de Mac geweest en het was verrukkkkkellllijk..... dus nu ga ik testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |