Da's deel 1 en 2 in één?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:23 schreef Starlie het volgende:
Ik heb dit boek van Gossip Girl van de week binnen gekregen, heb er al in zitten bladeren maar het is volgens mij compleet anders dan de serie (heb de serie stiekum al helemaal gezien....)
Linkje ingekort.
Of heb ik nu het verkeerde boek besteld....????? Want er zijn volgens mij ook nog dunnere versies, moet ik die dan ook hebben??
Maakt ook niet uit eigenlijk... als het boek maar net zo heerlijk is als de serie!!
Val niet op vrouwen maar Blake Lively is echt een knappe dame, waanzinnige uitstraling, en dat haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Past dus prima bij zijn character.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:30 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het wel een aardige serie, wel erg veel gejat van The O.C. maar dan in de stad. Chuck vind ik zo'n irritante acteur, rotkop
Ohw dat gevoel had ik niet. Ik vond het wel weer vermakelijk.. Natequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef baniekje het volgende:
Ben ik de enige die na de afleveringen van gisteren een beetje een "seasons final" gevoel had?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Verdulleme, volgende week wordt het vast weer keileuk met die ontwikkelingen rondom Serena, en dan kan ik het niet zien.
vandaar dat ik ze dus niet kon vinden, ik was bij de pockets aant zoeken vorige keerquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:18 schreef ivetje het volgende:
Zou G niet gewoon Gossip girl zelf zijn met een geweldige onthulling
Heb gisteren de boeken 1 t/m 4 gekochtWel deel 1&2 bij elkaar, de andere hadden ze niet meer. Ze lagen overigens wel bij de kinderboeken
Ik kon ze in eerste instantie ook niet vinden. Er lag alleen deel 1&2 op een tafel met van die nieuwe boeken en aanbiedingen enzo. Ben het toen maar gaan vragenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
vandaar dat ik ze dus niet kon vinden, ik was bij de pockets aant zoeken vorige keer
Echt he?! Vind ik ook..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |