quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik vind Chuck eigenlijk het meest geweldige in de serie, o.a. vanwege z'n geweldige kledingssmaak.
Je zit in het verkeerde topic, wij zijn pas bij E07 geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef GLITCH. het volgende:
Ohhhhhhh wat een aflevering! Geweldig! (S2E17)
Ben benieuwd wat die 'vereniging' inhoudt!
Eh, het is al een tijdje stil rond Gossip Girl.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kijkt iemand het nog? Ik wel, ben weer helemaal verslaafd. En Chuck is weer sexy
! Blair, of de actrice die haar speelt, vind ik trouwens echt geweldig. Helemaal wat ik had verwacht nadat ik de boeken had gelezen. Leuk trouwens dat Aaron en Cyrus Rose ook in de serie voorkomen, dacht dat ze die gewoon zouden weglaten.
Alleen Jenny.. irritant personage en ze ziet er de laatste tijd écht niet uit, met dat haar en zwarte make-up! Zonde. Vanessa vind ik ook niet leuk, te saai (in het boek is dat juist een totáál ander type) en Rufus is ook stom. Maar de rest vind ik leuk
!
Eh, dit is het NL topic, dus wij zijj nu bij aflevering 8 of 9 volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:37 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Eh, het is al een tijdje stil rond Gossip Girl.
21 april begint het weer, seizoen 2 aflevering 14.
Oh, daar is dus een verschil in qua topics...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:23 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Eh, dit is het NL topic, dus wij zijj nu bij aflevering 8 of 9 volgens mij.
Je hebt gelijk, ik heb ook geen flauw idee hoe ik aan 14 kom. :/quote:Op zondag 8 maart 2009 13:04 schreef rena het volgende:
Maar in Amerika zijn we bij aflevering 18, dus ik weet niet in welk land Dolichologofobie zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |