Laat ff weten of het werktquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!
En jij ook Morrie, voor je lieve woorden voor Da Bink! Die is alweer van ronkensteijn
Zeg, heeft een van jullie dames dat Veet 3 Minuten spul al eens geprobeerd voor onder de douche?
Je zou het op je benen (of waar dan ook) moeten smeren, dan na 1 minuut onder de douche gaan staan (het water mag er gewoon overheen komen, het lost langzaam op in het water) en 2 minuten later met het bijgeleverde ruwe sponsje de haartjes verwijderen.
Werkt dat?
Ik ga het straks proberen, maar ik vrees het ergste. Rode vlekken en ellende enzo!
Er staat op de (grote!!!) fles dat het ook voor bikinilijn en oksels geschikt is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat ff weten of het werkt![]()
Doe je daar ook ehm...bepaalde zones mee?
Maar we zijn rond vier uur al in de stad.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
http://www.gvb.nl/reizigers/plattegronden/Pages/attracties.aspx
Als je dan op nr. 30 klikt zie je de mogelijkheden van het OV. Ik ga zelf nooit met de metro, maar dat ziet er best eenvoudig uit.
Zelf zou ik gewoon met de auto de stad ingaan en dan bij het waterlooplein parkeren, daar heb je een ondergrondse garage. Daar is wel plek. Of misschien gewoon op de gracht, daar is 's avonds tegenwoordig meestal ook wel plek. Echt, je kan meestal gewoon binnen 200 meter parkeren. En met die tomtoms van tegenwoordig vind je zo de weg weer terug.
O zo vroeg al, tja, dan is het wel wat duur denk ik. Schat zo'n 3.50 per uur of zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we zijn rond vier uur al in de stad.
Kost dat niet een godsvermogen dan om tot ongeveer half twaalf te parkeren?
Ja! Ja! Ja! DEZE zit hier in het durp!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
Mij lijkt het gebruik van ruwe sponsjes op bepaalde plekken nogal onaangenaam. Laat je weten hoe het was? Ik moet as zaterdag naar zo'n groot saunading en dan moet ik er ook "netjes" bijlopen.
Greys, zit er bij jou int durp ook niet zo'n paradijs en zo ja, zuwwe daar eens heen?
Is Waterlooplein wel te lopen met hakken naar Carré?quote:Parkeren met korting!
Bezoekers van Carré ontvangen 10% korting op het parkeertarief in de volgende parkeergarage:
P1 Parking Waterlooplein (dit geldt dus niet voor Markenhoven!)
Valkenburgerstraat 238 (onder de Albert Heijn)
Tel.: 020-4207930
Dat en die shit for sensitive skin.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Non!
En jij ook Morrie, voor je lieve woorden voor Da Bink! Die is alweer van ronkensteijn
Zeg, heeft een van jullie dames dat Veet 3 Minuten spul al eens geprobeerd voor onder de douche?
Je zou het op je benen (of waar dan ook) moeten smeren, dan na 1 minuut onder de douche gaan staan (het water mag er gewoon overheen komen, het lost langzaam op in het water) en 2 minuten later met het bijgeleverde ruwe sponsje de haartjes verwijderen.
Werkt dat?
Ik ga het straks proberen, maar ik vrees het ergste. Rode vlekken en ellende enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |