Net5 is altijd goed bezig. Gilmore Girlsquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef bar_rel het volgende:
Whaha die discussie had ik ook al dat het geen mannenserie zou zijn. Is gewoon ieders zijn mening. Ik kijk het ook. Net als Gilmore Girls.
Wel leuk dat t op tv is nu! Ga gewoon weer volgen en over twee week ook nog supernatural op net 5 . Net 5 is goed bezig!
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
En hoe relaxed, je past in de winkel een jurkje, even naaien en 's avonds heb je een partydress. Kan zo meedoen met Project Catwalk.
Ja zondag 22 juni. 22:30.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ja, komt Supernatural? Vanaf seizoen 1? Lijkt me best wel vette serie, maar een beetje te duur om te testen op dvd.
Cool, ik ga zeker kijken. Mooi tijdstip ook. Jammer dat Lost alweer afgelopen is na de aflevering van volgende week. Gisteren vergat ik zowaar te kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja zondag 22 juni. 22:30.![]()
Net 5 neemt alle CW programma's. Nu Smallville weer uitzenden.
Ja, hij is zo'n lekkere badassquote:Op maandag 9 juni 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook aflevering 1 gekeken maar meeen je dit nu
Staat dat Law And Order gewoon komt..geen supernaturalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja zondag 22 juni. 22:30.![]()
Net 5 neemt alle CW programma's. Nu Smallville weer uitzenden.
Oeh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond geen GG ivm voetbal. Vanaf volgende week dubbele afleveringen, dus van 20.30 - 22.30.
Zijn die ook nog ergens online te vinden. Ga morgen op vakantie en kan het niet opnemenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond geen GG ivm voetbal. Vanaf volgende week dubbele afleveringen, dus van 20.30 - 22.30.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zijn die ook nog ergens online te vinden. Ga morgen op vakantie en kan het niet opnemen
Blake Lively is nu wel een it-girl, ja. Maar Mischa Barton stapte zelf uit The O.C en daardoor daalde het aantal kijkcijfers en moest de serie worden stopgezetquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het is best aardig, al vind ik het wel af en toe een beetje een The O.C. rip-off. Zul je zien dat die Serena irl net zo een "It-girl" wordt als Mischa Barton, om na het stopzetten van de serie weer in de vergetelheid te raken
Lag heus niet alleen aan Bartonquote:Op zondag 22 juni 2008 00:18 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Blake Lively is nu wel een it-girl, ja. Maar Mischa Barton stapte zelf uit The O.C en daardoor daalde het aantal kijkcijfers en moest de serie worden stopgezet
Blake
Toen ik de foto's van de acteurs zag voordat de serie uitkwam, was ik zo ontevreden als de pest. Nee, Jenny heeft donkere krullen, Dan is schmutziger, en Vanessa... Ik was ook niet blij met Blake, omdat ze helemaal niet leek op de Serena die ik in gedachte had. Maar toen ik de afleveringen had gekeken, was ik meteen verkocht. Wat een uitstraling heeft die actrice zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef Xurk het volgende:
Net de derde en vierde aflevering gekeken [kon op dinsdag niet kijken], het blijft een lekkere verstand-op-nul serieVermakelijk dus!
Dan moet je alleen wel even vergeten dat veel gebeurtenissen en karakters cliché zijn en dat alle rijke ouders hele nare mensen lijken te zijn [en de armere ouders juist hele leuke ouders].
Ik vind het wel leuk dat Blair beetje bij beetje minder een über-bitch aan het worden is, aangezien dat haar enige wapenfeit in de serie leek te zijn wat verhaal betreft, maar ik vind het wel raar dat zij en Serena van de één op de andere dag weer "BFF's" zijn, terwijl Blair de universitaire toekomst van Serena doelbewust probeerde te vernietigen... als een vriend van me dat mij zou flikken, zou het echt niet zo snel weer goedkomen hoor. Wederzijds geldt het ook, als een vriend van me met mijn vriendin zou rotzooien, kan hij het ook wel vergeten. Maar goed
Ik vind de actrice die Serena speelt met de aflevering leuker worden trouwens; ze is heel knap maar heeft bovenal een superleuke uistraling! Ik ben benieuwd of ze dat speelt of dat ze dat van nature heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |