en ik moest inloggen om je een reactie te gevenquote:
Snap um nietquote:Op zondag 25 mei 2008 21:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet een GSM abonnement afsluiten...![]()
is een abonnement van 25 euro met 450 belminuten een goede deal![]()
toestel
[ afbeelding ]
Lekker weer (oh nee)quote:
Zoek een werkgever die het voor je betaald...Dat was in mijn geval direct een besparing van ¤ 180,- per maandquote:Op zondag 25 mei 2008 21:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet een GSM abonnement afsluiten...![]()
is een abonnement van 25 euro met 450 belminuten een goede deal![]()
toestel
[ afbeelding ]
Souryquote:
thanksquote:Op zondag 25 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoek een werkgever die het voor je betaald...Dat was in mijn geval direct een besparing van ¤ 180,- per maand
Maar goed, ik klets dan ook nogal veel als in de file sta (wat moet je ook anders naast koffie drinken, ontbijten en af en toe een peuk)
Zonder gekheid, er is ergens een topic op Fok waar ze het juist daarover hadden. Even zoeken, die gasten hadden daar leuke oplossingen...
Genaaid dusquote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Soury![]()
![]()
![]()
zoiets
[ afbeelding ]
maar dan met een abo en sms
![]()
![]()
Geef dan gewoon een defecte telefoon zonder abonnement. 't Gaat ze er meestal om dat ze kunnen praten, of er iemand aan de andere kant zit te luisteren vinden ze veel minder boeiend.....quote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks![]()
het gebeuren is voor mijn vriendin
Gelukkig heb je smalle vloe.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
Oi Coos heb je ff .. Douchen niet inbegrepen![]()
[ afbeelding ]
Probeerde je te helpen met zoeken, maar kan 't niet vinden.... sorryquote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks![]()
het gebeuren is voor mijn vriendin
Losse toestellen kopen. (evt. bij Mohammed)quote:Op zondag 25 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeerde je te helpen met zoeken, maar kan 't niet vinden.... sorry(ben een vent hé, hopeloos met zoeken)
De truck was iets met twee mobieltjes en prepaid o.i.d.
Hier is het topic volgens mij......(wij hebben hier geen Mohammed, alleen maar Kees en Klaas)quote:Op zondag 25 mei 2008 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Losse toestellen kopen. (evt. bij Mohammed)
2 Sim only abonnementen bij b.v. Debitel van 10 euro p/m en dat lul je maar met moeite vol. Ik houd altijd wel over.
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
Oi Coos heb je ff .. Douchen niet inbegrepen![]()
[ afbeelding ]
quote:
heb t net aan mn rug maar goedquote:Op zondag 25 mei 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oepsie poepsie...gleed uit mijn handen..buk jij even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |