Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen..de TT is ook al zo mooi "Gospik gilrquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:14 schreef candygirl het volgende:
hier maar de nederlandse die volgende week dinsdag voor he eerst erop komt
was net de usa versie aant bekijken op fok maar staat al zoveel in wat wij die hem nog niet gezien gewoon moeten kunnen kijken, niet!!!!
as dinsdag begint hijquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Tim86 het volgende:
maar als ik het goed begrijp is er nu dus een NL topic voor een serie die niet in NL uit wordt gezonden en waarvoor nog geen plannen zijn?
dat weet ik nu ook, maar uit je onnavolgbare openingspost werd dat niet echt duidelijkquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat weet ik nu ook, maar uit je onnavolgbare openingspost werd dat niet echt duidelijk
jammer dat de TT aan is gepast, Gospik gilr was helemaal fantastischquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:16 schreef -Mo- het volgende:
Prachtige OP, die zal nog veel extra kijkers trekken.
Ja, iddquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jammer dat de TT aan is gepast, Gospik gilr was helemaal fantastisch
Net5 is altijd goed bezig. Gilmore Girlsquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef bar_rel het volgende:
Whaha die discussie had ik ook al dat het geen mannenserie zou zijn. Is gewoon ieders zijn mening. Ik kijk het ook. Net als Gilmore Girls.
Wel leuk dat t op tv is nu! Ga gewoon weer volgen en over twee week ook nog supernatural op net 5 . Net 5 is goed bezig!
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
En hoe relaxed, je past in de winkel een jurkje, even naaien en 's avonds heb je een partydress. Kan zo meedoen met Project Catwalk.
Ja zondag 22 juni. 22:30.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ja, komt Supernatural? Vanaf seizoen 1? Lijkt me best wel vette serie, maar een beetje te duur om te testen op dvd.
Cool, ik ga zeker kijken. Mooi tijdstip ook. Jammer dat Lost alweer afgelopen is na de aflevering van volgende week. Gisteren vergat ik zowaar te kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja zondag 22 juni. 22:30.![]()
Net 5 neemt alle CW programma's. Nu Smallville weer uitzenden.
Ja, hij is zo'n lekkere badassquote:Op maandag 9 juni 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook aflevering 1 gekeken maar meeen je dit nu
Staat dat Law And Order gewoon komt..geen supernaturalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja zondag 22 juni. 22:30.![]()
Net 5 neemt alle CW programma's. Nu Smallville weer uitzenden.
Oeh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond geen GG ivm voetbal. Vanaf volgende week dubbele afleveringen, dus van 20.30 - 22.30.
Zijn die ook nog ergens online te vinden. Ga morgen op vakantie en kan het niet opnemenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond geen GG ivm voetbal. Vanaf volgende week dubbele afleveringen, dus van 20.30 - 22.30.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zijn die ook nog ergens online te vinden. Ga morgen op vakantie en kan het niet opnemen
Blake Lively is nu wel een it-girl, ja. Maar Mischa Barton stapte zelf uit The O.C en daardoor daalde het aantal kijkcijfers en moest de serie worden stopgezetquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het is best aardig, al vind ik het wel af en toe een beetje een The O.C. rip-off. Zul je zien dat die Serena irl net zo een "It-girl" wordt als Mischa Barton, om na het stopzetten van de serie weer in de vergetelheid te raken
Lag heus niet alleen aan Bartonquote:Op zondag 22 juni 2008 00:18 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Blake Lively is nu wel een it-girl, ja. Maar Mischa Barton stapte zelf uit The O.C en daardoor daalde het aantal kijkcijfers en moest de serie worden stopgezet
Blake
Toen ik de foto's van de acteurs zag voordat de serie uitkwam, was ik zo ontevreden als de pest. Nee, Jenny heeft donkere krullen, Dan is schmutziger, en Vanessa... Ik was ook niet blij met Blake, omdat ze helemaal niet leek op de Serena die ik in gedachte had. Maar toen ik de afleveringen had gekeken, was ik meteen verkocht. Wat een uitstraling heeft die actrice zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef Xurk het volgende:
Net de derde en vierde aflevering gekeken [kon op dinsdag niet kijken], het blijft een lekkere verstand-op-nul serieVermakelijk dus!
Dan moet je alleen wel even vergeten dat veel gebeurtenissen en karakters cliché zijn en dat alle rijke ouders hele nare mensen lijken te zijn [en de armere ouders juist hele leuke ouders].
Ik vind het wel leuk dat Blair beetje bij beetje minder een über-bitch aan het worden is, aangezien dat haar enige wapenfeit in de serie leek te zijn wat verhaal betreft, maar ik vind het wel raar dat zij en Serena van de één op de andere dag weer "BFF's" zijn, terwijl Blair de universitaire toekomst van Serena doelbewust probeerde te vernietigen... als een vriend van me dat mij zou flikken, zou het echt niet zo snel weer goedkomen hoor. Wederzijds geldt het ook, als een vriend van me met mijn vriendin zou rotzooien, kan hij het ook wel vergeten. Maar goed
Ik vind de actrice die Serena speelt met de aflevering leuker worden trouwens; ze is heel knap maar heeft bovenal een superleuke uistraling! Ik ben benieuwd of ze dat speelt of dat ze dat van nature heeft
Da's deel 1 en 2 in één?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:23 schreef Starlie het volgende:
Ik heb dit boek van Gossip Girl van de week binnen gekregen, heb er al in zitten bladeren maar het is volgens mij compleet anders dan de serie (heb de serie stiekum al helemaal gezien....)
Linkje ingekort.
Of heb ik nu het verkeerde boek besteld....????? Want er zijn volgens mij ook nog dunnere versies, moet ik die dan ook hebben??
Maakt ook niet uit eigenlijk... als het boek maar net zo heerlijk is als de serie!!
Val niet op vrouwen maar Blake Lively is echt een knappe dame, waanzinnige uitstraling, en dat haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Past dus prima bij zijn character.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:30 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het wel een aardige serie, wel erg veel gejat van The O.C. maar dan in de stad. Chuck vind ik zo'n irritante acteur, rotkop
Ohw dat gevoel had ik niet. Ik vond het wel weer vermakelijk.. Natequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef baniekje het volgende:
Ben ik de enige die na de afleveringen van gisteren een beetje een "seasons final" gevoel had?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Verdulleme, volgende week wordt het vast weer keileuk met die ontwikkelingen rondom Serena, en dan kan ik het niet zien.
vandaar dat ik ze dus niet kon vinden, ik was bij de pockets aant zoeken vorige keerquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:18 schreef ivetje het volgende:
Zou G niet gewoon Gossip girl zelf zijn met een geweldige onthulling
Heb gisteren de boeken 1 t/m 4 gekochtWel deel 1&2 bij elkaar, de andere hadden ze niet meer. Ze lagen overigens wel bij de kinderboeken
Ik kon ze in eerste instantie ook niet vinden. Er lag alleen deel 1&2 op een tafel met van die nieuwe boeken en aanbiedingen enzo. Ben het toen maar gaan vragenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
vandaar dat ik ze dus niet kon vinden, ik was bij de pockets aant zoeken vorige keer
Echt he?! Vind ik ook..quote:
Ik dacht eigk dat Chuck naar Frankrijk zou gaan met Blair, maar toen besloot ie om op het laatste moment niet op te komen dagen.. Dus Blair is alleen naar Frankrijk gevlogen, zonder Chuck.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef Smash-it het volgende:
In die lange trailer he, Chuck zat toch in Frankrijk? Die topless dames hebben ook een accent. Maar dan loopt Serena opeens langs. Zitten ze dan toch in the Hamptons? Snap het even niet..
Oh ja, dat kan wel. Hij zei een latere vlucht te nemen, maar misschien heeft ie dat dus helemaal niet gedaan. Thx!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Is Chuck dus niet gewoon thuisgebleven?
Chuck was toch aan het eind van seizoen 1 niet meer van plan om met Blair mee te gaan. Hij kon zich toch niet binden aan 1 vrouw. Vandaar dat ie dus in the Hamptons zit. En Blair is met die hottie mee die ook met de helikopter mee gingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik dacht eigk dat Chuck naar Frankrijk zou gaan met Blair, maar toen besloot ie om op het laatste moment niet op te komen dagen.. Dus Blair is alleen naar Frankrijk gevlogen, zonder Chuck.
Is Chuck dus niet gewoon thuisgebleven?
quote:Komt 'Gossip Girl' terug?
Ja, 'Gossip Girl' komt zeker terug. Naar verwachting zal dit in 2009 zijn.
Hahaha, ok geweldig, dank je voor de samenvattingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Korte resumé:
Serena heeft het ooit met Nate gedaan, die later in de serie wat met Blair had, maar nu niet meer. Blair had het weer met Chuck (beste vriend van Nate) gedaan. Serena had wat met Dan, maar dit is inmiddels uit. Dan's vader vindt de moeder van Serena leuk en andersom maar ze hebben niks (de moeder van Serena is getrouwd met Chuck's vader).
Kortom, iedereen doet het met elkaar. Je kan het goed volgen denk ik.
Zijn we pas daar? Hier in NL dan. Ben al bij s2e16.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk weer, de laatst uitgezonden aflevering had ik nog niet gezien. Het is wel redelijk ingewikkeld allemaal met die Lord en die moeder en alles, maar ik vond het vermakelijk! Ik ga alvast de volgende even via andere wegen binnenhalen, want ik kan het vrijdag niet zien. Ik vind Chuck trouwens ineens niet sexy meer
Dat heb ik nou ook!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Chuck trouwens ineens niet sexy meer
En dan ook niet als in, echt niet, hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Starlie het volgende:
He he... in het NL topic zijn er tenminste nog meer mensen die Chuck niet aantrekkelijk vinden!!!! EINDELIJK!!
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef Starlie het volgende:
Weet je wat het met Chuck is... ik vindt hem niet aantrekkelijk maar hij zou een verdomd goede James Bond kunnen zijn denk ik!
Dat ja. Op een vreemde manier aantrekkelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef Sharapova het volgende:
Chuck is juist... hij heeft zo'n nasty hoofd!
Mooi fout is niet lelijk![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik vind Chuck eigenlijk het meest geweldige in de serie, o.a. vanwege z'n geweldige kledingssmaak.
Je zit in het verkeerde topic, wij zijn pas bij E07 geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef GLITCH. het volgende:
Ohhhhhhh wat een aflevering! Geweldig! (S2E17)
Ben benieuwd wat die 'vereniging' inhoudt!
Eh, het is al een tijdje stil rond Gossip Girl.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kijkt iemand het nog? Ik wel, ben weer helemaal verslaafd. En Chuck is weer sexy
! Blair, of de actrice die haar speelt, vind ik trouwens echt geweldig. Helemaal wat ik had verwacht nadat ik de boeken had gelezen. Leuk trouwens dat Aaron en Cyrus Rose ook in de serie voorkomen, dacht dat ze die gewoon zouden weglaten.
Alleen Jenny.. irritant personage en ze ziet er de laatste tijd écht niet uit, met dat haar en zwarte make-up! Zonde. Vanessa vind ik ook niet leuk, te saai (in het boek is dat juist een totáál ander type) en Rufus is ook stom. Maar de rest vind ik leuk
!
Eh, dit is het NL topic, dus wij zijj nu bij aflevering 8 of 9 volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:37 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Eh, het is al een tijdje stil rond Gossip Girl.
21 april begint het weer, seizoen 2 aflevering 14.
Oh, daar is dus een verschil in qua topics...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:23 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Eh, dit is het NL topic, dus wij zijj nu bij aflevering 8 of 9 volgens mij.
Je hebt gelijk, ik heb ook geen flauw idee hoe ik aan 14 kom. :/quote:Op zondag 8 maart 2009 13:04 schreef rena het volgende:
Maar in Amerika zijn we bij aflevering 18, dus ik weet niet in welk land Dolichologofobie zit?
staat in de gids van volgende weekquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef ivetje het volgende:
Waar werd er gezegt dat Bart dood is? Hij heeft een ongeluk gehad...toch?
http://www.watchtvsitcoms.com/gossipgirl.phpquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shitmijn dvdrecorder heeft het niet opgenomen!
Kan iemand me vertellen wat er gisteren gebeurd is? Ik zou er heel blij van worden!
Thanks, zo eens kijken of dat lukt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
http://www.watchtvsitcoms.com/gossipgirl.php
Hier kun je het terug kijken, alleen heb je dan geen NL ondertiteling en je moet sterk zijn om niet verder te kijken natuurlijk
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Thanks, zo eens kijken of dat lukt!
Seizoen 2 aflevering 14? klopt dat?
Ja volgens mij wel! En is hij ook niet de neef van Chuck... in het echt is hij in elk geval het vriendje van Blair!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand wie die Carter isIk kon me hem totaal niet herinneren.. was dat niet die ene gast die Nate toen belazerde met poker ofzo?
Die is hier. Er is al een tijdje niet in gepost zie ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef Michellee het volgende:
Hee wat is er met het USA topic gebeurd? Kan het nergens meer vinden?
Probeer met google te zoeken op 'watch gossip girl online', moet het wel lukken denk ik. Of anders die link op de vorige pagina van dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef ivetje het volgende:
Iemand enig idee waar ik de aflevering van afgelopen zondag vandaan kan halen?? Er komt geen herhaling op tv en net5 heeft dit niet in z'n uitzending gemist zitten. GrrrrDie rot-tijd ook...heb 90210 ook gemist overigens.
Downloaden behoort niet tot de mogelijkheden ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef ivetje het volgende:
Iemand enig idee waar ik de aflevering van afgelopen zondag vandaan kan halen?? Er komt geen herhaling op tv en net5 heeft dit niet in z'n uitzending gemist zitten. GrrrrDie rot-tijd ook...heb 90210 ook gemist overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |