grof ?quote:
tof shirt btwquote:Op zondag 25 mei 2008 01:58 schreef Pavement het volgende:
cool wist niet dat ian een band had vet nummer
Ik ken geen ian, en wil dat graag zo houdenquote:Op zondag 25 mei 2008 01:58 schreef Pavement het volgende:
cool wist niet dat ian een band had vet nummer
eerst de dijen dan de restquote:Op zondag 25 mei 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zóóów..maar jij bent er een voorstander van?![]()
mnja hij paste niet in 1quote:
damn gewoon doen rijden is leukquote:Op zondag 25 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mocht gister niet eens in een SUV rijden..zonder rjibewijs
ik ga pitten lobbesquote:Op zondag 25 mei 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik had doorgedramd was het me gelukt
Kan je lekkah door blowen onder de douche.quote:
Dan zullen die pisnichten zoals Greet en APK wel helemaal in de wolken zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 02:55 schreef Prospera het volgende:
La Bellarus heeft gewonnen, kan niet zingen enzo
Neuh het gaat niet regenenquote:Op zondag 25 mei 2008 03:06 schreef Coos het volgende:
We zijn d'r bijna...... http://www.buienradar.nl/
Hoezo? Omdat ik moest afrekenen?quote:
Nah, natte sneeuw en hagel.quote:Op zondag 25 mei 2008 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Neuh het gaat niet regenen![]()
[ afbeelding ]
En ik ben helemaal je ergste nachtmerrie...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:56 schreef PC eend het volgende:
Ik denk ik kom hier nog even langs om ff relaxed af te kicken, loop ik die fucking Sonique tegen het lijf
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je lekkah door blowen onder de douche.
Er is nog meer dan de CS en COS hier, en Gert gooide een slotjequote:Op zondag 25 mei 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Jeezus Eend, je ziet ze vliegen, die waren hier heul niet![]()
Ow..dat doettie anders nooit!quote:Op zondag 25 mei 2008 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is nog meer dan de CS en COS hier, en Gert gooide een slotje
Ik ga je missenquote:
Die knop heb ik gelukkig nooit nodig gehadquote:Op zondag 25 mei 2008 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een belastend TR verstuurd?
Mwahhh alles hier (DGK) dus voel je niet aangesproken .. En succes in het buitenland maar dat wil niet zeggen dat ik echt van je af ben tochquote:Op zondag 25 mei 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Hoezo ga je me dan missen, wie heeft er geklept dat ik het land ga verlaten?
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahhh alles hier (DGK) dus voel je niet aangesproken .. En succes in het buitenland maar dat wil niet zeggen dat ik echt van je af ben toch![]()
Kut internet
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nope..ik weet je te vinden, stinkpoten op het balkon
Nee kut glazen deuren.. Hopeloos ivm met schoonmaken. Huur Brian wel ff inquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:05 schreef Lobasca het volgende:
Niks daarvan, Brian huren we al voor iets veel leukers in
Oh dattequote:
Haha, nee, morgen pasquote:Op zondag 25 mei 2008 21:08 schreef Lobasca het volgende:
Bongo!!!!![]()
Nog vanuit de trein naar me gezwaaid?
Fiets ik wel buitenom, steek ik 4 keer het spoor over, thrillseeker die ik er benquote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee, morgen pas
(tenminste op de gok dan he?)
Maargoed, hoe is het hier zo in de SC?
Ook nog gitaarspel en zijn romantische gedichten dusquote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
okee,dan wordt het een combi-optreden van hem
Kijk je wel uit?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets ik wel buitenom, steek ik 4 keer het spoor over, thrillseeker die ik er ben![]()
Ah....ja het is wel zondagavond natuurlijk, meestal meer relgevoelig dan andere dagen (momenten) in de weekquote:Geen idee, hoe het hier is, de sfeer is goed, dat gaat fout.. zoiets
Jij en ik aan de Moët & Chandon Roséquote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook nog gitaarspel en zijn romantische gedichten dus
Jongetje, ik bedoel Bongetje, jij houd wel van rellen hè?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?![]()
[..]
Ah....ja het is wel zondagavond natuurlijk, meestal meer relgevoelig dan andere dagen (momenten) in de week
Haha, moest even lachenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jongetje, ik bedoel Bongetje, jij houd wel van rellen hè?
En we hebben een matchquote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jongetje, ik bedoel Bongetje, jij houd wel van rellen hè?
Wat is er Poloquote:
ik moet een GSM abonnement afsluiten...quote:
en ik moest inloggen om je een reactie te gevenquote:
Snap um nietquote:Op zondag 25 mei 2008 21:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet een GSM abonnement afsluiten...![]()
is een abonnement van 25 euro met 450 belminuten een goede deal![]()
toestel
[ afbeelding ]
Lekker weer (oh nee)quote:
Zoek een werkgever die het voor je betaald...Dat was in mijn geval direct een besparing van ¤ 180,- per maandquote:Op zondag 25 mei 2008 21:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet een GSM abonnement afsluiten...![]()
is een abonnement van 25 euro met 450 belminuten een goede deal![]()
toestel
[ afbeelding ]
Souryquote:
thanksquote:Op zondag 25 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoek een werkgever die het voor je betaald...Dat was in mijn geval direct een besparing van ¤ 180,- per maand
Maar goed, ik klets dan ook nogal veel als in de file sta (wat moet je ook anders naast koffie drinken, ontbijten en af en toe een peuk)
Zonder gekheid, er is ergens een topic op Fok waar ze het juist daarover hadden. Even zoeken, die gasten hadden daar leuke oplossingen...
Genaaid dusquote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Soury![]()
![]()
![]()
zoiets
[ afbeelding ]
maar dan met een abo en sms
![]()
![]()
Geef dan gewoon een defecte telefoon zonder abonnement. 't Gaat ze er meestal om dat ze kunnen praten, of er iemand aan de andere kant zit te luisteren vinden ze veel minder boeiend.....quote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks![]()
het gebeuren is voor mijn vriendin
Gelukkig heb je smalle vloe.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
Oi Coos heb je ff .. Douchen niet inbegrepen![]()
[ afbeelding ]
Probeerde je te helpen met zoeken, maar kan 't niet vinden.... sorryquote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks![]()
het gebeuren is voor mijn vriendin
Losse toestellen kopen. (evt. bij Mohammed)quote:Op zondag 25 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeerde je te helpen met zoeken, maar kan 't niet vinden.... sorry(ben een vent hé, hopeloos met zoeken)
De truck was iets met twee mobieltjes en prepaid o.i.d.
Hier is het topic volgens mij......(wij hebben hier geen Mohammed, alleen maar Kees en Klaas)quote:Op zondag 25 mei 2008 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Losse toestellen kopen. (evt. bij Mohammed)
2 Sim only abonnementen bij b.v. Debitel van 10 euro p/m en dat lul je maar met moeite vol. Ik houd altijd wel over.
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
Oi Coos heb je ff .. Douchen niet inbegrepen![]()
[ afbeelding ]
quote:
heb t net aan mn rug maar goedquote:Op zondag 25 mei 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oepsie poepsie...gleed uit mijn handen..buk jij even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |