gebruik dan ook douchegel joh!quote:Op maandag 26 mei 2008 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb t net aan mn rug maar goed
* Pavement bukt met reet naar de muur
heb altijd melkmeisje douche zeep/schuim dingesquote:
Ananas is cool....Ik moet de hele tijd aanquote:Op maandag 26 mei 2008 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey, NMNS!![]()
Moest vanmorgen nog aan je denken, toen mijn middelste met alle geweld verse ananas mee naar school wilde.![]()
(en dat denken aan kwam door de ananas, niet door het drammen)
Het was geen RLS maar een way of life.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ananas is cool....Ik moet de hele tijd aanJaap en Cora
denken. Het leukste stel dat ik de laatste 10 jaar gezien heb. Ik heb verdomme last van afkickverschijnselen...
Dat is het inderdaad. Een gevaarlijke valkuil. Het is nogal triest, maar vergelijkbaar met verslaafd zijn aan alcohol, drugs of gokken. Afijn, er is inmiddels al aardig wat over geschreven over internetverslaving. Het regelmatig verwaarlozen van mensen die direct naast je staan en deze inruilen voor virtuele figuren....quote:
quote:
Lekker S hè.quote:
quote:
Als het leven eruit is, aldus Yvonne. Binnenkort dus. Het is nu al véél rustiger, maar deze week zijn er nog DGK-uitzendingen op TV, duikt hier en daar een ex-bewoner op in een programma, en zijn er nog veel users met afkickverschijnselen. Ik gok op volgende week.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
waren wel eens andere tijden, maar ach heb je een beetje rust. wanneer wordt dit forum opgedoekt ?
En dan? Cold Turkey?quote:
Neuh, dat leven is er nog lang niet uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het leven eruit is, aldus Yvonne. Binnenkort dus. Het is nu al véél rustiger, maar deze week zijn er nog DGK-uitzendingen op TV, duikt hier en daar een ex-bewoner op in een programma, en zijn er nog veel users met afkickverschijnselen. Ik gok op volgende week.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:50 schreef Gert het volgende:
Voor degenen die de prijsvraag niet gewonnen hebben, maar tóch een leuk T-shirt willen.
Gast, Noekje pwnt je hardquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
We voegen de boel gezellig en knus samen, al dansend op de vulkaan.
[COS/SC#3810] DGK goes The Sims
Een trauma verwerking van het sluiten DGK duurt ongeveer een maand per jaar dat het op de buis is geweest......quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer gaat 't forum sluiten?
Komt dat ff goed uit... dan kunnen we gelijk door naar de voorbeschouwingen van DGK 2quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een trauma verwerking van het sluiten DGK duurt ongeveer een maand per jaar dat het op de buis is geweest......
Ja ik vind dit dus ook totaal niet kunnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, Noekje pwnt je hard![]()
Rellen graag vóór de schermen
Van mij mag het......quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt dat ff goed uit... dan kunnen we gelijk door naar de voorbeschouwingen van DGK 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |