Ehh, ik zie nergens een datum staanquote:Op zondag 25 mei 2008 00:05 schreef Soury het volgende:
Shit ik kan dan niet
Oh maar iig dan kan ik ook nietquote:
Neuh!! I*k heb herinneringen aan Switch!quote:
Okay, de prijs gaat dan naar de volgende deelneemster, te weten Giselle Pinas. Gefeliciteerd!!quote:
Schande voor Kamelenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Okay, de prijs gaat dan naar de volgende deelneemster, te weten Giselle Pinas. Gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
Het contrast met de dame links .. Jemigquote:
Waar the fuck vond ze die trui .. ?? laat die broek maar ff buiten ditquote:
Waar zijn ze mee bezig dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 00:55 schreef Lobasca het volgende:
En die paupers aan de overkant bij mij, mogen ook wel iets minder herrie maken
Pave Brother!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave Brother!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Godver love you, miss you!!!![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YES!11~! YESSSS!1`1!!!~!
Verkeerd geschreven maar toch:
YEESsSSSssS!!1!12!1~111!!~1!!1
Verder lieve kusjes voor DaisyDay, Die Blauwe, Leannemaisen de hele SC baggercrew* die toch nog een beetje humor in dit kansloze kutforum wist te brengen (muheheh)
Disana
Lobasca
Pavement
Gelukkig hebben we de caps nog
En natuurlijk Yvonne die mij een heel mooi tagje heeft gegeven en 'm ook weer heeft afgepakt![]()
![]()
![]()
Verder nog ontzettend veel respect voor die ene user die die prachtige COS#1000 heeft gemaakt![]()
![]()
Ohja, de Meet was ook ontzettend leuk![]()
En Gert, fuck you voor het eindigen van DGK precies als ik ADSL heb![]()
No Schnitzel for you![]()
En hou alsjeblieft op me thuis te bellen![]()
Het is UIT, begrepen?
*Buufje, dáár sta je![]()
![]()
![]()
Ik moest huilenquote:
je hebt gewoon een klein gezichtquote:
Te triest voor woorden, geen reactie.alhoewel ..iets met smerige piemels die schoongelikt MOETEN wordenquote:
quote:
mmmmmmmmlobbes vond het wel grappig van onze super adminquote:Op zondag 25 mei 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Te triest voor woorden, geen reactie.alhoewel ..iets met smerige piemels die schoongelikt MOETEN worden![]()
Pave..brother..hoe issut met de kleine spruit?
Ik ben 1 week geleden God-mother geworden
maar serieus je bent gewoon en tof wijf jammer dat dgk sc voorbij is binnekortquote:
Ok ik win qua neusquote:
En ik he\b een nieuwe minnaarquote:Op zondag 25 mei 2008 01:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmmmmmmmlobbes vond het wel grappig van onze super admin![]()
kleine gaat goed en de rest ookheb mn dodge
lekker met een song cruisen met de matties (en kids) keb een vet kuif en 2 nieuwe plaatjes op mn armen.
gefeliciteerd![]()
slaap lekker muisquote:Op zondag 25 mei 2008 01:56 schreef Soury het volgende:Jsesus ga nu echt me bed in.. Truste Basca en Pave
grof ?quote:
tof shirt btwquote:Op zondag 25 mei 2008 01:58 schreef Pavement het volgende:
cool wist niet dat ian een band had vet nummer
Ik ken geen ian, en wil dat graag zo houdenquote:Op zondag 25 mei 2008 01:58 schreef Pavement het volgende:
cool wist niet dat ian een band had vet nummer
eerst de dijen dan de restquote:Op zondag 25 mei 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zóóów..maar jij bent er een voorstander van?![]()
mnja hij paste niet in 1quote:
damn gewoon doen rijden is leukquote:Op zondag 25 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mocht gister niet eens in een SUV rijden..zonder rjibewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |