Nice... ff downloaden en installeren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:28 schreef JoMo0 het volgende:
Tijd voor 10.5.3
Te vinden in je lokale Software Update.
Ik draai nog 10.4.11. Draait ook erg stabiel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vond 10.5.2 eigenlijk best wel stabiel draaien eigenlijk..
Draai ik ook nogquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik draai nog 10.4.11. Draait ook erg stabiel.
Mja dan nog.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, wat is missen...
Ik draai Tiger op een G4 met 512 intern
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:59 schreef skiczukie het volgende:
Zit ik lekker op mijn balkon, wil ik even printen via mijn Airport, is mijn papier op. Life sucks!
Als ik altijd alles zou moeten vervangen voor wat nieuwers omdat het er beter van wordt, blijf ik bezig en kost het me bakken geld.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mja dan nog.
Kan alleen maar beter worden.
Inmiidels geinstalleerd , waren 6 lange minuten. Maar goed moest ook de complete Logic collectie updaten.198 MB was de 10.5.3 bij mij trouwens.
Wie zegt dan ook dat het geld kost? Downloaden is gratis toch ..?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik altijd alles zou moeten vervangen voor wat nieuwers omdat het er beter van wordt, blijf ik bezig en kost het me bakken geld.
Dit ding functioneert prima naar behoren, ik zie geen reden om het apparaat zelf danwel de software te vervangen
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wie zegt dan ook dat het geld kost? Downloaden is gratis toch ..?
Dat kan , maar omdat je zegt dat het altijd geld kost ..quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Toch betaal ik er altijd gewoon voor.
Op mijn Macbook voelt Tiger een stukje sneller aan. Verder merk ik dat het booten sneller gaat.quote:
Ja maar jij hebt ook nog een 32 bits CPU hè.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op mijn Macbook voelt Tiger een stukje sneller aan. Verder merk ik dat het booten sneller gaat.
Klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook nog een 32 bits CPU hè.
Ik ook dus blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook nog een 32 bits CPU hè.
Na meer dan anderhalf jaar pimp ik nog steeds die shizzle, je weet zelf. Ik haalde laatst mijn MB uit mijn SecondSkin, en meteen de vraag 'Ah, je hebt een nieuwe laptop gekocht?'quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:20 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja want jouw MacBook heeft ook een CoreDuo CPU.
Ik draai Leopard op een G4 met 1.25 GB. Niks te klagenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, wat is missen...
Ik draai Tiger op een G4 met 512 intern
Die nieuwe typen echt gruwelijk lekker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben hem ook aan het binnenhalen
Ik moet een nieuw toestenbord trouwens het ouwe apple toestenbord typt echt te zwaar
En daarnaast typt de bedrade aluminium variant ook weer een stukker beter dan de aluminium Bluetooth variant.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die nieuwe typen echt gruwelijk lekker.
Dat zegt niets. Bij mij is hij ook 198 MB , en nee ik heb geen PPC.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:35 schreef Tijn het volgende:
Ha, de PowerPC-versie heeft minder bugs
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de bedrade.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
En daarnaast typt de bedrade aluminium variant ook weer een stukker beter dan de aluminium Bluetooth variant.
Oh? Raar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:36 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Bij mij is hij ook 198 MB , en nee ik heb geen PPC.
Ja. Ik vraag me ook af waar het aan ligt. Tussen 198 MB en 420 MB zit een flink verschil. Meer dan 2 keer zo groot.quote:
De vorige generatie Wireless Keyboards waren voor mij echt de beste ooit. Ja, het typt inderdaad zwaarder, maar voor mij betekend zwaarder typen automatisch minder fouten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben hem ook aan het binnenhalen
Ik moet een nieuw toestenbord trouwens het ouwe apple toestenbord typt echt te zwaar
ik ook op mn iMac. niks te klagen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik draai nog 10.4.11. Draait ook erg stabiel.
Nieuwere generatie misschien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me ook af waar het aan ligt. Tussen 198 MB en 420 MB zit een flink verschil. Meer dan 2 keer zo groot.
Ja, maar ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik het niet nodig vind, dus er ook niet voor ga betalen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan , maar omdat je zegt dat het altijd geld kost ..
Ik heb 'm trouwens ook gewoon gekocht op een 'release' party. Gewoon de single user versie trouwens , ga geen 70 euro betalen voor een stickertje dat je hem voor 5 Macs kunt gebruiken dat kan met de single user ook. Dan maar geen sticker..
Appel + shift + 3quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:51 schreef Dizer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screenshot maak van mijn scherm?
Dank hartelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Appel + shift + 3
Als je een selectie wilt maken: Appel + shift + 4
Dat was het bij de vorige update ook. Ik wacht even met de update, kijken of het morgen minder is..quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
het lijkt wel een volledige willekeur
En als je een bepaald venster wilt selecteren, incl. schaduw en zonder achtergrond, Apple-Shift-4, Spatie, en dan het venster selecteren.quote:
Hmz, das wel een onderzoek waardquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat was het bij de vorige update ook. Ik wacht even met de update, kijken of het morgen minder is..
Of misschien doen ze stiekem wel je bandbreedte meten en aan de hand daarvan krijg je een grotere/kleinere update
Brilliant systeem eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Hier uitgelegd waarom er verschillende groottes zijn in de updates....
Op mijn ProMac een update van 198MB...
Hopelijk is m'n zeer irriterende toetsenbord-bug eruit...
Wat is er erg aan een iPhone hebben? Ik zou er blij mee zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Junkie het volgende:
10.5.3: Sync your iPhone contacts with Google
Tis een beetje jammer dat je hiervoor een iPhone moet hebben.
Ik opende net m'n Activity Monitor om eens te kijken of ik hier ook last van heb. En warempel, de CPU load was 100%quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:06 schreef nietzman het volgende:
Dat is wel een bekend probleem als ik de forums van apple en de rest van het interweb mag geloven. Het euvel is dat een van de cores constant voor de volle 100% door het syslogd proces word opgeslokt. Strontirritant. Time machine, torrents en back to my mac zijn voorbijkomende boosdoeners, maar die hebben ik en velen allemaal niet draaien..
Ik kill na elke reboot dat suffe logproces maar met de hand, dan heb ik er geen last meer van.
Je weet dat ie de eerste keer een Full System Backup maakt he?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, inmiddels al 200Gb aan backup op mijn Time Machine, terwijl ie toch enkel programma's, afbeeldingen en documenten moet backuppen. Ik ben in een week tijd 100 Gb aan backupruimte kwijtgeraakt, maar ik weet amper waaraan.
Ik denk dat ik TM 's helemaal ga resetten, want volgens mij slaat ie dingen op die niet opgeslagen moeten/hoeven te worden....
Yup, en die is ongeveer 120 Gb. Waar ie dus de andere 130Gb nu vandaan heeft gehaald, is me echt een erg groot raadsel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je weet dat ie de eerste keer een Full System Backup maakt he?
Je gebruikt zeker zo'n Sitecom.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
En de random connection drops van atheros based airports in combinatie met andere merken 802.11N accesspoints is ook nog niet opgelost.
Das mooiquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Ps: De twee Sitecom routers die ik "in beheer" heb doen het nog steeds top.
Maar het was een serieuze vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Je tafel mee rechtzetten, mits je een wiebelpoot hebt.
Okee, dan had ik het toch goed gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Niks, want je airport is ook een router. Tenzij je meer dan 5 compouters hebt, want een Airport Express kan er geloof ik maar 5 serveren.
Is dat een wireless-N Router? Zo ja, dan heb ik eventueel wel interesse!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik er weer 1 in de aanbieding
Dat is inderdaad een wireless N router. Ik ben nog met wat fieldtests bezig (quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:16 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Is dat een wireless-N Router? Zo ja, dan heb ik eventueel wel interesse!
Firmware update.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:41 schreef Suga_Mama het volgende:
Kreeg net een hupsieplupsie update via Software-Update, voor de iMac Intel. Moest opnieuw opstarten en de aan/uit knop net zo lang ingedrukt houden tot ik een piep hoorde, piep hoorde ik. Maar waar was 't nou voor nodig?
Gister geupdate, vandaag gewoon zonder problemen op school kunnen internetten. (HHS)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef Swindler het volgende:
Meer mensen problemen om op hogeschool/universiteit wifi in te kunnen loggen met 10.5.3 ?
Waar komt die screenshot vandaan dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:19 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, krijgt de Macbook een prijsverlaging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |