staat in de gids van volgende weekquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef ivetje het volgende:
Waar werd er gezegt dat Bart dood is? Hij heeft een ongeluk gehad...toch?
http://www.watchtvsitcoms.com/gossipgirl.phpquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shitmijn dvdrecorder heeft het niet opgenomen!
Kan iemand me vertellen wat er gisteren gebeurd is? Ik zou er heel blij van worden!
Thanks, zo eens kijken of dat lukt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
http://www.watchtvsitcoms.com/gossipgirl.php
Hier kun je het terug kijken, alleen heb je dan geen NL ondertiteling en je moet sterk zijn om niet verder te kijken natuurlijk
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Thanks, zo eens kijken of dat lukt!
Seizoen 2 aflevering 14? klopt dat?
Ja volgens mij wel! En is hij ook niet de neef van Chuck... in het echt is hij in elk geval het vriendje van Blair!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand wie die Carter isIk kon me hem totaal niet herinneren.. was dat niet die ene gast die Nate toen belazerde met poker ofzo?
Die is hier. Er is al een tijdje niet in gepost zie ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef Michellee het volgende:
Hee wat is er met het USA topic gebeurd? Kan het nergens meer vinden?
Probeer met google te zoeken op 'watch gossip girl online', moet het wel lukken denk ik. Of anders die link op de vorige pagina van dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef ivetje het volgende:
Iemand enig idee waar ik de aflevering van afgelopen zondag vandaan kan halen?? Er komt geen herhaling op tv en net5 heeft dit niet in z'n uitzending gemist zitten. GrrrrDie rot-tijd ook...heb 90210 ook gemist overigens.
Downloaden behoort niet tot de mogelijkheden ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef ivetje het volgende:
Iemand enig idee waar ik de aflevering van afgelopen zondag vandaan kan halen?? Er komt geen herhaling op tv en net5 heeft dit niet in z'n uitzending gemist zitten. GrrrrDie rot-tijd ook...heb 90210 ook gemist overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |