quote:Op maandag 2 juni 2008 01:00 schreef MissBliss het volgende:Is er nog iemand?
Ik kom even patsen: Mijn eerste poging op het gebied van video-editing, na al die mooie filmpjes van Sanne
Met Windows Moviemaker, wat tijdens het maken van dit filmpje5 keer
is vastgelopen en afgesloten
![]()
2 keer tijdens het opslaan, dus ik dacht echt dat al mn werk voor niks was geweest en dat ik het nooit zou kunnen opslaan
Maar goed, uiteindelijk gelukt dus en ik vond het resultaat wel tof
En Ziggy die speelt is natuurlijk al helemaal uniek en tof
Nou ja...speelt.... ze beweegt en kijkt er wel vrolijk bijquote:Op maandag 2 juni 2008 01:00 schreef MissBliss het volgende:Is er nog iemand?
Ik kom even patsen: Mijn eerste poging op het gebied van video-editing, na al die mooie filmpjes van Sanne
Met Windows Moviemaker, wat tijdens het maken van dit filmpje5 keer
is vastgelopen en afgesloten
![]()
2 keer tijdens het opslaan, dus ik dacht echt dat al mn werk voor niks was geweest en dat ik het nooit zou kunnen opslaan
Maar goed, uiteindelijk gelukt dus en ik vond het resultaat wel tof
En Ziggy die speelt is natuurlijk al helemaal uniek en tof
Voor Ziggy is dat spelenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja...speelt.... ze beweegt en kijkt er wel vrolijk bij![]()
Wel lekker wild muziekje erbij
Ik zal wel moeten als ik geen lift kan krijgen he...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef Nonneke het volgende:
stomme stinkbussen![]()
ik zit dus de hele week thuis, vrije dagen op kunnen nemen omdat die idiots moeten staken![]()
Morgen in alle vroegte met de buurvrouw mee, want morgen een crematie, en er rijden geen bussenzucht
oh-oh ga je echt elke dag een uur heen en een uur terug lopen ?
Tuurlijk heeft iedereen stakingsrecht, tis alleen zo jammer dat nu hoofdzakelijk mensen getroffen worden die niet anders kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor...dat OV.![]()
Maar goed, iedereen heeft stakingsrecht natuurlijk.
Nonneke, bedankt voor je vroege verjaardagscadeautje![]()
Lekker luggie heur!
Heb net buiten staan ramen wassen...in de brandende zon.
Dat werkt niet
Ik herken mijzelf hier in dus ik hoor/zie graag het resultaat hiervanquote:Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Ok Greys, ik heb French Manicure gekocht van de Hema, straks gaat Het Experiment beginnen
Eerst dus base coat, dan roze op de nagel en wit randje en dan weer base coat?
Ik ga ze eerst maar eens allemaal dezelfde lengte knippen.
Nou, wie weetquote:Op maandag 2 juni 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf hier in dus ik hoor/zie graag het resultaat hiervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |