abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:52:40 #1
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58952432
En weer verder...

Laatste post. MB, doe es helpen
quote:
Ik ga em sluiten....

Wat kun je dan tegen een whammy doen?
De hele gitaar slat vast en je kan geen flikker doen als tegengas.
* Ingetje79 wordt pissig hiervan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2008 @ 22:55:04 #2
163650 Greys
pi_58952472
Zeg darlings... misschien een onnozele vraag, maar als je geen gitaar kunt spele (geen noot) dan is dus spel dus niet te doen?

Ik ben vanavond wezen valkenieren! Heel tof! Zal even een paar fotootjes uploaden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:57:23 #3
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58952516
Greys
Doe es snel die foto's!

Ik kan geen gitaar spelen, maar hier moet je gewoon op de knopjes drukken. Er komt een gekleurd nootje op tv en dan tegelijkertijd indrukken op je gitaar.
Doe maar kijken op Joetjoep. Tis eeeeeeeeeeeenig en verslavend
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2008 @ 23:05:05 #4
163650 Greys
pi_58952673

En nog met een grote oehoe

Er waren ook pelikanen, een enorme arend, een mega gier en nog veel meer!
Moet nog even de rest van de foto's en filmpjes uitzoeken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58952745
Wow, ziet er stoer uit en die pet staat leuk!

Zie ik daar het legergroene jurkje??
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2008 @ 23:09:52 #6
163650 Greys
pi_58952794
Ja dat zie je goed!
Ik durfde hem aan! Er stond dat we bruine of groene kleding aan moesten en voila

Die onderste uil is een filmster uit de film Zomerhitte! Heb ik gezien, dus dat was grappig.
Daarin pikt hij een oog uit (zogenaamd) van een boswachter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:19:47 #7
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58952996
Gaaf Greys
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2008 @ 23:43:03 #8
163650 Greys
pi_58953428
Nog een paar screenshotjes uit het filmpje

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2008 @ 23:50:14 #9
163650 Greys
pi_58953590

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:20:36 #10
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58954138
Ooooh, ik begrijp nu pas wat je bedoelt!
Je bedoelt écht een whammy! Ik dacht gewoon een willekeurige aanval van Lou.
Nou, als je een whammy krijgt en je dus niks kan, moet je dus als een gek je whammy-bar (hence the name ) gaan bewegen, dan na een tijdje doet je gitaar het weer
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:21:38 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58954162
Gave foto's, Greys
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 28 mei 2008 @ 07:22:09 #12
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58955846
Mogguh

Ik lag gisternacht net bijna te slapen. gaat het licht ineens aan en er gilt iemand "Ik heb Lou!!!"
Aan de ene kant lekker dat we alles hebben, maar ik had em liever zelf gepakt

Nu werken
pi_58956745
Goedemorgen maar weer!

Leuk die foto's Greys.. Ben ook wel eens naar zo'n vogelshow geweest, indrukwekkend altijd..

Ing, verslavend, dat spel?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_58957402
Ik wil dit topic in mijn AT maar ik heb niks te melden

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58958458
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil dit topic in mijn AT maar ik heb niks te melden

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:05:09 #16
163650 Greys
pi_58959049
Bink is vandaag jarig. Twaalf hele jaren.
En hartstikke ziek

Vannacht hebben we zelfs het noodnummer gebeld. Bink at gisteravond niets (dachten dat ze gewoon een beetje misselijk was ofzo). Zelfs de lekkere koekjes enzo wil ze niet. Vervolgens ging ze de halve nacht proberen over te geven zonder resultaat en ze doet heel erg zielig. Dus wij hebben op Google gezocht op dat tevergeefse braken, maar dan vind je alleen erge dingen. Er staat overal letterlijk 'Wees zeer alert op tevergeefs braken!!!! Ga direct naar de dierenarts!!'. Noodnr gebeld, die zei 'ach ga morgen maar naar je eigen dierenarts'.
Vannacht ging ze een paar slokjes water drinken en dat kwam er ook met dezelfde vaart weer uit. En nu eet ze nog steeds niets. Dus we gaan straks naar de dokter (die is er tussen 13 en 14 uur).

Duimen hoor, dat het meevalt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 11:16:49 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58959312
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Bink is vandaag jarig. Twaalf hele jaren.
En hartstikke ziek

Vannacht hebben we zelfs het noodnummer gebeld. Bink at gisteravond niets (dachten dat ze gewoon een beetje misselijk was ofzo). Zelfs de lekkere koekjes enzo wil ze niet. Vervolgens ging ze de halve nacht proberen over te geven zonder resultaat en ze doet heel erg zielig. Dus wij hebben op Google gezocht op dat tevergeefse braken, maar dan vind je alleen erge dingen. Er staat overal letterlijk 'Wees zeer alert op tevergeefs braken!!!! Ga direct naar de dierenarts!!'. Noodnr gebeld, die zei 'ach ga morgen maar naar je eigen dierenarts'.
Vannacht ging ze een paar slokjes water drinken en dat kwam er ook met dezelfde vaart weer uit. En nu eet ze nog steeds niets. Dus we gaan straks naar de dokter (die is er tussen 13 en 14 uur).

Duimen hoor, dat het meevalt
Oh jee, arme Bink, sterkte voor jullie en ik ga meeduimen dat het meevalt

Elco zit ook wederom weer aan een kuur en we hebben pilletjes tegen de jeuk, en ik heb ook een shampoo gehaald die wat helpt om zijn huid weer wat beter te krijgen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:23:44 #18
163650 Greys
pi_58959495
Dankjewel Senesta
Ze ligt ook alleen maar een beetje op de grond te hangen. En ze wil steeds naar de gang en naar boven, alleen. Nou dat is NIETS voor Bink! Ben echt heel erg bezorgd en ik wou dat het al 13.00 uur was.

Hoop dat de pilletjes werken voor Elco!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 11:27:12 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58959593
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Senesta
Ze ligt ook alleen maar een beetje op de grond te hangen. En ze wil steeds naar de gang en naar boven, alleen. Nou dat is NIETS voor Bink! Ben echt heel erg bezorgd en ik wou dat het al 13.00 uur was.

Hoop dat de pilletjes werken voor Elco!
Nog even ruim een uurtje wachten

Maar als je je echt veel zorgen maakt zou je misschien kunnen bellen dat je graag meteen wil komen?
Merk je verder niets aan haar? pijn of iets?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:32:35 #20
163650 Greys
pi_58959750
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef senesta het volgende:

[..]

Nog even ruim een uurtje wachten

Maar als je je echt veel zorgen maakt zou je misschien kunnen bellen dat je graag meteen wil komen?
Merk je verder niets aan haar? pijn of iets?
Gisteravond kreunde ze echt als ik over haar buikje aaide.
Nu laat ik haar maar met rust. Ik dacht vannacht om een uur of drie dat het stukken beter ging, omdat ze toen rustig kon slapen op het bed. Eerder die avond was ze zo onrustig alsof ze niet lekker kon liggen, alsof het pijn deed. Maar waarschijnlijk kon ze vannacht een paar uurtjes slapen omdat ze gewoon zo moe is en zo slap van het niet eten. Ze heeft ook al zo lang niet gedronken (ja die paar slokken die er meteen weer uit kwamen vannacht). Dat kan ook nooit goed zijn. Ik ga even bellen of we misschien naar het andere durp kunnen, dan hoeven we niet tot een uur te wachten. Hier in dit minidorp komt de dierenarts maar een uurtje vanuit een ander dorp over, dus misschien kunnen we naar hem ipv andersom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58959843
Bink!!!! Wat zielig! En wat raar dat je vannacht niet mocht komen! Het is zo zielig als ze willen overgeven en er niets meer uitkomt!

Ik weet dat het natuurlijk niet helemaal hetzelfde zal zijn, maar de Koek heeft het ook een keer gehad. Echt heel erg ziek, ook 's avonds laat en ik ben toen wel naar de noodkliniek gegaan. Hij heeft toen een spuit gekregen tegen de misselijkheid en ook primperan om de eetlust weer wat op te wekken en Koek knapte toen vrij snel op. Ze zei toen wel dat als hij uitgedroogd zou zijn geweest, dat hij dan aan het infuus had gemoeten. Als je z'n nekvel pakt, veert het dan elastisch terug??

Ach die arme Bink!! Ik zal voor jullie duimen!!
pi_58960008
voor Greys en den Bink!
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:41:55 #23
163650 Greys
pi_58960011
Als ik in het nekvel knijp blijft er een 'ribbel' staan. Da's niet goed he?
Heb net de dierenarts gebeld en midden in mijn derde zin riep ze 'vanmiddag in Bleiswijk spreekuur en anders vanavond in Bergschenhoek'. Ja, dat snap ik, maar ik wilde eerder langskomen. Kan dus niet. Deze dame was al net zo bot als die man die ik vannacht aan de telefoon had. Ik snap dat het niet fijn is als ik ongelegen bel, maar als er wat mis gaat met Bink nu, vergeef ik het ze nooit.

Ze ligt ook maar een beetje te bibberen en te smakken. Het enige nadeel van Bink is dat als ik er straks mee naar de dokter ga, dat ze waarschijnlijk binnen trippelt alsof er niets aan de hand is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58960055
Uhm maar hebben ze geen spoednummer of dat je met spoed altijd langs kan komen? Ik vind het maar raar hoor.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:44:35 #25
163650 Greys
pi_58960091
Dank je Dizzy! En jij ook Co!
Je verhaal over De Koek geeft hoop. Ik hoop dat ze Bink ook zo'n prik geven en dat het dan snel opknapt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:48:26 #26
163650 Greys
pi_58960201
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uhm maar hebben ze geen spoednummer of dat je met spoed altijd langs kan komen? Ik vind het maar raar hoor.
Ik heb het spoednummer gebeld! 0900-2222122!
Dat staat op de site van de dierenarts en op het antwoordapparaat! Want op internet kom je bij 'tevergeefs braken' steevast uit op een maagtorsie. Dan is de maag gekanteld en dan zit er teveel lucht in wat er niet uit kan. Nou wil het geval dat Bink toen ze vier was opengemaakt is met spoed en de lucht is toen met de hand uit de maag geknepen (toen kon ze niet meer zitten, liggen, lopen van de pijn). Dus zelfs dat vertelde ik.
En toen vroeg hij 'Wat is het voor hond dan?'. Dus ik vertellen. Toen zei hij zeer resoluut 'Dat kan niet, bij een Malthezer. Daar is ie te klein voor. Dus dat is het niet'.

Terwijl alle sites van gerespecteerde artsen enzo zeggen 'Het komt voorál bij grote honden voor, maar ook kleine honden kunnen het hebben, zelfs katten'

Maar dat zal het wel niet zijn, omdat ze er meestal binnen vijf uur aan overlijden. En die vijf uur zijn al lang en breed voorbij. Maar je kunt je de paniek in Huize Greys voorstellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:49:36 #27
163650 Greys
pi_58960228
En sorry. Want ik stel me misschien hartstikke aan
Maar Bink had en heeft alle symptomen er van, het witte slijm, het tevergeefs braken, het niet eten of drinken en het rusteloze. Alleen niet echt een opgezette buik. Dus ik zal wel om niets paniekeren en dat ze 'gewoon' heel erg misselijk is ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58960252
Greys een andere dierenarts bellen? Het klinkt ernstig en als je eigen dierenarts niet wilt meewerken....
The way you rock'n'roll
pi_58960300
O, wat zou ik daar boos om worden, zo'n dierenarts! Hoe kan zij nu aan de telefoon bepalen of iets ernstig is. (Rotterdam is toch niet zo ver weg, zou je daar niet naar toe gaan?)

En die ribbel die blijft staan, dat hoort niet nee, dan heeft Bink vocht tekort.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:52:12 #30
163650 Greys
pi_58960321
Ook net gedaan, dat zei Heer G ook al. Maar die zegt ook 'Gewoon straks naar je eigen dierenarts'.
Dus zij kunnen waarschijnlijk allemaal door de telefoon zien dat ik overdrijf ofzo
Maar het is Bink! Dè Bink! Die nooit iets heeft verder!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:53:42 #31
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58960361
geen andere DA's in de buurt dan Greys ?
laat je niet wegsturen hoor ! als jij wil dat ze wordt onderzocht moet dat gebeuren.
Gave foto's trouwens dapper hoor
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 11:55:10 #32
163650 Greys
pi_58960399
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef conleche het volgende:
O, wat zou ik daar boos om worden, zo'n dierenarts! Hoe kan zij nu aan de telefoon bepalen of iets ernstig is. (Rotterdam is toch niet zo ver weg, zou je daar niet naar toe gaan?)

En die ribbel die blijft staan, dat hoort niet nee, dan heeft Bink vocht tekort.
We gaan om half één hier naar de dierenarts. Dan staan we wel een minuut of 20 voor een dichte deur, maar dan zijn we in elk geval de eerste. Vorige keer toen hij de chip moest waren we om 13.55 uur aan de beurt, zoveel mensen waren er

Als we nu gaan bellen en dan naar Rotterdam gaan, is het ook half één voordat we er zijn. Dus dan maar naar deze. Dan hoeft ze ook maar heel kort in de auto.

Bink is jarig. Die zou tevreden op een ongezond vreterijtje moeten knagen nu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58960533
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

We gaan om half één hier naar de dierenarts. Dan staan we wel een minuut of 20 voor een dichte deur, maar dan zijn we in elk geval de eerste. Vorige keer toen hij de chip moest waren we om 13.55 uur aan de beurt, zoveel mensen waren er

Als we nu gaan bellen en dan naar Rotterdam gaan, is het ook half één voordat we er zijn. Dus dan maar naar deze. Dan hoeft ze ook maar heel kort in de auto.

Bink is jarig. Die zou tevreden op een ongezond vreterijtje moeten knagen nu
Das ook weer waar. Hier in Belgie is het wel echt veel beter geregeld, daar werken ze gewoon met afspraken en hoef je nooit langer dan 5 min. te wachten. Trouwens ook bij mijn dierenarts in A'dam kon ik ook een afspraak maken. Dat zijn wel grotere klinieken, met meerdere artsen, dus ik denk dat misschien daar het verschil inzit?

Bij de Koek, met dezelfde verschijnselen (dus ook wit spul en later helemaal niets) was het onduidelijk waar het nu precies vandaan kwam. De DA zei toen: waarschijnlijk iets verkeerds gegeten. Dus ik duim uit alle macht dat het met Bink hetzelfde is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 12:07:47 #34
163650 Greys
pi_58960674
Nou dat klinkt echt hoopvol Co! Serieus!
Laat Bink ook maar gewoon iets verkeerd gegeten hebben dan en gewoon nog heel veel verjaardagen er bij kunnen vieren. Buiten huppelt ze net achter Heer G aan naar de garage alsof er niets aan de hand is. Binnen gaat ze direct plat op de grond liggen en een beetje lusteloos liggen smekken. En ze wil nog steeds niet eten of drinken. En ik denk dat ze een beetje pijn heeft, want haar oren trillen nogal, ook als ze stil ligt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58960727
Dat huppelen klinkt wel goed! Hoogstwaarschijnlijk zit Bink vanavond er weer zo bij:

Zal er iig hard voor duimen!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 12:13:21 #36
163650 Greys
pi_58960801
Ik ook!

En dankjewel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:52:42 #37
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58961734
He gedsie Greys
Ik hoop dat je inmiddels aan de beurt bent en dat Bink een prikkie krijgt en weer snel opknapt

Enneh...gefeliciteerd met De Bink
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:25:10 #38
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58962525
Moet weer aan het werk, lees het strakkies wel...
Ben wel benieuwd wat het nu is

Doeiii
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 13:36:01 #39
163650 Greys
pi_58962850
Dank je Ing, ook voor je lieve sms

Nou Bink liep de clown uit te hangen daar uiteraard. De dierenarts zei het ook, want Bink heeft duidelijk erg pijn in de buik zei hij. Hij heeft wat gevoeld en aan d'r adem geroken, temperatuur opgenomen enzo. Ze heeft een prik gehad en pilletjes mee gehad. Als het pilletje er vanavond direct weer uit komt dan moeten we vanavond in Bergschenhoek bij hem weer een prik halen. Hij mag er niet 'doorheen braken', dus als ze morgenochtend nog steeds probeert over te geven moeten we morgenochtend om 9.00 uur bij hem zijn voor een foto.
"We proberen dit even, misschien heeft ze een virus en dan zou de prik moeten helpen en anders moeten we misschien aan iets anders gaan denken, want het is al een oudere hond". Verder als ze niet drinkt (normaal drinkt ze meteen als ze van buiten komt) dan met je vinger water op haar mond smeren of er in druppelen. Al is het maar een beetje.

En nu ligt ze heel diep zuchtend en steunend op haar kleedje, uitgeteld.
Bij de dierenarts doen alsof het een spring-in-het-veld is (komt door de adrenaline van de typische dierenarts-lucht, zei hij) en nu als een duffe frummel er bij liggen.

Oh! Wacht! Ze drinkt water!!!!!!

EDIT: en ze eet een paar brokjes

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58963010
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef Greys het volgende:

Oh! Wacht! Ze drinkt water!!!!!!

EDIT: en ze eet een paar brokjes

JAAAAAA
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:42:17 #41
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58963041
Och jeetje, arme Bink Ik hoop dat ze snel opknapt!
Maar ze eet alweer een beetje
Ziggy played guitar
pi_58963135
EN HOUDT ZE HET OOK BINNEN? Ow sorry caps stond nog aan...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 13:46:07 #43
163650 Greys
pi_58963137
Ik ben zo blij
Nu ligt ze wel weer als een dweil, maar vannacht kwamen de slokjes water er letterlijk binnen 10 seconden weer uit en het is nu niet zo

Sorry dat ik het hele topic in beslag nam
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58963201
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo blij
Nu ligt ze wel weer als een dweil, maar vannacht kwamen de slokjes water er letterlijk binnen 10 seconden weer uit en het is nu niet zo

Sorry dat ik het hele topic in beslag nam
Zou ze dezelfde prik hebben gehad als de Koek? Wat voor pilletjes heb je mee?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 13:51:18 #45
163650 Greys
pi_58963275
Ik heb geprobeerd op te letten wat hij zei maar het was een halfje ... en een halfje .... in 1 prik.
Ik kon het niet volgen

Pilletjes even kijken, moment.
Metocloprim.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58963410
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb geprobeerd op te letten wat hij zei maar het was een halfje ... en een halfje .... in 1 prik.
Ik kon het niet volgen

Pilletjes even kijken, moment.
Metocloprim.
Die pilletjes, dat is volgens google ook antimisselijk/antibraak. Ik hoop toch zo dat het dat was, dan is ze morgen weer de oude en kan ze weer boksen.

Toen ik eergister weer in Belgie aankwam was het bureaublad ineens veranderd in de foto van Bink en Koekie. Had meneer C. gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 14:01:31 #47
163650 Greys
pi_58963512
Ahhhh, Heer C is een schat

Ik hoop ook dat het helpt! Ze ligt nu volledig op apegapen, in een diepe slaap, maar de 3 kleine brokjes en de slokken water zitten er nog in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:07:54 #48
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58965019
Bink

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_58965147
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:07 schreef Nonneke het volgende:
Bink

[ afbeelding ]

Op de 1 of andere manier vind ik dat er toch niet zo heel lekker uitzien, (ondanks die decoratieve blaadjes basilicum!

Terwijl conleche toch best een stukkie leverworst blieft op z'n tijd
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 15:30:05 #50
163650 Greys
pi_58965451
Non!

Ik krijg dus nu spontaan trek in een plakje leverworst
Bink ligt enorm te ronken hier, dus ik vlieg even snel op en neer naar het durp, wat te eten halen voor vanavond. En ik ga bij de slager een stukje leverworst meenemen
Als Bink zit vanavond dan beter voelt, krijgt ze ook een piepklein stukje (mede namens jou, Non! ) om haar verjaardag te vieren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:34:00 #51
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58965547
Leverworst ziet er ook niet uit (idd zelfs niet met decoratieve versierseltjes erbij ) maar ik denk dat kleine Binkjes dat graag voor lief nemen
Grove/Boeren leverworst ziet er helemaal net uit als samengeperste kattenkots (ik heb iets tegen klontjes brokjes en hompjes in mn eten )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:58:30 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58966143
Ben je dr even niet ( I-net thuis doet lastig en hier op kantoor is het zo druk) begint een nieuw topic zo leuk met gave pics van Greys met mooie birds en een jarige Bink en dan ineens is Binkie ziek.
Gelukkig gaat het weer de goede kant op
Happy B-Day lieve Bink
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 17:19:58 #53
163650 Greys
pi_58968029
Oh-oh, je bent lief!

En ik heb goed nieuws... La Bink heeft zojuist 3 hele theelepels Caesar op!
Dat lijkt weinig, maar het is in elk geval al meer dan gister met de hele dag niets te eten!

Non, samengeperste kattenkots... Ik heb dus nu een stukje leverworst gehaald bij de slager
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:30:40 #54
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58968278
Fijn dat het weer wat beter gaat met Bink!
Wel in de gaten blijven houden he?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 17:35:29 #55
163650 Greys
pi_58968389
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat met Bink!
Wel in de gaten blijven houden he?
Doe ik zeker! Ze ligt nu ook alweer diep te ronken, er wordt heel veel geslapen. Vast even in alle rust die drie eetlepels eten verteren Ik ga na het tukkie ook weer even wat water proberen naar binnen te krijgen.
Maar dit biedt wel goede hoop dat ik het pilletje vanavond laat in een piepklein stukje leverworst naar binnen ga krijgen zonder dat het er weer uit komt Als dat niet zou lukken dan moest ze namelijk vanavond laat nog een prik halen, maar ik denk dat dat niet nodig is en dat het met de pilletjes gaat lukken *afklopt*.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58968532
Goed nieuws! En slapen is goed! Als ze slaapt, dan kotst ze niet en is ze ook niet misselijk. Volgens mij ziet het er goed uit. Gelukkig maar. Ik snap zo dat je in de rats zat! Ik vind persoonlijk dat een ziek dier het naarste is wat er is. Ze kunnen niet vertellen waar ze pijn hebben, ze proberen nog vrolijk te doen, maar het lukt niet meer. Bah. Ik moet er maar niet meer aan denken.
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:44:57 #57
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58968589
Fijn Greys

mja sorry ik vind het er net als kattenkots uitzien
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:11:35 #58
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58969146
shitzooi belt mn filiaalmanager net "waar ben je nou man we gingen toch BH's passen ?"
stomme schijtbussen met hun schijtstaking, ik had een VIP-pas voor de Hunkemoller met 25% korting en nog eens 10% extra via mn FM Daar gaan mn goedkope nieuwe lingeriesetjes
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 18:25:36 #59
163650 Greys
pi_58969400
@Co, het is ook heel erg zielig en je bent zo machteloos als je beestje pijn heeft en zich zo ellendig voelt. Ben echt super opgelucht dat het er naar uit ziet dat ze zich al wat beter voelt! Ze heeft zelfs blij gehuppeld toen de baas thuis kwamen zelfs tóen volgden er geen kotserijen, hoezee! Oh enneh, in dat andere topic, dat was een grapje he?

@Nonneke, je hebt gelijk En het lullige is, ik heb ook nog cranberry paté gekocht, waar lijkt dat op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 18:26:33 #60
163650 Greys
pi_58969414
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:11 schreef Nonneke het volgende:
shitzooi belt mn filiaalmanager net "waar ben je nou man we gingen toch BH's passen ?"
stomme schijtbussen met hun schijtstaking, ik had een VIP-pas voor de Hunkemoller met 25% korting en nog eens 10% extra via mn FM Daar gaan mn goedkope nieuwe lingeriesetjes
Shit
Is er niet iemand die je kan brengen? 't Is te ver om te fietsen zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58969444
Greys grijs grey kledingrek?
The way you rock'n'roll
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:46:55 #62
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58969795
Alsof de doormnneusgeboorde lingeriesetjes nog niet genoeg waren, knalt zojuist mn laptop uit... waarop ik druk bezig was met mn scriptie Kan dus een heel stuk opnieuw gaan doen (waaronder gepriegel met kleine schijtplaatjes) omdat hij het niet automatisch heeft opgeslagen wat hij wel hoort te doen

Tsja Cranberry pate.... Uitgekotste kattenkots met TBC ? (is toch met tbc dat je bloed ophoest ? )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 19:17:12 #63
163650 Greys
pi_58970410
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys grijs grey kledingrek?
Oh ja! Die was er ook nog!

@Non, kan je echt niet alsnog op lingeriejacht, om het geklooi met je laptop te verzachten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:57:47 #64
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58971188
Helaasch niet
Dus ik maak hem maar opnieuw, moet dinsdag inleveren
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 21:13:11 #65
163650 Greys
pi_58972881
Heer G heeft visite en Bink ging zijn hele mand leeghalen en al zijn speelgoed showen
Dus die voelt zich echt stukken beter

Co, als ik morgen naar Carré ga, is dat makkelijk bereikbaar vanaf het CS?
Wil de auto op Haarlem Spaarnwoude parkeren (da's gratis heb ik gelezen) en dan in 10 minuutjes met de trein naar Amsterdam. Goed plan? Of andere ideeën?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 21:13:41 #66
163650 Greys
pi_58972898
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:57 schreef Nonneke het volgende:
Helaasch niet
Dus ik maak hem maar opnieuw, moet dinsdag inleveren
Sterkte!
Wel vaak opslaan he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:18:10 #67
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58973009
Carre kun je zelfs nog lopen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:20:51 #68
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58973078
quote:
Openbaar vervoer
Vanaf Amsterdam CS of Amsterdam Amstel brengen trams en metro's u in een kwartiertje naar Carré. De halte waar u uit kunt stappen voor zowel de tram als de metro is halte Weesperplein .
(snel)tram 51 (richting westwijk) doet er maar 9 minuten over volgens 9292ov.nl
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 21:27:57 #69
163650 Greys
pi_58973243
Maar... ik ben een provinciaaltje ( ) als ik die sneltram richting Westdijk neem, dan kom ik ook langs halte Weesperplein dus?

En is het echt te lopen?
Ook op hakken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:47:14 #70
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58973761
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Maar... ik ben een provinciaaltje ( ) als ik die sneltram richting Westdijk neem, dan kom ik ook langs halte Weesperplein dus?

En is het echt te lopen?
Ook op hakken?

Het is vanaf A'dam CS de 3e halte, Na CS komt "Nieuwe Markt", dan "Waterlooplein", en daarna moet je eruit want dan ben je op het "Weesperplein"
(je kan ook met metro 53 richting Gaasperplas de halte's blijven hetzelfde)

En je kan het best lopen hoor, hahaha op hakken zou ik er nog 2x overna denken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 21:50:02 #71
163650 Greys
pi_58973829
Dankjewel!

Hoe wéét je dat allemaal!? Ik voel me enorm wereldvreemd
En dan neem ik een strippenkaart mee en hoeveel moet ik dan afstempelen, weet je dat ook nog? Hihi.

Ik zag dat de trein vanaf CS nog best laat weer richting Haarlem gaat. Moeten nog om half twee zelfs ofzo. Had ik echt nooit verwacht, op een doordeweekse dag Maar ik ga er van uit dat het rond elf uur afgelopen is in Carré, dan nog naar CS... dus als er dan daarna nog maar een trein gaat ben ik blij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:53:35 #72
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58973915
2 strippen

www.9292ov.nl is je beste vriendje !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_58974226
Ben je 'even' werken... Is de Bink ziek!!!! Maarrr, gelukkig doet ze het al weer stukken beter dan vanochtend!! Stomme dierenarts heb jij zeg, maar ja.. die kunnen ook zo lekker rationeel blijven terwijl je zelf al aan allerlei enge dingen denkt..

Go Binkie, go!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:12:40 #74
163650 Greys
pi_58974414
Dankjewel Non!

En jij ook Morrie, voor je lieve woorden voor Da Bink! Die is alweer van ronkensteijn

Zeg, heeft een van jullie dames dat Veet 3 Minuten spul al eens geprobeerd voor onder de douche?
Je zou het op je benen (of waar dan ook ) moeten smeren, dan na 1 minuut onder de douche gaan staan (het water mag er gewoon overheen komen, het lost langzaam op in het water) en 2 minuten later met het bijgeleverde ruwe sponsje de haartjes verwijderen.

Werkt dat?
Ik ga het straks proberen, maar ik vrees het ergste. Rode vlekken en ellende enzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:14:19 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58974458
Morretje

Bink heeft zeker toch wat verkeerds gegeten of een klein buikgriepje gehad.
Mooi dat ze goed reageert op de Metoclopramide. Krijgen mensjes ook bij misselijkheid.

Ik ben echt zoooo verslaafd he? Speel nu op Medium-level. En da's nog best pittig. Ik word per nummer minstens 3 keer van het podium geBoeeeeed
Snap niet dat er mensen op Expert-level kunnen spelen. Mijn vingers raken nu al in de knoop
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:15:07 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58974484
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!

En jij ook Morrie, voor je lieve woorden voor Da Bink! Die is alweer van ronkensteijn

Zeg, heeft een van jullie dames dat Veet 3 Minuten spul al eens geprobeerd voor onder de douche?
Je zou het op je benen (of waar dan ook ) moeten smeren, dan na 1 minuut onder de douche gaan staan (het water mag er gewoon overheen komen, het lost langzaam op in het water) en 2 minuten later met het bijgeleverde ruwe sponsje de haartjes verwijderen.

Werkt dat?
Ik ga het straks proberen, maar ik vrees het ergste. Rode vlekken en ellende enzo!
Laat ff weten of het werkt
Doe je daar ook ehm...bepaalde zones mee?
pi_58974811
http://www.gvb.nl/reizigers/plattegronden/Pages/attracties.aspx

Als je dan op nr. 30 klikt zie je de mogelijkheden van het OV. Ik ga zelf nooit met de metro, maar dat ziet er best eenvoudig uit.

Zelf zou ik gewoon met de auto de stad ingaan en dan bij het waterlooplein parkeren, daar heb je een ondergrondse garage. Daar is wel plek. Of misschien gewoon op de gracht, daar is 's avonds tegenwoordig meestal ook wel plek. Echt, je kan meestal gewoon binnen 200 meter parkeren. En met die tomtoms van tegenwoordig vind je zo de weg weer terug.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:31:10 #78
163650 Greys
pi_58974869
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Laat ff weten of het werkt
Doe je daar ook ehm...bepaalde zones mee?
Er staat op de (grote!!!) fles dat het ook voor bikinilijn en oksels geschikt is.
Dussssssssss

Ik zal verslag doen van de bevindingen!
Lees op internet verschillende dingen van mensen die het geprobeerd hebben. De één vindt het een uitkomst, in drie minuten klaar en een week lang supergladde benen. De ander vindt het vervelend dat je tijdens het douchen op de klok moet kijken (het mag absoluut niet langer dan 6 minuten blijven zitten...) en bij weer een ander gebeurde er niets, de haartjes zaten er nog. Maar die spoelde het er dan ook alleen af en gebruikte het ruwe sponsje niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:32:11 #79
163650 Greys
pi_58974900
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
http://www.gvb.nl/reizigers/plattegronden/Pages/attracties.aspx

Als je dan op nr. 30 klikt zie je de mogelijkheden van het OV. Ik ga zelf nooit met de metro, maar dat ziet er best eenvoudig uit.

Zelf zou ik gewoon met de auto de stad ingaan en dan bij het waterlooplein parkeren, daar heb je een ondergrondse garage. Daar is wel plek. Of misschien gewoon op de gracht, daar is 's avonds tegenwoordig meestal ook wel plek. Echt, je kan meestal gewoon binnen 200 meter parkeren. En met die tomtoms van tegenwoordig vind je zo de weg weer terug.
Maar we zijn rond vier uur al in de stad.
Kost dat niet een godsvermogen dan om tot ongeveer half twaalf te parkeren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58974947
Mij lijkt het gebruik van ruwe sponsjes op bepaalde plekken nogal onaangenaam. Laat je weten hoe het was? Ik moet as zaterdag naar zo'n groot saunading en dan moet ik er ook "netjes" bijlopen.

Greys, zit er bij jou int durp ook niet zo'n paradijs en zo ja, zuwwe daar eens heen?
pi_58975008
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar we zijn rond vier uur al in de stad.
Kost dat niet een godsvermogen dan om tot ongeveer half twaalf te parkeren?
O zo vroeg al, tja, dan is het wel wat duur denk ik. Schat zo'n 3.50 per uur of zo.
pi_58975034
In Amsterdam kost het wel 4 euro per uur Greys weet ik uit recente ervaring
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:39:04 #83
163650 Greys
pi_58975087
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
Mij lijkt het gebruik van ruwe sponsjes op bepaalde plekken nogal onaangenaam. Laat je weten hoe het was? Ik moet as zaterdag naar zo'n groot saunading en dan moet ik er ook "netjes" bijlopen.

Greys, zit er bij jou int durp ook niet zo'n paradijs en zo ja, zuwwe daar eens heen?
Ja! Ja! Ja! DEZE zit hier in het durp!
Da's een van de beste van het land heb ik gehoord, ben er alleen nog nooit geweest, want Heer G krijg ik niet mee naar zoiets. Enneh... ik heb twee waardebonnen voor een gehele dag die in diverse thermen-toestanden gebruikt mogen worden inclusief lekkere frutsels en tutsels, dus dan gaan we voor niks!
Voor niks in ons niksie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:43:22 #84
163650 Greys
pi_58975201
Ok, dus ongeveer 32 euro. Valt me eerlijk gezegd nog mee (Had het erger verwacht).
Als je daar dan de treinkaartjes en de strippenkaart vanaf trekt, dan ga ik geloof ik voor dat verschil toch liever daar parkeren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:48:17 #85
163650 Greys
pi_58975347
Kijk nou!
quote:
Parkeren met korting!
Bezoekers van Carré ontvangen 10% korting op het parkeertarief in de volgende parkeergarage:

P1 Parking Waterlooplein (dit geldt dus niet voor Markenhoven!)
Valkenburgerstraat 238 (onder de Albert Heijn)
Tel.: 020-4207930
Is Waterlooplein wel te lopen met hakken naar Carré?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:50:33 #86
163650 Greys
pi_58975402
Kga even testen met die Veet shizzle. Ik kom zo verslag uitbrengen!
Bel het brandwondencentrum maar alvast
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58976757

Greys, zo lang hoeft het toch niet in werken!!!??

Ik ga Ben een beeeeeeeetje
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 23:47:44 #88
163650 Greys
pi_58977152
Nou, mjah... ik weet het niet.
Tegen de tijd dat je één been netjes hebt ingesmeerd met een gelijkmatige laag, zit het eerste kwakje creme er al zeker een minuut op. En dan moet je nóg een been! (En de rest!) Dus dan snel onder de douche, want het mocht tenslotte maar 1 minuut er op zitten voordat je gaat douchen. En dan voor de show nog even wachten omdat je onder de douche nog 2 minuten moet wachten (maar het zit er tegen die tijd al lang meer dan 3 minuten op natuurlijk).
En dan het schuursponsje in de aanslag. Dan merk je dat het nog niet erg goed loslaat. Nog maar 1 minuutje dan. Zou mijn vel al loslaten? Het mag er tenslotte absoluut niet langer dan 6 minuten in totaal op zitten. Zucht. Scrub scrub scrub met het sponsje. En warempel, het werkt. Gedeeltelijk. Want daarna moet je toch nog een páár verdwaaltje stoppels wegscheren.

Oh enneh... rondom den bikinilijn werkt het voor geen meter

Conclusie: die fles is groot, maar het kost dan ook 14 euro (!) en je smeert zeker de helft van die fles op je benen (misschien is het niet geschikt voor dames groter dan 1.80 qua hoeveelheid? ). En ik geloof dat ik toch het scheermesje prefereer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:53:31 #89
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58977313
Niet kopen dus
Benen hoef ik niet, maar ehm...bepaalde gedeelten doe ik wel af en toe met creme en dan proberen bij te houden
En een schuurspons daar lijkt me niet fijn

Dan maar weer de gewone Veet voor de gevoelige huid.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 00:01:07 #90
163650 Greys
pi_58977511
Je bedoelt je bikinilijn en dan dat die lijn nog wat meer naar het midden gaat lopen?
Ik had het daar dus ook geprobeerd ( ) maar een scheermesje werkt daar toch echt beter!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:06:23 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58977625
Ja, daar ja

Mesje kan ik je hele akelige verhalen over vertellen met bloed en etter enzo
Dus tegewoordig alleen cremepie
pi_58978163
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!

Werkt dat?
Dat en die shit for sensitive skin.
En reken maar dat ik vuurrood was en daaaaagen branderig. Onmogelijk om je bikinilijn goed af te bakenen waardoor je dagen met een brandend rode en maar deels kale poes loopt. Ja, deels. Want je kunt er niet mee mikken, maar het haalt ook niet alles weg, waardoor je met een soort grasmat dat is aangevreten door een kudde geiten in je broek loopt.
Dat spul is de hel op aarde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58978184
Kortom.... het is volkomen kut
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:37:13 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58978335
Nok is er weer

Ik ga op bedje
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 00:40:13 #95
163650 Greys
pi_58978406
Nok! Wat ben je welbespraakt vanavond!

Ik hoef niet te mikken bij de bikinilijn. Het moet gewoon overal, zeg maar
Alleen het werkte daar dus totaal niet. Dus toen toch maar weer met het scheermesje. Zonder bloed en etter gelukkig, Ing! (Auw!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 08:43:46 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58980660
Goedemorgen

Hoe gaat het met Bink, Greys?
pi_58981862
Wat een verslag van de Veet zeg!

Goedemorgen!!!
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:02:02 #98
176471 oh-oh
pi_58983398
Mogge, Greys, je Veet verslag!
Ik wil dat al een hele poos es bij Bil proberen maar ik durf niet goed, zou jij t doen?
Over Bil gesproken, gisteren echt kutnieuws gehad bij de da.
Hij heeft dry eye, een hele nare aandoening, ogen produceren geen traanvocht waar door ze uitdrogen en dat doet heel veel zeer ( mijn beebje werd steeds gillend wakker en liep dan krijsend rond met dichtgeplakte oogleden ).
Niet te behandelen, alleen te verlichten met medicijnen ( heeeeeeeele dure ).
Nu alleen maar hopen dat ie geen progressieve vorm heeft, dan wordt ie blind en zo
Ik baal dr zo van, mn arme billenkind.
En dan word je na een bewogen avond wakker , is het stikkedonker en onweert het als een gek in de vroege ochtend. Het begint hier nu pas een beetje op te klaren, Chico ligt al uren shakend op schoot, en thuis zit die arme Karel onder de bank, en die wilde vanochtend buiten niet poepen of plassen, en omdat die stomme bussen niet rijden kan ik m ook niet ff tussen de middag uit gaan laten.
Ik geloof dat ik een kutdag heb
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58983505
oh-oh
The way you rock'n'roll
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:11:28 #100
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_58985122
28 en 29 mei officieel verklaren tot kutdagen?
We hebben die arme Bink, mijn skatteke
We hebben stoere Bill, het begroot mij arm billenkind zoveel pijn
We hebben mijn stiefdochter die gister, voor het eerst alleen op de fiets, is aangereden door een taxi. Gelukkig heeft ze er niks ernstigs aan over gehouden behalve wat blauwe plekken. En het was haar schuld niet. Om het nog even compleet kut te maken heeft ze gister ook haar beugel gekregen. Ocharme.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:22:25 #101
176471 oh-oh
pi_58985392
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Maes het volgende:
28 en 29 mei officieel verklaren tot kutdagen?
We hebben die arme Bink, mijn skatteke
We hebben stoere Bill, het begroot mij arm billenkind zoveel pijn
We hebben mijn stiefdochter die gister, voor het eerst alleen op de fiets, is aangereden door een taxi. Gelukkig heeft ze er niks ernstigs aan over gehouden behalve wat blauwe plekken. En het was haar schuld niet. Om het nog even compleet kut te maken heeft ze gister ook haar beugel gekregen. Ocharme.
Nou das ook niet mis zeg, gelukkig dat ze er niks aan over gehouden heeft , maar al die schrik is ook niet fijn. En meisjes met verse beugels , dat is pas echt een drama
Ik was au pair in Engeland bij een tweeling van 15 die m kreeg, ooooooooooooow man want konden die dramatisch doen en dan in tweevoud he
Ik hoop dat we nu even genoeg ellende gehad hebben hoor.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 12:36:19 #102
163650 Greys
pi_58985712
Dames, allemaal een hele dikke kus. Wat een gekloot allemaal om het even plat te zeggen
Met Bink gaat het stukken beter overigens. Oh-oh, dat Veet niet proberen op je hond, want mijn benen zitten vol met rode vlammende vlekken! Dat maakt dus ook dat ik NIETS meer aan kan van alle keuzes die ik had voor vandaag voor mijn uitje naar Amsterdam en naar Carré En het is ook nog kloteweer

Oh-oh, wat ontzettend zielig voor Bill! Heeft ie nu ook pijn? Moet je druppelen dan ofzo?

Maes, wat rot voor Mini-Maup! Is ze erg geschrokken? Durft ze nog wel te fietsen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:58:59 #103
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58986175
Nou, dat klinkt weer allemaal gezellig hier vandaag
Oh Oh, de druppels die mensen krijgen bij te droge ogen, zijn spotgoedkoop en evt. te koop bij de drogist.
Of klaag zelf tegen de assistente van je eigen huisarts dat je droge ogen hebt en laat het op jouw naam voorschrijven

Hier is het smoooooooooordruk; wij nemen deze week waar voor een collega-praktijk en daarna zijn wij 2 weken gesloten. Dubbele drukte dus.
Heb de stagiaire net maar vrij gegeven voor vanmiddag, ik heb echt geen tijd voor haar.
Da's ook zo sneu als ze er wat bij loopt en niets kan doen.

Maar nu eerst m'n slaatje wegwerken
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:04:14 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58986290
Maes! Wat vervelend voor je stiefje
Gelukkig is ze verder oke, maar spierpijn en blauwe plekken zijn ook niet echt leuk weet ik uit ervaring
pi_58986371
Wat een ge kl**t bij iedereen zeg vandaag en gister..

Hoorde net op de radio dat het in Belgisch LImburg ( ) noodweer is en deze kant op komt.. Daar merk ik hier nog niet zo veel van, het regent alleen en dondert een beetje.. Ik ga mooi met de auto naar werk vanmiddag... Maar oh-oh, bij jou zal het dan ook zo langzamerhand ook wel dikke pret zijn zeker? Arme Karel..

Maes, wat een &*^^%) taxichauffeur zeg, mag je eindelijk eens alleen op de fiets, wordt je door hem aangereden.. Gelukkig heeft ze er niet veel aan over gehouden, maar jeutje zeg!
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:11:28 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58986468
Noodweer

Maar wel graag als ik thuisben, dus over een uurtje of 4 graag.
Vind ik altijd zo gezellig, regen, boemeltjes, donker.
Ben ik nu raar?

Zit nu aan een zak hoestmelange ( kuch kuch ). Ik vrees dat die aan het eind van de middag leeg is
pi_58986652
Ik vind noodweer ook gezellig.. maar dan inderdaad wel pas als ik thuis ben.. Dus dat is pas om 9 uur vanavond..

Ben hier ook weer aan het snaaien... Komend weekend moet ik ongesteld worden, gooi het de hele week daar al op..
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:24:18 #108
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58986767
We gaan gelijk op Morretje...gezellig

Ik ben inmiddels misselijk van die snoepjes, dus ter compensatie maar ff bakkie thee zonder suiker.

Nu weer werken
pi_58986833
Dat noem ik dan weer niet gezellig..

Maarre, werkze!!
pi_58987410
Hier zit ik nu tussen de werkzaamheden door even aan de fok en aan de boterham.
Heb sinds de maaltijd van gisteravond niet meer aan eten gedacht. Andijviestamppot, 2x opscheppen en iets dat onmogelijk nog een toetJE kon heten. Dat was een gigantische TOET van geglazuurde cake, aarbeien en slagroom. verrukkelijk, maar veeeeeeel. En dan niet zo'n klein stukje ook.
Was onderweg naar een vergadering's avonds in Amsterdam en we aten bij een van de contactouders van het project waaraan we werken. Eergister in Den Haag.
Ben veel onderweg de laatste en komende tijd en post dus iets minder.
dwz... ik moet me gedragen en ALS ik post ben ik dan ook welbespraakt

Maar wel een boel gekloot met kinders en diertjes hier, lees ik
for all miserable buggers
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:00:27 #111
176471 oh-oh
pi_58987741
@ Ing, zou je die druppels gewoon in een hond kunnen pleuren ook?
En hoe heten die dan???
@ Greys, Bil bedankt je voor het testen, we strepen de Veet definitief door op ons nog te proberen lijstje
Het noodweer ( wat het dus echt wel was ) is nu over, net zonder jas de stad in geweest en het is best lekker nu, eigenlijk zelfs nog steeds best benauwd.
Maar het ging wel echt te keer!
Van 6.30 tot 11 uur of zo, echt zelden meegemaakt zo op de vroege ochtend, normaal is dat 's nachts of zo.
Ik heb net allemaal theetjes gekocht bij Xenos.
Cocosthee is vies
Nog 5 andere smaken te gaan
Tipje voor de theedrinkers, Xenos heeft Celestial Season thee voor 1,25, bij de Tuinen kost ie wel heel wat anders zeg
( Groucho Marx )
pi_58987883
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:07 schreef Morretje het volgende:
Wat een ge kl**t bij iedereen zeg vandaag en gister..

Hoorde net op de radio dat het in Belgisch LImburg ( ) noodweer is en deze kant op komt.. Daar merk ik hier nog niet zo veel van, het regent alleen en dondert een beetje.. Ik ga mooi met de auto naar werk vanmiddag... Maar oh-oh, bij jou zal het dan ook zo langzamerhand ook wel dikke pret zijn zeker? Arme Karel..

Maes, wat een &*^^%) taxichauffeur zeg, mag je eindelijk eens alleen op de fiets, wordt je door hem aangereden.. Gelukkig heeft ze er niet veel aan over gehouden, maar jeutje zeg!
Ja dat is waar ik woon. Het begint nu op te klaren, maar het heeft hier idd belachelijk geregend en ge-onweerd. (terwijl ik gisternacht om 2 uur nog de was buiten had opgehangen )
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:15:11 #113
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58992298
Oh, die Veet heb ik ook eens geprobeerd, wat een gedoe en geen succes Ik heb dus nog een bijna volle megatube staan van dat spul

Arme hondjes en stiefdochters allemaal hier
Ik heb ook een kutdag trouwens
Ziggy played guitar
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:52:54 #114
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58993149
Ik zal es vragen of die druppels ook voor honden kunnen.
Ze heten Duratears. Zijn in feite neptranen.

Ik had ook een veul te drukke dag. Moet nu nog boodschappen doen, eten maken en morgen direct uit het werk een feestje met collega's.
Dan zaterdagochtend vroeg naar nichtje te kijken en 's avonds een weer feestje.
Zondag heb ik afgesproken dat ik niets ga doen
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:45:51 #115
176471 oh-oh
pi_58995484
MB wil je t kwijt?
Ing. thnx, zou wel heel fijn zijn als ik dat ook kan gebruiken idd.
Hopenlijk wordt het niet snel slechter als ik het nu allemaal goed aanpak met die arme oogjes van m.
Zometeen komt een film op tv over de treinkaping bij Wijster in 75.
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig om m te zien...
Mn zusje is toen geboren, op 4 december, tijdens de kaping, mn ma had niet eens echt tijd om te bevallen, zo zaten zij en mn vader aan de tv gekluisterd...
Bovendien ken ik 2 van die kapers in het echt, dus ik ben echt erg benieuwd...
( Groucho Marx )
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:52:54 #116
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58995657
Nee, ik wil het niet kwijt op Fok!.. Had het ook niet moeten posten dacht ik gelijk
Maar thanks for asking

Wow, je ouders kenden de kapers dus ook tijdens de kaping? Dat lijkt me erg vaag om dan op tv te zien zeg En dan ook nog even tussendoor bevallen!
Ziggy played guitar
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:56:44 #117
176471 oh-oh
pi_58995747
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:52 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ik wil het niet kwijt op Fok!.. Had het ook niet moeten posten dacht ik gelijk
Maar thanks for asking

Wow, je ouders kenden de kapers dus ook tijdens de kaping? Dat lijkt me erg vaag om dan op tv te zien zeg En dan ook nog even tussendoor bevallen!
Ow ok, hoop dat t niks heel ergs is.
Ik weet niet zeker of ze hun toen ook kenden, denk van wel, mn vader is Moluks en ons kent ons he
Dus ik ga dr zo es helemaal klaar voor zitten, ik hoor al heel mn leven over die kapingen...
( Groucho Marx )
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:57:44 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58995776
Ik zag idd ook net dat die kaping er op komt.
Best heftig dan

Ik heb mezelf een klein tukje beloofd en dan een doesje en dan weer Guitar Heroen
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:01:43 #119
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58995899
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ow ok, hoop dat t niks heel ergs is.[quote]Nee hoor [quote]
Ik weet niet zeker of ze hun toen ook kenden, denk van wel, mn vader is Moluks en ons kent ons he
Dus ik ga dr zo es helemaal klaar voor zitten, ik hoor al heel mn leven over die kapingen...
Oh, nu ben ik nieuwsgierig, ik ga misschien ook wel kijken!
Ziggy played guitar
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:17:10 #120
176471 oh-oh
pi_58996272
Nog 10 minuutjes.
Ik heb vandaag als een gek boeken gekocht op mp en ebay en bol voor mn vakantie, ben het overzicht helemaal kwijt, denk dat dat een heel sleepwerk wordt als ik alles mee wil nemen
( Groucho Marx )
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:40:18 #121
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58998367
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Nog 10 minuutjes.
Ik heb vandaag als een gek boeken gekocht op mp en ebay en bol voor mn vakantie, ben het overzicht helemaal kwijt, denk dat dat een heel sleepwerk wordt als ik alles mee wil nemen
Herkenbaar...en dan aan het eind van je vakantie hooguit 2 te hebben uitgelezen
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:59:26 #122
176471 oh-oh
pi_58998827
Oef ik vond m wel heftig die film hoor.
( Groucho Marx )
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:33:20 #123
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58999796
Ik heb er doorheen geslapen, werd wakker gebeld door schoonma.
Waar meneer Ingetje bleef met de foto's van haar "kleinkind".
We hadden nooooooit moeten vertellen dat ze ons foto's gemaild hadden

KoC op Medium is vet moeilijk....bwah
pi_59001309
Dag meisjes. Slapen jullie allemaal al?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:13:27 #125
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59003549
Nee, zat buiten te borrelen
Nu ga ik wel slapen, tis veul te laat al
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:26:21 #126
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59004955
Moggel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:56:25 #127
176471 oh-oh
pi_59005657
Mogge!
Pffffff weer zulk onweer vanochtend heul vroeg zeg.
Arme arme Karel.
Twas gelukkig wel al over toen we naar buiten gingen.
( Groucho Marx )
pi_59005817
Goedemorgen!

Na mijn laatste post gisteren knalde hier het internet eruit..

Het onweerde hier niet zo hard gistermiddag, en Chip heeft er dan ook mooi doorheen geslapen!

Toen we gisteravond thuis waren, en alle3 in de woonkamer, hoorden we het getik van brokjes in Chips bakje.. Terwijl ze zelf dus bij ons lag.. Was een rover op 4 pootjes haar brokjes aan het opeten!!!!
Denk niet dattie nog binnen durft te komen, ik stampte er zo hard naar toe dat ik em niet eens weg zag rennen.. Pas toen ie op de schutting zat, kon ik een signalement maken: rood, met een witte punt in z'n staart en een hongerige blik
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 12:45:18 #129
163650 Greys
pi_59010342
Is dat niet het rode katje dat een tijdje bij jullie moederziel alleen door de straat zwalkte, Morrie?
Was die ook rood? Ja toch?

Mogge

Gilbert o'Sullivan was gewelllllllldig!
Get downnnnnnnnn get downnnnn get downnnnnnnnn.
Een Carré vol ouwe lullen, ik haalde de gemiddelde leeftijd leuk naar beneden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59010415
Dat Chip hem niet het huis uit gemept heeft valt ook nog erg mee.
idd Greys. Ik moest er ook aan denken Was ie echt hongerig en zag hij er ook uit alsof hij niet genoeg kreeg, of alleen maar stout hongerig?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:51:32 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59010490
Ik zou dat dan weer zielig vinden en buiten wat brokjes neerzetten voor het hongerige rovertje

Hoi allemaal trouwens, mooi dat je genoten hebt van Gilbert, Greys!

Vandaag eindelijk weer ietsie rustiger op het werk, laatste dag voor de vakantie (waarin ik dus wel gewoon werk ).
Vanavond direct door naar een feestelijk avondje met collega-assistenten. Vast wel gezellig, maar ik had het lekkerder gevonden als ik eerst ff een uurtje naar huis zou kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 12:55:03 #132
163650 Greys
pi_59010569
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou dat dan weer zielig vinden en buiten wat brokjes neerzetten voor het hongerige rovertje
Ik ook
Wat zijn we toch ook een watjes

Heer G moet vanavond optreden en morgenavond ook, dus ik heb het rijk alleen,
En nu weet ik niet wat ik zal gaan doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:57:08 #133
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59010610
Wat moet ie vaak optreden de laatste tijd
Wanneer staan er optredens in Friesland gepland?
pi_59010816
Ga je nooit mee Greys?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 13:12:24 #135
163650 Greys
pi_59010916
Ing, hij is in een nieuwe band gaan spelen en die hebben best veel optredens ja!
Dat is dus niet de bluesband, maar meer een allround band, die van alles spelen. En ik zal het straks even vragan of er iets in Friesland gepland staat

Nok, vanavond spelen ze bv op een besloten bedrijfsfeest op een groot partyschip. Dus daar zijn ze ingehuurd en dan is het niet de bedoeling dat je allerlei aanhang mee gaat slepen Verder wil ik zelf dat Heer G gewoon zijn 'eigen avonden' heeft waar ik niet bij ben, anders hebben we elkaar straks helemaal niets meer te vertellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:18:13 #136
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59011049
Oke, kan me voorstellen dat je niet mee gaat naar zulk soort feestjes, maar een avondje optreden in de kroeg is toch wel leuk?
Neem je Maes gezellig mee

Zal weer aan het werk...tot heeeeel laat vanavond
Had ik al verteld dat we eerst op een step een route gaan doen? Van een uur?

Doeiii
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 13:26:18 #137
163650 Greys
pi_59011181
Veel plezier Ing, en step ze!

(En als het in de kroeg is ga ik idd soms wel eens mee hoor. Maar meestal ontpoppen de heren bandleden - inclusief Heer G - zich dan als ware holbewoners, dus ik laat het vaak graag aan me voorbij gaan )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59012100
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef Greys het volgende:
Ing, hij is in een nieuwe band gaan spelen en die hebben best veel optredens ja!
Dat is dus niet de bluesband, maar meer een allround band, die van alles spelen. En ik zal het straks even vragan of er iets in Friesland gepland staat

Nok, vanavond spelen ze bv op een besloten bedrijfsfeest op een groot partyschip. Dus daar zijn ze ingehuurd en dan is het niet de bedoeling dat je allerlei aanhang mee gaat slepen Verder wil ik zelf dat Heer G gewoon zijn 'eigen avonden' heeft waar ik niet bij ben, anders hebben we elkaar straks helemaal niets meer te vertellen
Dat kan ik me goed voorstellen.
Het was meer dat je zo ietwat verloren schreef dat je dus nu vanavond alleen was en maar eens moest zien wat je dan zou gaan doen
Maar mss was dat gewoon de constatering of zelfs wel opluchting
Zo van.... zo... eens even gaan loeren wie ik vanavond kan gaan torpederen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:08 #139
163650 Greys
pi_59012227
Nou het was meer schaamte dat ik tot de conclusie kwam dat ik gewoon geen flauw benul heb voor vanavond en morgenavond Maar ik kan mezelf altijd heel goed vermaken (heb samengewoond met een marinier die altijd maaaaanden achter elkaar weg was haha) alleen normaal heb ik al dingen gepland en nu nog niet.

Torpederen? Hoe bedoel je dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59012368
Torpederen;als in overspoelen/bombarderen met jouw sprankelende persoonlijkheid, natuurlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 14:26:36 #141
163650 Greys
pi_59012497
Oh! Maar ik heb heel Amsterdam getorpedeerd gisteravond ( ) dus ik ben even uitgetorpedeerd geloof ik.
Hoewel... ik voel alweer enige energie opkomen

Kga zo even een foto van mijn nagels maken om hier te plaatsen,
Ben zoooooooo trots In bijna 35 jaar nog nooit uberhaupt een beetje nagels gehad, ik beet ze altijd af, en nu... en nu... en nu....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59012622
jaaaaaaaa, wees mijn voorbeeld. Ik bijt en bijt en bijt al sinds ik tanden heb.
Af en toe voor de gelegenheid neppers op, maar die zijn lastig.

Ik heb gister met mijn moeder samen Kleve in Duitsland getorpedeerd
Kreeg een mooie bloes en jurkje cadeau ook nog.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 14:37:15 #143
163650 Greys
pi_59012795
Ineens was ik het zat Nok, ik vond het zo vervelend om mijn handen steeds te verbergen als ik ergens was, als ik een sigaretje rookte, als ik iets dronk. Dan zagen mensen steeds mijn afgekloven nagels. En nu, ongeveer een maandje later:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:40:18 #144
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59012879
Wouw, die zijn idd heel mooi
Ik bijt dan wel geen nagels, maar de mijne zijn zo zwak dat zulke lange nagels als de jouwe nu, ook een mission impossible zijn.
Ziggy played guitar
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:40:53 #145
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59012899
Mooi hoor, ik herken je handen niet eens

Hallo meisjes, bedankt voor al jullie lieve woorden. Het gaat redelijk met stiefje, ze zit onder de blauwe plekken en is stijf. Haar mond doet pijn en ze is nu al zat van die beugel (dank je oh-oh voor je wijze woorden )

We hebben helemaal een week van hel maar nu is het weekend. Wordt het nog een beetje lekker weer trouwens?
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 14:47:04 #146
163650 Greys
pi_59013078
Dank je MB!
Ik had gehoord dat als je nagels hebt gebeten (zeker als je dat zo lang als ik hebt gedaan) dat ze dan nooit mooi zullen worden en zwak zijn enzo. Maar ik heb bij de Hema drie potjes lak French Manicure gekocht en zelfs toen ze nog zo kort waren ELKE dag gevijld en met een blank lakje ingesmeerd. En toen er witte randjes kwamen, steeds het 'roze' gedeelte roze gelakt en de witte randjes wit gelakt (het is even een priegelwerkje) en er dan als ze droog waren met blanke lak overheen. Dan worden ze kei- en keihard door alle laklaagjes en er is er nog nooit eentje gescheurd of gebroken En het staat mooi, met van die 'overdreven' wit gelakte randjes! Misschien eens proberen, gewoon van Miss Helen vd Hema, kost geen drol

Maes! Het is hier nu al heerlijk weer, heb net met het werk staan bellen in de tuin en het was zalig (het weer buiten, het bellen ook wel hoor maar ik denk liever nog even dat ik vakantie heb ).
Heeft die taxichauffeur nog iets laten horen eigenlijk? Nee zeker? En ze moet even doorbijten met die beugel hoor, ik heb hem ook jarenlang ( ) gehad! Als de slotjes op haar tanden pijn doen aan de binnenkant van haar lip, dan is daar een soort was voor die je er op kunt doen, op die slotjes. Dan prikken ze niet meer in je lip. Heeft ze dat meegekregen van de ortho?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:53:43 #147
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59013240
Ik heb al heel veel lakjes geprobeerd, maar nog nooit French Manicure. En aangezien ik makkelijk te overtuigen ben ga ik het maar weer eens proberen
Vijlen doe ik trouwens nooit, dan splijten mn nagels binnen no-time.
Ziggy played guitar
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:55:20 #148
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59013274
Haalde je dan elke dag het lakje weer eraf of deed je laagje over laagje?
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 15:06:30 #149
163650 Greys
pi_59013398
Ik deed laagje over laagje, tot het er lelijk uit begon te zien en dan om de vier dagen ofzo haalde ik alles er af en deed ik het opnieuw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:13:38 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59013518
Ah ok, ik moet maar eens naar de Hema dus
Ziggy played guitar
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:22:49 #151
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59013736
Ik gebruik voor mijn nagels altijd iets van herome. Daardoor lijken ze frans gemanicuurd

Het taxibedrijf heeft al contact opgenomen en hun verzekeering stuurt een expert. Fiets is total.
Ow O+
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:31:45 #152
176471 oh-oh
pi_59013954
Wauw Greys wat knap!
Nagels bijten is ook zo vies ook he, ik doe t zelf gelukkig niet maar een vriend van me doet t en die mep ik altijd voor zn muil als ie weer begint, t ziet dr zo goor uit
Ik heb een veel irritantere gewoonte, ik krab aan mn velletjes bij mn duimen.
Dus dan heb je nette nagels maar dan liggen je hele duimen aan gort. Tis echt zooooooooo'n stomme tic, ik heb t altijd gedaan en niks helpt, zelfs niet wekenlang leukoplast dr om heen, want dan krab ik aan de leukoplast en dat wordt dan NOG viezer dan gewoon vieze velletjes.
Tis hier best lekker weer trouwens, ik was in de pauze fijn in een shirtje en met blote hondjes naar de markt.
Vriendin van me heeft vandaag heel de dag voor me lopen zoeken en da's gebeld en heeft in België een da gevonden die Billy's dure zalf zelf laat aanmaken en daar kost ie 17 euro voor 5 mm terwijl ik nu 33 euro voor 33 euro betaald heb. Dus ik ben best weer blij nu
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 15:37:31 #153
163650 Greys
pi_59014088
Je hebt 33 euro voor 33 euro betaald?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:40:15 #154
176471 oh-oh
pi_59014162
Solly, 33 euro voor 3.5 ml
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 15:45:43 #155
163650 Greys
pi_59014291
Hihi. Ik dacht al dat er iets niet helemaal goed ging
Maar dat scheelt nogal zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:51:03 #156
176471 oh-oh
pi_59014392
Ja dan heb ik bijna twee keer zo veel voor twee keer zo weinig, zeker op maandbasis uitgaande van een tube of 3 per maand voor de rest van zn leven ( wat nu met die tubes 2 tubes zou zijn en zo duur als 1 tube van t echte spul ).
( Groucho Marx )
pi_59015137
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb al heel veel lakjes geprobeerd, maar nog nooit French Manicure. En aangezien ik makkelijk te overtuigen ben ga ik het maar weer eens proberen
Vijlen doe ik trouwens nooit, dan splijten mn nagels binnen no-time.
Bij de Tuinen hebben ze heel fijne glasvijltjes waarvan je nagels nauwelijks splijten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:29:36 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59015168
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bij de Tuinen hebben ze heel fijne glasvijltjes waarvan je nagels nauwelijks splijten
Ah, dan zet ik de Tuinen ook op mn lijstje!
En me dn maar eens de kunst van het vijlen aanleren, ik knip gewoon altijd
Ziggy played guitar
pi_59015360
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ah, dan zet ik de Tuinen ook op mn lijstje!
En me dn maar eens de kunst van het vijlen aanleren, ik knip gewoon altijd
het is geen goedkoop vijltje maar het gaat enorm lang mee en weegt niet op tegen de goedkope dingen.
Ik doe ze vaak aan meisjes met nagels cadeau
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:47:56 #160
176471 oh-oh
pi_59015514
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow heb ik laatst nog naar lopen zoeken, ik kom altijd bij de Tuinen maar daar heb ik niet voor een vijl gekeken, thnx!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 16:50:01 #161
163650 Greys
pi_59015558
Nok, is de foto een beetje inspirerend?
Ga het ook proberen! En je vorderingen in het topic posten, misschien werkt het stimulerend
Dan geef ik je daarna een glasvijltje kado, want dan ben je ook een meisje met nagels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:06:22 #162
176471 oh-oh
pi_59015914
Ja jij moet er nu ook een kado krijgen van tante Nok
Ik heb vandaag voor mezelf kleine kadootjes gekocht.
Vanille kretek sigaretjes
En twee bruisballen voor in bad, een cocos ( DUH ) en een cookie, van de Soapstore want bij Lush was het te druk en ik vind dat Soapstore meisje altijd zo zielig omdat dr nooit maar dan ook nooit es iemand in dr winkel is als ik dr langsloop ( en dat is echt 5 keer per week 2 keer per dag ).
( Groucho Marx )
pi_59016261
Dames!

Ik zwaai even vana het werk, ben om 2 uur begonnen en zit nu net ff 5 minuutjes rustig..

Die kat, of kater denk ik, was niet zelfde als toen in de winter nee. Dit is een flinke, en lijkt ook goed doorvoed. Als ik bij ons in de tuin voedsel voor hem neer zet, dan krijg ik er gegarandeerd 10 extra bij, die ook willen eten..

Greys, wat heb je een mooie nagels! Ik heb de mijne sinds een paar weken steeds mooi paars.. Zal volgende week wel ff een foto maken, nu zit er natuurlijk geen nagellak meer op..
Ik heb er vaak last van dat mijn nagels gaan splijten na verloop van tijd als ik vaak nagellak en remover gebruik. Heb wel het idee dat het van de remover komt, dus nu krab ik het er gewoon af..

vrijdag 30 mei 2008 @ 17:27:59 #164
176471 oh-oh
pi_59016444
Mor, werk ze nog!
Nog 3 minuutjes en dan heb ik weekend, dus ik ga nu plassen en naar huis ,en dan hondjes uitlaten, boodschappen doen, etc etc etc
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 18:14:57 #165
163650 Greys
pi_59017284
Sterkte met werken Morrie!

Maes, krijg net een sms van Heer G dat hij op een schip aan het spelen is met de band en dat het een goed feest voor je zoon was geweest, want het feest is van Dutch Film Works
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59022491
hey ladies. heb aan de baileys gezeten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:34:52 #167
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59022864
Hoi allen

Ik bijt m'n nageltjes altijd kort, zeer charmant
Mag op het werk ook geen lange nagels hebben gelukkig.

Feestje was leuk, steppen was super! Morgen gegarandeerd spierpijn
Het eten daarna was nog lekkerder...niet iets van een kaart zoeken, maar gewoon je hele tafel vol met alllerlei soepen, vlees, vis en aparte gerechtjes.
En de toetjes waren hemels

Ik zit nu echt zooooo vol...bwah
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 22:37:54 #168
163650 Greys
pi_59022946
Proost, Nok!

Waarom zeg je ondanks al mijn overduidelijk vissen ( ) niets over mijn nagels?
Ga je ze nu ook laten groeien? Ja he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 22:40:08 #169
163650 Greys
pi_59022987
Klinkt als een geslaagde dag Ing!
Vooral de toetjes Ik ga maar eens een bak chips en nootjes voor mezelf klaar zetten en een borrel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59023007
Ik was dus de hele avond weg en uiteindelijk ook aan de baileys. Daarom nog niks gezegd over je mooie nagels.
Mooi dus.
Ik krijg van EW regelmatig tikken op mijn fikken of een streng: mag nie, he!
Maar ik verdedig mijn gedrag met de volgende stelling: ik heb mezelf lief en vind mezelf lekker. daarom doe ik aan zelfkannibalisme
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59023088

Hier net een dik stuk gelopen.. Fijn hoor, buiten!
Zometeen ook maar aan de borrel, en dan er redelijk op tijd in..
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:46:15 #172
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59023136
Ik ga zo ook maar es aan de borrel, moet eigenlijk ook nog douchen.
Dat steppen was intensiever dan ik dacht!
Meneer I. is niet thuis, ik gok dat die biertje hapt in de kroeg.
Dus ik gok dat ik ook lekker bijtijds lig
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 22:46:22 #173
163650 Greys
pi_59023142
Wat goed van je, Morrie! Ik heb maar een klein stukje met Bink gewandeld, want ze is toch duidelijk nog niet helemaal lekker

Nok, probeer het ook een maandje, er vanaf blijven! Als je eenmaal door de eerste week heen bent is het een makkie, dan vind je het zonde om er nog aan te zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 22:47:16 #174
163650 Greys
pi_59023161
Wat een stel drankorgels zijn we met elkaar zeg, vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59023266
Ik niet lang meer. Ben een slecht drankorgel dat dan alleen nog maar wil slapen.
Ik kan het proberen om eraan te denken om eraf te blijven. Alleen heb ik meestal al gebeten voor ik er erg in heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59023298
Ben je kachel Nokje?
pi_59023368
Neu. Ben daarna van de stad naar huis gelopen in de frisse avondlucht. En ik heb er niet zoveel op dat ik kachel ben. Word er wel heel slaperig van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59023383
Van wijn, en vooral rode, word ik erg kachel. daar moet ik echt niet aan beginnen. Een glas en het is zover.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 23:00:34 #179
163650 Greys
pi_59023427
Ik heb gister één roseetje genomen in Amsterdam.
Wat een zuur bocht was dat zeg

Nu WodkaPlus, de rode
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59023546
Ik ga hier dus net aan de rode wijn..

Die zaterdag 2 weken geleden, toen ik zo kachel was, dat was ook van de rode wijn..
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:27:41 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59024056
Ik heb van rode wijn ook veel sneller last dan van witte.
Heb nu eentje op en hij zakt al lekker de pootjes in.
Zometeen nog eentje en dan lekker slapen.
pi_59024067
ik ga aan het dekbed. Da's me een verslaving
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 23:29:01 #183
163650 Greys
pi_59024085
Ik ben even Sex Tips For Girls op RTL5 aan het kijken,
Wat sneu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59024206
Greys! vertel es? Hier istie niet door de ballotagecommissie (lees Ravage) gekomen..
pi_59024252
Oeh Nok, truste! Ik ben ook verslaafd aan m'n dekbedje.. Das tenminste een verslaving waar je niet ziek van wordt en zo.. Lekker
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 23:47:52 #186
163650 Greys
pi_59024509
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:34 schreef Morretje het volgende:
Greys! vertel es? Hier istie niet door de ballotagecommissie (lees Ravage) gekomen..
Ze (een stelletje) zijn de G-spot aan het zoeken, bellen daarvoor zelfs een hulplijn en maken notities
Verder dacht een andere dame dat je ook een G-spot in je nek en op je voet had zitten. Hihihihi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:48:11 #187
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59024514
Ik duik er zo ook in, ben gaar
En morgenvroeg richting Den Haag om Mirre te bewonderen, aansluitend feestje van mannetjes werk.
Heerlijk weekend

Trusten aan alle slaapies...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:49:21 #188
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59024537
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze (een stelletje) zijn de G-spot aan het zoeken, bellen daarvoor zelfs een hulplijn en maken notities
Verder dacht een andere dame dat je ook een G-spot in je nek en op je voet had zitten. Hihihihi.
Zeker gevoelige steenpuisten in de nek en wratten op de tenen
pi_59024549
Truste Ing!

Er was woensdagavond ook zo'n soort programma op Greys.. Beter in Bed. Was een vrouw van een stel die per se door penetratie een orgasme wilde bereiken..
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:52:24 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59024602
Da's heul nie moeilijk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 23:52:34 #191
163650 Greys
pi_59024603
Gatverdamme, Ing!

Morrie, ik snap dat niet. Tenminste, ik snap wel dat ze het wil maar niet dat het persé moet en dat ze dat dan ook op tv gaat vertellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59024668
Ik snap dat ook niet.. en wat ik dan ook niet snap, is dat ze er echt heeeeeel ver in ging.. Alles draaide alleen maar om dat orgasme..

Ing, vertel eens?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 mei 2008 @ 23:57:00 #193
163650 Greys
pi_59024695
Oke, sextips van Ing.

* Greys gaat er even voor zitten en pakt notitieblok.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:06:04 #194
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59024856
Tip 1: zorg voor een goede nachtrust

Ik ga op bedje...alleen...dus geen tips vandaag verder
pi_59024928
Oeh, krijgen we een serie met tips??

Dan volg ik braaf tip 1 op...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 00:11:16 #196
163650 Greys
pi_59024955
Ja... jemig...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:30:04 #197
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59027812
Zoooo...weer wakker.
Vannacht kort maar heftig onweer gehad hier en toen dat voorbij was zou ik weer lekker gaan slapen.
En toen kwam meneer I. thuis in jolige toestand. Kon ik om 2 uur vannacht naar foto's en filmpjes van een accordeonspelert in de kroeg kijken.
Het kan ook allemaal in Friesland he?
Nu slaapt (snurkt) ie als een grote, ik zal zo ff een kleinigheidje voor het kind halen.
We geven wel gewoon geld, mogen ze zelf iets voor de kleine kopen
pi_59027938
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...weer wakker.
Vannacht kort maar heftig onweer gehad hier en toen dat voorbij was zou ik weer lekker gaan slapen.
En toen kwam meneer I. thuis in jolige toestand. Kon ik om 2 uur vannacht naar foto's en filmpjes van een accordeonspelert in de kroeg kijken.
Het kan ook allemaal in Friesland he?
Nu slaapt (snurkt) ie als een grote, ik zal zo ff een kleinigheidje voor het kind halen.
We geven wel gewoon geld, mogen ze zelf iets voor de kleine kopen
Eigenlijk zou je korrelwierrook moeten halen.
Dan heb je echt een naamcadeau
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59027950
en over de tips van gisteravond...
tsja... er zijn echt echt echt vrouwen die een vaginaal orgasme krijgen hoor
En dat is anders dan clitoraal. Het kan zijn dat zij zich dan ook niet bevredigd voelt. En als ze er zo over dramde dan zal ze al een lange tijd geen goeie beurt meer gehad hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 mei 2008 @ 10:53:28 #200
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59028406
Heb baby-kleerhangertjes gekocht en roze rammelsokjes met een grote bloem op de voetjes
En uiteraard een kaart met inhoud.
We moeten over 10 minuten weg, maar die vent van mij ligt nog in bed
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:39:30 #201
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59036520
Huh? Ik ben inmiddels op en neer Den Haag geweest en geen enkele post in de tussentijd!
Alles oke met iedereen?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:36:38 #202
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59037551
Nou gesjellig dan

Op naar het volgende feestje
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:51:12 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59037810
Ik ga naar de kroeg
Ziggy played guitar
pi_59039124
Ik was lekker buiten, in de zon!

Maar het is hier wel vaker rustig..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 22:38:15 #205
163650 Greys
pi_59039560
Ik ben Tineke Schouten aan het kijken op tv, hoe suf

Hoe zou Conleche het gehad hebben in het saunagebeuren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59039702
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben Tineke Schouten aan het kijken op tv, hoe suf

Hoe zou Conleche het gehad hebben in het saunagebeuren?
Hihi, had je het al gelezen?? Het was best lekker hoor, maar iets te groot. Beetje fabriekerig en ik geloof dat ik 160 heb gereden op de terugweg om weer bij Koekie te zijn. Dit was het record alleenzijn voor hem. Vond het haske zielig. Hij was hysterisch blij toen ik er weer was.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:05:54 #207
176471 oh-oh
pi_59039979
Ik was totaal onverwachts de hele dag met vrienden uit Nijmegen in de stad hier, die belden me op vanaf een terrrasje, dus ik ben met de honden in de bus gesprongen en we hebben echt een fenomenaal leuke dag gehad
De hele dag in het park gezeten en de honden laten spelen, zij hadden ook hun 2 chineesjes mee.
Compleet gek waren de honden, echt heerlijk

En we hebben heerlijk gegeten buiten, en als toetje de nieuwste hipste ijssalon uitgeprobeerd.
Damn, om de hoek bij kantoor, ik moet al die smaken gaan proberen nu, ben maar links onder in de hoek begonnen, kan ik deze zomer systematisch alle smaken proberen:

En kijk hoe lief Dré op de honden paste terwijl zijn vrouw en ik ijsjes scoorden:

( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 23:17:52 #208
163650 Greys
pi_59040147
Co, ik had het gelezen ja, over alle putjes
Kan me voorstellen dat de Koek hysterisch blij was. Knap dat hij zo lang op het huis heeft gepast, vertroetel hem maar lekker vanavond Ben je nu helemaal rozig en slaperig van zo'n dag of valt het mee?

Oh-oh, wat een superleuke foto's! Zo tof dat ze zo leuk spelen, dat geeft van die stoere kuif-wapper-actiefoto's haha! En wat ziet dat ijs er lekker uit! Dat smurfenijs roept er gewoon om om geprobeerd te worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 23:19:06 #209
163650 Greys
pi_59040161
Bij nader inzien, bij de één na laatste foto ziet die roze bak ijs (naast het smurfenijs) er uit als een bak darmen

Gaat gaat hier enorm flitsen en onweren nu!
Help!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:21:25 #210
176471 oh-oh
pi_59040204
Die chinezen spelen altijd zo uitermate wild, echt super is dat ja!
En dat roze ijs naast het smurfenijs, das bubblegum ijs en daar ben ik echt heeeeeeeeel benieuwd naar.
Ik ga echt netjes van links naar rechts alles proberen, voor de zomer om is wil ik alle smaken geproefd hebben
( Groucho Marx )
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:22:58 #211
176471 oh-oh
pi_59040228
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien, bij de één na laatste foto ziet die roze bak ijs (naast het smurfenijs) er uit als een bak darmen

Gaat gaat hier enorm flitsen en onweren nu!
Help!
Greysje toch, onweer is niet eng, onweer is gezellig!
Ow en dat is net dat bubblegumijs waar ik zo benieuwd naar ben
( Groucho Marx )
pi_59040263
Ben je bang voor onweer??

Ik ben idd al de hele tijd aan het vechten tegen m'n slaap. Volgende x ga ik een hotstonemassage doen, dat lijkt me wel lekker eiks. Misschien kunnen we die bij jou (Elysseum?)uitproberen.

OhOh, wat een leuke foto's en heb nu ook zin in ijs. Of eigelijk: dat hád ik, totdat Greys over uitpuilende darmen begon!
pi_59040277
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Die chinezen spelen altijd zo uitermate wild, echt super is dat ja!
En dat roze ijs naast het smurfenijs, das bubblegum ijs en daar ben ik echt heeeeeeeeel benieuwd naar.
Ik ga echt netjes van links naar rechts alles proberen, voor de zomer om is wil ik alle smaken geproefd hebben
Misschien is het een wispelturige ijsboer en zet hij om de week de smaakjes anders
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 23:46:55 #214
163650 Greys
pi_59040632
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
Ben je bang voor onweer??

Ik ben idd al de hele tijd aan het vechten tegen m'n slaap. Volgende x ga ik een hotstonemassage doen, dat lijkt me wel lekker eiks. Misschien kunnen we die bij jou (Elysseum?)uitproberen.

OhOh, wat een leuke foto's en heb nu ook zin in ijs. Of eigelijk: dat hád ik, totdat Greys over uitpuilende darmen begon!
Ja, kinderachtig he?
Ik durf eigenlijk best veel, zelfs bungeejumpen heb ik gedaan, maar van onweer schrik ik altijd zo. De vorige keer is hier in de straat de boel in een schoorsteen ingeslagen en daar moet ik dus echt niet aan denken
Bink geeft er niets om, maar ik ben er bang voor.

Ik heb bij de supermarkt van die goedkope bekertjes softijs gekocht. Dat lijkt tenminste niet op uitpuilende darmen Lijkt me zalig, een dagje Elysium ( ) en ons dan laten vertroetelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 23:47:47 #215
163650 Greys
pi_59040649
...oh enneh... ik heb alweer stoppels tot en met... so much for je benen blijven een week lang glad-Veet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:52:25 #216
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59040736
Wij hebben ook een klein beetje onweer. En ik vind het koud brrrrr.
Ow O+
pi_59040760
O nog even over de schaamhaarmode: die is dus definately: kaal. Bijna iedereen, van jong tot oud en ik blijf het niet mooi vinden. Wat ik het mooist vind: kort geknipt en dan wel alle eventuele wildgroei weg. Dus ook geen Brasilian landingsbanen enzo. Bij mij is het ook niet heel donker dat haar, dat scheelt misschien. Ik zag erg veel mensen met stoppels of bultjes. Onsexy.

Ben ik nu ouderwets dat ik een beetje haar wil houden????

Is het onweer bij jou voorbij? Bij mij begint het nu te rommelen.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:57:13 #218
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59040829
Ben ik ook eens in-fashion
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 23:57:48 #219
163650 Greys
pi_59040838
Maes!

Hier nog steeds onweer en flitsen. Maar het is niet echt heel erg, gelukkig.
We hebben het wel eens gehad dat de grond ervan trilde, dat het heel dichtbij inslaat, dan kan je me dus afvoeren Maar nu is het wel te doen.

Co, wat betreft je voorkeur voor haar down there... ik heb dus wel alles weg Maar ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik niet toch weer een beetje Pokon er op zal doen Want het is wel een mega gedoe om het allemaal bij te houden moet ik zeggen en bultjes en stoppels zijn de grootste vijand. Ik twijfel nog
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 00:01:34 #220
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59040912
Ik heb ook een veet product gekocht en ik moet zeggen ik ben niet ontevreden. Het is hars voor je gezicht en ik heb mijn wenkbrauwers ermee gedaan. Dat beviel wel, niet al te pijnlijk en ik hoefde maar weinig meer te plukken.

Greys
Ow O+
pi_59040951
Ik ging googelen op schaamhaar om te kijken of er een voorbeeld bijstond met wat ik mooi vond. Look what I found!

Bloemen houden van mensen!
pi_59040965
Hey Maes!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:05:06 #223
163650 Greys
pi_59040973
Maes, je wenkbrauwers

Co, wat een eh.... fleurig boeketje! Wat een onsmakelijk gezicht zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:07:22 #224
163650 Greys
pi_59041025
Hierbij moet ik altijd aan die aflevering van Sex and The City denken dat ze een Brazilian neemt.

Leg UP!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041040
Mag ik hier vast niet posten bedenk ik me net. Zijn daar eik regels voor?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:08:46 #226
163650 Greys
pi_59041057
Ja potver Co, nou zit ik ook te Googlen

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041071
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan die aflevering van Sex and The City denken dat ze een Brazilian neemt.

Leg UP!!!!
[ afbeelding ]
Dat zou ik dus noooooit durven. Wat is die man aan het doen? Hij kijkt ook zo...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:09:27 #228
163650 Greys
pi_59041074
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef conleche het volgende:
Mag ik hier vast niet posten bedenk ik me net. Zijn daar eik regels voor?
Alleen opengesperde echo-toestanden mogen niet toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041082
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ja potver Co, nou zit ik ook te Googlen

[ afbeelding ]
Pis in m'n broek hier
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:10:16 #230
163650 Greys
pi_59041089
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zou ik dus noooooit durven. Wat is die man aan het doen? Hij kijkt ook zo...
Aan het waxen! Zie het hete-wax-pannetje er achter staan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 00:10:34 #231
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041091
Ik zou bijna zweren dat er een bloemetje in dat boeketje zit die ik herken

Hoi Co
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:12:03 #232
163650 Greys
pi_59041112
Was dit wat je zocht ongeveer Co?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041125
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Maes het volgende:

Hoi Co
Je bedoelt dat Vergeet-me-nietje??
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:12:38 #234
163650 Greys
pi_59041127
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Maes het volgende:

Hoi Co
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041152
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Was dit wat je zocht ongeveer Co?

[ afbeelding ]
Ja maar dan in het midden nog wat minder, daar is het wat te dik en aan de randen mag het ook wel iets weg.

Leuk gesprek zo op de zondagochtend
  zondag 1 juni 2008 @ 00:15:29 #236
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041179
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:

Leg UP!!!!
[ afbeelding ]
En dat het gezicht van Carrie. Kan niet wachten tot 12 juni Wie gaan er allemaal mee??
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:16:02 #237
163650 Greys
pi_59041188
Ja in het midden is het iets te toefjes-achtig he?

Enneh... JIJ begon over het onderwerp hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 00:17:06 #238
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041209
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Vergeet-me-nietje??
Ik dacht meer aan dat verlepte tulpje
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:17:13 #239
163650 Greys
pi_59041211
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:15 schreef Maes het volgende:

[..]

En dat het gezicht van Carrie. Kan niet wachten tot 12 juni Wie gaan er allemaal mee??
Carrie: *krab krab* aan het einde van die aflevering

Ik kan ook niet wachten! Ben alleen een beetje bang dat het een teleurstelling wordt omdat we er al zo lang op wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041215
Het onweer is hier nu boven het hoofd !!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:18:47 #241
163650 Greys
pi_59041237
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan dat verlepte tulpje
Die ene net links van het midden is een beetje verlegen, zie je dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041241
Ik ben dan in Frankrijk, ik moet wachten tot begin juli voordat ik kan gaan.
  zondag 1 juni 2008 @ 00:19:32 #243
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041250
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Carrie: *krab krab* aan het einde van die aflevering

Ik kan ook niet wachten! Ben alleen een beetje bang dat het een teleurstelling wordt omdat we er al zo lang op wachten
Bas was ook niet zo enthousiast, hij duurt wel 2,5 uur
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:19:39 #244
163650 Greys
pi_59041253
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef conleche het volgende:
Het onweer is hier nu boven het hoofd !!!
Hier is het weg nu. Thanks for taking over, darling

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:20:28 #245
163650 Greys
pi_59041274
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:19 schreef Maes het volgende:

[..]

Bas was ook niet zo enthousiast, hij duurt wel 2,5 uur
WAAR en hoe heeft Bas hem al gezien dan?

Co, ik ga in juli nog een keer met jou dan hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041293
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Die ene net links van het midden is een beetje verlegen, zie je dat?
Als je d'r lang naar kijkt zijn het sws maar idiote dingen. Zou toch wel eens willen hebben voor een paar uur.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:21:48 #247
163650 Greys
pi_59041297
Er komt nu gewoon een romantisch filmdrama op Net 5, Random Hearts met Kristin Scott Thomas en Harrison Ford. Zou het wat zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:22:20 #248
163650 Greys
pi_59041309
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je d'r lang naar kijkt zijn het sws maar idiote dingen. Zou toch wel eens willen hebben voor een paar uur.
Die hele bos?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59041324
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef Greys het volgende:
Er komt nu gewoon een romantisch filmdrama op Net 5, Random Hearts met Kristin Scott Thomas en Harrison Ford. Zou het wat zijn?
Ik ga het even proberen en anders lekker tukken. Truste popjes
  zondag 1 juni 2008 @ 00:23:26 #250
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041330
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

WAAR en hoe heeft Bas hem al gezien dan?

Co, ik ga in juli nog een keer met jou dan hoor!
Nee joh de man haalt dat allemaal uit de vakbladen en die worden geschreven door mannen en die hebben geen verstand van S&tC, en dat heb ik hem ook gezegd.

Dus ik kan in juli ook nog een keer gaan als ik in Frankrijk ben, super
Ow O+
pi_59041343
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Die hele bos?
Nee een grote zwarte.
  zondag 1 juni 2008 @ 00:24:38 #252
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041354
Truste meissie, lekker slapen
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:25:26 #253
163650 Greys
pi_59041371
Trusten Co, je zult wel snel indoezelen van het dagje tutten

Nee precies Maes, die mannen SNAPPEN het fenomeen SaTC niet.
Dus die moeten niet zeuren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:27:07 #254
163650 Greys
pi_59041402
Arghhhhhhhh keiharde onweer hier nu *ril*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 00:28:12 #255
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041420
Ik ga ook maar stoppen, mijn batterij is bijna leeg en de oplader ligt beneden. Ik hoop dat het nog een leuke film is en anders ook lekker slapen Greys
Ow O+
  zondag 1 juni 2008 @ 00:30:30 #256
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_59041461
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhh keiharde onweer hier nu *ril*
Mp3 op en keihard meezingen hoor je er misschien nix van. Het valt tot nu toe reuze mee hier met het onweer.
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 00:33:20 #257
163650 Greys
pi_59041493
Slaap lekker zometeen Maes!
Ik probeer de film nog even!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59044561
Dames!! Wat een onsmakelijke foto zeg,d at bosje 'bloemen'...
Dat was fijn wakker worden..

Goedemorgen trouwens!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:08:54 #259
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59044637
Jeumig! Dat verdient een bloemetje

Feestje vannacht was supergezellig! Hele avond buiten kunnen zitten zonder regen.
En toen we naar de auto liepen begon het steeds harder te regenen en te onweren en toen we net de kont op de autostoel hadden geparkeerd barstte het echt flink los.
Lang geleden dat ik zulk heftig onweer heb meegemaakt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 14:39:52 #260
163650 Greys
pi_59048303
Mogguh meisjes
Hier vloog vannacht het internet er steeds uit (onweer?) dus ik heb een film zitten kijken tot half drie met Harrison Ford en Kristin Scott Thomas (o.i.d.) en die was best te doen

En nu kom ik tot het volle besef dat dit mijn laatste vakantiedag is en dat is niet zo goed voor mijn humeur
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 14:40:46 #261
163650 Greys
pi_59048315
Krijgen jullie af en toe ook zo'n rare Fok-layout tussendoor?
En als je dan F5't dat het weer goed is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 16:31:49 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59050675
F5-en helpt hier meestal niet eens... Heel de tijd Times New Roman
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 16:39:41 #263
163650 Greys
pi_59050802
Ja. Jasses

Kijk nou, ik vond mezelf terug op de website van een van de andere deelnemers van het valkeniersclubje

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 16:59:08 #264
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59051165
Leuke foto's
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 17:31:53 #265
163650 Greys
pi_59051768
Dank je!
Ik vind die buikveren van die grote uil zo schattig he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59052362
Hallo dames. Jullie hebben je wel vermaakt zo te zien
Ik lag hier net helemaal dubbel toen ik even bijlas.
Leuk bosje.
Ik ben ook niet van de kaal trouwens. Ziet er niet uit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 21:47:41 #267
163650 Greys
pi_59056683
Ja hoor Nok, het was hier reuze interessant en de piemols vlogen ons om de oren
Hoe was jouw avond en sleep-over? Gezellig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59057290
Mijn avondje met sleepover bij Alicey, samen met een stel andere WFL-ers was weer leuk. Deze keer met EW

Dinsdag heb je post uut Nimwegen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 1 juni 2008 @ 22:24:11 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59057321
Goedeavond
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 22:50:29 #270
163650 Greys
pi_59057998
Oh ik ben benieuwd naar de post! Toch geen poederbrief he?

Hoi Senesta!
Leuk verhaal: ik was op het toilet vanavond (dit is nog niet het leuke gedeelte... ) en ik schrok van het getik op het raampje Ik zag door het vage geklopte glas een schaduw heen en weer rommelen. Ik aan de buitenkant kijken, hangt er een enorm vogelnest uit Compleet met driftig rommelende vogelmoeder! Wegvliegen en weer terugkomen met takken en die er weer tussen proppen. Het ziet er heel koddig uit, in onze muur zit een soort gat (ja, da's wel vaker met een raam... ) maar dan dieper ligt pas het raampje. Dus ze heeft een soort mooie overdekte inham daar ontdekt. Ze is er geen 'nestje' maar een geheel drie-kamer-appartement aan het bouwen lijkt wel.

Ons raampje moet dus de komende tijd dicht blijven!
Ik zal er morgen even een foto van maken!

Er zat laatst ook al een dik proppig vogeljong op het opstapje voor de voordeur te blèren. En moeders maar heen en weer rennen met wormen. Die avond zat het vogeljong in het heggetje pal voor ons raam, dus die zat naar binnen te loeren, en die grote snavel ging maar open en moeders propte er maar wormen in, met een schuin oogje naar ons loerend, wij zaten 10 cm. van haar vandaan achter het raam, maar ze heeft dan toch door dat er glas tussen zit en dat we dus ongevaarlijk zijn.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 22:58:39 #271
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59058222
Gezellig toiletteren Greys

Hier zijn we beide de hele dag al zo gaar als wat. Zitten buiten wat te lezen en laptopperen.
Zo maar es douchen
pi_59058812
Het is wel een soort potentiele poederbrief, maar dan zonder poeder

Cool, die vogels. Wat voor een vogels?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:25:18 #273
163650 Greys
pi_59058963
Een doodgewone merel. Zo'n bruine (dat zijn toch ook merels? of alleen die zwarte? ).
Maar daarom niet minder leuk. Ik heb besloten geen huur te gaan vragen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:26:09 #274
163650 Greys
pi_59058986
Ing, al lekker wezen douchen? Ik heb net gebadderd!
Maar ik werd helemaal eng van de warmte dus ik ben er na tien minuten alweer uitgegaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59059069
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Een doodgewone merel. Zo'n bruine (dat zijn toch ook merels? of alleen die zwarte? ).
Maar daarom niet minder leuk. Ik heb besloten geen huur te gaan vragen
De bruine zijn de vrouwtjes en de zwarte met gele snavel de mannetjes

Straks ook in bad geweest. Dara mijn boek bijna uitgelezen. Dat ga ik nu in bed helemaal uitlezen. De laatste Tempelier. Is weer mijn ding.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 1 juni 2008 @ 23:46:35 #276
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59059453
Uitgedouched idd.
Kwam er na 5 jaar achter dat dat grijs bruine spul op de muur boven het toilet er best afwil met jiff en een rubber borstel
In 3 minuten was de muur weer nagenoeg wit, nu ben ik enthousiast en van de week ga ik alles met een schuurspons te lijf

Maar zo eerst slapen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:50:34 #277
163650 Greys
pi_59059546
Slaap lekker Ing en Nok!
En Ing, het zou iets voor mij kunnen zijn ja, dat van dat boenen en dat je dan ineens denkt 'Huh???' als het er gewoon af gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 juni 2008 @ 01:00:46 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59060645
Is er nog iemand?

Ik kom even patsen: Mijn eerste poging op het gebied van video-editing, na al die mooie filmpjes van Sanne

Met Windows Moviemaker, wat tijdens het maken van dit filmpje 5 keer is vastgelopen en afgesloten
2 keer tijdens het opslaan, dus ik dacht echt dat al mn werk voor niks was geweest en dat ik het nooit zou kunnen opslaan
Maar goed, uiteindelijk gelukt dus en ik vond het resultaat wel tof
En Ziggy die speelt is natuurlijk al helemaal uniek en tof
Ziggy played guitar
  maandag 2 juni 2008 @ 07:30:21 #279
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59061712
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:00 schreef MissBliss het volgende:
Is er nog iemand?

Ik kom even patsen: Mijn eerste poging op het gebied van video-editing, na al die mooie filmpjes van Sanne

Met Windows Moviemaker, wat tijdens het maken van dit filmpje 5 keer is vastgelopen en afgesloten
2 keer tijdens het opslaan, dus ik dacht echt dat al mn werk voor niks was geweest en dat ik het nooit zou kunnen opslaan

Ziggy, the Eye of the Tiger
Leuk gedaan MB!

Zo, ik ga werken, gewapend met een MP3-stickje om te oefenen voor Guus Meeuwis volgende week
  maandag 2 juni 2008 @ 08:50:05 #280
176471 oh-oh
pi_59062235
Mogge allemaal!
Ow die rotbussen, tis echt te benauwd en zweterig om een uur lang naar je werk te moeten lopen.
Hadden we hier maar een douche ook , blegh.
Ik ga meteen aan de einde maand beginnen, stresserdestressss
( Groucho Marx )
pi_59062395
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:00 schreef MissBliss het volgende:
Is er nog iemand?

Nou ja...speelt.... ze beweegt en kijkt er wel vrolijk bij
Wel lekker wild muziekje erbij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59062634

Goedemorgen maar weer!
Wat een heeeeerlijk weertje, nu al!
Chip heeft alweer in de tuin/zon liggen rollebollen... O-ver-al zand...

Ziggy...
  maandag 2 juni 2008 @ 10:20:45 #283
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59063501
Mogguh...

ff koffiepauze met Fok!
Verder ben ik helemaal alleen
En tis drukker dan gedacht...

maandag 2 juni 2008 @ 12:53:32 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59066915
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou ja...speelt.... ze beweegt en kijkt er wel vrolijk bij
Wel lekker wild muziekje erbij
Voor Ziggy is dat spelen
Ziggy played guitar
  maandag 2 juni 2008 @ 15:58:24 #285
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59071397
Wat een plakkerig weer

Moet de komende 2 weken wel elke dag werken, maar ben wel elke middag vrij.
Dan maar 2 weken elke dag vroeg uut bedde
  maandag 2 juni 2008 @ 16:26:07 #286
176471 oh-oh
pi_59072070
On nou Ing, daar teken ik voor hoor!
Echt vies plakweer he.
Dat ik me vanochtend al zo in t zweet gelopen heb is dan ook echt vies vind ik.
Nog een uur en 10 minuten, en dan beginnen we aan de terugweg.
Ik moest hondenvoer halen eigenlijk, maar via een onwijze omweg en dan het grootste deel van de weg met 12 kilo bevroren vlees leek me onmogelijk. Bel ik die vrouw om af te zeggen, zegt ze dat ze me wel ff naar huis brengt dan Dus maar een kwartiertje lopen zo en dan worden we thuis gebracht
En dan moet ik gaan wandelen
En dan mag ik douchen
( Groucho Marx )
  maandag 2 juni 2008 @ 16:32:03 #287
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59072207
stomme stinkbussen
ik zit dus de hele week thuis, vrije dagen op kunnen nemen omdat die idiots moeten staken
Morgen in alle vroegte met de buurvrouw mee, want morgen een crematie, en er rijden geen bussen zucht

oh-oh ga je echt elke dag een uur heen en een uur terug lopen ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 juni 2008 @ 16:42:48 #288
176471 oh-oh
pi_59072393
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef Nonneke het volgende:
stomme stinkbussen
ik zit dus de hele week thuis, vrije dagen op kunnen nemen omdat die idiots moeten staken
Morgen in alle vroegte met de buurvrouw mee, want morgen een crematie, en er rijden geen bussen zucht

oh-oh ga je echt elke dag een uur heen en een uur terug lopen ?
Ik zal wel moeten als ik geen lift kan krijgen he...
Vrij nemen is geen optie helaas.
( Groucho Marx )
  maandag 2 juni 2008 @ 16:48:13 #289
176471 oh-oh
pi_59072500
( Groucho Marx )
  maandag 2 juni 2008 @ 16:48:25 #290
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59072510
jeetje dat zuigt wel zeg
nou ik zal voor je duimen dat het droog blijft
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 juni 2008 @ 16:55:43 #291
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59072663
Lekker hoor...dat OV.
Maar goed, iedereen heeft stakingsrecht natuurlijk.

Nonneke, bedankt voor je vroege verjaardagscadeautje
Lekker luggie heur!

Heb net buiten staan ramen wassen...in de brandende zon.
Dat werkt niet
  maandag 2 juni 2008 @ 16:57:57 #292
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59072713
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor...dat OV.
Maar goed, iedereen heeft stakingsrecht natuurlijk.

Nonneke, bedankt voor je vroege verjaardagscadeautje
Lekker luggie heur!

Heb net buiten staan ramen wassen...in de brandende zon.
Dat werkt niet
Tuurlijk heeft iedereen stakingsrecht, tis alleen zo jammer dat nu hoofdzakelijk mensen getroffen worden die niet anders kunnen.

Anytime

Mooi zonde van je ramen, er schijnt noodweer aan te komen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 juni 2008 @ 18:00:21 #293
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_59074106
The way you rock'n'roll
  maandag 2 juni 2008 @ 18:13:40 #294
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59074394
ik heb net mn scriptie gemailt
ik hoop maar dat hij hem morgen gelijk nakijkt
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 juni 2008 @ 19:18:09 #295
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59075935
Ok Greys, ik heb French Manicure gekocht van de Hema, straks gaat Het Experiment beginnen
Eerst dus base coat, dan roze op de nagel en wit randje en dan weer base coat?
Ik ga ze eerst maar eens allemaal dezelfde lengte knippen.
Ziggy played guitar
  maandag 2 juni 2008 @ 19:22:34 #296
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_59076013
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Ok Greys, ik heb French Manicure gekocht van de Hema, straks gaat Het Experiment beginnen
Eerst dus base coat, dan roze op de nagel en wit randje en dan weer base coat?
Ik ga ze eerst maar eens allemaal dezelfde lengte knippen.
Ik herken mijzelf hier in dus ik hoor/zie graag het resultaat hiervan
The way you rock'n'roll
  maandag 2 juni 2008 @ 19:25:39 #297
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59076082
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik herken mijzelf hier in dus ik hoor/zie graag het resultaat hiervan
Nou, wie weet

Ik keek nog even naar de foto van Greys en mijn nagels hebben dus ook niet die standaard nagelvorm Ik heb rare nagels Ze zijn rond en klein, dus echt zo mooi zal het ws niet worden.
Maar ik ga mn best doen!
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 juni 2008 @ 19:29:20 #298
163650 Greys
pi_59076159
MB, succes!

Ik ga zo naar een make-up party ( ) dus ik ga nog wat meer lakjes kopen

Ik begin altijd direct met roze.
Daarna de witte randjes.
En dan de blanke lak er overheen.

Anders wordt het misschien te dik en te lastig om te laten drogen.
Bij bovenstaand ritueel worden ze dik en hard genoeg

Ben benieuwd naar het resultaat!

Oh enneh..... voor onderstaande:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 juni 2008 @ 19:54:50 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59076759
Ik heb ook rare nagels...en korte vingertjes.
Van die baby-handjes zeg maar

Dus nageltjeslak vestigt alleen maar meer de aandacht op m'n klauwtjes.

Succes MB, wel ff foto van het resultaat he? En Greys veeeeeeel plezier!
Hoe was je eerste werkdag?
pi_59077819
Greys!! La la la la la life is wonderful.. Alleen kan ik de live-versie nog niet downloadbaar vinden... Heb nu echt net alles van hem gedownload..!

Nu zijn er Bruce Almighty aan het kijken.. Nou ja, we zijn halverwege ingestapt.. Vind em niet zo geweldig.

Greys, is het een make-up party van Oriflame?
MB, lukt het met je manicure avond?
  maandag 2 juni 2008 @ 22:21:02 #301
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59078363
Ik heb het niet gedaan
En nu is er geen goed licht meer, maar ik doe het morgenmiddag
En ik breng verslag uit! Misschien met foto, maar alleen als het er leuk uitziet

Greys, leuk een make-upavond! Ben ik ook eens geweest, maar ik kon niet kiezen tussen alle producten dus ik kwam maar met 1 dingetje thuis
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')