quote:Op zondag 25 mei 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahhh alles hier (DGK) dus voel je niet aangesproken .. En succes in het buitenland maar dat wil niet zeggen dat ik echt van je af ben toch![]()
Kut internet
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nope..ik weet je te vinden, stinkpoten op het balkon
Nee kut glazen deuren.. Hopeloos ivm met schoonmaken. Huur Brian wel ff inquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:05 schreef Lobasca het volgende:
Niks daarvan, Brian huren we al voor iets veel leukers in
Oh dattequote:
Haha, nee, morgen pasquote:Op zondag 25 mei 2008 21:08 schreef Lobasca het volgende:
Bongo!!!!![]()
Nog vanuit de trein naar me gezwaaid?
Fiets ik wel buitenom, steek ik 4 keer het spoor over, thrillseeker die ik er benquote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee, morgen pas
(tenminste op de gok dan he?)
Maargoed, hoe is het hier zo in de SC?
Ook nog gitaarspel en zijn romantische gedichten dusquote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
okee,dan wordt het een combi-optreden van hem
Kijk je wel uit?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets ik wel buitenom, steek ik 4 keer het spoor over, thrillseeker die ik er ben![]()
Ah....ja het is wel zondagavond natuurlijk, meestal meer relgevoelig dan andere dagen (momenten) in de weekquote:Geen idee, hoe het hier is, de sfeer is goed, dat gaat fout.. zoiets
Jij en ik aan de Moët & Chandon Roséquote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook nog gitaarspel en zijn romantische gedichten dus
Jongetje, ik bedoel Bongetje, jij houd wel van rellen hè?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?![]()
[..]
Ah....ja het is wel zondagavond natuurlijk, meestal meer relgevoelig dan andere dagen (momenten) in de week
Haha, moest even lachenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jongetje, ik bedoel Bongetje, jij houd wel van rellen hè?
En we hebben een matchquote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jongetje, ik bedoel Bongetje, jij houd wel van rellen hè?
Wat is er Poloquote:
ik moet een GSM abonnement afsluiten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |