Nou das ook niet mis zeg, gelukkig dat ze er niks aan over gehouden heeft , maar al die schrik is ook niet fijn. En meisjes met verse beugels , dat is pas echt een dramaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Maes het volgende:
28 en 29 mei officieel verklaren tot kutdagen?
We hebben die arme Bink, mijn skatteke
We hebben stoere Bill, het begroot mij arm billenkind zoveel pijn
We hebben mijn stiefdochter die gister, voor het eerst alleen op de fiets, is aangereden door een taxi. Gelukkig heeft ze er niks ernstigs aan over gehouden behalve wat blauwe plekken. En het was haar schuld niet. Om het nog even compleet kut te maken heeft ze gister ook haar beugel gekregen. Ocharme.
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:07 schreef Morretje het volgende:
Wat een ge kl**t bij iedereen zeg vandaag en gister..
Hoorde net op de radio dat het in Belgisch LImburg () noodweer is en deze kant op komt.. Daar merk ik hier nog niet zo veel van, het regent alleen en dondert een beetje.. Ik ga mooi met de auto naar werk vanmiddag... Maar oh-oh, bij jou zal het dan ook zo langzamerhand ook wel dikke pret zijn zeker? Arme Karel..
![]()
Maes, wat een &*^^%) taxichauffeur zeg, mag je eindelijk eens alleen op de fiets, wordt je door hem aangereden.. Gelukkig heeft ze er niet veel aan over gehouden, maar jeutje zeg!
Ow ok, hoop dat t niks heel ergs is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:52 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ik wil het niet kwijt op Fok!.. Had het ook niet moeten posten dacht ik gelijk![]()
Maar thanks for asking
Wow, je ouders kenden de kapers dus ook tijdens de kaping? Dat lijkt me erg vaag om dan op tv te zien zegEn dan ook nog even tussendoor bevallen!
Oh, nu ben ik nieuwsgierig, ik ga misschien ook wel kijken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ok, hoop dat t niks heel ergs is.[quote]Nee hoor[quote]
Ik weet niet zeker of ze hun toen ook kenden, denk van wel, mn vader is Moluks en ons kent ons he![]()
Dus ik ga dr zo es helemaal klaar voor zitten, ik hoor al heel mn leven over die kapingen...
Herkenbaar...en dan aan het eind van je vakantie hooguit 2 te hebben uitgelezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Nog 10 minuutjes.
Ik heb vandaag als een gek boeken gekocht op mp en ebay en bol voor mn vakantie, ben het overzicht helemaal kwijt, denk dat dat een heel sleepwerk wordt als ik alles mee wil nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |