Whaaawww Yvon..... dit is echt prachtigquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
NMNS.........ECHT WAAR BROTHER... JE MOET WETEN DAT ALS IK JE EEN VRAAG VRAAG, JE JE SHIT MOET SCHUILEN..
![]()
@noek... heb de bladmuziek van LOTR besteld met meespeelcd.... appeltje/eitjemaar klinkt leuk
Die is idd niet moeilijk. Ik zal eens gaan zoeken eerdaags en de dwarsfluit ophalen bij mijn ouders.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
NMNS.........ECHT WAAR BROTHER... JE MOET WETEN DAT ALS IK JE EEN VRAAG VRAAG, JE JE SHIT MOET SCHUILEN..
![]()
@noek... heb de bladmuziek van LOTR besteld met meespeelcd.... appeltje/eitjemaar klinkt leuk
en een flatscreen......quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is idd niet moeilijk. Ik zal eens gaan zoeken eerdaags en de dwarsfluit ophalen bij mijn ouders.
Van het weekend wilde ik ook nog een piano.
Ah mooi! Vrijdag 19.00 uur.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/programering.php
Ja, die wil ik nog steeds maar ik ben de enige. Misschien belt er nog eerdaags iemand om hem me aan te smeren. Ik zeg toch geen nee!quote:
Gooi eens een balletje op over "groen", "milieu" en "besparing in energiekosten". In termen als "verdient zichzelf zo terug". Je moet mannen een beetje zakelijk benaderen en flinke winst voor ogen houden. Dan gaan ze zo overstag.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog steeds maar ik ben de enige. Misschien belt er nog eerdaags iemand om hem me aan te smeren. Ik zeg toch geen nee!
JAH WAT NOU!!!!!!quote:
vrijdag maar de tijd weet ik ff niet meer.......quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
Wanneer is Rising Flow er eigenlijk weer?
Vic gaat gisteren naar de Lucas Klamer voor grootverpakkingen Senseo en raad eens waar hij mee thuiskomt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:29 schreef noekje het volgende:
Ja, die wil ik nog steeds maar ik ben de enige. Misschien belt er nog eerdaags iemand om hem me aan te smeren. Ik zeg toch geen nee!
Van zeven tot tien. En ik blijf hopen dat ze Huubje ervoor kunnen strikken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef Desii het volgende:
[..]
vrijdag maar de tijd weet ik ff niet meer.......
*iets met verstrooid, fokking gat in memory card, black out.. whatever*
Ja maar dat zijn nou net de argumenten die ook gebruik voor bikini's, handtassen, jurkjes en schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gooi eens een balletje op over "groen", "milieu" en "besparing in energiekosten". In termen als "verdient zichzelf zo terug". Je moet mannen een beetje zakelijk benaderen en flinke winst voor ogen houden. Dan gaan ze zo overstag.....
Heb jij nu een enorme tv aan je muur hangen??quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vic gaat gisteren naar de Lucas Klamer voor grootverpakkingen Senseo en raad eens waar hij mee thuiskomt?
*Slaapt een diepe zucht en gaat maar strijken.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef Disana het volgende:
Klets. Iedereen weet dat xxx heel productief is geweest gedurende deze hele DGK periode.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar ik zojuist hoor dat een lieve Cosser bevallen is van een prachtige baby, deel ik namens haar beschuit met muisjes uit aan alle Cossers![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |