Lekker S hè.quote:
quote:
Als het leven eruit is, aldus Yvonne. Binnenkort dus. Het is nu al véél rustiger, maar deze week zijn er nog DGK-uitzendingen op TV, duikt hier en daar een ex-bewoner op in een programma, en zijn er nog veel users met afkickverschijnselen. Ik gok op volgende week.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
waren wel eens andere tijden, maar ach heb je een beetje rust. wanneer wordt dit forum opgedoekt ?
En dan? Cold Turkey?quote:
Neuh, dat leven is er nog lang niet uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het leven eruit is, aldus Yvonne. Binnenkort dus. Het is nu al véél rustiger, maar deze week zijn er nog DGK-uitzendingen op TV, duikt hier en daar een ex-bewoner op in een programma, en zijn er nog veel users met afkickverschijnselen. Ik gok op volgende week.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:50 schreef Gert het volgende:
Voor degenen die de prijsvraag niet gewonnen hebben, maar tóch een leuk T-shirt willen.
Gast, Noekje pwnt je hardquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
We voegen de boel gezellig en knus samen, al dansend op de vulkaan.
[COS/SC#3810] DGK goes The Sims
Een trauma verwerking van het sluiten DGK duurt ongeveer een maand per jaar dat het op de buis is geweest......quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer gaat 't forum sluiten?
Komt dat ff goed uit... dan kunnen we gelijk door naar de voorbeschouwingen van DGK 2quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een trauma verwerking van het sluiten DGK duurt ongeveer een maand per jaar dat het op de buis is geweest......
Ja ik vind dit dus ook totaal niet kunnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, Noekje pwnt je hard![]()
Rellen graag vóór de schermen
Van mij mag het......quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt dat ff goed uit... dan kunnen we gelijk door naar de voorbeschouwingen van DGK 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |