Je gebruikt zeker zo'n Sitecom.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
En de random connection drops van atheros based airports in combinatie met andere merken 802.11N accesspoints is ook nog niet opgelost.
Das mooiquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Ps: De twee Sitecom routers die ik "in beheer" heb doen het nog steeds top.
Maar het was een serieuze vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Je tafel mee rechtzetten, mits je een wiebelpoot hebt.
Okee, dan had ik het toch goed gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Niks, want je airport is ook een router. Tenzij je meer dan 5 compouters hebt, want een Airport Express kan er geloof ik maar 5 serveren.
Is dat een wireless-N Router? Zo ja, dan heb ik eventueel wel interesse!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik er weer 1 in de aanbieding
Dat is inderdaad een wireless N router. Ik ben nog met wat fieldtests bezig (quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:16 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Is dat een wireless-N Router? Zo ja, dan heb ik eventueel wel interesse!
Firmware update.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:41 schreef Suga_Mama het volgende:
Kreeg net een hupsieplupsie update via Software-Update, voor de iMac Intel. Moest opnieuw opstarten en de aan/uit knop net zo lang ingedrukt houden tot ik een piep hoorde, piep hoorde ik. Maar waar was 't nou voor nodig?
Gister geupdate, vandaag gewoon zonder problemen op school kunnen internetten. (HHS)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef Swindler het volgende:
Meer mensen problemen om op hogeschool/universiteit wifi in te kunnen loggen met 10.5.3 ?
Waar komt die screenshot vandaan dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:19 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, krijgt de Macbook een prijsverlaging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |