Hihi, had je het al gelezen?? Het was best lekker hoor, maar iets te groot. Beetje fabriekerig en ik geloof dat ik 160 heb gereden op de terugweg om weer bij Koekie te zijn. Dit was het record alleenzijn voor hem. Vond het haske zielig. Hij was hysterisch blij toen ik er weer was.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:38 schreef Greys het volgende:Ik ben Tineke Schouten aan het kijken op tv, hoe suf
Hoe zou Conleche het gehad hebben in het saunagebeuren?
Greysje toch, onweer is niet eng, onweer is gezellig!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien, bij de één na laatste foto ziet die roze bak ijs (naast het smurfenijs) er uit als een bak darmen![]()
Gaat gaat hier enorm flitsen en onweren nu!![]()
Help!
Misschien is het een wispelturige ijsboer en zet hij om de week de smaakjes andersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Die chinezen spelen altijd zo uitermate wild, echt super is dat ja!
En dat roze ijs naast het smurfenijs, das bubblegum ijs en daar ben ik echt heeeeeeeeel benieuwd naar.
Ik ga echt netjes van links naar rechts alles proberen, voor de zomer om is wil ik alle smaken geproefd hebben
Ja, kinderachtig he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
Ben je bang voor onweer??
Ik ben idd al de hele tijd aan het vechten tegen m'n slaap. Volgende x ga ik een hotstonemassage doen, dat lijkt me wel lekker eiks. Misschien kunnen we die bij jou (Elysseum?)uitproberen.
OhOh, wat een leuke foto's en heb nu ook zin in ijs. Of eigelijk: dat hád ik, totdat Greys over uitpuilende darmen begon!
Dat zou ik dus noooooit durven. Wat is die man aan het doen?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan die aflevering van Sex and The City denken dat ze een Brazilian neemt.
Leg UP!!!!
[ afbeelding ]
Alleen opengesperde echo-toestanden mogen niet toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef conleche het volgende:
Mag ik hier vast niet posten bedenk ik me net. Zijn daar eik regels voor?
Pis in m'n broek hierquote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ja potver Co, nou zit ik ook te Googlen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan het waxen! Zie het hete-wax-pannetje er achter staanquote:Op zondag 1 juni 2008 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik dus noooooit durven. Wat is die man aan het doen?![]()
![]()
![]()
Hij kijkt ook zo...
Je bedoelt dat Vergeet-me-nietje??quote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Maes het volgende:
Ik zou bijna zweren dat er een bloemetje in dat boeketje zit die ik herken![]()
Hoi Co
HAHAHAHAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Maes het volgende:
Ik zou bijna zweren dat er een bloemetje in dat boeketje zit die ik herken![]()
Hoi Co
Ja maar dan in het midden nog wat minder, daar is het wat te dik en aan de randen mag het ook wel iets weg.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Was dit wat je zocht ongeveer Co?
[ afbeelding ]
En dat het gezicht van Carrie. Kan niet wachten tot 12 juniquote:Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan die aflevering van Sex and The City denken dat ze een Brazilian neemt.
Leg UP!!!!
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan dat verlepte tulpjequote:
Carrie: *krab krab* aan het einde van die afleveringquote:Op zondag 1 juni 2008 00:15 schreef Maes het volgende:
[..]
En dat het gezicht van Carrie. Kan niet wachten tot 12 juniWie gaan er allemaal mee??
Bas was ook niet zo enthousiast, hij duurt wel 2,5 uurquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Carrie: *krab krab* aan het einde van die aflevering![]()
Ik kan ook niet wachten! Ben alleen een beetje bang dat het een teleurstelling wordt omdat we er al zo lang op wachten
Hier is het weg nu. Thanks for taking over, darlingquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef conleche het volgende:
Het onweer is hier nu boven het hoofd !!!
WAAR en hoe heeft Bas hem al gezien dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Bas was ook niet zo enthousiast, hij duurt wel 2,5 uur
Als je d'r lang naar kijkt zijn het sws maar idiote dingen. Zou toch wel eens willen hebben voor een paar uur.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene net links van het midden is een beetje verlegen, zie je dat?![]()
Die hele bos?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je d'r lang naar kijkt zijn het sws maar idiote dingen. Zou toch wel eens willen hebben voor een paar uur.
Ik ga het even proberen en anders lekker tukken. Truste popjesquote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef Greys het volgende:
Er komt nu gewoon een romantisch filmdrama op Net 5, Random Hearts met Kristin Scott Thomas en Harrison Ford. Zou het wat zijn?
Nee joh de man haalt dat allemaal uit de vakbladen en die worden geschreven door mannen en die hebben geen verstand van S&tC, en dat heb ik hem ook gezegd.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
WAAR en hoe heeft Bas hem al gezien dan?![]()
![]()
Co, ik ga in juli nog een keer met jou dan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |