Brilliant systeem eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Hier uitgelegd waarom er verschillende groottes zijn in de updates....
Op mijn ProMac een update van 198MB...
Hopelijk is m'n zeer irriterende toetsenbord-bug eruit...
Wat is er erg aan een iPhone hebben? Ik zou er blij mee zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Junkie het volgende:
10.5.3: Sync your iPhone contacts with Google
Tis een beetje jammer dat je hiervoor een iPhone moet hebben.
Ik opende net m'n Activity Monitor om eens te kijken of ik hier ook last van heb. En warempel, de CPU load was 100%quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:06 schreef nietzman het volgende:
Dat is wel een bekend probleem als ik de forums van apple en de rest van het interweb mag geloven. Het euvel is dat een van de cores constant voor de volle 100% door het syslogd proces word opgeslokt. Strontirritant. Time machine, torrents en back to my mac zijn voorbijkomende boosdoeners, maar die hebben ik en velen allemaal niet draaien..
Ik kill na elke reboot dat suffe logproces maar met de hand, dan heb ik er geen last meer van.
Je weet dat ie de eerste keer een Full System Backup maakt he?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, inmiddels al 200Gb aan backup op mijn Time Machine, terwijl ie toch enkel programma's, afbeeldingen en documenten moet backuppen. Ik ben in een week tijd 100 Gb aan backupruimte kwijtgeraakt, maar ik weet amper waaraan.
Ik denk dat ik TM 's helemaal ga resetten, want volgens mij slaat ie dingen op die niet opgeslagen moeten/hoeven te worden....
Yup, en die is ongeveer 120 Gb. Waar ie dus de andere 130Gb nu vandaan heeft gehaald, is me echt een erg groot raadsel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je weet dat ie de eerste keer een Full System Backup maakt he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |