Had je idd al geplaatst.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
Tijdens de gevechtscursus. (volgens mij heb ik die hier al eens eerder verteld)
Een cursist loopt een beetje te voetballen met een steentje... Daar ging zo'n groene baret natuurlijk wat van vinden.
"Zo, u is voetballer cursist!!! Hier heb je een bal, en ik wil hem dan en dan terug!!!"
Cursist kreeg een stuk steen in zijn handen geduwd dat mocht enige naam hebben en mocht daar mee gaan sjouwen.
Op een gegeven ogenblik tijdens de exfiltratie was hij die bakkei natuurlijk een beetje zat en sodemietert dat ding het zijterrein in. Enfin, zoveel kilometer verder staat daar zo'n commando te bleren dat hij zijn bal terug wil...
"Cursist!!!! Waar is mijn bal!!!"
Cursist niet te beroerd en tovert een miniscuul kiezelsteentje uit zijn broekzak met de opmerking: "Sorry sergeant, hij is lek."
En toen lagen jullie allemaal in een deuk? Schrijf een brief naar de Donald Duck, misschien word je brief van de weekquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
Een cursist loopt een beetje te voetballen met een steentje... Daar ging zo'n groene baret natuurlijk wat van vinden.
"Zo, u is voetballer cursist!!! Hier heb je een bal, en ik wil hem dan en dan terug!!!"
Cursist kreeg een stuk steen in zijn handen geduwd dat mocht enige naam hebben en mocht daar mee gaan sjouwen.
Op een gegeven ogenblik tijdens de exfiltratie was hij die bakkei natuurlijk een beetje zat en sodemietert dat ding het zijterrein in. Enfin, zoveel kilometer verder staat daar zo'n commando te bleren dat hij zijn bal terug wil...
Cursist niet te beroerd en tovert een miniscuul kiezelsteentje uit zijn broekzak met de opmerking: "Sorry sergeant, hij is lek."
...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En toen lagen jullie allemaal in een deuk? Schrijf een brief naar de Donald Duck, misschien word je brief van de week
Hij;s geniaalquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
Wie ben jij dan? Aangezien jij de DD kent schrijf jij wel vaker brieven die "brief van de week" worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En toen lagen jullie allemaal in een deuk? Schrijf een brief naar de Donald Duck, misschien word je brief van de week
Wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Aangezien jij de DD kent schrijf jij wel vaker brieven die "brief van de week" worden.
Ja, ik begreep niet wat je wilde zeggen hoor. Wie ik ben? Zie username. Ik ken de Donald Duck ja (jij niet?) en daaruit zou moeten volgen dat ik er wel een brieven naar schrijf (??) en dat niet alleen, nee die worden dan ook nog eens brief van de week?quote:
Mijn brieven wel?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja, ik begreep niet wat je wilde zeggen hoor. Wie ik ben? Zie username. Ik ken de Donald Duck ja (jij niet?) en daaruit zou moeten volgen dat ik er wel een brieven naar schrijf (??) en dat niet alleen, nee die worden dan ook nog eens brief van de week?
Wat kom je hier doen? Alleen maar trollen? Rot dan astjeblieft op en doe dat lekker ergens andersquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja, ik begreep niet wat je wilde zeggen hoor. Wie ik ben? Zie username. Ik ken de Donald Duck ja (jij niet?) en daaruit zou moeten volgen dat ik er wel een brieven naar schrijf (??) en dat niet alleen, nee die worden dan ook nog eens brief van de week?
Vooropkomst.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef Louis22 het volgende:
Tot zover het politieke besef van militairen. Te treurig voor woorden.
Wow zekerss!!!111quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef Louis22 het volgende:
Tot zover het politieke besef van militairen. Te treurig voor woorden.
Dat algemene publiek laat zich dan ook niet met een proppenschieter naar een zandbak aan de andere kant van de wereld sturen om te schieten op mensen die ze niet kennen, voor een zaak waar ze niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Wow zekerss!!!111In tegenstelling tot het algemene publiek dat alle ministers zo kan opdreunen!!!
Het algemene publiek profiteert inderdaad liever van het leed van mensen die ze nooit hoeven zien of mee om hoeven gaan. Is sowieso beter voor de gemoedsrust.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat algemene publiek laat zich dan ook niet met een proppenschieter naar een zandbak aan de andere kant van de wereld sturen om te schieten op mensen die ze niet kennen, voor een zaak waar ze niks mee te maken hebben.
Ik heb nimmer voor defensie gewerkt, meneer vooroordeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:14 schreef Louis22 het volgende:
Praat jezelf lekker aan dat je iets nuttigs voor ons doet, anders voelt het ook zo zinloos hè.
Och, het is ook zo moeilijk lezen als je de hele dag in zo'n donker kamertje zit op zolder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef Rave_NL het volgende:
Gelukkig is begrijpend lezen wel aan Louis besteed...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |