quote:Ik ga em sluiten....
Wat kun je dan tegen een whammy doen?
De hele gitaar slat vast en je kan geen flikker doen als tegengas.
* Ingetje79 wordt pissig hiervan
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil dit topic in mijn AT maar ik heb niks te melden![]()
Oh jee, arme Bink, sterkte voor jullie en ik ga meeduimen dat het meevaltquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Bink is vandaag jarig. Twaalf hele jaren.
En hartstikke ziek![]()
Vannacht hebben we zelfs het noodnummer gebeld. Bink at gisteravond niets (dachten dat ze gewoon een beetje misselijk was ofzo). Zelfs de lekkere koekjes enzo wil ze niet. Vervolgens ging ze de halve nacht proberen over te geven zonder resultaat en ze doet heel erg zielig. Dus wij hebben op Google gezocht op dat tevergeefse braken, maar dan vind je alleen erge dingen. Er staat overal letterlijk 'Wees zeer alert op tevergeefs braken!!!! Ga direct naar de dierenarts!!'. Noodnr gebeld, die zei 'ach ga morgen maar naar je eigen dierenarts'.
Vannacht ging ze een paar slokjes water drinken en dat kwam er ook met dezelfde vaart weer uit. En nu eet ze nog steeds niets. Dus we gaan straks naar de dokter (die is er tussen 13 en 14 uur).
Duimen hoor, dat het meevalt
Nog even ruim een uurtje wachtenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Senesta
Ze ligt ook alleen maar een beetje op de grond te hangen. En ze wil steeds naar de gang en naar boven, alleen. Nou dat is NIETS voor Bink!Ben echt heel erg bezorgd en ik wou dat het al 13.00 uur was.
Hoop dat de pilletjes werken voor Elco!
Gisteravond kreunde ze echt als ik over haar buikje aaide.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog even ruim een uurtje wachten![]()
Maar als je je echt veel zorgen maakt zou je misschien kunnen bellen dat je graag meteen wil komen?
Merk je verder niets aan haar? pijn of iets?
Ik heb het spoednummer gebeld! 0900-2222122!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uhm maar hebben ze geen spoednummer of dat je met spoed altijd langs kan komen? Ik vind het maar raar hoor.
We gaan om half één hier naar de dierenarts. Dan staan we wel een minuut of 20 voor een dichte deur, maar dan zijn we in elk geval de eerste. Vorige keer toen hij de chip moest waren we om 13.55 uur aan de beurt, zoveel mensen waren erquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef conleche het volgende:
O, wat zou ik daar boos om worden, zo'n dierenarts! Hoe kan zij nu aan de telefoon bepalen of iets ernstig is. (Rotterdam is toch niet zo ver weg, zou je daar niet naar toe gaan?)
En die ribbel die blijft staan, dat hoort niet nee, dan heeft Bink vocht tekort.
Das ook weer waar. Hier in Belgie is het wel echt veel beter geregeld, daar werken ze gewoon met afspraken en hoef je nooit langer dan 5 min. te wachten. Trouwens ook bij mijn dierenarts in A'dam kon ik ook een afspraak maken. Dat zijn wel grotere klinieken, met meerdere artsen, dus ik denk dat misschien daar het verschil inzit?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan om half één hier naar de dierenarts. Dan staan we wel een minuut of 20 voor een dichte deur, maar dan zijn we in elk geval de eerste. Vorige keer toen hij de chip moest waren we om 13.55 uur aan de beurt, zoveel mensen waren er![]()
Als we nu gaan bellen en dan naar Rotterdam gaan, is het ook half één voordat we er zijn. Dus dan maar naar deze. Dan hoeft ze ook maar heel kort in de auto.
Bink is jarig. Die zou tevreden op een ongezond vreterijtje moeten knagen nu
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef Greys het volgende:
Oh! Wacht! Ze drinkt water!!!!!!
EDIT: en ze eet een paar brokjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ze dezelfde prik hebben gehad als de Koek? Wat voor pilletjes heb je mee?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo blij![]()
![]()
Nu ligt ze wel weer als een dweil, maar vannacht kwamen de slokjes water er letterlijk binnen 10 seconden weer uit en het is nu niet zo
Sorry dat ik het hele topic in beslag nam
Die pilletjes, dat is volgens google ook antimisselijk/antibraak. Ik hoop toch zo dat het dat was, dan is ze morgen weer de oude en kan ze weer boksen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb geprobeerd op te letten wat hij zei maar het was een halfje ... en een halfje .... in 1 prik.
Ik kon het niet volgen
Pilletjes even kijken, moment.
Metocloprim.
quote:
Doe ik zeker! Ze ligt nu ook alweer diep te ronken, er wordt heel veel geslapen. Vast even in alle rust die drie eetlepels eten verterenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat met Bink!![]()
Wel in de gaten blijven houden he?
Shitquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:11 schreef Nonneke het volgende:
shitzooi belt mn filiaalmanager net "waar ben je nou man we gingen toch BH's passen ?"
stomme schijtbussen met hun schijtstaking, ik had een VIP-pas voor de Hunkemoller met 25% korting en nog eens 10% extra via mn FMDaar gaan mn goedkope nieuwe lingeriesetjes
![]()
![]()
Oh ja! Die was er ook nog!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:57 schreef Nonneke het volgende:
Helaasch niet![]()
Dus ik maak hem maar opnieuw, moet dinsdag inleveren
(snel)tram 51 (richting westwijk) doet er maar 9 minuten over volgens 9292ov.nlquote:Openbaar vervoer
Vanaf Amsterdam CS of Amsterdam Amstel brengen trams en metro's u in een kwartiertje naar Carré. De halte waar u uit kunt stappen voor zowel de tram als de metro is halte Weesperplein .
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Maar... ik ben een provinciaaltje () als ik die sneltram richting Westdijk neem, dan kom ik ook langs halte Weesperplein dus?
En is het echt te lopen?
Ook op hakken?
Laat ff weten of het werktquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!
En jij ook Morrie, voor je lieve woorden voor Da Bink! Die is alweer van ronkensteijn
Zeg, heeft een van jullie dames dat Veet 3 Minuten spul al eens geprobeerd voor onder de douche?
Je zou het op je benen (of waar dan ook) moeten smeren, dan na 1 minuut onder de douche gaan staan (het water mag er gewoon overheen komen, het lost langzaam op in het water) en 2 minuten later met het bijgeleverde ruwe sponsje de haartjes verwijderen.
Werkt dat?
Ik ga het straks proberen, maar ik vrees het ergste. Rode vlekken en ellende enzo!
Er staat op de (grote!!!) fles dat het ook voor bikinilijn en oksels geschikt is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat ff weten of het werkt![]()
Doe je daar ook ehm...bepaalde zones mee?
Maar we zijn rond vier uur al in de stad.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
http://www.gvb.nl/reizigers/plattegronden/Pages/attracties.aspx
Als je dan op nr. 30 klikt zie je de mogelijkheden van het OV. Ik ga zelf nooit met de metro, maar dat ziet er best eenvoudig uit.
Zelf zou ik gewoon met de auto de stad ingaan en dan bij het waterlooplein parkeren, daar heb je een ondergrondse garage. Daar is wel plek. Of misschien gewoon op de gracht, daar is 's avonds tegenwoordig meestal ook wel plek. Echt, je kan meestal gewoon binnen 200 meter parkeren. En met die tomtoms van tegenwoordig vind je zo de weg weer terug.
O zo vroeg al, tja, dan is het wel wat duur denk ik. Schat zo'n 3.50 per uur of zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we zijn rond vier uur al in de stad.
Kost dat niet een godsvermogen dan om tot ongeveer half twaalf te parkeren?
Ja! Ja! Ja! DEZE zit hier in het durp!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
Mij lijkt het gebruik van ruwe sponsjes op bepaalde plekken nogal onaangenaam. Laat je weten hoe het was? Ik moet as zaterdag naar zo'n groot saunading en dan moet ik er ook "netjes" bijlopen.
Greys, zit er bij jou int durp ook niet zo'n paradijs en zo ja, zuwwe daar eens heen?
Is Waterlooplein wel te lopen met hakken naar Carré?quote:Parkeren met korting!
Bezoekers van Carré ontvangen 10% korting op het parkeertarief in de volgende parkeergarage:
P1 Parking Waterlooplein (dit geldt dus niet voor Markenhoven!)
Valkenburgerstraat 238 (onder de Albert Heijn)
Tel.: 020-4207930
Dat en die shit for sensitive skin.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!
En jij ook Morrie, voor je lieve woorden voor Da Bink! Die is alweer van ronkensteijn
Zeg, heeft een van jullie dames dat Veet 3 Minuten spul al eens geprobeerd voor onder de douche?
Je zou het op je benen (of waar dan ook) moeten smeren, dan na 1 minuut onder de douche gaan staan (het water mag er gewoon overheen komen, het lost langzaam op in het water) en 2 minuten later met het bijgeleverde ruwe sponsje de haartjes verwijderen.
Werkt dat?
Ik ga het straks proberen, maar ik vrees het ergste. Rode vlekken en ellende enzo!
Nou das ook niet mis zeg, gelukkig dat ze er niks aan over gehouden heeft , maar al die schrik is ook niet fijn. En meisjes met verse beugels , dat is pas echt een dramaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Maes het volgende:
28 en 29 mei officieel verklaren tot kutdagen?
We hebben die arme Bink, mijn skatteke
We hebben stoere Bill, het begroot mij arm billenkind zoveel pijn
We hebben mijn stiefdochter die gister, voor het eerst alleen op de fiets, is aangereden door een taxi. Gelukkig heeft ze er niks ernstigs aan over gehouden behalve wat blauwe plekken. En het was haar schuld niet. Om het nog even compleet kut te maken heeft ze gister ook haar beugel gekregen. Ocharme.
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:07 schreef Morretje het volgende:
Wat een ge kl**t bij iedereen zeg vandaag en gister..
Hoorde net op de radio dat het in Belgisch LImburg () noodweer is en deze kant op komt.. Daar merk ik hier nog niet zo veel van, het regent alleen en dondert een beetje.. Ik ga mooi met de auto naar werk vanmiddag... Maar oh-oh, bij jou zal het dan ook zo langzamerhand ook wel dikke pret zijn zeker? Arme Karel..
![]()
Maes, wat een &*^^%) taxichauffeur zeg, mag je eindelijk eens alleen op de fiets, wordt je door hem aangereden.. Gelukkig heeft ze er niet veel aan over gehouden, maar jeutje zeg!
Ow ok, hoop dat t niks heel ergs is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:52 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ik wil het niet kwijt op Fok!.. Had het ook niet moeten posten dacht ik gelijk![]()
Maar thanks for asking
Wow, je ouders kenden de kapers dus ook tijdens de kaping? Dat lijkt me erg vaag om dan op tv te zien zegEn dan ook nog even tussendoor bevallen!
Oh, nu ben ik nieuwsgierig, ik ga misschien ook wel kijken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ok, hoop dat t niks heel ergs is.[quote]Nee hoor[quote]
Ik weet niet zeker of ze hun toen ook kenden, denk van wel, mn vader is Moluks en ons kent ons he![]()
Dus ik ga dr zo es helemaal klaar voor zitten, ik hoor al heel mn leven over die kapingen...
Herkenbaar...en dan aan het eind van je vakantie hooguit 2 te hebben uitgelezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Nog 10 minuutjes.
Ik heb vandaag als een gek boeken gekocht op mp en ebay en bol voor mn vakantie, ben het overzicht helemaal kwijt, denk dat dat een heel sleepwerk wordt als ik alles mee wil nemen
Ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou dat dan weer zielig vinden en buiten wat brokjes neerzetten voor het hongerige rovertje![]()
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef Greys het volgende:
Ing, hij is in een nieuwe band gaan spelen en die hebben best veel optredens ja!
Dat is dus niet de bluesband, maar meer een allround band, die van alles spelen. En ik zal het straks even vragan of er iets in Friesland gepland staat
Nok, vanavond spelen ze bv op een besloten bedrijfsfeest op een groot partyschip. Dus daar zijn ze ingehuurd en dan is het niet de bedoeling dat je allerlei aanhang mee gaat slepenVerder wil ik zelf dat Heer G gewoon zijn 'eigen avonden' heeft waar ik niet bij ben, anders hebben we elkaar straks helemaal niets meer te vertellen
Bij de Tuinen hebben ze heel fijne glasvijltjes waarvan je nagels nauwelijks splijtenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb al heel veel lakjes geprobeerd, maar nog nooit French Manicure. En aangezien ik makkelijk te overtuigen ben ga ik het maar weer eens proberen
Vijlen doe ik trouwens nooit, dan splijten mn nagels binnen no-time.
Ah, dan zet ik de Tuinen ook op mn lijstje!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij de Tuinen hebben ze heel fijne glasvijltjes waarvan je nagels nauwelijks splijten
het is geen goedkoop vijltje maar het gaat enorm lang mee en weegt niet op tegen de goedkope dingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, dan zet ik de Tuinen ook op mn lijstje!
En me dn maar eens de kunst van het vijlen aanleren, ik knip gewoon altijd
Ow heb ik laatst nog naar lopen zoeken, ik kom altijd bij de Tuinen maar daar heb ik niet voor een vijl gekeken, thnx!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij de Tuinen hebben ze heel fijne glasvijltjes waarvan je nagels nauwelijks splijten
Ze (een stelletje) zijn de G-spot aan het zoeken, bellen daarvoor zelfs een hulplijn en maken notitiesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:34 schreef Morretje het volgende:Greys! vertel es? Hier istie niet door de ballotagecommissie (lees Ravage) gekomen..
Zeker gevoelige steenpuisten in de nek en wratten op de tenenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze (een stelletje) zijn de G-spot aan het zoeken, bellen daarvoor zelfs een hulplijn en maken notities
Verder dacht een andere dame dat je ook een G-spot in je nek en op je voet had zitten. Hihihihi.
Eigenlijk zou je korrelwierrook moeten halen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...weer wakker.
Vannacht kort maar heftig onweer gehad hier en toen dat voorbij was zou ik weer lekker gaan slapen.
En toen kwam meneer I. thuis in jolige toestand. Kon ik om 2 uur vannacht naar foto's en filmpjes van een accordeonspelert in de kroeg kijken.
Het kan ook allemaal in Friesland he?![]()
Nu slaapt (snurkt) ie als een grote, ik zal zo ff een kleinigheidje voor het kind halen.
We geven wel gewoon geld, mogen ze zelf iets voor de kleine kopen
Hihi, had je het al gelezen?? Het was best lekker hoor, maar iets te groot. Beetje fabriekerig en ik geloof dat ik 160 heb gereden op de terugweg om weer bij Koekie te zijn. Dit was het record alleenzijn voor hem. Vond het haske zielig. Hij was hysterisch blij toen ik er weer was.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:38 schreef Greys het volgende:Ik ben Tineke Schouten aan het kijken op tv, hoe suf
Hoe zou Conleche het gehad hebben in het saunagebeuren?
Greysje toch, onweer is niet eng, onweer is gezellig!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien, bij de één na laatste foto ziet die roze bak ijs (naast het smurfenijs) er uit als een bak darmen![]()
Gaat gaat hier enorm flitsen en onweren nu!![]()
Help!
Misschien is het een wispelturige ijsboer en zet hij om de week de smaakjes andersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Die chinezen spelen altijd zo uitermate wild, echt super is dat ja!
En dat roze ijs naast het smurfenijs, das bubblegum ijs en daar ben ik echt heeeeeeeeel benieuwd naar.
Ik ga echt netjes van links naar rechts alles proberen, voor de zomer om is wil ik alle smaken geproefd hebben
Ja, kinderachtig he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
Ben je bang voor onweer??
Ik ben idd al de hele tijd aan het vechten tegen m'n slaap. Volgende x ga ik een hotstonemassage doen, dat lijkt me wel lekker eiks. Misschien kunnen we die bij jou (Elysseum?)uitproberen.
OhOh, wat een leuke foto's en heb nu ook zin in ijs. Of eigelijk: dat hád ik, totdat Greys over uitpuilende darmen begon!
Dat zou ik dus noooooit durven. Wat is die man aan het doen?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan die aflevering van Sex and The City denken dat ze een Brazilian neemt.
Leg UP!!!!
[ afbeelding ]
Alleen opengesperde echo-toestanden mogen niet toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef conleche het volgende:
Mag ik hier vast niet posten bedenk ik me net. Zijn daar eik regels voor?
Pis in m'n broek hierquote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ja potver Co, nou zit ik ook te Googlen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan het waxen! Zie het hete-wax-pannetje er achter staanquote:Op zondag 1 juni 2008 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik dus noooooit durven. Wat is die man aan het doen?![]()
![]()
![]()
Hij kijkt ook zo...
Je bedoelt dat Vergeet-me-nietje??quote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Maes het volgende:
Ik zou bijna zweren dat er een bloemetje in dat boeketje zit die ik herken![]()
Hoi Co
HAHAHAHAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Maes het volgende:
Ik zou bijna zweren dat er een bloemetje in dat boeketje zit die ik herken![]()
Hoi Co
Ja maar dan in het midden nog wat minder, daar is het wat te dik en aan de randen mag het ook wel iets weg.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Was dit wat je zocht ongeveer Co?
[ afbeelding ]
En dat het gezicht van Carrie. Kan niet wachten tot 12 juniquote:Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan die aflevering van Sex and The City denken dat ze een Brazilian neemt.
Leg UP!!!!
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan dat verlepte tulpjequote:
Carrie: *krab krab* aan het einde van die afleveringquote:Op zondag 1 juni 2008 00:15 schreef Maes het volgende:
[..]
En dat het gezicht van Carrie. Kan niet wachten tot 12 juniWie gaan er allemaal mee??
Bas was ook niet zo enthousiast, hij duurt wel 2,5 uurquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Carrie: *krab krab* aan het einde van die aflevering![]()
Ik kan ook niet wachten! Ben alleen een beetje bang dat het een teleurstelling wordt omdat we er al zo lang op wachten
Hier is het weg nu. Thanks for taking over, darlingquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef conleche het volgende:
Het onweer is hier nu boven het hoofd !!!
WAAR en hoe heeft Bas hem al gezien dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Bas was ook niet zo enthousiast, hij duurt wel 2,5 uur
Als je d'r lang naar kijkt zijn het sws maar idiote dingen. Zou toch wel eens willen hebben voor een paar uur.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene net links van het midden is een beetje verlegen, zie je dat?![]()
Die hele bos?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je d'r lang naar kijkt zijn het sws maar idiote dingen. Zou toch wel eens willen hebben voor een paar uur.
Ik ga het even proberen en anders lekker tukken. Truste popjesquote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef Greys het volgende:
Er komt nu gewoon een romantisch filmdrama op Net 5, Random Hearts met Kristin Scott Thomas en Harrison Ford. Zou het wat zijn?
Nee joh de man haalt dat allemaal uit de vakbladen en die worden geschreven door mannen en die hebben geen verstand van S&tC, en dat heb ik hem ook gezegd.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
WAAR en hoe heeft Bas hem al gezien dan?![]()
![]()
Co, ik ga in juli nog een keer met jou dan hoor!
Mp3 op en keihard meezingen hoor je er misschien nix van. Het valt tot nu toe reuze mee hier met het onweer.quote:
De bruine zijn de vrouwtjes en de zwarte met gele snavel de mannetjesquote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Een doodgewone merel. Zo'n bruine (dat zijn toch ook merels? of alleen die zwarte?).
Maar daarom niet minder leuk. Ik heb besloten geen huur te gaan vragen
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:00 schreef MissBliss het volgende:Is er nog iemand?
Ik kom even patsen: Mijn eerste poging op het gebied van video-editing, na al die mooie filmpjes van Sanne
Met Windows Moviemaker, wat tijdens het maken van dit filmpje5 keer
is vastgelopen en afgesloten
![]()
2 keer tijdens het opslaan, dus ik dacht echt dat al mn werk voor niks was geweest en dat ik het nooit zou kunnen opslaan
Maar goed, uiteindelijk gelukt dus en ik vond het resultaat wel tof
En Ziggy die speelt is natuurlijk al helemaal uniek en tof
Nou ja...speelt.... ze beweegt en kijkt er wel vrolijk bijquote:Op maandag 2 juni 2008 01:00 schreef MissBliss het volgende:Is er nog iemand?
Ik kom even patsen: Mijn eerste poging op het gebied van video-editing, na al die mooie filmpjes van Sanne
Met Windows Moviemaker, wat tijdens het maken van dit filmpje5 keer
is vastgelopen en afgesloten
![]()
2 keer tijdens het opslaan, dus ik dacht echt dat al mn werk voor niks was geweest en dat ik het nooit zou kunnen opslaan
Maar goed, uiteindelijk gelukt dus en ik vond het resultaat wel tof
En Ziggy die speelt is natuurlijk al helemaal uniek en tof
Voor Ziggy is dat spelenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja...speelt.... ze beweegt en kijkt er wel vrolijk bij![]()
Wel lekker wild muziekje erbij
Ik zal wel moeten als ik geen lift kan krijgen he...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef Nonneke het volgende:
stomme stinkbussen![]()
ik zit dus de hele week thuis, vrije dagen op kunnen nemen omdat die idiots moeten staken![]()
Morgen in alle vroegte met de buurvrouw mee, want morgen een crematie, en er rijden geen bussenzucht
oh-oh ga je echt elke dag een uur heen en een uur terug lopen ?
Tuurlijk heeft iedereen stakingsrecht, tis alleen zo jammer dat nu hoofdzakelijk mensen getroffen worden die niet anders kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor...dat OV.![]()
Maar goed, iedereen heeft stakingsrecht natuurlijk.
Nonneke, bedankt voor je vroege verjaardagscadeautje![]()
Lekker luggie heur!
Heb net buiten staan ramen wassen...in de brandende zon.
Dat werkt niet
Ik herken mijzelf hier in dus ik hoor/zie graag het resultaat hiervanquote:Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Ok Greys, ik heb French Manicure gekocht van de Hema, straks gaat Het Experiment beginnen
Eerst dus base coat, dan roze op de nagel en wit randje en dan weer base coat?
Ik ga ze eerst maar eens allemaal dezelfde lengte knippen.
Nou, wie weetquote:Op maandag 2 juni 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf hier in dus ik hoor/zie graag het resultaat hiervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |